Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт
Очікувана вартість
1 213 446,09 UAH
UA-2023-12-08-010228-a 8a9e6d10062946e987e2f0bee677314d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радевич Євгенія Олегівна

380979843785 radevich19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Радевич Євгенія Олегівна
380979843785
radevich19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

08 грудня 2023 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-06-000057 ● 0b8837b5f1f94082856228dd0f62785c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2024 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.02.2024 № 31

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-12-08-010228-a 08.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-09 16:55:34

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання проектних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-010228-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «МК-ГРАНД 2015» (ІПН 41291234)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-14 16:32:33

Надання пояснень

1. Закупівля за предметом «Виконання проектних робіт» по об’єкту «Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7" здійснювалась на підставі наявної потреби на виконання заходів субпроекту «Підвищення енергоефективності громадських будівель в Конотопській міській територіальній громаді», що реалізується в рамках проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені згідно технічного завдання замовника та з врахуванням кошторисних норм України у будівництві. До формування опису предмета закупівлі були залучені фахівці технічної підтримки при Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України, а також команда технічної підтримки ПРООН в Україні.
Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на основі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити методом порівняння ринкових цін. Замовником було направлено 3 (три) запити цінових пропозицій) проектним організаціям та ФОП, що мають досвід з виконання відповідних робіт.
2. Закупівля за предметом «Виконання проектних робіт» по об’єкту «Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7" здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є визначення предмету закупівлі та його вартісні показники.
Відповідно з п. 27 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 11 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.».
Тобто використовувати електронної системи закупівель є правом замовника, яким він може скористатися, а не обов’язком.
3. Оцінку можливих потенційних виконавців проектних робіт здійснено на підставі аналізу наявних комерційних пропозицій за принципом максимальної економії та ефективності. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, виконавця робіт вибирали за найнижчою ціновою пропозицію.
Замовником було направлено 3 (три) запити цінових пропозицій) проектним організаціям та ФОП, що мають досвід з виконання відповідних робіт. Оцінку можливих потенційних виконавців проектних робіт здійснено на підставі наданих комерційних пропозицій за принципом максимальної економії та ефективності. З метою економії бюджетних коштів під час воєнного стану, виконавця робіт вибирали за найнижчою ціновою пропозицію. Найвигіднішу комерційну пропозицію з найнижчою вартістю виконання проектних робіт надано ТОВ «МК-ГРАНД 2015» (ІПН 41291234). Для підтвердження надаємо три комерційні пропозиції отриманих від виконавців проектних робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК-ГРАНД 2015"
#41291234
Переможець 1 213 446,09
UAH
08 грудня 2023 13:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2024 17:10
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 14:47
Договір № 550.pdf укладений
08 грудня 2023 13:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція (термомодернізація) будівлі гінекологічного корпусу КНП КМР "Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова" за адресою: Сумська область, м. Конотоп, вулиця Миколи Амосова, 7 1 роботи 1 213 446,09
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 213 446,09
UAH