Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька" |
Код ЄДРПОУ: | 41318879 |
Місцезнаходження: | 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Лікаря Парнети,2 |
Контактна особа: |
Цимбал Олена Сергіївна +380677541040 tsymbal.as@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2023 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданої та прийнятої в установленому порядку послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг | Аванс | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 11:10 |
ТД прання і чищення 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-05-000039 ● 222dd2869c474bd3ab0c0138c5f6adab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2024 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 7-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.02.2024 №7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-07-005499-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 17:47:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 11:25:34
Пояснення на запит
На Ваш запит від 06.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-07-005499-a, повідомляємо наступне.
1.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована шляхом вивчення цінових пропозицій під час підготовки тендерної документації, порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на день оголошення закупівлі, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), тому при розрахунку розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі спиралися на вимоги відповідно чинної інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України № 293 від 30.04.2014 (із змінами).
2.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що пунктом 4-1. постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.10.2023. Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (код ЄДРПОУ 41318879) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24 «Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим (некомерційним) підприємством, що надає медичну допомогу на території міста Кременчука Полтавської області, Потоківського Старостинського округу (складається із сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка) та Південного під округу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на базі майна, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
3.
Щодо подання документально підтвердженої інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-12-07-005499-a, джерело фінансування закупівлі, інше – НСЗУ – 2 600 000 UAH.
Отже, підприємство має намір проводити оплату послуг за рахунок коштів, які планується отримати у 2024 році від Національної служби здоров’я України відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Процес підписання договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій між Національною службою здоров’я України та КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», займає тривалий час на початку року, тому, фінансування нашого підприємства здійснюється не у повному обсязі від реальних потреб, що у свою чергу призводить до затримки з розрахунками із контрагентами за надані послуги, поставлені товари та виконані роботи.
Враховуючи вищевикладене, КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», станом на день надання інформації, не проводила з контрагентом розрахунків за надані послуги згідно договору укладеного за результатами закупівлі UA-2023-12-07-005499-a.
Надати документи не можливо з об’єктивних підстав.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 17:55:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в підпункті 2.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме надання документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
2. Чи надано приватним підприємством «ВАЙТМЕД» в повному обсязі копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме Договору від 15.02.2022 №99 на вимогу замовника визначену в підпункті 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання аналогічного договору від 15.02.2022 №99.
3.Яким чином приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 2 тендерної документації, а саме надання листа-підтвердження у складі своєї пропозиції
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де розміщений зазначений лист.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 08:49:58
Пояснення на запит
На Ваш запит від 09.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a), повідомляємо наступне.
1.
Замовник під час складання тендерної документації установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформацією про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовником було встановлено наступні вимоги:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/
***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником, приватним підприємством «ВАЙТМЕД», на підтвердження вимоги визначеній в підпункті 2.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації додано та завантажено у складі тендерної пропозиції документи:
- «Довідка про працівників з додатками (Кременчуцька).pdf» від 17 грудня 2023 року 17:34.
2.
Підпунктом 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни).
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Приватним підприємством «ВАЙТМЕД» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. 8/15.12 від 15.12.2023 та копію аналогічного договору зазначеного в довідці та копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору від 15.02.2022 № 99 за предметом закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), на підтвердження вимог визначених в підпункті 3.1.2. та 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Під час розгляду наданих Учасником документів Замовником було перевірено інформацію про договір та його виконання в системі https://prozorro.gov.ua/uk за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-14-001509-a. Згідно розмішеної інформації було встановлено, що по даному договору було здійснено проплат на суму 88 187,40 грн (згідно звіту про виконання договору) та в електронній системі відсутня додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі по даному предмету закупівлі.
Посилання на назву файлу тендерної пропозиції Учасника:
- «Договір аналогічний .pdf» від 17 грудня 2023 року 17:34.
3.
Приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 2 тендерної документації, а саме надано інформацію Вих. 05/15.12 від 15.12.2023 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно CPV за ДК021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), також, у доданому документі вих. 04/15.12 від 15.12.2023 Форма «Тендерна пропозиція» учасником зазначено, що учасника має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору, а також, Учасником у вищезазначеному листі підтверджено повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації.
Посилання на назву файлу тендерної пропозиції Учасника:
- «Тендерна пропозиція.pdf» 17 грудня 2023 17:34;
- «Технічні умови.pdf» 17 грудня 2023 17:34.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 17:53:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким окремим/ми документом/ми (у документі/ах має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), крім «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12», приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції підтверджено можливість використання праці таких працівників, як Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації ?
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де знаходяться документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником з інформацією, що містить прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 13:54:09
Пояснення на запит
На Ваш запит від 14.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) щодо того яким окремим/ми документом/ми (у документі/ах має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), крім «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12», приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції підтверджено можливість використання праці таких працівників, як Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне.
1.
1. Пунктом 2.1 та п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі зазначено, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/
***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником ПП «Вайтмед» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, було надано у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, штатний розклад ПП «Вайтмед» та листи-згоди на обробку персональних даних на кожного працівника, які підписані кожним працівником з оригінальним підписом і датою.
Замовником під час вивчення тендерної документації Учасника щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених в тендерній документації в Додатку 1, листи – згоди працівників на обробку персональних даних (в документі зазначено прізвище та ім’я працівника), прийнято як інший відповідний документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника.
Крім того, Учасником у складі пропозиції надано «Штатний розклад», у якому підтверджено вимоги п. 2.2 Додатку №1 тендерної документації, а саме зазначений документ містить перелік займаних посад. Також, у складі пропозиції Учасником «ПП «Вайтмед» подано «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію про прізвище та ініціали працівників, чисельністю 7 штатних одиниць, що не суперечить інформації зазначеній в штатному розписі, даного Учасником.
Відсутність інформації щодо прізвища, ім’я, по батькові працівника в штатному розписі є помилкою, що несуттєво впливає на зміст пропозиції, при цьому зазначена інформація міститься в іншому документі.
Вважаємо, що дана помилка ніяким чином не вплинуло на права учасників закупівлі та результати проведеної закупівлі, не призвела до уникнення застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», не впливає на виконання договору про надання послуг з прання та прасування медичної білизни, жодних зауважень до надавача послуг не маємо.
Зобов’язуємося в подальшому, враховувати вказані недоліки і не допускати подібних прогалин при перевірці документів Учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a від 20.02.2024 (далі – Висновок), повідомляє. З метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому підприємством видано відповідний наказ «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a» згідно якого фахівця з публічних закупівель, який проводив закупівлю, зобов’язано: - посилити контроль та якість аналізу документів, які подають учасники закупівель у своїх пропозиціях під час проведення закупівель у електронній системі закупівель; - забезпечити недопущення виявлених порушень у подальшому при проведенні закупівель. Також, результати Висновку взяті адміністрацією підприємства до уваги та будуть враховані під час розгляду питання щодо преміювання працівників. З метою підвищення кваліфікації фахівця з публічних закупівель, вирішується питання щодо проходження працівником позапланового підвищення кваліфікації шляхом проходження відповідного навчання. Додаток: копія наказу «Про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-12-07-005499-a» від 22.02.2024 №106 від 23.02.2024
2024-02-26 15:39:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника приватне підприємство «ВАЙТМЕД» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙТМЕД" |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙТМЕД" #44255398 |
Переможець |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 11:24
|
Додаткова угода 1 від 01.10.2024 до Договору _944.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2024 12:59
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1 до договору 944.docx | зміни до договору |
03 жовтня 2024 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:05
|
Договір _ 944 від 29.12.2023.pdf | укладений |
02 січня 2024 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 10.3. Договору про закупівлю послуг №944 від 29.12.2023 року , частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та в зв'язку із збільшенням ціни на послуги лист ПП «ВАЙТМЕД» вих.. № 06/05.09 від 05.09.2024року |
Номер договору про закупівлю: | 944 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 10.3. Договору про закупівлю послуг №944 від 29.12.2023 року , частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та в зв'язку із збільшенням ціни на послуги лист ПП «ВАЙТМЕД» вих.. № 06/05.09 від 05.09.2024року |
Номер договору про закупівлю: | 944 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |