Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 43343870 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242 |
Контактна особа: |
Олена Тарновецька +380443344770, +380443344770, +380372547650 ekonomonco@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 30 календарних днів з дня його отримання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 15:36 |
Додаток 3.docx | |
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 5.docx | |
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 2.doc | |
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 1.docx | |
08 грудня 2023 10:49 |
ТД благоустрій території.docx | |
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 4.doc |
08 грудня 2023 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
08 грудня 2023 15:36 |
Додаток 3.docx
|
||
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 5.docx
|
||
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 2.doc
|
||
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 1.docx
|
||
08 грудня 2023 10:49 |
ТД благоустрій території.docx
|
||
08 грудня 2023 10:49 |
Додаток 4.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000075 ● 82ece011fdb04abab6e80977f36c429c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2023-12-08-004380-a 08.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 12:54:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Які зміни внесені Замовником до тендерної документації, тоді як відповідно до інформації відображеної в електронній системі закупівель, Замовником 08.12.2023 о 15:36 розміщено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції, але не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГІНВЕСТ» умовам підпункту 1.3.1. пункту 1.3. Додатка № 2 до тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір від 22.09.2022 № 305 (далі – Договір), укладений з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, не у повному обсязі, а саме: відсутні сторінки 6, 7, 8 та 9 Договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 17:01:09
Пояснення, інформація та документи на запит органу фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1) Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт (благоустрій) частини території по вул. Героїв Майдану,242 в м. Чернівці» (код ДК 021-2015 - 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» та його очікувана вартість визначена на підставі кошторисного розрахунку, експертного звіту №26-0409/01/23 від 19 жовтня 2023 р., наказу про створення робочої групи, протоколу засідання робочої групи (Додається).
Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі і вона стосується наступних категорій замовників:
правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
органів місцевого самоврядування;
головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
суб’єктів господарювання державного сектору економіки .
Обласне комунальне некомерційне підприємство «Буковинський клінічний онкологічний центр» ( ОКНП «БКОЦ») не відноситься до жодної із вище перерахованих категорій.
ОКНП «БКОЦ» отримує кошти від Національної служби здоров’я України за надані послуги, а в частині оплати комунальних платежів (від обласного бюджету) і являється отримувачем коштів.
2) До тендерної документації зміни не вносились- відповідно до інформації відображеної в електронній системі закупівель, Замовником 08.12.2023 о 15:36 замінено Додаток 3 до тендерної документації ще до накладання електронного цифрового підпису (при початковому завантаженні файлу Додаток 3 відбувся збій).
3) Відповідність тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГІНВЕСТ» умовам підпункту 1.3.1. пункту 1.3. Додатка № 2 до тендерної документації підтверджено:
- наданням довідки за формою наведеної таблиці про досвід виконання аналогічного договору укладеного та виконаного не раніше 2020 року;
- скан – копією аналогічного договору від 22.09.2022 №305, укладеного з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради з додатками та додатковими договорами, що підтверджує його аналогічність технічному завданню. В завантажених файлах договору присутня вся інформація, що вимагалась в вище зазначеній довідці про досвід виконання аналогічних договорів ;
- скан-копіями довідок КБ-3 та скан-копіями актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, що підтверджують виконання робіт за договором від 22.09.2022 №305 та відповідно наявний досвід виконання аналогічних робіт, зазначених у вимогах Замовника.
Відсутність сторінок 6, 7, 8 та 9 Договору (технічний збій) ніяк не впливає на факт підтвердження укладання та виконання аналогічного договору.
Також в самому Договорі вказаний ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-02-007369-a за яким в електронній системі публічних закупівель Prozorro наявна повна інформація про укладений договір ( інформація є публічною та загальнодоступною).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Південного офісу Держаудитслужби здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення. Документ про вжиття заходів додається.
2024-02-21 15:34:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
7 593 498,00
UAH з ПДВ
|
7 593 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
7 593 498,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 11:02
|
ДУ Будторг 578.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 16:39
|
Договір 578.pdf | укладений |
29 грудня 2023 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 578 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |