Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області (коригування)
Очікувана вартість
5 388 000,00 UAH
UA-2023-12-06-017680-a 491de245eacd4f2ba6187614ffcd0140
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Данилюк

+380983443021 srada-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турійська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333052
Місцезнаходження: 44801, Україна , Волинська обл., селище міського типу Турійськ, Центральний майдан, будинок 1
Контактна особа: Тетяна Данилюк
+380983443021
srada-tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44801, Україна, Волинська область, смт. Турійськ, вул. Луцька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

06 грудня 2023 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-17-000015 ● 9ba4a4aefb294deb8152d6b697fa9fa3
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2024 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2024 № 7

Львів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.01.2024 № 7.


Витяг з переліку
закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-06-017680-a, 06.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-18 16:57:29

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-06-017680-a, яка проведена Турійською селищною радою Волинської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Під час моніторингу встановлено, що Замовником закупівлю за ІD: UA-2023-12-06-017680-a здійснено шляхом укладання договору без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178).
Так, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
В опублікованому Замовником обґрунтуванні застосування винятку за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей №1178 зазначено, зокрема, що у 2021 році за результатами відкритих торгів (UA-2021-04-16-003226-a) укладено договір №232 від 11.06.2021 з ТОВ «АМіЛа» щодо капітального ремонту вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області та що під час виконання робіт за вказаним договором виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі в того самого виконавця робіт. Також зазначено, що вказані роботи через непередбачувані обставини не враховані та не зазначені у початковому проекті, але технічно та економічно пов’язані з основним договором. Крім того, в обґрунтуванні вказано, що з метою підвищення безпеки дорожнього руху та організації руху автомобільного транспорту, зокрема заміна існуючих опор вуличного освітлення та влаштування транспортної розв’язки кільцевого типу на перехресті вулиць було здійснено коригування проектної документації та отримано експертний звіт (позитивний) від 15.08.2023 №15/724-08/23.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати до моніторингу документальне підтвердження щодо здійснення коригування проектної документації та отримання експертного звіту від 15.08.2023 №15/724-08/23.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 14:45:56

Пояснення на запит

Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено на підставі коригованої проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області розробленої та затвердженої в установленому порядку, яку створено в порталі ЄДЕССБ та присвоєно реєстраційний номер PD01:2968-5135-1752-0179. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається).
Робочий проект на «Капітальний ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області (коригування)» пройшов експертизу в ТзОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» (Експертний звіт (позитивний) №15/724-08/23 від 15.08.2023р. створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва реєстраційний номер EX01:1288-4777-6546-9525) (додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, надаємо документи, що свідчать про усунення порушення

2024-02-01 10:30:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 при укдаденні договору.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 при укдаденні договору.) • усунуто

внесено зміни до договору

2024-03-12 08:54:05

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМІЛА"
#25090493
Переможець 5 388 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 16:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 15:24
ДУ_Луцька№1.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 15:22
Обгрунтування.pdf укладений
06 грудня 2023 16:38
Договір 329.pdf укладений
06 грудня 2023 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML