Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлових приміщень в НКП "Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"
Очікувана вартість
1 042 000,00 UAH
UA-2023-12-08-013209-a 203eafb53b2241cc9b842eb704e78bb9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Черешня

+380682752831 ubtr_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44354422
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87
Контактна особа: Лариса Черешня
+380682752831
ubtr_umr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2023 15:42
Очікувана вартість: 1 042 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиції надаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлових приміщень в НКП "Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м.Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область, згідно ДК 021:2015: 45454000-4 "Реконструкція"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, м.Южноукраїнськ, вулиця Паркова, 3в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2023 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2023 14:24
План стелі.pdf
08 грудня 2023 14:24
Загальні дані (1).pdf
08 грудня 2023 14:24
Експлікація приміщень.pdf
08 грудня 2023 14:24
Демонтажна схема існуючих конструкцій перегородок. Експлікація приміщень.pdf
08 грудня 2023 14:24
Архітектурно-будівельні рішення.pdf
08 грудня 2023 14:24
Додаток 4.pdf
08 грудня 2023 14:24
Оголошення.pdf
08 грудня 2023 14:24
Протокол №224.pdf
08 грудня 2023 14:24
Відомість оздоблення приміщень. Експлікація підлоги.pdf
08 грудня 2023 14:24
Додаток 3.pdf
08 грудня 2023 14:24
Додаток 3 проєкт договору.doc
08 грудня 2023 14:24
Додаток 2.pdf
08 грудня 2023 14:24
Додаток 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 989 059,64
UAH з ПДВ
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬФ-БУД" 1 037 000,00
UAH з ПДВ
988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2023 15:39
Електронний підпис
20 грудня 2023 15:38
УБС І КО витяг.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:38
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:38
Повноваження.PDF.p7s
20 грудня 2023 15:38
Повноваження.PDF.p7s
20 грудня 2023 15:38
Ліцензія та дозволи.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:37
Календарний графік.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:37
Додаткові угоди 1-5.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:36
Договір №60..pdf.p7s
20 грудня 2023 15:36
Договірна ціна.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:35
Довідки КБ-3.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:35
Витяг ПДВ.PDF.p7s
20 грудня 2023 15:35
Відгук.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:35
Актів 8,9,10.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:35
Актіи21,22,23,24,25.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:34
Акти16,17,18,19,20.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:34
Акти11,12.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:34
Акти 43,45,46,47.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:34
Акти 36-38.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:34
Акти 40,42.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:34
Акти 39,41.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:33
Акти 28-29.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:33
Акти 26-27.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:33
Акти 30-35.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:33
Акти 6,7.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:33
Акти 13,14,15.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:32
Акт 5.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:32
Акт 3,4.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:32
Акт 2.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:32
Акт 1.pdf.p7s
20 грудня 2023 15:19
Договірна ціна.pdf
20 грудня 2023 15:14
Календарний графік.pdf
20 грудня 2023 15:10
Лист охорони довкілля.pdf
20 грудня 2023 15:09
Лист охорони довкілля.pdf
20 грудня 2023 15:09
Акт обстеження об'єкту.pdf
20 грудня 2023 15:08
Договірна ціна часть 3..pdf
20 грудня 2023 15:08
Договірна ціна часть 1..pdf
20 грудня 2023 15:08
Договірна ціна часть 2..pdf
20 грудня 2023 15:08
Договірна ціна часть 4.pdf
20 грудня 2023 15:08
Лист охорони довкілля.pdf
20 грудня 2023 15:08
Акт обстеження об'єкту.pdf
20 грудня 2023 15:07
Актіи21,22,23,24,25.pdf
20 грудня 2023 15:07
Додаткові угоди 1-5.pdf
20 грудня 2023 15:07
Повноваження.PDF
20 грудня 2023 15:07
Акти 30-35.pdf
20 грудня 2023 15:06
Договір №60..pdf
20 грудня 2023 15:06
Актів 8,9,10.pdf
20 грудня 2023 15:06
Акти 43,45,46,47.pdf
20 грудня 2023 15:06
Довідки КБ-3.pdf
20 грудня 2023 15:06
Акти16,17,18,19,20.pdf
20 грудня 2023 15:06
Відгук.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти 39,41.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти 40,42.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти 36-38.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти11,12.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти 26-27.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти 28-29.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акт 3,4.pdf
20 грудня 2023 15:05
Акти 13,14,15.pdf
20 грудня 2023 15:04
Акти 6,7.pdf
20 грудня 2023 15:04
Акт 2.pdf
20 грудня 2023 15:04
Акт 1.pdf
20 грудня 2023 15:04
Акт 5.pdf
20 грудня 2023 15:04
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
20 грудня 2023 15:03
УБС і Ко опис, рішення.pdf
20 грудня 2023 15:03
Ліцензія та дозволи.pdf
20 грудня 2023 15:03
Повноваження.PDF
20 грудня 2023 15:03
УБС І КО витяг.pdf
20 грудня 2023 15:03
Довідка про субпідряд.pdf
20 грудня 2023 15:03
Витяг ПДВ.PDF
15 грудня 2023 08:57
Електронний підпис
15 грудня 2023 08:56
Повноваження.PDF
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть 2.pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть1.pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть1.pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть 2.pdf
15 грудня 2023 08:56
Календарний графік.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акт 1.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти16,17,18,19,20.pdf
15 грудня 2023 08:56
УБС І КО витяг.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 39,41.pdf
15 грудня 2023 08:56
Довідка про субпідряд.pdf
15 грудня 2023 08:56
Додаткові угоди 1-5.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 36-38.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акт 2.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акт 3,4.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 13,14,15.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 26-27.pdf
15 грудня 2023 08:56
УБС і Ко опис, рішення.pdf
15 грудня 2023 08:56
Актіи21,22,23,24,25.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 30-35.pdf
15 грудня 2023 08:56
Відгук.pdf
15 грудня 2023 08:56
Актів 8,9,10.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 43,45,46,47.pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть 1..pdf
15 грудня 2023 08:56
Ліцензія та дозволи.pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть 4.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 28-29.pdf
15 грудня 2023 08:56
Повноваження.PDF
15 грудня 2023 08:56
Акти 6,7.pdf
15 грудня 2023 08:56
Витяг ПДВ.PDF
15 грудня 2023 08:56
Довідки КБ-3.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акт 5.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти 40,42.pdf
15 грудня 2023 08:56
сертифікат ISO 9001 -2015.pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть 2..pdf
15 грудня 2023 08:56
Договір №60..pdf
15 грудня 2023 08:56
Договірна ціна часть 3..pdf
15 грудня 2023 08:56
Акти11,12.pdf
15 грудня 2023 08:56
Лист охорони довкілля.pdf
15 грудня 2023 08:56
Акт обстеження об'єкту.pdf

Публічні документи

16 грудня 2023 11:51
Електронний підпис
16 грудня 2023 11:51
Електронний підпис
16 грудня 2023 11:51
Договірна ціна.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Договірна ціна.pdf
16 грудня 2023 11:51
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2023 11:51
Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Довідка Ліцензія.pdf
16 грудня 2023 11:51
Довідка право підпису.pdf
16 грудня 2023 11:51
Довідка Ліцензія.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
6 Витяг ЄП.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
6 Витяг ЄП.pdf
16 грудня 2023 11:51
7 Статут.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
7 Статут.pdf
16 грудня 2023 11:51
5 Виписка з ЄДРПОУ.PDF
16 грудня 2023 11:51
5 Виписка з ЄДРПОУ.PDF.p7s
16 грудня 2023 11:51
44 Дозвіл 1,3 м.pdf
16 грудня 2023 11:51
44 Дозвіл 1,3 м.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf
16 грудня 2023 11:51
Договір.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.rtf
16 грудня 2023 11:51
Мед. огляд Музика.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Лист відвідування.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Аналогічний договір.pdf
16 грудня 2023 11:51
326.imd.p7s
16 грудня 2023 11:51
Договір ЦПХ Музика.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Трудова книжка.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-05.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf
16 грудня 2023 11:51
Інформаційна довідка.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ПВР.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-06.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
40 Договір оренди №16.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-08.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_2.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК2_02-01-03.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.rtf
16 грудня 2023 11:51
Трудова книжка.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ПВР.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-08.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-08.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ОК_02-01.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.rtf
16 грудня 2023 11:51
Довідка.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ОК_02-01_2.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК2_02-01-03.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
39 Договір оренди №13.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Наказ про прийняття.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ОК_02-01.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК2_02-01-09.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ОК_02-01_2.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326.imd
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Договір.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК2_02-01-09.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_4.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
39 Договір оренди №13.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.rtf
16 грудня 2023 11:51
Лист відвідування.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Довідка.pdf
16 грудня 2023 11:51
Акт обстеження.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-05.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Наказ про прийняття.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_4.rtf
16 грудня 2023 11:51
Мед. огляд Пономаренко.pdf
16 грудня 2023 11:51
Мед. огляд Музика.pdf
16 грудня 2023 11:51
Договір ЦПХ Музика.pdf
16 грудня 2023 11:51
Технічне завдання.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-06.rtf
16 грудня 2023 11:51
Аналогічний договір.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_2.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК2_02-01-07.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК2_02-01-07.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_6.rtf
16 грудня 2023 11:51
Акт обстеження.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
Технічне завдання.pdf.p7s
16 грудня 2023 11:51
40 Договір оренди №16.pdf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_3.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_6.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ВРЛК_02-01-08.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf.p7s
16 грудня 2023 11:51
326_ДЦ_ДЦ_3.rtf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬФ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко
#36714047
Відхилено 978 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2023 16:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬФ-БУД"
#42119822
Відхилено 988 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 15:24

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей, затверджена рішеням уповноваженої особи Протокол №235 від 19.12.2023: Замовником під час розгляду пропозиції Учасника - Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко (далі – Учасник) в процедурі спрощеної закупівлі: «Реконструкція нежитлових приміщень в НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» під аптеку за адресою: вул.Паркова,3в у м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївська область», згідно ДК 021:2015 код 45454000-4 Реконструкція», (далі — Закупівля) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося в оголошенні та додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі), які є його невід’ємною частиною, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до 1. Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання», а саме: - Розрахунок ціни пропозиції закупівлі (договірної ціни)/(стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі — наказ № 281), розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому* вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК. Відповідно до абз.3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інша інформація»: - 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасник надав Розрахунок ціни пропозиції закупівлі (договірної ціни)/(стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі — наказ № 281), розрахований у ліцензійному програмному комплексі, в електронному сканованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК. Учасник підписав пропозицію Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) в цілому. Учасник не підписав кожен електронний документ окремо. • Усунути невідповідності та надати Розрахунок ціни пропозиції закупівлі (договірної ціни)/(стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК, підписаний Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Учасника. 2. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», П.3 Кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати інформаційну довідку за Формою Таблиці 2. Таблиця 2 № п/п Найменування замовника Предмет договору № та дата договору, сума договору/ вартість робіт Реквізити Замовника, поштова адреса, телефон Учасник надав Довідку «Про виконання аналогічних договорів» від 14.12.2023 №374, яка не відповідає вимогам п.п.3.1. – не за формою Таблиці 2., учасник вказав в даній довідці ціну договору – 13069063,83 грн., а згідно наданих скан-копій договору №60 від 28.12.2018 та додатку договірна ціна - 13069590,24 грн. Учасник надав до договору №60 від 28.12.2018 додаткову угоду №1 від 15.03.2019, додаткову угоду №2 від 02.04.2019, додаткову угоду №3 від 05.04.2019, додаткову угоду №4 від 10.09.2019 та додаткову угоду №5 від 23.12.2019 - Учасник не надав до договору №60 від 28.12.2018 додаткову угоду №1 від 20.04.2020 щодо продовження строку дії договору, тому договір не є повним згідно вимог п.п.3.2., пункту 3. • Усунути невідповідності, надати інформаційну довідку за формою Таблиці 2 з інформацією згідно наведених вище вимог та додаткову угоду №1 від 20.04.2020 до договору №60 від 28.12.2018 (згідно вимог п.п. 3.1, 3.2 пункту 3 Додатку 2 до Оголошення). П.4 Кваліфікаційний критерій - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 4.1. На виконання вимог п.п. 4.1 Учасник надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт» №373 від 14.12.2023 за формою Таблиці 3, в якій зазначив інформацію, що не відповідає за змістом колонки «Технічна характеристика» Таблиці 3. 4.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, Учасник не надав документи/ документ, на підтвердження права власності/ володіння/ користування відповідним майном. (В підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі пропозиції повинен був надати копії/оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), крім засобів малої механізації). До довідки за формою Таблиці 3 Учасник включає тільки ті машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі. Так згідно розрахунків цінової пропозиції закупівлі (договірної ціни): локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 позиція 10 – КБ1-24-1 - Робота бульдозера на відвалі потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням до 10 м., Підсумкова відомість ресурсів до локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, позиція 10 + КБМ207-148 – Бульдозери, потужністю 59 кВт (80 к.с.). В довідці Учасника інформація про Бульдозери, потужністю 59 кВт - відсутня. Крім того, згідно Підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів договірної ціни передбачено використання – Автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5т.; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомністю 2т; Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5т; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю 2,2 м3/хв; Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа (6 ат), продуктивністю 0,5 м3/хв; Агрегати фарбувальні, продуктивністю 500 м3/год, Установка для гідравлічних випробувань трубопроводів – в довідці Учасника інформація по даним машинам/механізмам відсутня. 4.3 На виконання вимог п.п. 4.3 уразі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. • Усунути невідповідності, надати інформацію що відповідає вимогам п.п. 4.1., 4.2, 4.3. пункту 4 Додатку №2 до Оголошення. - до пункту 13: Учасник повинен надати Лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297- VI службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати документи пропозиції та договір. - Учасник надав Гарантійний лист №362 від 14.12.2023, що за змістом не відповідає вимогам пункту 13/(Учасник дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами Закону на службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати документи пропозиції та договір). • Усунути невідповідності та надати Лист-згоду згідно вимог пункту 13 Додатку №2 до Оголошення. Уповноважена особа Лариса Черешня

Документи

21 грудня 2023 16:43
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2023 15:24
Електронний підпис
22 грудня 2023 15:22
Протокол №242.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій