Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КОРОЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43937145 |
Місцезнаходження: | 90332, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Королево, вул.Центральна, будинок 50 |
Контактна особа: |
Світлик Галина 380960602465 osvitakorolevo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 702 934,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 514,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 12:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
08 грудня 2023 12:48 |
ТД капремонт Королівська селищна рада 2023-нова редакція.docx | |
08 грудня 2023 12:48 |
Додаток 2 вимоги по ст. 16-нова редакція.docx | |
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток-1-Тендерна-пропозиція.docx | |
07 грудня 2023 15:58 |
ТД капремонт Королівська селищна рада 2023.docx | |
07 грудня 2023 15:58 |
Проект-договору.doc | |
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 4 відомості про учасника.docx | |
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 2 вимоги по ст. 16.docx | |
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx |
08 грудня 2023 12:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2023 12:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
08 грудня 2023 12:48 |
ТД капремонт Королівська селищна рада 2023-нова редакція.docx
|
|||
08 грудня 2023 12:48 |
Додаток 2 вимоги по ст. 16-нова редакція.docx
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 6 лист-згода.docx
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток-1-Тендерна-пропозиція.docx
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
ТД капремонт Королівська селищна рада 2023.docx
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
Проект-договору.doc
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 4 відомості про учасника.docx
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 2 вимоги по ст. 16.docx
|
|||
07 грудня 2023 15:58 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000115 ● 18f5ae15f2494bd4b5e95a94ac37dd7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 20:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 2-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 11.01.2024
№ 2-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КОРОЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2023-12-07-017085-a 07.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 07:07:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45453000-7(капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-12-07-017085-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 13:41:05
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45453000-7(капітальний ремонт і реставрація)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-12-07-017085-a)
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-13 08:43:56
ВІДПОВІДЬ НА ВИСНОВОК
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-11 15:22:31
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
За результатами розгляду звернення Замовника стосовно моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2023-12-07-017085-a повідомляємо:
відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VІІІ (далі-Закон № 922), на підставі наказу від 11.01.2024 № 2-з посадовою особою органу державного фінансового контролю проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2023-12-07-017085-a.
Стосовно усунення, на думку Замовника, встановлених моніторингом порушень:
правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом № 922;
відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз;
відповідно до пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом;
статтями 21 та 22 Закону № 922 передбачено що в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації Замовника поміж іншого зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
В разі виявлення замовником при розгляді тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах такий замовник розміщає в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які мають бути усунуті протягом 24 годин з моменту розміщення таких вимог.
Таким чином Законом № 922 не передбачена можливість надання учасниками документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, а отже – надання учасником після спливу строку подання тендерних пропозицій, розгляду пропозицій та взагалі – після завершення процедури закупівлі - будь-яких документів, які вимагались тендерною документацією та не були подані у складі тендерної пропозиції, не можна вважати виправленням порушень, виявлених при проведенні моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-07-017085-a.
Крім того повідомляємо що у органу державного фінансового контролю відсутні законні підстави скасувати висновок про результати моніторингу UA-2023-12-07-017085-a або змінити, викладені у висновку, зобов’язання щодо усунення порушення.
Відповідно до п. 10 статті 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Водночас повідомляємо, що за пунктом 11 статті 8 Законуякщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №05/008/2024 пр |
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
26 квітня 2024 11:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст |
3 615 928,00
UAH
|
3 615 928,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спецбудкомплект-Хуст #22088515 |
Переможець |
3 615 928,00
UAH
|
18 грудня 2023 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:49
|
ilovepdf_merged - 2023-12-26T114640.951.pdf | укладений |
26 грудня 2023 11:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015:45453000-7(капітальний ремонт і реставрація) Капітальний ремонт комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Королівської селищної ради Берегівського району Закарпатської області за адресою :вул. Тисова,4 с. Королево | 1 | Роботи |
3 615 928,00
UAH
|