Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сканер (30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
915 300,00 UAH
UA-2023-12-06-014575-a ● 5f4892ef0f77418baf219d2d31ad92f7
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26295412 |
Вебсайт: | https://cn.court.gov.ua/tu25/ |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Княжа, буд. 16 |
Контактна особа: |
Ірина Клименок +380665594231 inbox@cn.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 13:48 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 13:48 |
Очікувана вартість: | 915 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 576,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Екологічні вимоги
7.1.Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
7.2.Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад або справжність підпису перекладача – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
7.3.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
7.4.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет»; адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом з їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2.У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути
Згорнути
7.2.Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад або справжність підпису перекладача – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
7.3.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
7.4.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет»; адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом з їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2.У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Княжа, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2024
ДК 021:2015: 30216110-0 — Комп’ютерні сканери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата Товару здійснюється Покупцем на умовах 100% передоплати на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату протягом 5 (п’яти) робочих днів. | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 12:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 12:23 |
Зміни.pdf | |
08 грудня 2023 12:23 |
ТД_2023 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
08 грудня 2023 12:23 |
Зміни.docx | |
06 грудня 2023 15:25 |
ТД_2023.docx |
08 грудня 2023 12:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2023 12:23 |
Зміни.pdf
|
|||
08 грудня 2023 12:23 |
ТД_2023 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
08 грудня 2023 12:23 |
Зміни.docx
|
|||
06 грудня 2023 15:25 |
ТД_2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по технічним характеристикам товару
Дата подання: 07 грудня 2023 12:50
Дата відповіді: 07 грудня 2023 16:15
Ознайомившись з Додатком 1 ТД, будь-ласка надайте відповіді на нищенаведені запитання по технічному параметру «Товщина носіїв», для більш якісної подготовці пропозиції: «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При здійсненні закупівлі Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Питання відповідальності не стосується технічних параметрів та не впливає на якість підготовки пропозиції.
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №1 тендерної документації
Дата подання: 07 грудня 2023 12:50
Дата відповіді: 08 грудня 2023 10:43
1.) У відповідності до параметру «Додаткових вимог» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації Замовник вимагає «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер».
Прошу надати роз’яснення: «На яку загальну кількість сканувань повинні бути «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер»?
2.) У відповідності до параметру «Товщина носіїв» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм.
Прошу надати роз’яснення: щодо «Товщині носіїв» надайте роз’яснення: товщина до 0,04 та більше 0,26 мм - це гірше чи краще? «щодо візиток»: товщина до 128 та більше 255 г/м² - це гірше чи краще? «щодо пластиковий карток»: чи буде вважатися покращенням, якщо сканер може сканувати пластикові картки менше ніж 1,4 мм?
3.) У відповідності до параметру «Споживання енергії сканування» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: «не більше ніж 22,5 Вт, режим сну: не більше ніж 3,4 Вт.»
Прошу надати роз’яснення: Вищевказана характеристика предмету закупівлі, як і всі наведені технічні характеристики предмету закупівлі вказані Замовником в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації відносяться лише до ОДНОГО виробника Canon та однієї моделі Canon DR-S150, що підтверджується посиланням на сайт виробника: https://www.canon.ua/business/products/scanners/document-scanners/imageformula-dr-s150/specifications/# У відповідності до статті 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.». У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що принципами публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;».
Замовник встановив в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі ОДНОГО виробника Canon, що порушує права нашого підприємства, яка може запропонувати Замовнику потокові сканери інших виробників ніж Canon, але у зв’язку з тим, що Замовник прописав технічні характеристики лише під Canon, що обмежує право нашого підприємства для участі в даній закупівлі та є дискримінаційними технічними характеристиками зі сторони Замовника, тому що вказані Замовником в тендерній документації під одного виробника Canon. Крім того, Замовник ні як не аргументував в тендерній документації, чому саме Замовник визначив в Додатку №1 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі, які є ідентичними моделі Canon DR-S150
У відповідності до статті 18 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Слід зауважити, що практика Антимонопольного комітету України встановлює, що Замовник може визначати технічні характеристики предмету закупівлі, які підходять мінімум до товару ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Підтверджуюче рішення Антимонопольного комітету України є по закупівлі UA-2023-09-04-010046-a за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-010046-a
На підставі вищевикладеного прошу усунути дискримінаційні умови в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації, шляхом внесення змін, для того, щоб наше підприємство і інші учасники можуть запропонувати в даній процедурі закупівлі потокові сканери інших виробників ніж Canon
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що наша тендерна документація не містить у Додатку № 1 до Тендерної документації таблицю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Одночасно повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація складається та оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель для загального доступу, та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та містити вираз «або еквівалент». Законом не визначено поняття «еквівалент» або поняття «гірший товар». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Додатково Замовником передбачено можливість надання пропозиції учасниками еквівалентного товару. Також, Замовник визначив у Тендерній документації, що у разі надання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі Учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) з обов′язковим відображенням характеристик у порівняльній таблиці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином роз'яснення поняття гіршого товару визначено для однозначного розуміння всіма потенційними учасниками реальних функціональних потреб Замовника та чіткого розуміння понять якісних характеристик, що відповідає принципам здійснення закупівель. Так, реалізація принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечить поінформованість громадянського суспільства щодо питань використання державних коштів, кількісний та якісний аспекти участі в торгах суб'єктів господарювання, розвиток конкуренції у відносинах, запобігання корупції, зловживанням закупівлями предмета, який не належить до реально існуючих потреб замовника. Тому вважаємо, що Вимога не підлягає задоволенню, адже призведе до порушення принципів здійснення закупівель.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація складається та оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель для загального доступу, та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та містити вираз «або еквівалент». Законом не визначено поняття «еквівалент» або поняття «гірший товар». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Додатково Замовником передбачено можливість надання пропозиції учасниками еквівалентного товару. Також, Замовник визначив у Тендерній документації, що у разі надання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі Учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) з обов′язковим відображенням характеристик у порівняльній таблиці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином роз'яснення поняття гіршого товару визначено для однозначного розуміння всіма потенційними учасниками реальних функціональних потреб Замовника та чіткого розуміння понять якісних характеристик, що відповідає принципам здійснення закупівель. Так, реалізація принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечить поінформованість громадянського суспільства щодо питань використання державних коштів, кількісний та якісний аспекти участі в торгах суб'єктів господарювання, розвиток конкуренції у відносинах, запобігання корупції, зловживанням закупівлями предмета, який не належить до реально існуючих потреб замовника. Тому вважаємо, що Вимога не підлягає задоволенню, адже призведе до порушення принципів здійснення закупівель.
Запитання по технічним характеристикам товару
Дата подання: 08 грудня 2023 17:22
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:00
Ознайомившись з Додатком 3 ТД, будь-ласка надайте відповіді на нищенаведені запитання по технічному параметру «Товщина носіїв», для більш якісної подготовці пропозиції: «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предмет закупівлі, за технічними параметрами відповідає потребі Замовника, так як під час здійснення правосуддя виникає необхідність в оцифрування необхідних документів товщина яких може бути не менша товщини паспорту. І так як, передбачити який саме документи необхідно буде оцифрувати – не можливо, то Замовником зазначаються максимум необхідні характеристики предмета закупівлі. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). При здійсненні закупівлі Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Питання відповідальності не стосується технічних параметрів та не впливає на якість підготовки пропозиції.
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Питання відповідальності не стосується технічних параметрів та не впливає на якість підготовки пропозиції.
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2023 17:22
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:09
1.) У відповідності до параметру «Додаткових вимог» таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер».
Прошу надати конкретну відповідь на запитання: «На яку загальну кількість сканувань повинні бути «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер»?
В іншому випадку наше підприємство буде подавати заяву до Антимонопольного комітету щодо спотворення торгів по даній процедурі закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ресурс кожного комплекту зазначається виробником в залежності від моделі сканеру., але не менше 200 тис. сторінок заявлених виробником на комплект.
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2023 17:23
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:27
У відповідності до параметру «Товщина носіїв» таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм.
Прошу надати конкретну відповідь на запитання: щодо «Товщині носіїв» надайте роз’яснення: товщина до 0,04 та більше 0,26 мм - це гірше чи краще? «щодо візиток»: товщина до 128 та більше 255 г/м² - це гірше чи краще? «щодо пластиковий карток»: чи буде вважатися покращенням, якщо сканер може сканувати пластикові картки менше ніж 1,4 мм?
В іншому випадку наше підприємство буде подавати заяву до Антимонопольного комітету щодо спотворення торгів по даній процедурі закупівл
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовника зазначені технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм. Тож якщо «товщина носіїв» до 0,04 та більше 0,26 мм., «візиток» до 128 та більше 255 г/м², та «пластикових карток» менше ніж 1,4 мм – є покращенням технічних характеристик предмету закупівлі тож запропонований Вами товар відповідатиме заявленим вимогам. Одночасно зазначаємо, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином роз'яснення поняття гіршого товару визначено для однозначного розуміння всіма потенційними учасниками реальних функціональних потреб Замовника та чіткого розуміння понять якісних характеристик, що відповідає принципам здійснення закупівель. Так, реалізація принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечить поінформованість громадянського суспільства щодо питань використання державних коштів, кількісний та якісний аспекти участі в торгах суб'єктів господарювання, розвиток конкуренції у відносинах, запобігання корупції, зловживанням закупівлями предмета, який не належить до реально існуючих потреб замовника.
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2023 17:25
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:38
У відповідності до параметру «Споживання енергії сканування» таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: «сканування: не більше ніж 22,5 Вт, режим сну: не більше ніж 3,4 Вт»
Прошу надати роз’яснення: Вищевказана характеристика предмету закупівлі, як і всі наведені технічні характеристики предмету закупівлі вказані Замовником в таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації відносяться лише до ОДНОГО виробника Canon та однієї моделі Canon DR-S150, що підтверджується посиланням на сайт виробника: https://www.canon.ua/business/products/scanners/document-scanners/imageformula-dr-s150/specifications/# У відповідності до статті 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.». У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що принципами публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;».
Замовник встановив в таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі ОДНОГО виробника Canon, що порушує права нашого підприємства, яка може запропонувати Замовнику потокові сканери інших виробників ніж Canon, але у зв’язку з тим, що Замовник прописав технічні характеристики лише під Canon, що обмежує право нашого підприємства для участі в даній закупівлі та є дискримінаційними технічними характеристиками зі сторони Замовника, тому що вказані Замовником в тендерній документації під одного виробника Canon. Крім того, Замовник ні як не аргументував в тендерній документації, чому саме Замовник визначив в Додатку №3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі, які є ідентичними моделі Canon DR-S150
У відповідності до статті 18 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Слід зауважити, що практика Антимонопольного комітету України встановлює, що Замовник може визначати технічні характеристики предмету закупівлі, які підходять мінімум до товару ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Підтверджуюче рішення Антимонопольного комітету України є по закупівлі UA-2023-09-04-010046-a за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-010046-a
На підставі вищевикладеного прошу усунути дискримінаційні умови в таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації, шляхом внесення змін, для того, щоб наше підприємство і інші учасники можуть запропонувати в даній процедурі закупівлі потокові сканери інших виробників ніж Canon .
В іншому випадку наше підприємство буде подавати заяву до Антимонопольного комітету щодо спотворення торгів по даній процедурі закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовником проведено моніторинг ринку щодо предмету закупівлі, та встановлено наявність конкуренції з зазначеними технічними вимогами.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація складається та оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель для загального доступу, та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та містити вираз «або еквівалент». Законом не визначено поняття «еквівалент» або поняття «гірший товар». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Додатково Замовником передбачено можливість надання пропозиції учасниками еквівалентного товару. Також, Замовник визначив у Тендерній документації, що у разі надання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі Учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) з обов′язковим відображенням характеристик у порівняльній таблиці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація складається та оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель для загального доступу, та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та містити вираз «або еквівалент». Законом не визначено поняття «еквівалент» або поняття «гірший товар». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Додатково Замовником передбачено можливість надання пропозиції учасниками еквівалентного товару. Також, Замовник визначив у Тендерній документації, що у разі надання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі Учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) з обов′язковим відображенням характеристик у порівняльній таблиці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-06-014575-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙ ТІ ДЖ", Код ЄДРПОУ:41266522
Дата подання: 18 грудня 2023 15:54
щодо відповідності технічним вимогам
Проаналізувавши пропозицію ТОВ "АЛЬТАЇР ЮА", а саме технічні характеристики запропонованого ним сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, нами були виявлені невідповідності вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», а саме:
1) Замовником встановлена вимога щодо товщини пластикових карток не менше ніж 1.4 мм. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 1,25 мм
2) Замовником встановлена вимога щодо споживання енергії сканування не більше ніж 22,5 Вт. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 37,2 Вт
Також у технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, не міститься інформації щодо наявності SDK та програмного забезпечення.
З огляду на вищенаведене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "АЛЬТАЇР ЮА" як таку, що не відповідає вимогам втановленим Замовником у тендерній документації.
У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
1) Замовником встановлена вимога щодо товщини пластикових карток не менше ніж 1.4 мм. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 1,25 мм
2) Замовником встановлена вимога щодо споживання енергії сканування не більше ніж 22,5 Вт. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 37,2 Вт
Також у технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, не міститься інформації щодо наявності SDK та програмного забезпечення.
З огляду на вищенаведене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "АЛЬТАЇР ЮА" як таку, що не відповідає вимогам втановленим Замовником у тендерній документації.
У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до АМКУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2023 16:15
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1)Замовником, при встановленні технічних характеристик до предмету закупівлі була встановлена товщина пластикових карток не менше ніж 1.4 мм., тобто встановлено нижній поріг товщини пластикових карток для сканування. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 1,25 мм., тобто цей показник товщини є мінімальним порогом для пластикових карток, а сам сканер Avision ad345GFN передбачає можливість сканування з максимальним порогом 4 мм., що є покращенням технічних характеристик якості предмету закупівлі.
2) У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, показник споживання енергії сканування зазначено як 37,2 Вт., Оскільки, максимальне денне навантаження на сканер передбачено 10 000 сторінок, тож при однаковому навантаженні споживання енергії в режимі сканування є меншим ніж заявлено в технічному завданні Замовника, що вважається покращенням якості предмета закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що вимога замовника в технічному завданні щодо наявності SDK та програмного забезпечення зазначена як «бажано», тобто містить не обов’язковий характер.
Окрім того, враховуючи всі технічні характеристики запропонованого сканеру Avision ad345GFN, вбачається що даний товар чітко відповідає реальним функціональним потребам Замовника, та в сукупності містить кращі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ніж передбачено технічним завданням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР ЮА" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
819 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙ ТІ ДЖ" |
906 660,00
UAH з ПДВ
|
820 000,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
915 000,00
UAH з ПДВ
|
915 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР ЮА" #43898452 |
Переможець |
819 900,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:33
|
Договір №438-23 від 20.12.2023 заповнений.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 10:46
|
Договір №438-23 від 20.12.2023.pdf | укладений |
20 грудня 2023 10:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сканер | 25 | штуки |
32 796,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з помилково завантаженим Замовником Договором з незаповненими реквізитами, Замовником, з метою недопущення порушення, дозавантажується оригінал повністю заповненого Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 438/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сканер | 25 | штуки |
32 796,00
UAH з ПДВ
|