Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" |
Код ЄДРПОУ: | 20760948 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71 |
Контактна особа: |
Очкусь Галина Іванівна +380324761535 tender.komitet9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 11:45 |
Очікувана вартість: | 3 614 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 11:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
14 грудня 2023 11:12 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
14 грудня 2023 11:12 |
Додаток 2 - проєкт договору зі змінами.docx | |
14 грудня 2023 11:12 |
додаток 1 форма технічного завдання зі змінами.doc | |
07 грудня 2023 11:40 |
Додаток 3 - перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ (16).doc |
14 грудня 2023 11:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2023 11:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
14 грудня 2023 11:12 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
14 грудня 2023 11:12 |
Додаток 2 - проєкт договору зі змінами.docx
|
|||
14 грудня 2023 11:12 |
додаток 1 форма технічного завдання зі змінами.doc
|
|||
07 грудня 2023 11:40 |
Додаток 3 - перелік документів для ПЕРЕМОЖЦЯ (16).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000097 ● abbc0af0945b4cb381c6db80878cfa0f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
32 UA-2023-12-07-006842-a 07.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 12:12:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Поточний ремонт укриття опорного закладу Менська гімназія Менської міської ради, ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-004754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 2 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ про ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та ІНШІ характеристики» до тендерної документації Замовника, продукція повинна мати декларацію виробника та/або посвідчення про якість на кожну партію товару. Якість Товару (продукції) повинна підтверджуватися документом, що засвідчує відповідність його якості вимогам нормативного документа на аналогічні вітчизняні Товари або вимогам актуалізованих методів контролю, які використовують при контролі якості аналогічних зарубіжних Товарів; наприклад: свідоцтво (сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності), посвідчення) про якість Товару, або декларацію про відповідність, або звіт, або висновок, або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, копії яких надаються при поставці Товару, та який додається у складі тендерної пропозиції (у сканованому вигляді; текст документу повинен бути розбірливим).
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Кос Назар Петрович завантажено декларації виробника на продукцію (файли: «Документи про якість_ зразок.PDF», «Документи про якість_ зразок.PDF», Документи про якість_ зразок.pdf), згідно з якими строк придатності продукції закінчився ще до укладання договору.
Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівель ФОП Кос Назар Петрович виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: надання у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує якість кожної партію поставляємого товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 15:18:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Яловичина на кості, охолоджена; Свинина на кості, охолоджен; Печінка яловича», ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-07-006842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 2 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ про ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та ІНШІ характеристики» до тендерної документації Замовника, продукція повинна мати декларацію виробника та/або посвідчення про якість на кожну партію товару. Якість Товару (продукції) повинна підтверджуватися документом, що засвідчує відповідність його якості вимогам нормативного документа на аналогічні вітчизняні Товари або вимогам актуалізованих методів контролю, які використовують при контролі якості аналогічних зарубіжних Товарів; наприклад: свідоцтво (сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності), посвідчення) про якість Товару, або декларацію про відповідність, або звіт, або висновок, або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, копії яких надаються при поставці Товару, та який додається у складі тендерної пропозиції (у сканованому вигляді; текст документу повинен бути розбірливим).
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Кос Назар Петрович завантажено декларації виробника на продукцію (файли: «Документи про якість_ зразок.PDF», «Документи про якість_ зразок.PDF», Документи про якість_ зразок.pdf), згідно з якими строк придатності продукції закінчився ще до укладання договору.
Поясніть будь-ласка, яким чином учасником процедури закупівель ФОП Кос Назар Петрович виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: надання у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує якість кожної партію поставляємого товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 16:16:37
надання пояснення на запит
надання пояснення на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кос Назар Петрович |
3 613 620,00
UAH з ПДВ
|
3 613 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кос Назар Петрович #3031906733 |
Переможець |
3 613 620,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 09:40
|
договір 23-2230.pdf | укладений |
26 грудня 2023 09:40
|