Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 44210000-5- Конструкції та їх частини (Огорожа збірна)
Очікувана вартість
1 594 500,00 UAH
UA-2023-12-06-017537-a ● 2635e8fb123c4f438c53a7e7c3ff6c80
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" |
Код ЄДРПОУ: | 05480766 |
Місцезнаходження: | 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Шуляк +380956359239 tender_ydmscvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2023 15:02 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2023 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 594 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 945,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1665 штуки
Секція Економ цинк/полімер 3мм/4мм 2050*2500 мм RAL6005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08455, Україна, Київська область, Циблі, Лісова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1666 штуки
Стовп цинк/полімер 60*40 2500мм RAL6005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08455, Україна, Київська область, Циблі, Лісова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
6664 штуки
Комплект кріплення цинк/полімер RAL6005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08455, Україна, Київська область, Циблі, Лісова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 16:33 |
додаток 4.doc | |
06 грудня 2023 16:33 |
Додаток 6.doc | |
06 грудня 2023 16:33 |
Додаток 2.doc | |
06 грудня 2023 16:33 |
Додаток 1.doc | |
06 грудня 2023 16:33 |
Додаток 5.doc | |
06 грудня 2023 16:33 |
ТД.doc | |
06 грудня 2023 16:33 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тез питання
Дата подання: 06 грудня 2023 22:36
Дата відповіді: 08 грудня 2023 10:14
Добрий день, Шановний замовнику! Дуже дивні вимоги стосовно такої кількості сертифікатів міжнародної сертифікації ISO. Особливо вразовуючі, що це звичайна огрожа
Ці вимоги являються абсолютно дискримінаційними , тому наполягаємо, щоби Замовник прибрав такі обурливі вимоги з даної закупівлі
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги технічної частини щодо надання вказаних сертифікатів підтверджують якість продукції, екологічність, та якість виробництва. Окрім того, звертаємо вашу увагу, що дані сертифікати затверджуються нотифікованими органами оцінки відповідностей згідно чинного законодавства України. Просимо дотримуватись вимог тендерної документації та технічної частини
Наявність власного/орендованого автотранспорту для доставки товару не може бути кваліфікаційним критерієм в розумінні ст.16 Закону
Дата подання: 08 грудня 2023 00:11
Дата відповіді: 08 грудня 2023 16:07
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність МТБ. Однак Замовником настільки спотворена логіка Закону, що у закупівлі товару вимагається не наявність станків, обладнання чи технологій для його виготовлення, а автомобіля для його доставки. Більш безглуздої вимоги важко уявити.
Просимо Замовника пояснити у чому необхідність мати у власності чи оренді вантажний автомобіль? І чому не можна користатися послугами вітчизняних перевізників для доставки товару Замовнику?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник звертає увагу на те, що учасник може надати інформацію про потужності, або інформацію про потужності виробника, в т.ч. і станки для виготовлення товару, передбаченого закупівлею.
Окрім того, для Замовника залишається важливим момент оперативного постачання товару.
Просимо дотримуватись умов тендерної документації, та її вимог
Окрім того, для Замовника залишається важливим момент оперативного постачання товару.
Просимо дотримуватись умов тендерної документації, та її вимог
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-06-017537-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 19 грудня 2023 22:02
СКАРГА
ТОВ «Сітка Захід Україна» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи.
З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону.
Додатково також необхідно акцентувати увагу, що відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, Замовник, відхилив тендерну пропозиції скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі передбачені п. 41 Особливостей.
Згідно п. 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі рішення уповноваженої особи.
ТОВ «Сітка Захід Україна» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Замовнику – ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" – скасувати Протокол № 18/12/1 від 18.12.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сітка Захід Україна»
3) Замовнику - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" - скасувати протокол № 19/12/3 від 19.12.2023 р. стосовно визначення учасника ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", переможцем закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
У разі ігнорування даного оскарження Замовником – будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України)
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи.
З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону.
Додатково також необхідно акцентувати увагу, що відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, Замовник, відхилив тендерну пропозиції скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі передбачені п. 41 Особливостей.
Згідно п. 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі рішення уповноваженої особи.
ТОВ «Сітка Захід Україна» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Замовнику – ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" – скасувати Протокол № 18/12/1 від 18.12.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сітка Захід Україна»
3) Замовнику - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" - скасувати протокол № 19/12/3 від 19.12.2023 р. стосовно визначення учасника ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", переможцем закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
У разі ігнорування даного оскарження Замовником – будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2023 12:06
Шановний Учаснику
Повідомляємо вам, що згідно ст. 44 «Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може давати час на виправлення невідповідностей.
Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Повідомляємо вам, що згідно ст. 44 «Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може давати час на виправлення невідповідностей.
Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Номер вимоги: UA-2023-12-06-017537-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 19 грудня 2023 22:04
СКАРГА
ТОВ «Сітка Захід Україна» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи.
З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону.
Додатково також необхідно акцентувати увагу, що відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, Замовник, відхилив тендерну пропозиції скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі передбачені п. 41 Особливостей.
Згідно п. 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі рішення уповноваженої особи.
ТОВ «Сітка Захід Україна» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Замовнику – ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" – скасувати Протокол № 18/12/1 від 18.12.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сітка Захід Україна»
3) Замовнику - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" - скасувати протокол № 19/12/3 від 19.12.2023 р. стосовно визначення учасника ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", переможцем закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
У разі ігнорування даного оскарження Замовником – будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України)
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 39 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 40 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи наведене, в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності, що зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи, він повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 Закону та п. 40 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі рішення уповноваженої особи.
З огляду на викладене, не надавши скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги п. 40 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону.
Додатково також необхідно акцентувати увагу, що відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи, Замовник, відхилив тендерну пропозиції скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі передбачені п. 41 Особливостей.
Згідно п. 43 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі рішення уповноваженої особи.
ТОВ «Сітка Захід Україна» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Замовнику – ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" – скасувати Протокол № 18/12/1 від 18.12.2023 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сітка Захід Україна»
3) Замовнику - ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" - скасувати протокол № 19/12/3 від 19.12.2023 р. стосовно визначення учасника ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ", переможцем закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
У разі ігнорування даного оскарження Замовником – будемо змушені звернутися до Органу оскарження (Антимонопольного Комітету України)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2023 12:06
Шановний Учаснику
Повідомляємо вам, що згідно ст. 44 «Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може давати час на виправлення невідповідностей.
Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Повідомляємо вам, що згідно ст. 44 «Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може давати час на виправлення невідповідностей.
Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сітка Захід Україна" |
1 453 902,00
UAH з ПДВ
|
1 453 902,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ" |
1 593 817,00
UAH з ПДВ
|
1 593 817,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сітка Захід Україна" #42756975 |
Відхилено |
1 453 902,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 10:23
|
|
ФОП "ГРИЦЕНКО РОМАН МИХАЙЛОВИЧ" #3502810275 |
Переможець |
1 593 817,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 11:36
|
дог 306-23.pdf | укладений |
25 грудня 2023 11:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Секція Економ цинк/полімер 3мм/4мм 2050*2500 мм RAL6005 | 1665 | штуки |
545,00
UAH
|
Стовп цинк/полімер 60*40 2500мм RAL6005 | 1666 | штуки |
360,00
UAH
|
Комплект кріплення цинк/полімер RAL6005 | 6664 | штуки |
13,00
UAH
|