Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Вебсайт: | http://vostgok.com.ua |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул. Горького, 2 |
Контактна особа: |
БАСАРАБ Микола Миколайович +380997400870 basarab@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 13:54 |
Очікувана вартість: | 26 836 162,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 268 361,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється подекадно на підставі Актів здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 13:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 13:49 |
525-24 ОС - Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
06 грудня 2023 13:49 |
525-24 ОС - ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000008 ● 046b50988461432e8552be76227211bc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.02.2024 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.02.2024 №8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-06-010373-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 10:39:22
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом уранової руди з Новокостянтинівської шахти на Інгульську шахту і в зворотному напрямку інертних матеріалів (пісок, шлак гранульований, гірська маса тощо) для ГЗК Новокостянтинівської шахти» (ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-06-010373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 16:15:39
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби України від 06.02.2024
у межах проведення моніторингу закупівель
(UA-M-2024-02-02-000008)
На Ваш запит від 06.02.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, код ДК 021:2015-6018 (Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом уранової руди з Новокостянтинівської шахти на Інгульську шахту і в зворотному напрямку інертних матеріалів (пісок, шлак гранульований, гірська маса тощо) для ГЗК Новокостянтинівської шахти)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-06-010373-a), розпочатого згідно з наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.02.2024 № 8-з, повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації та встановлені, виходячи з виробничої програми підприємства.
Потреба у послугах пов’язана з необхідністю забезпечення перевезень уранової руди Новокостянтинівської шахти на Інгульську шахту спеціалізованим автомобільним транспортом для подальшого завантаження цієї руди в вагони та перевезення залізничним транспортом до переробного комплексу на ГМЗ. З метою оптимізації перевезень передбачено також перевезення у зворотньому напрямку інертних матеріалів, необхідних у використанні на Новокостянтинівській шахті. Вимоги до перевезення вантажів транспортними засобами встановлені з урахуванням Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку", Закону України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії", Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України, Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, Правил дорожнього руху та Правил безпечного перевезення радіоактивних матеріалів (ПБПРМ-2020).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а саме ціни попередніх власних закупівель (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-27-011057-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1664.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 14:47:01
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом уранової руди з Новокостянтинівської шахти на Інгульську шахту і в зворотному напрямку інертних матеріалів (пісок, шлак гранульований, гірська маса тощо) для ГЗК Новокостянтинівської шахти» (ДК 021:2015: 60181000-0 — Прокат вантажних автомобілів із водієм) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-06-010373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином Замовник підтвердив відповідність переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Легіон-Авто 2000» вимозі, встановленій у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, для підтвердження відсутності підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель такі документи:
- у формі інформаційної довідки з "Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення" за посиланням https://сorruptinfo.nazk.gov.ua – інформацію про те, що відомості про керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 16:06:10
Пояснення на запит від 08.02.2024
На Ваш запит від 08.02.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, код ДК 021:2015-6018 (Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом уранової руди з Новокостянтинівської шахти на Інгульську шахту і в зворотному напрямку інертних матеріалів (пісок, шлак гранульований, гірська маса тощо) для ГЗК Новокостянтинівської шахти)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-06-010373-a), розпочатого згідно з наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.02.2024 № 8-з, повідомляємо наступне.
Відповідно до положень п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Легіон-Авто 2000» - підтвердив відсутність підстав, зазначених у підпункті 3 пункту 47 шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до "Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення" за посиланням https://сorruptinfo.nazk.gov.ua не було обмежено, тому замовником не вимагалась інформаційна довідка на керівника учасника процедури закупівлі з "Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення".
Замовник перевірив інформацію про те, що відомості про керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією у відкритому публічному реєстрі за посиланням https://сorruptinfo.nazk.gov.ua, у інструменті «пошуку у реєстрі фізичних осіб» за прізвищем, ім’я та по батькові керівника Учасника – Сендзюк Дмитро Миколайович (копія результату пошуку додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Легіон-Авто 2000" |
26 836 162,68
UAH з ПДВ
|
26 836 162,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Легіон-Авто 2000" #41984099 |
Переможець |
26 836 162,68
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:16
|
Договір | укладений |
27 грудня 2023 13:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом уранової руди з Новокостянтинівської шахти на Інгульську шахту і в зворотному напрямку інертних матеріалів (пісок, шлак гранульований, гірська маса тощо) для ГЗК Новокостянтинівської шахти | 1 | послуга |
26 836 162,68
UAH з ПДВ
|