Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Меридіан" |
Код ЄДРПОУ: | 13306232 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30 |
Контактна особа: |
Ірина Колесник +380674244500 kolesnyk.irina2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 257 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 289,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 14:00 |
ТД МАКАРОННІ ВИРОБИ.docx | |
08 грудня 2023 14:00 |
ТД МАКАРОННІ ВИРОБИ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000189 ● 33ce27375db44028a7aa53f362d22f2b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 19:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-08-012195-a 08.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 09:58:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 15850000-1 Макаронні вироби» (ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-012195-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 18:02:47
Відповідь
Комунальне підприємство «Меридіан» надає послуги з харчування школярам м. Вінниці.
Підприємство - забезпечує 38 закладів гарячим харчуванням.
Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Вартість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені харчуванні учнів та моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету ДК 021:2015:15850000-1 Макаронні вироби передбачена для потреб школярів в навчальних закладах.
Макаронні вироби мають відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до них ставлять достатньо високі вимоги відносно їх безпеки і якості для здоров'я дітей.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-19 18:03:14
Відповідь
Комунальне підприємство «Меридіан» надає послуги з харчування школярам м. Вінниці.
Підприємство - забезпечує 38 закладів гарячим харчуванням.
Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Вартість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені харчуванні учнів та моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету ДК 021:2015:15850000-1 Макаронні вироби передбачена для потреб школярів в навчальних закладах.
Макаронні вироби мають відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до них ставлять достатньо високі вимоги відносно їх безпеки і якості для здоров'я дітей.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ошовський С.П. |
1 239 000,00
UAH з ПДВ
|
1 239 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ошовський С.П. #2862506031 |
Переможець |
1 239 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:34
|
Додаткова угода №1 (Макарон).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 18:27
|
Договір №3 (Макарон).pdf | укладений |
02 січня 2024 18:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |