Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги із забезпечення громадського порядку ДК 021:2015:75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Очікувана вартість
285 560,00 UAH
UA-2023-12-07-018161-a ● cbc790b58080442db2cfb1a429bd6ddc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська обласна філармонія |
Код ЄДРПОУ: | 02225619 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Холодкова Олена Геннадіївна +380962916729 filartender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 285 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 427,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадського порядку ДК 021:2015:75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв , вул. Курортна 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Виконавцю за надані послуги протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 14:39 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf | |
11 грудня 2023 14:39 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
11 грудня 2023 14:39 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв (нова редакція).pdf | |
11 грудня 2023 14:39 |
Додаток 4 до тендерної документації (нова редакція).pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Тендерна документація.pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 3 до тендерноi_документацii.pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
11 грудня 2023 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 грудня 2023 14:39 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
||||||
11 грудня 2023 14:39 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
11 грудня 2023 14:39 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв (нова редакція).pdf
|
||||||
11 грудня 2023 14:39 |
Додаток 4 до тендерної документації (нова редакція).pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 3 до тендерноi_документацii.pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
||||||
07 грудня 2023 16:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо додатку №2
Дата подання: 10 грудня 2023 17:21
Дата відповіді: 11 грудня 2023 14:36
Шановний Замовнику, "у Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити відповідність запропонованих послуг встановленим вимогам до предмету закупівлі згідно Таблиці № 1 до цього додатку" , але таблиця з назвою Таблиця №1 відсутня у тендерній документації. Можливо ви мали на увазі таблицю без назви про характеристики послуг, де треба проставити так чи ні. Просимо роз'яснити дане питання або внести зміни до тендерної документації. Також звертаємо вашу увагу на технічну помилку, у вас пропущений Додаток №4 , а замість цього два документа під назвою Додаток №5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Щодо Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен обов’язково заповнити значення стовпця 3 наданої таблиці замовником, вказуючи один із двох можливих варіантів «так» або «ні».
Згідно пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення». Враховуючи викладене, замовником будуть внесені відповідні зміни.
Згідно пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення». Враховуючи викладене, замовником будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Охоронна фірма "ЕВЕРЕСТ" |
243 966,00
UAH з ПДВ
|
243 966,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Охоронна фірма "ЕВЕРЕСТ" #36701106 |
Переможець |
243 966,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:55
|
Договор гром.порядок 2024.pdf | укладений |
03 січня 2024 10:52
|