Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 02007532 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Радевич Євгенія Олегівна 380979843785 radevich19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
08 грудня 2023 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-06-000057 ● 0b8837b5f1f94082856228dd0f62785c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-12-08-010228-a 08.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 16:55:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання проектних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-010228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «МК-ГРАНД 2015» (ІПН 41291234)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 16:32:33
Надання пояснень
1. Закупівля за предметом «Виконання проектних робіт» по об’єкту «Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7" здійснювалась на підставі наявної потреби на виконання заходів субпроекту «Підвищення енергоефективності громадських будівель в Конотопській міській територіальній громаді», що реалізується в рамках проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені згідно технічного завдання замовника та з врахуванням кошторисних норм України у будівництві. До формування опису предмета закупівлі були залучені фахівці технічної підтримки при Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України, а також команда технічної підтримки ПРООН в Україні.
Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на основі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити методом порівняння ринкових цін. Замовником було направлено 3 (три) запити цінових пропозицій) проектним організаціям та ФОП, що мають досвід з виконання відповідних робіт.
2. Закупівля за предметом «Виконання проектних робіт» по об’єкту «Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7" здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є визначення предмету закупівлі та його вартісні показники.
Відповідно з п. 27 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 11 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.».
Тобто використовувати електронної системи закупівель є правом замовника, яким він може скористатися, а не обов’язком.
3. Оцінку можливих потенційних виконавців проектних робіт здійснено на підставі аналізу наявних комерційних пропозицій за принципом максимальної економії та ефективності. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, виконавця робіт вибирали за найнижчою ціновою пропозицію.
Замовником було направлено 3 (три) запити цінових пропозицій) проектним організаціям та ФОП, що мають досвід з виконання відповідних робіт. Оцінку можливих потенційних виконавців проектних робіт здійснено на підставі наданих комерційних пропозицій за принципом максимальної економії та ефективності. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, виконавця робіт вибирали за найнижчою ціновою пропозицію. Найвигіднішу комерційну пропозицію з найнижчою вартістю виконання проектних робіт надано ТОВ «МК-ГРАНД 2015» (ІПН 41291234). Для підтвердження надаємо три комерційні пропозиції отриманих від виконавців проектних робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МК-ГРАНД 2015" #41291234 |
Переможець |
1 213 446,09
UAH
|
08 грудня 2023 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 14:47
|
Договір № 550.pdf | укладений |
08 грудня 2023 13:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7 | 1 | роботи |
1 213 446,09
UAH
|