Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ятленко Юлія Володимирівна mega_juliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_4_ТОТС_2024.docx | |
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_2_ТОТС_2024.docx | |
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_5_ТОТС_2024.docx | |
14 грудня 2023 14:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_3_ТОТС_2024.docx | |
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_1_ТОТС_2024.docx | |
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_6_ТОТС_2024.docx | |
14 грудня 2023 14:27 |
ТД_ТОТС_за_Особливостями нова редакція.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_2_ТОТС_2024.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_5_ТОТС_2024.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_3_ТОТС_2024.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_1_ТОТС_2024.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_4_ТОТС_2024.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ТД_ТОТС_за_Особливостями.docx | |
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_6_ТОТС_2024.docx |
14 грудня 2023 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_4_ТОТС_2024.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_2_ТОТС_2024.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_5_ТОТС_2024.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_3_ТОТС_2024.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_1_ТОТС_2024.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:29 |
ДОДАТОК_6_ТОТС_2024.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:27 |
ТД_ТОТС_за_Особливостями нова редакція.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_2_ТОТС_2024.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_5_ТОТС_2024.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_3_ТОТС_2024.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_1_ТОТС_2024.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_4_ТОТС_2024.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ТД_ТОТС_за_Особливостями.docx
|
|||
08 грудня 2023 10:34 |
ДОДАТОК_6_ТОТС_2024.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000020 ● 1b0a66da622b4b32a6c5f208a33ceefc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.02.2024 № 3-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 16.02.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-08-003555-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 11:23:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури (код ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-003555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 15:06:23
Відповідь на запит про надання пояснень
Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю системи телекомунікаційної інфраструктури, складністю та специфікою обладнання у структурних підрозділах Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, зокрема у відділах надання адміністративних послуг.
Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури, що є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) шляхом запиту цінових пропозицій.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному сайті Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку та доступно за посиланням:
https://ppr.kharkov.ua/ua/UA-2023-12-08-003555-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-виробнича фірма "РІВАС" |
2 399 976,00
UAH з ПДВ
|
2 399 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-виробнича фірма "РІВАС" #21227104 |
Переможець |
2 399 976,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:05
|
Договір № 2044 від 26.12.2023.pdf | укладений |
26 грудня 2023 16:04
|