Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43565662 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Гаватюк Андрій Володимирович 380372552608 infra@bukoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 19:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 20:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 20:16 |
Перелік змін.doc | |
08 грудня 2023 20:16 |
ТД з змінами.docx | |
08 грудня 2023 20:15 |
Додаток 5 з змінами.docx |
08 грудня 2023 20:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2023 20:16 |
Перелік змін.doc
|
|||
08 грудня 2023 20:16 |
ТД з змінами.docx
|
|||
08 грудня 2023 20:15 |
Додаток 5 з змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000012 ● 245d44c82f9f4364aac2362262d74451
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2023 №47-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 26 грудня 2023 року № 47-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-12-06-019892-a від 06.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 15:16:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «(Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі) «Легковий автомобіль»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-019892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Похни Віталія Сергійовича, якщо його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, у складі пропозиції відсутні наступні документи:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірений учасником) (пункт 4.1 розділу 4 тендерної документації);
- довідка в довільній формі, в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару та джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується (підпункт 1 пункту 4.3 розділу 4 тендерної документації);
- гарантійний лист, в якому зазначено, що учасник визначає ціни на товари, які він пропонує постачати за Договором з урахуванням витрат на транспортування продуктів, навантаження продуктів, розвантаження продуктів, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат (пункт 4.3 розділу 4 тендерної документації);
- копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку, або копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ (пункт 6 «Інші документи від Учасника» частини 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» розділу «Перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної документації»).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 12:52:31
Пояснення
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Документи надано окремим файлом.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/upravlinnya-infrastrukturi-kapitalnogo-budivnictva-ta-ekspluataciyi-dorig/obgruntuvannya-potrebi-zakupivli
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Похни Віталія Сергійовича, якщо його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, у складі пропозиції відсутні наступні документи:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірений учасником) (пункт 4.1 розділу 4 тендерної документації);
Зазначена вимога не стосується учасників фізичних осіб. Отже, замовник не вимагає цих документів. Учасником надано копію картки фізичної особи – платника податків.
- довідка в довільній формі, в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару та джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується (підпункт 1 пункту 4.3 розділу 4 тендерної документації);
Детальний опис товару наданий Учасником в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Джерело походження товару, відомості про товаровиробника продукція якого пропонується зазначається виключно в сертифікаті відповідності на автомобіль. Відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 р. № 1388, пункт 10, перша державна реєстрація транспортних засобів, що перебували в експлуатації та ввезені на митну територію України з метою вільного обігу, проводиться за умови відповідності конструкції і технічного стану даної марки (моделі) транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, обов’язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України, що підтверджується сертифікатом відповідності або свідоцтвом про визнання іноземного сертифіката, які власники подають до сервісного центру МВС. Оскільки запропонований легковий автомобіль є вживаним та вже здійснював першу державну реєстрацію, відсутня вимога в наданні Замовнику сертифікату відповідності на автомобіль. Також, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації постачальник при передачі товару надає комплект документів для реєстрації техніки згідно Законодавства України, що передбачає надання сертифікату відповідності на автомобіль у разі постачання нового автомобіля, або першої його реєстрації.
- гарантійний лист, в якому зазначено, що учасник визначає ціни на товари, які він пропонує постачати за Договором з урахуванням витрат на транспортування продуктів, навантаження продуктів, розвантаження продуктів, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат (пункт 4.3 розділу 4 тендерної документації);
Учасником надано відповідний гарантійний лист, яким він погоджується виконати всі вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
- копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку, або копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ (пункт 6 «Інші документи від Учасника» частини 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» розділу «Перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної документації»).
Зазначена вимога не стосується учасників фізичних осіб.
Враховуючи вищезазначені пояснення, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає всім вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 09:26:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «(Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі) «Легковий автомобіль»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-019892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надайте копії документів, які підтверджують факт оплати за легковий автомобіль, що є предметом закупівлі, з учасником Похною Віталієм Сергійовичем згідно договору про закупівлю товарів від 21.12.2023 № 14 з відміткою органів ДКСУ про оплату.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 16:14:49
Пояснення
Скан-копія платіжної інструкції додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 17:18:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «(Код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі) «Легковий автомобіль»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-019892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому умови договору про закупівлю від 21.12.2023 № 14 (далі – Договір № 14), укладеного із фізичною особою Похною В.С., відрізняються від змісту його тендерної пропозиції? Зокрема: у пункті 3.2 Договору № 14 зазначено, що «Поставка Товару здійснюється на адресу Покупця. Пунктом постачання товару за цим Договором м. Івано-Франківськ.», у пункті 3.3 Договору № 14 зазначено, що «Продавець поставляє Товар на адресу Покупця до м. Івано-Франківськ.». При цьому, у проекті договору у пунктах 3.2 та 3.3 адреса поставки відсутня, в тендерній документації (після внесених змін до неї) у пункті 2.4 розділу 2 зазначено, що місце поставки товару - вул. М. Грушевського, 1, м. Чернівці, 58002, а в Додатку 2 тендерної документації зазначено, що місце поставки – склад постачальника.
2. Чим обумовлюється необхідність поставки Товару (легкового автомобіля) до міста Івано-Франківськ? Якщо адреса Покупця (Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації) відповідно до Договору № 14, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерної документації – вул. М. Грушевського, 1, м. Чернівці, 58002.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:19:10
Пояснення
Замовником під час внесення змін до тендерної документації технічно не виконано зміни в пункті 2.4 розділу 2 тендерної документації. Отже, місце поставки відповідно до Додатку 2 тендерної документації є склад постачальника. Враховуючи вищезазначене, договір укладено відповідно до вимог тендерної документації і вказано місце відповідного склад постачальника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації повідомляє про відсутність технічної можливості усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку та зобов’язується вжити заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому.
2024-01-16 17:18:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Похна ВІталій Сергійович |
599 999,00
UAH з ПДВ
|
599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Похна ВІталій Сергійович #3525902279 |
Переможець |
599 999,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 19:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 19:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 14:45
|
Договір №14.pdf | укладений |
21 грудня 2023 14:44
|