Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виноградівське виробниче управління житлово-комунального господарства |
Код ЄДРПОУ: | 03344332 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., місто Виноградів, вул. Комунальна, 6 |
Контактна особа: |
Крічфалуші Юрій Андрійович +380960897470 upovnovag@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 15:30 |
Тендерна документація.docx | |
07 грудня 2023 15:30 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
07 грудня 2023 15:30 |
Додаток 4 Загальні відомості про учасника.docx | |
07 грудня 2023 15:30 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
07 грудня 2023 15:30 |
Додаток 2 Технічні вимоги до закупівлі.docx | |
07 грудня 2023 15:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_ вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-03-000012 ● 25d7f603a3eb4e99aa0308234e755013
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2024 № 1-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.01.2024 № 1-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-07-015808-a 07.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 14:26:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-015808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Уповноваженою особою Виноградівського виробничого управління житлово-комунального господарства не відхилено переможця ФОП Кекерчин Володимир Юрійович, як такого, що не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у строки та у спосіб, зазначені у пункті 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-04 17:09:05
Пояснення на запит
Пояснення на запит Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області)» (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-12-07-015808-a ).
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Виноградівське виробниче управління житлово-комунального господарства ( далі – Замовник ) визначено очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. Крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України.
2. Чому Уповноваженою особою Виноградівського виробничого управління житлово-комунального господарства не відхилено переможця ФОП Кекерчин Володимир Юрійович, як такого, що не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у строки та у спосіб, зазначені у пункті 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1?
ФОП Кекерчин Володимир Юрійович, після визначення його переможцем торгів та опублікованим Протокольним рішенням уповноваженою особою №24 від 15.12.2023 року, в телефонному режимі зв’язався з уповноваженою особою та повідомив про те що з технічних причин немає можливість в систему долучити документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у строки та у спосіб, зазначені у пункті 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1.
Зважаючи на те, що уповноважена особа мала діючий Витяг з інформаційно аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявні судимості» №ВР-000676193 від 22.02.2023 року (даний Витяг долучається до пояснення) від пакету документів діючого Договору з минулих торгів (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-02-21-003894-a ), прийняла рішення не відхиляти пропозицію переможця торгів ФОП Кекерчин Володимир Юрійович та укласти з ним договір про закупівлю послуг.
Додатково повідомляємо, що переможець торгів ФОП Кекерчин Володимир Юрійович, після завершення процедури закупівлі, надав документи (дані документи долучаються до пояснення), які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у строки та у спосіб, зазначені у пункті 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-05 15:42:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-015808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у пункту 1 додатку 1 тендерної документації встановлена вимога щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Проте, учасником ФОП «Кекерчин Володимир Юрійович» в складі тендерної пропозиції не надано документи на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність відповідного обладнання та МТБ (файл «Довідка про обладнання та МТБ.pdf»).
Враховуючи викладене, поясніть, чому, Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної документації документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 17:15:57
Пояснення на запит 2
Пояснення на запит Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області)» (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-12-07-015808-a ).
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у пункту 1 додатку 1 тендерної документації встановлена вимога щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Проте, учасником ФОП «Кекерчин Володимир Юрійович» в складі тендерної пропозиції не надано документи на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність відповідного обладнання та МТБ (файл «Довідка про обладнання та МТБ.pdf»). Враховуючи викладене, поясніть, чому, Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної документації документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.?
ФОП Кекерчин Володимир Юрійович з 2019 по 2023 роки за результатами торгів, яких був визнаний переможцем, завжди сумнівно, якісно, вчасно та без жодних скарг надавав послуги з «ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області)» (далі – Послуги) Виноградівському виробничому управлінню житлово-комунального господарства (далі – Замовник).
Уповноваженою особою Замовника зважаючи на те, що на протязі останніх п’яти років співпраці ФОП Кекерчин Володимир Юрійович показав себе як надійний виконавець даних Послуг, було прийнято рішення що наданої Учасником Довідки про наявність відповідного обладнання та МТБ (файл «Довідка про обладнання та МТБ.pdf») буде достатньо для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області), Договір №255 від 21.12.2023 року укладений між Виноградівським ВУЖКГ та ФОП «Кекерчин Володимир Юрійович розірвано (припинено). Додаткова угода №1 від 12 січня 2023 року додається.
2024-01-12 14:52:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Кекерчин Володимир Юрійович» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Кекерчин Володимир Юрійович» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-01-15 12:07:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кекерчин Володимир Юрійович |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кекерчин Володимир Юрійович #1909309013 |
Переможець |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:49
|
Протокол УО _29 про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.pdf | укладений |
12 січня 2024 14:49
|
Додаткова угода на розірвання договору без виконання зобов_язань.pdf | укладений |
12 січня 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 11:22
|
Договір _255 від 21.12.2023р.pdf | укладений |
21 грудня 2023 11:21
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання, технічне обслуговування світлофорів у місті Виноградів Закарпатської області), Договір №255 від 21.12.2023 року укладений між Виноградівським ВУЖКГ та ФОП «Кекерчин Володимир Юрійович розірвано (припинено). Додаткова угода №1 від 12 січня 2023 року додається. |