Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни)
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2023-12-07-005499-a dcaf95a4b45e4e6d8b60bfcacf5c0fa3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбал Олена Сергіївна

+380677541040 tsymbal.as@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Лікаря Парнети,2
Контактна особа: Цимбал Олена Сергіївна
+380677541040
tsymbal.as@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2023 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2023 11:00
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року із змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кілограм
ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця Лікаря Парнети, 2; вулиця Квітки Цісик, 1А; проспект Лесі Українки, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданої та прийнятої в установленому порядку послуги здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 грудня 2023 11:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 грудня 2023 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2023 11:10
ТД прання і чищення 2024.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-05-000039 ● 222dd2869c474bd3ab0c0138c5f6adab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2024 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.02.2024 № 7-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.02.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.02.2024 №7-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-07-005499-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-06 17:47:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-08 11:25:34

Пояснення на запит

На Ваш запит від 06.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-07-005499-a, повідомляємо наступне.

1.

Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована шляхом вивчення цінових пропозицій під час підготовки тендерної документації, порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на день оголошення закупівлі, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), тому при розрахунку розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі спиралися на вимоги відповідно чинної інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я України № 293 від 30.04.2014 (із змінами).

2.

Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що пунктом 4-1. постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.10.2023. Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (код ЄДРПОУ 41318879) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24 «Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим (некомерційним) підприємством, що надає медичну допомогу на території міста Кременчука Полтавської області, Потоківського Старостинського округу (складається із сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка) та Південного під округу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на базі майна, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.

3.

Щодо подання документально підтвердженої інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-12-07-005499-a, джерело фінансування закупівлі, інше – НСЗУ – 2 600 000 UAH.
Отже, підприємство має намір проводити оплату послуг за рахунок коштів, які планується отримати у 2024 році від Національної служби здоров’я України відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Процес підписання договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій між Національною службою здоров’я України та КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», займає тривалий час на початку року, тому, фінансування нашого підприємства здійснюється не у повному обсязі від реальних потреб, що у свою чергу призводить до затримки з розрахунками із контрагентами за надані послуги, поставлені товари та виконані роботи.
Враховуючи вищевикладене, КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», станом на день надання інформації, не проводила з контрагентом розрахунків за надані послуги згідно договору укладеного за результатами закупівлі UA-2023-12-07-005499-a.
Надати документи не можливо з об’єктивних підстав.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-09 17:55:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в підпункті 2.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме надання документу на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
2. Чи надано приватним підприємством «ВАЙТМЕД» в повному обсязі копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме Договору від 15.02.2022 №99 на вимогу замовника визначену в підпункті 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання аналогічного договору від 15.02.2022 №99.
3.Яким чином приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 2 тендерної документації, а саме надання листа-підтвердження у складі своєї пропозиції
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де розміщений зазначений лист.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-14 08:49:58

Пояснення на запит

На Ваш запит від 09.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a), повідомляємо наступне.

1.

Замовник під час складання тендерної документації установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформацією про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовником було встановлено наступні вимоги:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/
***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця

***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Учасником, приватним підприємством «ВАЙТМЕД», на підтвердження вимоги визначеній в підпункті 2.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації додано та завантажено у складі тендерної пропозиції документи:
- «Довідка про працівників з додатками (Кременчуцька).pdf» від 17 грудня 2023 року 17:34.

2.

Підпунктом 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни).
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Приватним підприємством «ВАЙТМЕД» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. 8/15.12 від 15.12.2023 та копію аналогічного договору зазначеного в довідці та копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору від 15.02.2022 № 99 за предметом закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), на підтвердження вимог визначених в підпункті 3.1.2. та 3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Під час розгляду наданих Учасником документів Замовником було перевірено інформацію про договір та його виконання в системі https://prozorro.gov.ua/uk за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-14-001509-a. Згідно розмішеної інформації було встановлено, що по даному договору було здійснено проплат на суму 88 187,40 грн (згідно звіту про виконання договору) та в електронній системі відсутня додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі по даному предмету закупівлі.
Посилання на назву файлу тендерної пропозиції Учасника:
- «Договір аналогічний .pdf» від 17 грудня 2023 року 17:34.

3.

Приватним підприємством «ВАЙТМЕД» підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 2 тендерної документації, а саме надано інформацію Вих. 05/15.12 від 15.12.2023 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно CPV за ДК021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни), також, у доданому документі вих. 04/15.12 від 15.12.2023 Форма «Тендерна пропозиція» учасником зазначено, що учасника має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору, а також, Учасником у вищезазначеному листі підтверджено повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації.
Посилання на назву файлу тендерної пропозиції Учасника:
- «Тендерна пропозиція.pdf» 17 грудня 2023 17:34;
- «Технічні умови.pdf» 17 грудня 2023 17:34.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-14 17:53:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу послуг з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування медичної білизни) ДК 021:2015: 98310000-9 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким окремим/ми документом/ми (у документі/ах має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), крім «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12», приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції підтверджено можливість використання праці таких працівників, як Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації ?


Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де знаходяться документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником з інформацією, що містить прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-19 13:54:09

Пояснення на запит

На Ваш запит від 14.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000039 процедури закупівлі послуг з прання і сухого чищення медичної білизни за ДК 021:2015: 98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення, (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-07-005499-a) щодо того яким окремим/ми документом/ми (у документі/ах має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), крім «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.12.2023 № Вих. 7/15.12», приватне підприємство «ВАЙТМЕД» у складі своєї пропозиції підтверджено можливість використання праці таких працівників, як Андрейченко Ж.М., Писанка О., Козкаченко Т.В., Кононенко Л.П., Мокра І.В., Зверховська О.О., Старченкоо Н.О., на виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне.
1.
1. Пунктом 2.1 та п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі зазначено, Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/
***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця

***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).

Учасником ПП «Вайтмед» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, було надано у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, штатний розклад ПП «Вайтмед» та листи-згоди на обробку персональних даних на кожного працівника, які підписані кожним працівником з оригінальним підписом і датою.
Замовником під час вивчення тендерної документації Учасника щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених в тендерній документації в Додатку 1, листи – згоди працівників на обробку персональних даних (в документі зазначено прізвище та ім’я працівника), прийнято як інший відповідний документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника.
Крім того, Учасником у складі пропозиції надано «Штатний розклад», у якому підтверджено вимоги п. 2.2 Додатку №1 тендерної документації, а саме зазначений документ містить перелік займаних посад. Також, у складі пропозиції Учасником «ПП «Вайтмед» подано «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію про прізвище та ініціали працівників, чисельністю 7 штатних одиниць, що не суперечить інформації зазначеній в штатному розписі, даного Учасником.
Відсутність інформації щодо прізвища, ім’я, по батькові працівника в штатному розписі є помилкою, що несуттєво впливає на зміст пропозиції, при цьому зазначена інформація міститься в іншому документі.
Вважаємо, що дана помилка ніяким чином не вплинуло на права учасників закупівлі та результати проведеної закупівлі, не призвела до уникнення застосування Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», не впливає на виконання договору про надання послуг з прання та прасування медичної білизни, жодних зауважень до надавача послуг не маємо.
Зобов’язуємося в подальшому, враховувати вказані недоліки і не допускати подібних прогалин при перевірці документів Учасників.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a від 20.02.2024 (далі – Висновок), повідомляє. З метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому підприємством видано відповідний наказ «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-07-005499-a» згідно якого фахівця з публічних закупівель, який проводив закупівлю, зобов’язано: - посилити контроль та якість аналізу документів, які подають учасники закупівель у своїх пропозиціях під час проведення закупівель у електронній системі закупівель; - забезпечити недопущення виявлених порушень у подальшому при проведенні закупівель. Також, результати Висновку взяті адміністрацією підприємства до уваги та будуть враховані під час розгляду питання щодо преміювання працівників. З метою підвищення кваліфікації фахівця з публічних закупівель, вирішується питання щодо проходження працівником позапланового підвищення кваліфікації шляхом проходження відповідного навчання. Додаток: копія наказу «Про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-12-07-005499-a» від 22.02.2024 №106 від 23.02.2024

2024-02-26 15:39:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника приватне підприємство «ВАЙТМЕД» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙТМЕД" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 грудня 2023 19:33
Електронний підпис
23 грудня 2023 19:33
Довідка переможець.pdf.p7s
23 грудня 2023 19:33
Довідка.pdf.p7s
23 грудня 2023 19:33
Довідка.pdf
23 грудня 2023 19:33
Довідка переможець.pdf
23 грудня 2023 19:33
Довідка переможець.pdf.p7s
23 грудня 2023 19:33
Довідка.pdf.p7s
23 грудня 2023 19:33
Довідка.pdf
23 грудня 2023 19:33
Довідка переможець.pdf
17 грудня 2023 17:35
Електронний підпис
17 грудня 2023 17:35
Електронний підпис
17 грудня 2023 17:34
Проєкт договору.pdf
17 грудня 2023 17:34
Приказ директора.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Статут_1 кольоровий.pdf
17 грудня 2023 17:34
Технічні умови.pdf
17 грудня 2023 17:34
Статут_1 кольоровий.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Єдиний податок.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Технічні умови.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Виписка_1.pdf
17 грудня 2023 17:34
відсутність санкцій.pdf
17 грудня 2023 17:34
Єдиний податок.pdf
17 грудня 2023 17:34
Договір аналогічний.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
відсутність санкцій.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Проєкт договору.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Приказ директора.pdf
17 грудня 2023 17:34
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2023 17:34
Договір аналогічний.pdf
17 грудня 2023 17:34
Виписка_1.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Приказ директора.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Статут_1 кольоровий.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Єдиний податок.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Технічні умови.pdf
17 грудня 2023 17:34
Договір аналогічний.pdf
17 грудня 2023 17:34
Проєкт договору.pdf
17 грудня 2023 17:34
Приказ директора.pdf
17 грудня 2023 17:34
Статут_1 кольоровий.pdf
17 грудня 2023 17:34
Технічні умови.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Проєкт договору.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2023 17:34
відсутність санкцій.pdf
17 грудня 2023 17:34
відсутність санкцій.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Виписка_1.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Договір аналогічний.pdf.p7s
17 грудня 2023 17:34
Єдиний податок.pdf
17 грудня 2023 17:34
Виписка_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙТМЕД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙТМЕД"
#44255398
Переможець 2 600 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 15:41

Документи

21 грудня 2023 15:41
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 15:41
Електронний підпис
21 грудня 2023 15:39
Протокол _187.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2023 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЙТМЕД"
#44255398
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2023 15:41
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 15:41
Електронний підпис
21 грудня 2023 15:39
Протокол _187.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2024 11:28
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2024 11:24
Додаткова угода 1 від 01.10.2024 до Договору _944.pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 13:05
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2024 12:59
ДОДАТКОВА УГОДА 1 до договору 944.docx зміни до договору
03 жовтня 2024 12:58
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 10:05
Договір _ 944 від 29.12.2023.pdf укладений
02 січня 2024 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 10.3. Договору про закупівлю послуг №944 від 29.12.2023 року , частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та в зв'язку із збільшенням ціни на послуги лист ПП «ВАЙТМЕД» вих.. № 06/05.09 від 05.09.2024року
Номер договору про закупівлю: 944
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 10.3. Договору про закупівлю послуг №944 від 29.12.2023 року , частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та в зв'язку із збільшенням ціни на послуги лист ПП «ВАЙТМЕД» вих.. № 06/05.09 від 05.09.2024року
Номер договору про закупівлю: 944
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 924 062,19
UAH