Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 (поточний ремонт).
Очікувана вартість
1 116 845,38 UAH
UA-2023-12-08-017194-a 6592f1c0d2824a0ea284a8158d23262a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мигалко Ігор Володимирович

380504446001 myhalko.iv@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Контактна особа: Мигалко Ігор Володимирович
380504446001
myhalko.iv@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 (поточний ремонт).

26 травня 2023 року між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області та Товариством з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" було укладено договір №7 на закупівлю послуг з Влаштування велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 (поточний ремонт).
Під час надання послуг підрядником на об’єкті поточного ремонту виникли додаткові послуги аналогічні предмету закупівлі, що підтверджується протоколом оперативної наради від 09.10.2023 року.
Відповідно до даного протоколу зазначено, що в ході виконання ремонтних робіт було виявлено, що при влаштуванні велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 виникли додаткові обсяги робіт, які не передбачені проектною документацією, зокрема досипання земляного полотна під доріжку грунтом з ущільненням котками – 500 м3, встановлення бортових каменів на цементнобетонну суміш із улаштування земляного корита (БР 1000х300х180) – 250 м. Улаштування основи тротуарів із щебню за товщини шару 12 см. – 480 м2. Улаштування покриття з фігурних елементів мощення товщиною 6 см з приготуванням піщано-цементної суміші (товщиною 5 см) троьуарів – 480 м2., та ін.
Також, вище наведеним протоколом, вирішено доручити підряднику виготовити кошториси на додаткові роботи, погодити з проектною організацією та надати на затвердження замовнику першочергово, які планується виконати за рахунок коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг та, в другу чергу, які планується виконати за рахунок дозакупівлі аналогічних додаткових обсягів робіт.
Разом з цим, замовнику провести дозакупівлю аналогічних додаткових обсягів робіт.
Згідно проектом «Влаштування велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 (поточний ремонт). Коригування.» затвердженого наказом начальника служби №136 від 30.11.2023 року, встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних робіт/надання послуг.
З огляду на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" надає послуги за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, надаються аналогічні послуги з поточного ремонту, передбачені проектом, та враховуючи те, що додаткові послуги є аналогічні послугам зазначеним у основному договорі, та є технологічно нерозривно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати тієюж підрядною організацією.
Окрім того, відповідно до умов договору №7 від 26.05.2023 року, на період дії договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільні дороги» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причин, допущених з вини Виконавця. У разі заподіяння збитків користувачами автомобільних доріг, внаслідок пошкодження (знищення) складових автомобільних доріг, Виконавець зобов’язаний забезпечити оперативне надання Замовнику інформації та документів, необхідних для відшкодування збитків з винних осіб.Виконавець повинен надати передбачені цим Договором послуги Замовнику якість яких відповідає умовам та вимогам нормативних документів та іншим діючим нормативним актам. Відповідальність за якість виконаних послуг, випробування матеріалів, устаткування несе Виконавець.Виконавець також гарантує якість наданих послуг та можливість експлуатації об’єкта в цілому з моменту введення його в експлуатацію протягом всього гарантійного терміну та несе відповідальність за виявлені дефекти по об’єкту.
Слід зазначити, що зміна надавача послуг на об’єкті Влаштування велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 (поточний ремонт)іншим, може призвести до втрати гарантійних термінів відповідно до договору, так як у випадку надання послуг іншим Виконавцем і наявності недоліків, які можуть вплинути на стан велосипедної доріжни головний Виконавець нестиме відповідальності тільки за вади об’єкта відповідно до наданих послуг.
Отже, всі додаткові (аналогічні) послуги, що були виявлені під час Влаштування велосипедної доріжки на автомобільній дорозі державного значення М-26 Вилок – Неветленфолу – контрольно-пропускний пункт «Дякове» км 5+150 - км 9+560 (поточний ремонт), є необхідними для завершення робіт на об’єкті у комплексі, що забезпечить надійність, довговічність ремонту та дотримання Виконавцем умов первинного договору.
З огляду на вищенаведене, у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ".
Враховуючи наведене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2024
ДК 021:2015: 45233200-1 — Влаштування різних видів дорожнього покриття

Тендерна документація

08 грудня 2023 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000096 ● 2aad46a7d65e48ffb176b4dfa623da9c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.01.2024 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
35 UA-2023-12-08-017194-a 08.12.2023 Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"
#34047002
Переможець 1 116 845,38
UAH з ПДВ
08 грудня 2023 15:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2024 10:07
Дод.угода №ДП37-3.pdf зміни до договору
02 квітня 2024 10:06
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 13:23
дод.уг.№ДП37.2.pdf зміни до договору
28 березня 2024 13:23
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2024 14:15
Дод.угода №ДП37-1.pdf зміни до договору
31 січня 2024 14:15
Розпорядження №146 від 05.12.2023.pdf укладений
08 грудня 2023 15:56
Договір № ДП 37.pdf укладений
08 грудня 2023 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: ДП 37
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП37/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 30.06.2024 року
Номер договору про закупівлю: ДП 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №ДП 37/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних зобов'язань, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.01.2025 року
Номер договору про закупівлю: ДП 37
Договір:
Номер додаткової угоди: ДП 37/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML