Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 293 597,36 UAH
UA-2023-12-08-009953-a ● 870c7ddc144f44b7b3ccdaee11987a93
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32300117 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, вул.Орлика Пилипа, будинок 15 |
Контактна особа: |
Володимир Лучків +380677383320 dpkomtender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 293 597,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 467,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації: 3.4.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.5.2 пункту 3.5 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КОМУНАЛЬНИК ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ЄДРПОУ 32300117 кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.4.3. пункту 3.4 цього розділу. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(-ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.4.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.4.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000.00 грн. (тридцять тисяч гривень, 00 копійок). 3.4.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.4.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.4.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. 3.4.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.4.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до підстав визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. 3.5.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.5.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей) 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.5.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
792 штуки
Контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 13:01 |
Тендерна документаці (контейнери).docx | |
08 грудня 2023 13:01 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
08 грудня 2023 13:01 |
Додаток 2 Технічна специфікація (контейнери).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 грудня 2023 17:02
Дата відповіді: 11 грудня 2023 17:03
Шановний Замовник! Згідно п.п.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації вами встановлена вимога надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за період з 2021-2023 рр. В якості підтвердження треба надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору, оригінал листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагентів та видаткові накладні. Відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, тобто не раніше 08.12.2023 року. Зазвичай лист відгук надається Покупцем після виконання Продавцем своїх зобов’язань, тобто, якщо умови договору було виконано в 2021 році, то і лист-відгук надається в тому ж році. На вашу думку, лист-відгук, виданий в 2021 або 2022 році є гіршим, за той, що виданий з 08.12.2023 року. Чим обґрунтована дана вимога? Просимо виключити вимогу стосовно дати написання листа-відгуку.
Згідно Додатку 2 тендерної документації (технічна специфікація) контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л повинен мати в місцях підйому спецтехнікою, на кришці та на стінках наявні ребра жорсткості. На нашу думку, ця вимога є дискримінаційною для потенційних учасників, які в своїй тендерній пропозиції можуть запропонувати високоякісний товар, який відповідає діючим міжнародним та державним стандартам, що підтверджується технічним паспортом та сертифікатом відповідності. Просимо виключити вимогу.
Згідно Додатку 2 тендерної документації (технічна специфікація) контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л повинен мати наступні розміри: ширина не менше 480 мм., довжина не більше 560 мм., висота не більше 950 мм. Ця вимога теж дискриміную потенційних учасників, які можуть запропонувати контейнери, деякі розміри яких відрізняються на декілька міліметрів, що ні в якому разі не погіршує якісні та технічні характеристики сміттєвих контейнерів та відповідають міжнародним стандартам. Просимо виключити дану вимогу вказавши наприклад +/- 10%.
Ще цікавлять умови оплати. Оплату за поставлену продукцію ви плануєте проводити в 2023 році чи в 2024 році?
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції від 10.09.2022 р. зі змінами (далі – Закон) та Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) зі змінами. Де в цих нормативно-правових документах передбачено надання юридично-консультаційних послуг, вартість яких становить 12 000,00 грн (дванадцять грн. 00 коп.). І чому встановлена саме така вартість? Просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Щодо відгука. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасники можуть надати аналогічний договір, укладений з контрагентом, Контрагентом згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Так як договори з приватними контрагентами не розміщуються у системі prozorro, Замовник не має можливості перевірити фактичну вартість виконаного аналогічного договору. Відповідно до ЦЗУ та ГКУ суб’єкти приватної власності мають можливість продовжувати терміни дії договорів та збільшувати суми договорів. Таким чином, з метою отримання достовірніших даних щодо аналогічного договору на підтвердження необхідно надати відгук, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також містити посилання на договір що виконувався.
Щодо технічних характеристик. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови 1178 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.
Щодо оплати товару. Закупівля даного товару здійснюється на 2023 року, таки чином оплата буде здійснюватися у поточному році.
Щодо юридично-консультаційних послуг. Відповідно до ч. 5.4. розділу 5 тендерної документації Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Так як договори з приватними контрагентами не розміщуються у системі prozorro, Замовник не має можливості перевірити фактичну вартість виконаного аналогічного договору. Відповідно до ЦЗУ та ГКУ суб’єкти приватної власності мають можливість продовжувати терміни дії договорів та збільшувати суми договорів. Таким чином, з метою отримання достовірніших даних щодо аналогічного договору на підтвердження необхідно надати відгук, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також містити посилання на договір що виконувався.
Щодо технічних характеристик. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови 1178 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.
Щодо оплати товару. Закупівля даного товару здійснюється на 2023 року, таки чином оплата буде здійснюватися у поточному році.
Щодо юридично-консультаційних послуг. Відповідно до ч. 5.4. розділу 5 тендерної документації Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Також, акцентуємо Вашу увагу, що не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 11 грудня 2023 10:13
Дата відповіді: 12 грудня 2023 14:11
Просимо змінити наступні вимоги, що є дискримінаційними:
- на контейнері, в місцях підйому спецтехнікою, на кришці та на стінках наявні ребра жорсткості, що покращують міцніть та стійкість контейнера під час безпосередньої експлуатації, що унеможливлює деформацію контейнера;
ВИКЛАСТИ В ТАКІЙ РЕДАКЦІЇ: - корпус контейнера виконаний у відповідності стандарту ДСТУ 8476 та євростандарту ЕN 840-1
- розмір контейнеру: ширина не менше 480 мм., довжина не більше 560 мм., висота не більше 950 мм.
ВИКЛАСТИ В ТАКІЙ РЕДАКЦІЇ: розмір контейнеру: ширина 480 мм., (+/- 10%) довжина не більше 560 мм., (+/- 10%) висота не більше 950 мм. (+/- 10%). або розмір контейнеру - у відповідності стандарту ДСТУ 8476 та євростандарту ЕN 840-1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови 1178 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-08-009953-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Щодо встановлення Замовником вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Просимо: 1. Встановити факт наявності порушень процедури закупівлі;
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, зокрема змінити наступні умови:
2.1. Зобов’язати Замовника прибрати дискримінаційну вимогу в Додатку №1 п. 1.2., щодо листа – відгука, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі;
2.2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 2 тендерної документації (технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)) - вимогу «на контейнері, в місцях підйому спецтехнікою, на кришці та на стінках наявні ребра жорсткості, що покращують міцніть та стійкість контейнера під час безпосередньої експлуатації, що унеможливлює деформацію контейнера» прибрати або змінити на вимогу «на контейнері наявні ребра жорсткості, що покращують міцніть та стійкість контейнера під час безпосередньої експлуатації, що унеможливлює деформацію контейнера»; вимогу «вантажопідйомність: не менше 60 кг, та наявність маркування яке підтверджує вантажопідйомність контейнера» змінити на «вантажопідйомність – 60 кг (+ 13, -5) згідно євростандарту ЕN 840-1»;
2.3. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 2 тендерної документації (технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)) – вимогу «контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л повинен мати наступні розміри: ширина не менше 480 мм., довжина не більше 560 мм., висота не більше 950 мм» змінити на «контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л повинен мати наступні розміри: ширина контейнера на 120 л - 480 +\-5 мм, довжина – 555 мм максимальна, висота - 860 мм мінімальна - 970 мм максимальна» або на «розміри контейнера у відповідність до того стандарту ДСТУ 8476 та євростандарту ЕN 840-1»;
2.4. Зобов’язати Замовника виключити п.п. 4 п. 5.4 розділу 5 з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-12-08-009953-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 12 грудня 2023 17:29
Дата подання: 12 грудня 2023 17:29
Щодо порушення вимог Замовником (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) в закупівлі UA-2023-12-08-009953-a
Просимо:
1. Встановити факт наявності порушень процедури закупівлі;
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, зокрема змінити наступні умови:
2.1. Зобов’язати Замовника прибрати дискримінаційну вимогу в Додатку №1 п. 1.2., щодо листа – відгука, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі;
2.2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 2 тендерної документації (технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)) - вимогу «на контейнері, в місцях підйому спецтехнікою, на кришці та на стінках наявні ребра жорсткості, що покращують міцніть та стійкість контейнера під час безпосередньої експлуатації, що унеможливлює деформацію контейнера» прибрати або змінити на вимогу «на контейнері наявні ребра жорсткості, що покращують міцніть та стійкість контейнера під час безпосередньої експлуатації, що унеможливлює деформацію контейнера»; вимогу «вантажопідйомність: не менше 60 кг, та наявність маркування яке підтверджує вантажопідйомність контейнера» змінити на «вантажопідйомність – 60 кг (+ 13, -5) згідно євростандарту ЕN 840-1»;
2.3. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 2 тендерної документації (технічна специфікація (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)) – вимогу «контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л повинен мати наступні розміри: ширина не менше 480 мм., довжина не більше 560 мм., висота не більше 950 мм» змінити на «контейнер для ТПВ пластиковий з кришкою, об’єм 120л повинен мати наступні розміри: ширина контейнера на 120 л - 480 +\-5 мм, довжина – 555 мм максимальна, висота - 860 мм мінімальна - 970 мм максимальна» або на «розміри контейнера у відповідність до того стандарту ДСТУ 8476 та євростандарту ЕN 840-1»;
2.4. Зобов’язати Замовника виключити п.п. 4 п. 5.4 розділу 5 з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 14.12.2023 № 20171.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2023 15:31
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій