Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус (ДК 021:2015: код «34120000-4» - «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» («34121000-1» - «Міські та туристичні автобуси»))
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2023-12-06-015339-a 28df0e2a14084a9d88619b215b69dfc1
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна ОСАДЧА

+380685335662 aniaosadcha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02082522
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62
Контактна особа: Анна ОСАДЧА
+380685335662
aniaosadcha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, м.Черкаси, вул. Івана Мазепи,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2024
ДК 021:2015: 34121000-1 — Міські та туристичні автобуси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних на Товар Покупець проводить розрахунок за отриманий Товар в розмірі 83,33 % від вартості товару (в разі, якщо Постачальник є платником ПДВ, або проводить остаточний розрахунок, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Пiсляоплата 5 Банківські 83.33
Iнша подія Сума ПДВ – 16,67%, зазначена в рахунку на оплату Товару, сплачується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації Постачальником податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 5 Банківські 16.67

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 грудня 2023 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2023 15:41
Тендерна документація.docx
06 грудня 2023 15:41
Додаток №4 Проект Договору.doc
06 грудня 2023 15:41
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги.docx
06 грудня 2023 15:41
Додаток №2 Тендерна пропозиція.docx
06 грудня 2023 15:41
Додаток №3 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2023 16:40
Дата відповіді: 08 грудня 2023 15:32
Шановний Замовник, тендерною документацією передбачені вимоги, які повнісю обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі із автобусами українських виробників автобусів. Так, у Додатку №3 тендерної документації встановлені вимоги, яким в сукупності відповідає один автобус турецького виробництва Temsa. Автобуси які виробляються в Україні (ATAMAN, ЕТАЛОН, ЗАЗ, БОГДАН, РУТА) не відповідають зокрема таким вимогам, як екологічний стандарт - ЕВРО-6, в Україні на сьогоднішній день дійсний стандарт ЄВРО-5; габаритним розмірам також не відповідає жоден з українських автобусів, (Українські автобуси довші приблизно на 1 метр і ширші на 15-20 см.. Також українські автобуси не проходять по об'єму двигуна, вимагається - від 2 500 см3 до 3 500 см3, ємності паливного баку (150 л.). Також в автобусах українського виробництва відсутні такі системи як Системою пожежної сигналізації машинного відділення та Системою вогнегасіння машинного відділення. В той же час Замовник зазначає, що Еквівалент – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне, те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Вимогам замовника повністю відповідає тільки один автобус турецького виробництва TEMSA. Для перевезення працівників КП «Черкаситеплокомуненерго» можуть бути використані автобуси українських виробників автобусів, які повністю відповідають чинним в україні екологічним вимогам та вимогам безпеки. Українські автобуси також обладнують кондиціонерами, автономними опалювачами, тахографами, освітленням, системами безпеки (ABS, ASR, n та іншими) і що дуже суттєво - мають вартість набагато менше, за бюджет закупівлі. Тобто ціна українських автобусів - не більше 4000000,00 грн. Це дешевше на 1 млн. Враховуючи занепад економіки України, військовий стан, Замовник може обрати для перевезення своїх працівників товар українського виробництва для підтримки економіки України, податки від продажу українського автобуса підуть в бюджет Україні на виплати зарплат бюджетним організаціям, яким і є Замовник, а на зекономлений мільйон гривень може придбати дуже багато необхідних речей для ЗСУ. Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та надати можливість участі в процедурі закупівлі учасникам, кі можуть запропонувати товар українського виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день Формуючи технічні характеристики Товару (предмету закупівлі) Замовником розглядались технічні характеристики автобусів різних виробників та було визначено технічні вимоги, які в сукупності відповідають потребам Замовника, у тому числі по якості, надійності, терміну експлуатації з урахуванням мінімізації додаткових витрат на утримання та простоїв внаслідок поломок.
Стосовно вимог щодо екологічного стандарту ЄВРО-6, то Замовником враховано тривалий термін експлуатації автобусу для використання його і в майбутньому коли питання викидів в атмосферу буде врегульовано у порівняні із пріоритетністю врегулювання викидів забруднюючих речовин у світі на сьогодні. Саме кількість викидів небезпечних речовин в повітря посилює негативний вплив на навколишнє середовище, посилює парниковий ефект та призводить до зміни клімату. Таким чином, з метою мінімізації викидів небезпечних речовин та враховуючи, що даний автобус буде використовуватися також і для виконання розпоряджень, пов’язаних з виїздом за кордон, ця вимога щодо екологічного стандарту є важливою.
Щодо визначення габаритних розмірів повідомляю, що відповідні розміри – не більше 7200-не менше 6500 * не більше 2300-не менше 2100 * не більше 3400 (Д*Ш*В) визначалися насамперед з урахуванням максимальних габаритних розмірів боксів, передбачених для зберігання транспортних засобів.
Одним із основних параметрів, що визначені в технічних вимогах до Товару є об’єм двигуна, який вказано з діапазоном від 2 500 см3 до 3 500 см3 . Цей параметр є одним із первинних та основних при виборі технічного засобу так як від нього залежать найбільш оптимальні технічні, економічні та якісні характеристики автобусу в період його експлуатації, а саме: відносно невелика витрата палива (в літрах) на 100 кілометрів пробігу, достатній рівень потужності, тяги та задоволення основної потреби в перевезенні необхідної кількості пасажирів.
Щодо вказаної в технічних характеристиках ємності паливного бака в обсязі не менше ніж 150 літрів, то цей показник є розрахунковим показником виробника автобуса, що залежить від об’єму двигуна та середньої витрати палива. Вимога щодо ємності паливного бака не менше ніж 150 літрів дозволить підприємству Замовника експлуатацію автобуса за межами міста за рахунок власного палива перевіреної якості без ризиків купівлі неякісного палива при додатковій заправці на сторонніх заправних комплексах при виконанні міжміських перевезень пасажирів. Ємність паливного бака визначено для можливості експлуатації автобуса на більших відстанях аніж в межах міста, що є важливим для Замовника.
Щодо пропозиції з вашого боку закупити автобус меншої вартості в 4 млн. грн. замість 5 млн. грн. повідомляю, що важливим аргументом є не так цінові критерії автобуса як його якісні характеристики, які в майбутньому мінімізують витрати на закупівлю запасних частин та обслуговування автомобіля. Зокрема це стосується і кузова автомобіля, який повинен бути оцинкований, про що зазначено у пункті 15 таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації. Хочу зазначити, що відповідно до Статуту підприємства, підприємство є унітарним, комерційним та діє з метою отримання прибутку. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банку, печатки, штампи, бланки зі своїм найменуванням та є прибутковим підприємством.
Система пожежної сигналізації машинного відділення та Система вогнегасіння машинного відділення необхідна в цілях безпеки експлуатації автобуса.
Звертаємо Вашу увагу, що Верховний Суд у своїй Постанові від 26.05.2022 року у справі №640/30250/20 дійшов до висновку про те, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Крім того, у Постанові Верховного Суду від 28.10.2020 року у справі №640/417/19 Верховний Суд додатково звертає увагу, що невідповідність продукції виробника умовам конкурсної документації не є підставою для визнання таких вимог дискримінаційними. Аналогічний висновок висловлено Верховним Судом у постанові від 05 березня 2020 року у справі №826/14444/16.
Дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 08 грудня 2023 17:23
Дата відповіді: 11 грудня 2023 16:33
Вимоги предмету закупівлі складені таким чином що жоден з українських виробників автобусів не може прийняти участь в цій закупівлі, так як у них Екологічний стандарт Євро5. А стандарт Євро 6 - вимагає використання сечовини і це додаткові експлуатаційні витрати, а враховуючи якість сечовини та дизельного пального, яке постачається на ринок України, система нейтралізації вихлопних газів вийде з ладу приблизно через 10-15 тис. кілометрів пробігу, після чого Замовнику буде необхідно звернутись до офіційного постачальника цих автобусів з вимогою про усунення недоліків, а постачальник Вам відмовить в гарантійному ремонті, посилаючись на те, що несправність виникла в результаті неякісного пального та сечовини. В результаті цього Ви будете вимушені перепрошити блок керування двигуном з Євро 6 на Євро 3, для того щоб мати можливість експлуатувати автобус в наших умовах. Також у двигунів з меншим об'ємом зменшений ресурс до першого капремонту в порівнянні з двигунами українських виробників. Тому Замовник свідомо обмежує участь продавців автобусів українських виробників, а це і є дискримінація.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Наголошуємо, що Замовник не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками Товару (предмету закупівлі), про що дійшов висновку Верховний Суд у своїй Постанові від 26.05.2022 року у справі №640/30250/20.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-12-06-015339-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТО-РЕГІОН", Код ЄДРПОУ:32982101
Дата подання: 26 грудня 2023 20:16
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») І. Щодо обставин справи. 06 грудня 2023 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (далі – Процедура закупівлі). Закупівля здійснюється відповідно до положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно Протоколу розкриття тендерних пропозицій участь у закупівлі взяв один учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО-РЕГІОН» (далі – Скаржник). Розкриття тендерної пропозиції Учасника відбулося 14 грудня 2023 року. У Протоколі розкриття тендерних пропозицій щодо Учасника зазначена наступна інформація: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності і інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.». Також у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2023 № 1058 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-12-06-015339-a» (далі – Протокол № 1058) зазначено наступне рішення: «тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-РЕГІОН» (код ЄДРПОУ 32982101) є такою, що підлягає відхиленню.». Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника Процедури закупівлі Замовник зазначає наступне. Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-РЕГІОН» (код ЄДРПОУ 32982101) - по предмету закупівлі: Автобус (ДК 021:2015: код «34120000-4» - «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» («34121000-1» - «Міські та туристичні автобуси»)), за процедурою відкритих торгів з особливостями відповідно до закупівлі UA-2023-12-06-015339-a з наступних підстав: 1. пунктом 1 Розділу 1 Додатку №3 до Тендерної документації визначено, що Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії паспортів транспортного засобу та/або копії сертифікатів відповідності та/або іншого/их документу/ів, які підтверджують відповідність Товару заявленим технічним характеристикам на Товар (предмет закупівлі), викладеним у пунктах 1-15 таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації. Якщо зазначені документи містять додатки, обов’язково надаються разом з додатками. (Надані документи про відповідність повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання тендерної пропозиції учасником ). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-РЕГІОН» (код ЄДРПОУ 32982101) у складі тендерної пропозиції надано файл «Додаток 03.09 Сертифікат відповідності.pdf» на підтвердження технічних характеристик, що вимагались до пунктів 1-9, 11 Таблиці №1 Додатку 3 до Тендерної документації. Натомість, до пунктів: 10 - Система гальмування - двоконтурна з ABS гідравлічна; 12 - Рульове управління - з гідропідсилювачем; 13 - Загальний об’єм багажника - не менше 3 м3; 14 - Склопакет салону - подвійний; 15- Кузов - оцинкований Учасником надано гарантійний лист - файл «Додаток 03.10.1 Гарантійний лист.pdf». Замовник зазначає у Протоколі № 1058, що важливим в отриманні якісного товару з належною вартістю для Замовника є обладнання оцинкованим кузовом, яке документально не підтверджено Учасником, а лише гарантійним листом. Замовником в Додатку №3 до Тендерної документації розмежовані вимоги: - щодо надання документів на підтвердження технічних характеристик товару - до пунктів 1-15 Таблиці 1 Додатку 3; - щодо підтвердження технічних характеристик гарантійним листом - до пунктів 16-25. Виходячи з вищевикладеного, Замовник прийшов до висновку, що тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-РЕГІОН» (код ЄДРПОУ 32982101) є такою, що підлягає відхиленню. Підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі згідно з абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей та абз.2 п.п..2 п.3.1. ч.3 Розділу 5 Тендерної документації, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО-РЕГІОН» (Скаржник) вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне. У Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», а саме у п. 2 Таблиці 3 зазначено наступну позицію: «Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у документації.». Навпроти даної позиції Замовник зазначає спосіб підтвердження такої інформації, а саме: «Згода з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у Додатку №3 до тендерної документації, викладеної у довільній формі, підписаної уповноваженою особою Учасника і скріпленої печаткою (для Учасників, які здійснюють діяльність з використанням печатки) Учасника. Підтвердити документами (ліцензіями, сертифікатами, іншими документами), з урахуванням вимог, викладених у Додатку №3 до тендерної документації.» Як висновок, Замовник у Додатку 1 до тендерної документації зазначає, що підтвердити відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі допускається іншими документами, які прямо не наведені та не перелічені у Переліку документів, визначеному Додатком 1 до тендерної документації. У Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Технічна специфікація. Назва предмету закупівлі: Автобус ДК 021:2015: код «34120000-4» - «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» («34121000-1» - «Міські та туристичні автобуси»)», а саме у п.п. 1 п. 1 зазначено «Учасники у складі тендерної пропозиції надають, зокрема, копії паспортів транспортного засобу та/або копії сертифікатів відповідності та/або іншого/их документу/ів які підтверджують відповідність Товару заявленим технічним характеристикам на Товар (предмет закупівлі), викладеним у пунктах 1-15 таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації. Як висновок, Замовник у Додатку 3 до тендерної документації зазначає, що підтвердити відповідність Товару заявленим технічним характеристикам на Товар, викладеним у пунктах 1-15 таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації, допускається іншими документами, які прямо не наведені та не перелічені у Технічних вимогах, Технічній специфікації, визначеними Додатком 3 до тендерної документації. У Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації під № 15 зазначений показник «Кузов» та «Характеристика» до даного показника, а саме: «оцинкований». Зважаючи на вищевикладене, виходячи з аналізу тендерної документації є очевидним, що Замовником у тендерній документації не визначено чітко назву або вид документу, якого йому буде достатньо для упевненості щодо відповідності предмету закупівлі вимозі Замовника щодо оцинкованого кузова. Як висновок, Замовник своїми діями, а саме: не визначаючи конкретний документ, що подається учасниками для підтвердження відповідності вимозі щодо оцинкованого кузова; перепоклав на Учасника обов’язок визначити такий документ, який підтверджує відповідність його тендерної пропозиції вимогам Замовника. ІІ. Щодо дійсності тендерної пропозиції Скаржника і неправомірності відхилення його тендерної пропозиції. Учасник, який упевнений в технічних характеристиках власного товару, за заявницьким принципом у складі тендерної пропозиції надав документ, а саме: гарантійний лист від 12.12.2023 № 2312/12/д03.10.1, в якому зазначено, що Учасник ТОВ «АВТО-РЕГІОН» як виробник предмету закупівлі підтверджує технічні характеристики Автобусу спеціалізованого AR-TEMSA Prestij SX, зокрема, кузов – оцинкований. Також, Учасник подав Таблицю порівняльних характеристик Товару (предмета закупівлі) (за формою в Таблиці №2), щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару з посиланням на документ, що надається Учасником на підтвердження технічним характеристикам Замовника, вказаних в Таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації. У даній Таблиці Учасник по показнику вимог Замовника «Кузов» зазначив, що такий є «оцинкований», що підтверджується документом: гарантійним листом № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023. Як висновок, Учасник заповнив усі затверджені Замовником форми документів, що можуть містити інформацію про оцинкований кузов предмета закупівлі, та надав підтверджуючий документ у вигляді гарантійного листа № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023. По-перше, Замовник неправомірно не кваліфікує гарантійний лист як документальне підтвердження. Так Замовник зазначає: «Повідомляємо, що важливим в отриманні якісного товару з належною вартістю для Замовника є обладнання оцинкованим кузовом, яке документально не підтверджено Учасником, а лише гарантійним листом». Відповідно до термінології, наведеної у п. 2 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181, службовий документ - офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, що одержаний чи створений установою у процесі її діяльності та має відповідні реквізити. Гарантійний лист Учасника № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023 відповідає ознакам службового документу, визначення якого наведено у вказаному вище нормативно-правовому акті. Крім того, відповідно до п. 1.7. ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Згідно з ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Гарантійний лист Учасника № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023 відповідає ознакам електронного документу та включає обов’язкові реквізити, в т.ч. електронний підпис посадової особи Учасника. Як висновок, гарантійний лист Учасника № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023 відповідає вимогам, встановленим законодавчими та нормативно-правовими актами до документів, як службових, так і до електронних, та має всі необхідні для такого виду документів реквізити. Даний гарантійний лист Учасника № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023 не є відізваним, скасованим тощо, а інформація зазначена у даному листі – не є спростованою. В свою чергу, Замовник жодним чином не обґрунтував свою позицію щодо того, чому гарантійний лист Учасника № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023 не є підтверджуючим документом, та не визначив натомість документ, який міг би бути таким підтвердженням. По-друге, відповідно до п. 3.10. ч. 3 Розділу 5 Тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, Замовник не скористався правом, зазначеним вище, для підтвердження інформації, наданої єдиним Учасником, хоча саме відсутність підтвердження інформації, зі слів Замовника, стала причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника. Учасник, після того, як йому стало відомо про причину відхилення його тендерної пропозиції Замовником, звернувся до виробника базового колісного транспортного засобу: TEMSA SKODA SABANCI ULAŞIM ARAÇLARI A.Ş., який є одним з найвідоміших світових виробників автобусів з Туреччини, з проханням надати підтвердження Замовнику щодо наявності оцинкованого кузова транспортного засобу. Інформація про виробника базових КТЗ зазначена у Сертифікаті відповідності № UA.008.059808-23, який було подано Учасником з тендерною пропозицією та розглянуто Замовником, а саме: Замовник підтверджує подання Учасником файлу «Додаток 03.09 Сертифікат відповідності.pdf», який містить підтвердження тендерної пропозиції технічним характеристикам. Так, у сертифікаті відповідності, серед іншого, зазначено: п. 0.5. Виробник базового КТЗ: TEMSA SKODA SABANCI ULAŞIM ARAÇLARI ANONIM ŞIRKETI. TEMSA SKODA SABANCI ULAŞIM ARAÇLARI A.Ş. листом від 26.12.2023 зазначив, що кузови всіх автобусів (колісних транспортних засобів), які виробляються на замовлення ТОВ «АВТО-РЕГІОН», оцинковані (проведена обробка кузову автобусу шляхом покриття металевої поверхні шарами цинку). Як висновок, технологічні процеси, що забезпечують обробку кузову автобусу шляхом покриття металевої поверхні шарами цинку, здійснюються виробником базового КТЗ, що підтверджується його офіційним листом. В свою чергу, Замовник кваліфікує власні сумніви, щодо яких не вчинив жодних дій для їх перевірки (хоча мав на це право та прописаний порядок таких дій), як невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Стосовно інформації Замовника, викладеної у Протоколі № 1058 після зазначення підстави відхилення пропозицій Учасника, та яка розпочинається зі слів: «Довідково:…», акцентуємо увагу Органу оскарження, що Замовник не визначив цю інформацію як підставу відхилення пропозицій Учасника, у зв’язку з чим, її не можна враховувати під час розгляду питання правомірності рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ТОВ «АВТО-РЕГІОН» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «АВТО-РЕГІОН» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити дії щодо прийняття нового рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, яке буде відповідати вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Керуючись статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Визнати рішення Замовника, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2023 № 1058 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-12-06-015339-a», про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО-РЕГІОН» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2023 № 1058 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-12-06-015339-a», про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО-РЕГІОН». 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, яке відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: 1. Протокол розкриття тендерних пропозицій; 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2023 № 1058 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника в закупівлі № UA-2023-12-06-015339-a»; 3. Додаток 3 до тендерної документації; 4. Сертифікат відповідності № UA.008.059808-23; 5. Гарантійний лист Учасника № 2312/12/д03.10.1 від 12.12.2023 6. Додаток 1 до тендерної документації; 7. Таблиця порівняльних характеристик Товару (предмета закупівлі); 8. Лист TEMSA SKODA SABANCI ULAŞIM ARAÇLARI A.Ş. від 26.12.2023.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2023 15:38
Рішення від 28.12.2023 № 21069.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2023 15:38
Рішення від 08.01.2024 № 413.pdf
Дата публікації: 11 січня 2024 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом уповноваженої особи від 18.01.2024р. №26 виконано вимоги в повному обсязі (протокол додається).

Документи подані скаржником

26 грудня 2023 19:44
Лист TEMSA від 26.12.23.pdf
26 грудня 2023 19:44
Лист TEMSA від 26.12.23.pdf.p7s
26 грудня 2023 19:44
Лист TEMSA від 26.12.23.pdf.p7s

Документи подані замовником

01 січня 2024 12:50
Відповідь на скаргу.docx
01 січня 2024 12:50
Відповідь на скаргу.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" 5 000 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 січня 2024 17:17
Електронний підпис
18 січня 2024 17:15
Довідка (Юрособа).zip
18 січня 2024 17:15
Довідка (Пасічний).zip
18 січня 2024 17:15
Довідка (Керівник).zip
13 грудня 2023 15:51
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:50
хСЕРТИФІКАТ ISO 14001.pdf.p7s
13 грудня 2023 15:50
хСЕРТИФІКАТ ISO 14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
Рішення скасоване 5 000 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2024 14:18
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
Переможець 5 000 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2024 14:29

Документи

18 січня 2024 14:29
Довідка НАЗК
18 січня 2024 14:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2024 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2024 14:29
Довідка НАЗК
18 січня 2024 14:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 лютого 2024 16:59
Кінець періоду оскарження: 13 лютого 2024 00:00
Дата відміни: 13 лютого 2024 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
02 лютого 2024 16:59
Електронний підпис
02 лютого 2024 16:58
Протокол №35 від 02.02.2024.pdf