Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер (30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
915 300,00 UAH
UA-2023-12-06-014575-a 5f4892ef0f77418baf219d2d31ad92f7
Відкриті торги з особливостями    Екологічні вимоги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Клименок

+380665594231 inbox@cn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26295412
Вебсайт: https://cn.court.gov.ua/tu25/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Княжа, буд. 16
Контактна особа: Ірина Клименок
+380665594231
inbox@cn.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2023 13:48
Початок аукціону: 14 грудня 2023 13:48
Очікувана вартість: 915 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 576,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Екологічні вимоги
7.1.Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
7.2.Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад або справжність підпису перекладача – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
7.3.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
7.4.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет»; адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом з їх автентичним перекладом українською мовою.
Виключення:
1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
2.У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Княжа, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2024
ДК 021:2015: 30216110-0 — Комп’ютерні сканери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Товару здійснюється Покупцем на умовах 100% передоплати на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату протягом 5 (п’яти) робочих днів. Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 грудня 2023 15:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 грудня 2023 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2023 12:23
Зміни.pdf
08 грудня 2023 12:23
ТД_2023 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
08 грудня 2023 12:23
Зміни.docx
06 грудня 2023 15:25
ТД_2023.docx
08 грудня 2023 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2023 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2023 12:23
Зміни.pdf
08 грудня 2023 12:23
ТД_2023 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
08 грудня 2023 12:23
Зміни.docx
06 грудня 2023 15:25
ТД_2023.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по технічним характеристикам товару
Дата подання: 07 грудня 2023 12:50
Дата відповіді: 07 грудня 2023 16:15
Ознайомившись з Додатком 1 ТД, будь-ласка надайте відповіді на нищенаведені запитання по технічному параметру «Товщина носіїв», для більш якісної подготовці пропозиції: «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При здійсненні закупівлі Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Питання відповідальності не стосується технічних параметрів та не впливає на якість підготовки пропозиції.
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №1 тендерної документації
Дата подання: 07 грудня 2023 12:50
Дата відповіді: 08 грудня 2023 10:43
1.) У відповідності до параметру «Додаткових вимог» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації Замовник вимагає «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер». Прошу надати роз’яснення: «На яку загальну кількість сканувань повинні бути «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер»? 2.) У відповідності до параметру «Товщина носіїв» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики:  не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм. Прошу надати роз’яснення: щодо  «Товщині носіїв» надайте роз’яснення: товщина до 0,04 та більше 0,26 мм - це гірше чи краще? «щодо візиток»: товщина до 128 та більше 255 г/м² - це гірше чи краще? «щодо пластиковий карток»: чи буде вважатися покращенням, якщо сканер може сканувати пластикові картки менше ніж 1,4 мм? 3.) У відповідності до параметру «Споживання енергії   сканування» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики:  «не більше ніж 22,5 Вт, режим сну: не більше ніж 3,4 Вт.» Прошу надати роз’яснення: Вищевказана характеристика предмету закупівлі, як і всі наведені технічні характеристики предмету закупівлі вказані Замовником в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації відносяться лише до ОДНОГО виробника Canon та однієї моделі Canon DR-S150, що підтверджується посиланням на сайт виробника:  https://www.canon.ua/business/products/scanners/document-scanners/imageformula-dr-s150/specifications/# У відповідності до статті 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.». У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що принципами публічних закупівель є:  1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;». Замовник встановив в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі ОДНОГО виробника Canon, що порушує права нашого підприємства, яка може запропонувати Замовнику потокові сканери інших виробників ніж Canon, але у зв’язку з тим, що Замовник прописав технічні характеристики лише під Canon, що обмежує право нашого підприємства для участі в даній закупівлі та є дискримінаційними технічними характеристиками зі сторони Замовника, тому що вказані Замовником в тендерній документації  під одного виробника Canon. Крім того, Замовник ні як не аргументував в тендерній документації, чому саме Замовник визначив в Додатку №1 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі, які є ідентичними моделі Canon DR-S150 У відповідності до статті 18 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Слід зауважити, що практика Антимонопольного комітету України встановлює, що Замовник може визначати технічні характеристики предмету закупівлі, які підходять мінімум до товару ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Підтверджуюче рішення Антимонопольного комітету України є по закупівлі UA-2023-09-04-010046-a за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-010046-a На підставі вищевикладеного прошу усунути дискримінаційні умови в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:» Додатку №1 тендерної документації, шляхом внесення змін, для того, щоб наше підприємство і інші учасники можуть запропонувати в даній процедурі закупівлі потокові сканери інших виробників ніж Canon
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що наша тендерна документація не містить у Додатку № 1 до Тендерної документації таблицю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Одночасно повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація складається та оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель для загального доступу, та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та містити вираз «або еквівалент». Законом не визначено поняття «еквівалент» або поняття «гірший товар». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Додатково Замовником передбачено можливість надання пропозиції учасниками еквівалентного товару. Також, Замовник визначив у Тендерній документації, що у разі надання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі Учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) з обов′язковим відображенням характеристик у порівняльній таблиці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином роз'яснення поняття гіршого товару визначено для однозначного розуміння всіма потенційними учасниками реальних функціональних потреб Замовника та чіткого розуміння понять якісних характеристик, що відповідає принципам здійснення закупівель. Так, реалізація принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечить поінформованість громадянського суспільства щодо питань використання державних коштів, кількісний та якісний аспекти участі в торгах суб'єктів господарювання, розвиток конкуренції у відносинах, запобігання корупції, зловживанням закупівлями предмета, який не належить до реально існуючих потреб замовника. Тому вважаємо, що Вимога не підлягає задоволенню, адже призведе до порушення принципів здійснення закупівель.
Запитання по технічним характеристикам товару
Дата подання: 08 грудня 2023 17:22
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:00
Ознайомившись з Додатком 3 ТД, будь-ласка надайте відповіді на нищенаведені запитання по технічному параметру «Товщина носіїв», для більш якісної подготовці пропозиції: «Яке право має хтось через ролики протягувати паспорт? Хто буде відповідати за знищення або пошкодження паспорту, Виробник, або Замовник? А якщо паспорт іншої країни і менше 3 мм, наприклад паспорт ЄС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Предмет закупівлі, за технічними параметрами відповідає потребі Замовника, так як під час здійснення правосуддя виникає необхідність в оцифрування необхідних документів товщина яких може бути не менша товщини паспорту. І так як, передбачити який саме документи необхідно буде оцифрувати – не можливо, то Замовником зазначаються максимум необхідні характеристики предмета закупівлі. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). При здійсненні закупівлі Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Питання відповідальності не стосується технічних параметрів та не впливає на якість підготовки пропозиції.
Дякуємо за увагу до закупівлі!
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2023 17:22
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:09
1.) У відповідності до параметру «Додаткових вимог» таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер». Прошу надати конкретну відповідь на запитання: «На яку загальну кількість сканувань повинні бути «3 додаткові комплекти витратних матеріалів на кожен сканер»? В іншому випадку наше підприємство буде подавати заяву до Антимонопольного комітету щодо спотворення торгів по даній процедурі закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ресурс кожного комплекту зазначається виробником в залежності від моделі сканеру., але не менше 200 тис. сторінок заявлених виробником на комплект.
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2023 17:23
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:27
У відповідності до параметру «Товщина носіїв» таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм. Прошу надати конкретну відповідь на запитання: щодо «Товщині носіїв» надайте роз’яснення: товщина до 0,04 та більше 0,26 мм - це гірше чи краще? «щодо візиток»: товщина до 128 та більше 255 г/м² - це гірше чи краще? «щодо пластиковий карток»: чи буде вважатися покращенням, якщо сканер може сканувати пластикові картки менше ніж 1,4 мм? В іншому випадку наше підприємство буде подавати заяву до Антимонопольного комітету щодо спотворення торгів по даній процедурі закупівл
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовника зазначені технічні характеристики: не гірше ніж 0,04-0,25 мм, візиток: не гірше ніж 128-255 г/м², пластикові картки: не менше ніж 1,4 мм, паспорт: не менше ніж 4 мм. Тож якщо «товщина носіїв» до 0,04 та більше 0,26 мм., «візиток» до 128 та більше 255 г/м², та «пластикових карток» менше ніж 1,4 мм – є покращенням технічних характеристик предмету закупівлі тож запропонований Вами товар відповідатиме заявленим вимогам. Одночасно зазначаємо, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації. Таким чином роз'яснення поняття гіршого товару визначено для однозначного розуміння всіма потенційними учасниками реальних функціональних потреб Замовника та чіткого розуміння понять якісних характеристик, що відповідає принципам здійснення закупівель. Так, реалізація принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечить поінформованість громадянського суспільства щодо питань використання державних коштів, кількісний та якісний аспекти участі в торгах суб'єктів господарювання, розвиток конкуренції у відносинах, запобігання корупції, зловживанням закупівлями предмета, який не належить до реально існуючих потреб замовника.
Усунення дискримінаційних вимог до предмету закупівлі та внесення змін до Додатку №3 тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2023 17:25
Дата відповіді: 09 грудня 2023 11:38
У відповідності до параметру «Споживання енергії сканування» таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації Замовник вимагає технічні характеристики: «сканування: не більше ніж 22,5 Вт, режим сну: не більше ніж 3,4 Вт» Прошу надати роз’яснення: Вищевказана характеристика предмету закупівлі, як і всі наведені технічні характеристики предмету закупівлі вказані Замовником в таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації відносяться лише до ОДНОГО виробника Canon та однієї моделі Canon DR-S150, що підтверджується посиланням на сайт виробника: https://www.canon.ua/business/products/scanners/document-scanners/imageformula-dr-s150/specifications/# У відповідності до статті 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.». У відповідності до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що принципами публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;». Замовник встановив в таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі ОДНОГО виробника Canon, що порушує права нашого підприємства, яка може запропонувати Замовнику потокові сканери інших виробників ніж Canon, але у зв’язку з тим, що Замовник прописав технічні характеристики лише під Canon, що обмежує право нашого підприємства для участі в даній закупівлі та є дискримінаційними технічними характеристиками зі сторони Замовника, тому що вказані Замовником в тендерній документації під одного виробника Canon. Крім того, Замовник ні як не аргументував в тендерній документації, чому саме Замовник визначив в Додатку №3 тендерної документації технічні характеристики предмету закупівлі, які є ідентичними моделі Canon DR-S150 У відповідності до статті 18 Закону Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Слід зауважити, що практика Антимонопольного комітету України встановлює, що Замовник може визначати технічні характеристики предмету закупівлі, які підходять мінімум до товару ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Підтверджуюче рішення Антимонопольного комітету України є по закупівлі UA-2023-09-04-010046-a за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-04-010046-a На підставі вищевикладеного прошу усунути дискримінаційні умови в таблиці «Технічні та якісні характеристики» Додатку №3 тендерної документації, шляхом внесення змін, для того, щоб наше підприємство і інші учасники можуть запропонувати в даній процедурі закупівлі потокові сканери інших виробників ніж Canon . В іншому випадку наше підприємство буде подавати заяву до Антимонопольного комітету щодо спотворення торгів по даній процедурі закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовником проведено моніторинг ринку щодо предмету закупівлі, та встановлено наявність конкуренції з зазначеними технічними вимогами.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація складається та оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель для загального доступу, та повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, та містити вираз «або еквівалент». Законом не визначено поняття «еквівалент» або поняття «гірший товар». З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Під час оголошення вказаної закупівлі, Замовник керувався наявною потребою та технічними вимогами наданими ДСА України, як організатора комп’ютеризації судів для здійснення судочинства, діловодства, інформаційно-нормативного забезпечення судової діяльності та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (п. 8 ч. 1 ст. 152 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів»). Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Додатково Замовником передбачено можливість надання пропозиції учасниками еквівалентного товару. Також, Замовник визначив у Тендерній документації, що у разі надання пропозиції на еквівалент предмету закупівлі Учасник повинен вказати технічні характеристики запропонованого товару (еквіваленту) з обов′язковим відображенням характеристик у порівняльній таблиці. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або мати не гірші технічні характеристики, ніж встановлені Замовником в Таблиці 2 Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-06-014575-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙ ТІ ДЖ", Код ЄДРПОУ:41266522
Дата подання: 18 грудня 2023 15:54
щодо відповідності технічним вимогам
Проаналізувавши пропозицію ТОВ "АЛЬТАЇР ЮА", а саме технічні характеристики запропонованого ним сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, нами були виявлені невідповідності вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», а саме:
1) Замовником встановлена вимога щодо товщини пластикових карток не менше ніж 1.4 мм. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 1,25 мм
2) Замовником встановлена вимога щодо споживання енергії сканування не більше ніж 22,5 Вт. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 37,2 Вт

Також у технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, не міститься інформації щодо наявності SDK та програмного забезпечення.

З огляду на вищенаведене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "АЛЬТАЇР ЮА" як таку, що не відповідає вимогам втановленим Замовником у тендерній документації.
У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2023 16:15


Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
1)Замовником, при встановленні технічних характеристик до предмету закупівлі була встановлена товщина пластикових карток не менше ніж 1.4 мм., тобто встановлено нижній поріг товщини пластикових карток для сканування. У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, цей показник зазначено як 1,25 мм., тобто цей показник товщини є мінімальним порогом для пластикових карток, а сам сканер Avision ad345GFN передбачає можливість сканування з максимальним порогом 4 мм., що є покращенням технічних характеристик якості предмету закупівлі.
2) У технічних характеристиках сканеру Avision ad345GFN, що містяться у відкритих джерелах, показник споживання енергії сканування зазначено як 37,2 Вт., Оскільки, максимальне денне навантаження на сканер передбачено 10 000 сторінок, тож при однаковому навантаженні споживання енергії в режимі сканування є меншим ніж заявлено в технічному завданні Замовника, що вважається покращенням якості предмета закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що вимога замовника в технічному завданні щодо наявності SDK та програмного забезпечення зазначена як «бажано», тобто містить не обов’язковий характер.
Окрім того, враховуючи всі технічні характеристики запропонованого сканеру Avision ad345GFN, вбачається що даний товар чітко відповідає реальним функціональним потребам Замовника, та в сукупності містить кращі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ніж передбачено технічним завданням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР ЮА" 870 000,00
UAH з ПДВ
819 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АЙ ТІ ДЖ" 906 660,00
UAH з ПДВ
820 000,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 915 000,00
UAH з ПДВ
915 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 грудня 2023 11:56
Електронний підпис
15 грудня 2023 11:56
Довідка.pdf.p7s
15 грудня 2023 11:06
Довідка з ЄДР корупція.pdf
13 грудня 2023 15:02
Електронний підпис
13 грудня 2023 15:02
Електронний підпис
13 грудня 2023 14:48
13)Проект договіру.PDF
13 грудня 2023 14:48
1)47 п.особливостей.PDF
13 грудня 2023 14:48
11)Довідка про а 14 п 47.PDF
13 грудня 2023 14:48
2)Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2023 14:48
5)Лист відгут Альтаїр.pdf
13 грудня 2023 14:48
3)Детальний опис.PDF
13 грудня 2023 14:48
1)Порівняльна таблиця.PDF
13 грудня 2023 14:48
5)Авториз лист_01.pdf
13 грудня 2023 14:48
4)AVISION_Declaration.pdf
13 грудня 2023 14:48
11)Довідка про а 14 п 47.PDF
13 грудня 2023 14:48
5)Лист відгут Альтаїр.pdf
13 грудня 2023 14:48
13)Проект договіру.PDF
13 грудня 2023 14:48
1)47 п.особливостей.PDF
13 грудня 2023 14:48
2)Тендерна пропозиція.PDF
13 грудня 2023 14:48
3)Детальний опис.PDF
13 грудня 2023 14:48
5)Авториз лист_01.pdf
13 грудня 2023 14:48
1)Порівняльна таблиця.PDF
13 грудня 2023 14:48
4)AVISION_Declaration.pdf

Публічні документи

13 грудня 2023 20:54
Електронний підпис
13 грудня 2023 20:54
Електронний підпис
13 грудня 2023 20:52
6. Гарантійний лист.pdf.p7s

Публічні документи

13 грудня 2023 21:35
Електронний підпис
13 грудня 2023 21:35
Електронний підпис
13 грудня 2023 21:32
технічні вимоги.pdf
13 грудня 2023 21:32
47328025_пропозиція.pdf
13 грудня 2023 21:03
інші довідки.pdf
13 грудня 2023 21:03
Виписка копія.pdf
13 грудня 2023 21:03
Витяг ПДВ копія.pdf
13 грудня 2023 21:03
Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР ЮА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АЙ ТІ ДЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР ЮА"
#43898452
Переможець 819 900,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2023 18:26

Документи

14 грудня 2023 18:26
Довідка НАЗК
14 грудня 2023 18:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2023 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР ЮА"
#43898452
819 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2023 18:26
Довідка НАЗК
14 грудня 2023 18:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2024 12:54
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 12:33
Договір №438-23 від 20.12.2023 заповнений.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 12:29
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 10:46
Договір №438-23 від 20.12.2023.pdf укладений
20 грудня 2023 10:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сканер 25 штуки 32 796,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з помилково завантаженим Замовником Договором з незаповненими реквізитами, Замовником, з метою недопущення порушення, дозавантажується оригінал повністю заповненого Договору.
Номер договору про закупівлю: 438/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сканер 25 штуки 32 796,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 819 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 136 650,00 UAH)