Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турійська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333052 |
Місцезнаходження: | 44801, Україна , Волинська обл., селище міського типу Турійськ, Центральний майдан, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Данилюк +380983443021 srada-tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
06 грудня 2023 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000015 ● 9ba4a4aefb294deb8152d6b697fa9fa3
- Статус: вирішено ● Дата: 12 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2024 № 7
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.01.2024 № 7.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-06-017680-a, 06.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 16:57:29
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-06-017680-a, яка проведена Турійською селищною радою Волинської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Під час моніторингу встановлено, що Замовником закупівлю за ІD: UA-2023-12-06-017680-a здійснено шляхом укладання договору без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178).
Так, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
В опублікованому Замовником обґрунтуванні застосування винятку за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей №1178 зазначено, зокрема, що у 2021 році за результатами відкритих торгів (UA-2021-04-16-003226-a) укладено договір №232 від 11.06.2021 з ТОВ «АМіЛа» щодо капітального ремонту вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області та що під час виконання робіт за вказаним договором виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі в того самого виконавця робіт. Також зазначено, що вказані роботи через непередбачувані обставини не враховані та не зазначені у початковому проекті, але технічно та економічно пов’язані з основним договором. Крім того, в обґрунтуванні вказано, що з метою підвищення безпеки дорожнього руху та організації руху автомобільного транспорту, зокрема заміна існуючих опор вуличного освітлення та влаштування транспортної розв’язки кільцевого типу на перехресті вулиць було здійснено коригування проектної документації та отримано експертний звіт (позитивний) від 15.08.2023 №15/724-08/23.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати до моніторингу документальне підтвердження щодо здійснення коригування проектної документації та отримання експертного звіту від 15.08.2023 №15/724-08/23.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 14:45:56
Пояснення на запит
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено на підставі коригованої проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області розробленої та затвердженої в установленому порядку, яку створено в порталі ЄДЕССБ та присвоєно реєстраційний номер PD01:2968-5135-1752-0179. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається).
Робочий проект на «Капітальний ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області (коригування)» пройшов експертизу в ТзОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (Експертний звіт (позитивний) №15/724-08/23 від 15.08.2023р. створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва реєстраційний номер EX01:1288-4777-6546-9525) (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, надаємо документи, що свідчать про усунення порушення
2024-02-01 10:30:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 при укдаденні договору.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 при укдаденні договору.) • усунуто
внесено зміни до договору
2024-03-12 08:54:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМІЛА" #25090493 |
Переможець |
5 388 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:24
|
ДУ_Луцька№1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:22
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
06 грудня 2023 16:38
|
Договір 329.pdf | укладений |
06 грудня 2023 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 329 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |