Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 51 033 912,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255 169,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Комунальне підприємство «Луцькводоканал» Україна, 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26 ЄДРПОУ 03339489 р/р UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк» 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 245 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 245000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 18:03 |
Додаток 2.docx | |
07 грудня 2023 18:03 |
Додаток 3.docx | |
07 грудня 2023 18:03 |
Додаток 1.docx | |
07 грудня 2023 18:03 |
Додаток 4.docx | |
07 грудня 2023 18:03 |
ТД Колектор.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-09-000026 ● 5fa4dcf06e334f3e8e4ca8cb0a56d451
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.02.2024 № 7-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-12-07-020517-a від 07.12.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 09:39:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-020517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 17:01:38
Письмові пояснення
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
12 лютого 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьку, (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-07-020517.
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
В листопаді 2023р. під час здійснення обстеження каналізаційних мереж, працівниками КП «Луцькводоканал» було встановлено, що каналізаційна мережа із залізобетонних труб діаметром 900 мм. за адресою: вул. Карпенка-Карого в м. Луцьку знаходиться в критичному стані, потребує негайного капітального ремонту , оскільки загрожує небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та може призвести до зупинення водовідведення та водопостачання.
З метою виконання вищезазначених робіт, підприємством було виготовлено проектно-кошторисну документацію на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк». Також в порядку передбаченому нормами чинного законодавства, було проведено експертизу проектно-кошторисної документації на виконання вищезазначених робіт.
07.12.24р., уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю робіт: Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 51 033 912,00 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro» у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При розробці тендерної документація по даній закупівлі, (в тому числі встановлені якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенні очікуваної вартості по даній закупівлі) уповноважена особа керувалися вимогами встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, в яких зазначено, яку інформацію повинна містити тендерна документація.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель (перелік робіт які необхідно виконати, та перелік необхідних матеріалів) в тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк», були встановлені згідно даних, зазначених в проектно-кошторисній документації. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно даних зазначених в проектно-кошторисній документації та підтверджених експертним звітом за робочим проектом «Капітальний ремонт ділянки каналізаційного колектора діаметром 900 міліметрів по вулиці Карпенка-Карого в місті Луцьк».
Уповноважена особа А.Ф. Мосійчук
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
48 911 547,62
UAH з ПДВ
|
48 911 547,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
48 911 547,62
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2024 12:38
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:56
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:43
|
Договір 577.pdf | укладений |
25 грудня 2023 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 577 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 577 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |