Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Меридіан" |
Код ЄДРПОУ: | 13306232 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30 |
Контактна особа: |
Ірина Колесник +380674244500 kolesnyk.irina2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 152 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 763,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 15:38 |
ТД ЦУКОР.docx | |
08 грудня 2023 15:38 |
ТД ЦУКОР.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000055 ● e37e8141cfaf49168e5602fee84d7ae1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
21 UA-2023-12-08-016924-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 12:14:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 13:23:29
Відповідь
Комунальне підприємство «Меридіан» є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства з дня його державної реєстрації.
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку порядку та засобами, які не суперечать законодавству. Для забезпечення своєї діяльності підприємство не використовує бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету ДК 021:2015: код ДК 021:2015 - 15830000-5 «Цукор і супутня продукція» передбачена для потреб школярів в навчальних закладах. Цукор і супутня продукція мають відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до них ставлять достатньо високі вимоги відносно їх безпеки і якості для здоров'я дітей.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-05 13:23:48
Відповідь
Комунальне підприємство «Меридіан» є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального підприємства з дня його державної реєстрації.
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку порядку та засобами, які не суперечать законодавству. Для забезпечення своєї діяльності підприємство не використовує бюджетних призначень.
Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету ДК 021:2015: код ДК 021:2015 - 15830000-5 «Цукор і супутня продукція» передбачена для потреб школярів в навчальних закладах. Цукор і супутня продукція мають відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до них ставлять достатньо високі вимоги відносно їх безпеки і якості для здоров'я дітей.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мороз Богдан Геннадійович |
1 077 000,00
UAH з ПДВ
|
1 077 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мороз Богдан Геннадійович #2850414277 |
Переможець |
1 077 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:55
|
Договір № 13 (Цукор).pdf | укладений |
03 січня 2024 12:54
|