Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі Д=500мм по вул. Автозаводській від вул. Дубровицької до вул. Резервної в Оболонському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» (додаткові роботи)
Очікувана вартість
41 932 722,36 UAH
UA-2023-12-08-014455-a 7dd1cce3078a492cb938a255c48b8fcb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380442007327 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380442007327
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі Д=500мм по вул. Автозаводській від вул. Дубровицької до вул. Резервної в Оболонському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, по вул. Автозаводській від вул. Дубровицької до вул. Резервної в Оболонському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

08 грудня 2023 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2023 14:49
Обгрунтування.pdf
08 грудня 2023 14:49
Звіт.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОЛІТ"
#36192716
Переможець 41 932 722,36
UAH з ПДВ
08 грудня 2023 14:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2024 13:06
Повідомлення про внесення змін до договору № 2911А2 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
28 листопада 2024 13:05
ДУ № 5 до Договору № 2911А2 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
28 листопада 2024 13:05
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2024 13:56
Повідомлення про внесення змін до договору №2911А2 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
26 вересня 2024 13:51
ДУ4 до Договору № 2911А2 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
26 вересня 2024 13:51
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2024 18:50
Повідомлення про внесення змін до договору №2911А2 від 29.11.2023.docx зміни до договору
19 вересня 2024 18:45
ДУ 3 до договору №2911А2 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
19 вересня 2024 18:45
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2024 15:49
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № 2911А2 від 29.11.23.PDF зміни до договору
27 червня 2024 15:46
ДУ 1 до Договору № 2911А2 від 29.11.2023.pdf зміни до договору
27 червня 2024 15:46
Договір_2911А2.pdf укладений
08 грудня 2023 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 16 вересня 2024 року, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю з підтверджуючих обставин незалежних від Виконавця.
Номер договору про закупівлю: №2911А2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.12.2025 року, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю з обставин продовження виконання будівельних робіт по об’єкту будівництва
Номер договору про закупівлю: №2911А2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у сумі 4 300 000,00 грн (Чотири мільйони триста тисяч гривень нуль копійок.), в т. ч. ПДВ 20 % – 716 666,67 грн (Сімсот шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3 на суму отриманого авансового платежу до 31.12.2024 року. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: №2911А2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №2911А2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML