Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обслуговування мереж вуличного освітлення
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2023-12-08-017985-a ● 97ec19b61eb542588cad806f87a41a6e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43922453 |
Місцезнаходження: | 23222, Україна , Вінницька обл., с.Якушинці, вул.Новоселів, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бондарук Ольга Володимирівна 380935094721 bondarukolga555@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 14:29 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 14:29 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування мереж вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23222, Україна, Вінницька область, с.Якушинці, вул.Новоселів, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Обслуговування мереж вуличного освітлення | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 16:14 |
ТД.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 8 персональні дані.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 6 Відомості про учасника.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 7 інші документи.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 9 субпідряд.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 2 п.47.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 1 ст.16.docx | |
08 грудня 2023 16:13 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-08-017985-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ", Код ЄДРПОУ:43796851
Дата подання: 22 грудня 2023 14:33
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції
Шановний Замовнику! Дуже хочеться почути Вашу додаткову аргументацію, щодо законності відхилення нашої пропозиції:
1. На якій підставі Ви вирішили брати до уваги першу довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації?
Якщо Ви виявили невідповідності та надали право нам, як Учаснику усунути вказані у повідомлені невідповідності, то й до уваги Ви зобов'язані брати ту довідку та надані документи, які завантажені 21 грудня 2023 року!
2. Щодо посвідчень працівників. Що за дивне формулювання "Учасник вводить в оману Замовника".
На якій підставі Ви визначили, що вводить в оману?
Замість того, щоб отримати економію бюджетних коштів, а це 304000,00, тобто майже половина від запланованої, яку можна б було використати на інші цілі або направити на підтримку Збройних сил України, Ви вирішили трактувати законодавство на свою користь.
Сподіваємось на здоровий глузд та повернення нас назад на кваліфікацію на підставі протоколу про допущену технічну помилку та помилковому натиску не на ту кнопку, замість обрання переможцем, випадково дискваліфікували та визначення нас переможцями даної закупівлі.
Слава Україні!
Героям Слава!
Розгорнути
Згорнути
1. На якій підставі Ви вирішили брати до уваги першу довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації?
Якщо Ви виявили невідповідності та надали право нам, як Учаснику усунути вказані у повідомлені невідповідності, то й до уваги Ви зобов'язані брати ту довідку та надані документи, які завантажені 21 грудня 2023 року!
2. Щодо посвідчень працівників. Що за дивне формулювання "Учасник вводить в оману Замовника".
На якій підставі Ви визначили, що вводить в оману?
Замість того, щоб отримати економію бюджетних коштів, а це 304000,00, тобто майже половина від запланованої, яку можна б було використати на інші цілі або направити на підтримку Збройних сил України, Ви вирішили трактувати законодавство на свою користь.
Сподіваємось на здоровий глузд та повернення нас назад на кваліфікацію на підставі протоколу про допущену технічну помилку та помилковому натиску не на ту кнопку, замість обрання переможцем, випадково дискваліфікували та визначення нас переможцями даної закупівлі.
Слава Україні!
Героям Слава!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 15:58
Шановний, Учаснику! Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв був: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен був надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками:
- Копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Згідно п. 43 Особливостей Замовником було розміщене повідомлення з чіткою вимогою: НАДАТИ КОПІЇ ТРУДОВИХ КНИЖОК ПРАЦІВНИКІВ, ВКАЗАНИХ У «ДОВІДЦІ ПРО ПРАЦІВНИКІВ» У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А НЕ ОНОВЛЕНУ ДОВІДКУ ПРО ПРАЦІВНИКІВ!!!
Копії трудових книжок були надані не у повному обсязі. Що дає право Замовнику на відхилення пропозиції Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
З приводу виданих посвідчень: в посвідченні Бойка Д.В. вбачаються явні ознаки підробки документа. Як може бути видане два посвідчення одній і тій самій особі в одну і ту ж дату одним протоколом, але з різними групами допуску?
З приводу економії бюджетних коштів: Замовник звісно ж зацікавлений в економії бюджетних коштів, саме тому і проводяться відкриті торги, але Замовник також дбає про забезпечення потреб населення! Бюджет на закупівлю даної послуги виділявся, враховуючи потреби минулих років, а також методом порівняння ринкових цін на аналогічні послуги. Саме тому Замовник просив в Учасника уточнення, за рахунок чого він збирається економити 300 000 грн.: за рахунок економії на зарплатах своїх працівників, чи за рахунок того, що матеріали на обслуговування буде закуповувати дешевше, чи на чомусь іншому. Натомість Учасник замість того, щоб надати пояснення за рахунок чого буде відбуватись економія коштів, пригрозив подачею скарги в Антимонопольний Комітет України. У Замовника існує річна потреба у послузі і економити за рахунок зменшення об’єму послуг для потреб населення, а не за рахунок здешевшення цих послуг Замовник не має права!
Законодавство України не забороняє, а сприяє у виборі надійних постачальників – учасників торгів!
- Копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Згідно п. 43 Особливостей Замовником було розміщене повідомлення з чіткою вимогою: НАДАТИ КОПІЇ ТРУДОВИХ КНИЖОК ПРАЦІВНИКІВ, ВКАЗАНИХ У «ДОВІДЦІ ПРО ПРАЦІВНИКІВ» У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А НЕ ОНОВЛЕНУ ДОВІДКУ ПРО ПРАЦІВНИКІВ!!!
Копії трудових книжок були надані не у повному обсязі. Що дає право Замовнику на відхилення пропозиції Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
З приводу виданих посвідчень: в посвідченні Бойка Д.В. вбачаються явні ознаки підробки документа. Як може бути видане два посвідчення одній і тій самій особі в одну і ту ж дату одним протоколом, але з різними групами допуску?
З приводу економії бюджетних коштів: Замовник звісно ж зацікавлений в економії бюджетних коштів, саме тому і проводяться відкриті торги, але Замовник також дбає про забезпечення потреб населення! Бюджет на закупівлю даної послуги виділявся, враховуючи потреби минулих років, а також методом порівняння ринкових цін на аналогічні послуги. Саме тому Замовник просив в Учасника уточнення, за рахунок чого він збирається економити 300 000 грн.: за рахунок економії на зарплатах своїх працівників, чи за рахунок того, що матеріали на обслуговування буде закуповувати дешевше, чи на чомусь іншому. Натомість Учасник замість того, щоб надати пояснення за рахунок чого буде відбуватись економія коштів, пригрозив подачею скарги в Антимонопольний Комітет України. У Замовника існує річна потреба у послузі і економити за рахунок зменшення об’єму послуг для потреб населення, а не за рахунок здешевшення цих послуг Замовник не має права!
Законодавство України не забороняє, а сприяє у виборі надійних постачальників – учасників торгів!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" |
657 000,00
UAH з ПДВ
|
392 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" |
679 990,62
UAH з ПДВ
|
396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" #43494885 |
Відхилено |
392 500,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 08:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 грудня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" #43796851 |
Відхилено |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 12:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 14:26
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій