Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146311 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21 |
Контактна особа: |
Могила Наталія Юріївна 380577251590 okt_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 237 858,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 189,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів за умови наявності відповідного бюджетного фінансування з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2в і КБ-3 у 5-тиденний термін після надання їх Підрядником. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 15:00 |
Тендерна документація.doc | |
08 грудня 2023 15:00 |
Додаток 1,2,3.doc | |
08 грудня 2023 15:00 |
Додаток 4,5.doc | |
08 грудня 2023 14:59 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000050 ● 72a9349da7614be79879d999e95172e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2023-12-08-014994-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 11:04:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 14:44:57
Пояснення на запит
Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості:
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості робіт (послуг) здійснено на підставі проектно-кошторисної документації.
Для розробки проектно-кошторисної документації Управлінням освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради було укладено договір на розробку проектної документації (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-14-008587-a) та на підставі пункту 12 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 № 560, пункту 3.6 ДСТУ 8907:2019 "Настанова щодо проведення експертизи проектної документації на будівництво" делеговано Виконавцю повноваження щодо проходження експертизи проектної документації в експертній організації. Експертний звіт (Позитивний) та зведений кошторисний розрахунок додаються.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710:
Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі: http://novobavarskyi-ruo.edu.kh.ua/pro_upravleennya/publichni_zakupivli/publichni_zakupivli_za_2023_rik/ (UA-2023-12-08-014994-a Капітальний ремонт 3-го поверху 127 гімназії).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 13:42:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може пояснити встановлення в пункті 6.2 розділу 6 Договору від 26.12.2023 № 127ХГ гарантійного строку якості виконаних робіт 5 років з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт?
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, а також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Аналогічна норма міститься в статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно - кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-06 11:03:20
Пояснення на запит
Стосовно встановлення гарантійного строку якості виконаних робіт 5 років з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт в договорі пояснюємо наступне:
- Відповідно до пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 зі змінами: «103. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості).
Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).»
Тобто, гарантійний строк якості та гарантійний строк експлуатації не є тотожними. Замовником в проекті договору (додаток 4 до тендерної документації) обумовлено умови (гарантійні строки(терміни)) в п.6.1. та 6.2. договору. Так як, гарантійний строк експлуатації замовник не змінював, а залишив на рівні визначеному постановою 668, не було підстав повторювати загально встановлені правила, тому вказано саме вимоги щодо гарантійного строку якості робіт.
- В додатку 5 до тендерної документації на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-08-014994-a встановлено вимогу щодо документального підтвердження відповідності робіт вимогам замовника, а саме: а) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва; б) гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни, встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Замовником в проекті договору зазначено саме гарантійний строк якості робіт – 5 років. Щодо інших умов гарантій, то в п.6.1.Договру зазначено умови, якими керуються як замовник, так і підрядник: «6.1. Відношення сторін, пов’язані зі забезпеченням гарантійного строку якості робіт (експлуатації об’єкта) та усуненням виявлених недоліків (дефектів), будуть регулюватися положеннями Загальних умов, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 зі змінами.»
Тобто, у замовника і учасника не існує розбіжностей щодо розуміння змісту поняття гарантій, що визначенні у пункті 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 зі змінами, що підтверджується учасником в файлі «Довідки та листи» (витяг додається) зазначаються гарантійні строки: гарантійний строк якості – 5 років, гарантійний строк експлуатації – 10 років.
Водночас, гарантійні строки про які йде мова в пунктах 6.1 та 6.2 договору підряду № 127ХГ, є істотними умовами договору будівельного підряду. Відповідно до статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами другою та третьою статті 180 ГК України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Оскільки, між замовником та підрядником не існує розбіжностей щодо розуміння змісту пунктів 6.1 та 6.2 договору підряду № 127ХГ, тому, за результатами двосторонніх консультацій сторонами прийняте рішення підтвердити для Держаудитслужби, що гарантійний строк експлуатації об`єкта, становить саме 10 років, шляхом внесення відповідних уточнень до пункту 6.2. договору (скан-копію додаткової угоди № 1 від 06.02.2024 р. розміщено в електронній системі закупівель).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель З метою реагування на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, 14 лютого 2024 року Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Додаткову угоду № 3 від 14.02.2024 р. до договору № 127ХГ від 26.12.2023 р., в якій пункт 6.2. розділу 6 Договору викладено в новій редакції: «6.2. Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт по Договору, можливість експлуатації об’єкта протягом 10 років з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт.» З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з даного питання, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. Таким чином, Замовником усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель та повністю виконано зобов’язання Держаудитслужби.
2024-02-14 14:05:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору нормам законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови № 668.) • усунуто
.
2024-02-16 09:34:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець НОЛЬ ВАЛЕНТИН СЕРГІЙОВИЧ |
1 939 600,00
UAH з ПДВ
|
1 939 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець НОЛЬ ВАЛЕНТИН СЕРГІЙОВИЧ #2710416451 |
Переможець |
1 939 600,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2024 11:07
|
Дод. угода №3 127ХГ.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 10:08
|
Дод.угода №2 ХГ127.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:41
|
Дод. угода №1 127ХГ.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 10:25
|
дог. підряду 127 ХГ.pdf | укладений |
27 грудня 2023 10:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (з усунення аварій) частини внутрішніх приміщень 3-го поверху комунального закладу "Харківська гімназія № 127 Харківської міської ради", за адресою:61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А (код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
1 939 600,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення уточнень до пункту 6.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 127ХГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2024 рік - 1939600,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 127ХГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення уточнень до пункту 6.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 127ХГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (з усунення аварій) частини внутрішніх приміщень 3-го поверху комунального закладу "Харківська гімназія № 127 Харківської міської ради", за адресою:61039, м. Харків, вул. Семінарська, 63-А (код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
1 939 600,00
UAH з ПДВ
|