Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська міська інфекційна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004976 |
Вебсайт: | https://inf.lic.org.ua |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210/1 |
Контактна особа: |
Олена Добжанська +38632672039 elenadobzhanska@icloud.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 929 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 646,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 13:34 |
ТД харчування.docx | |
06 грудня 2023 13:34 |
ДОДАТОК 4 ПД кейтеринг.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000081 ● d99bf00dd856412b9b1c7d53fcc18837
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 Одеса № 39
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.02.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 19.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.02.2024 № 39
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2023-12-06-009820-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 09:39:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 13:38:37
Пояснення
Додаю пояснення та копії документів, на підставі яких здійснювалась закупівля.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 11:42:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Стеценко Наталія Віталіївна умовам підпункту 5.1.4 пункту 5.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав договір оренди об’єктів нерухомості від 18.04.2023 № 973, укладений з Черкаським районним споживчим товариством, не у повному обсязі, а саме: відсутній акт приймання-передачі, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 зазначеного договору є його невід’ємною частиною?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 14:05:19
Пояснення
За результатами розгляду запиту про надання пояснення повідомляємо наступне: вимога щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій договору на право користування майном зазначена у п.5.1.4 р. ІІІ тендерної документації по закупівлі: ДК 021-2015 (CPV): 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування пацієнтам). У вищевказаному пункті відсутня вимога щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій договорів на право користування майном у повному обсязі та надання будь-яких додатків до договору, в тому числі актів приймання-передачі. Крім того, на виконання вимог п.5.1.4 р. ІІІ тендерної документації учасником торгів ФОП Стеценко Н.В. у складі тендерної пропозиції надано платіжну інструкцію №433 від 05.12.2023, що підтверджує оплату за оренду приміщення, а також підтверджує факт користування фізичною особою-підприємцем приміщенням, інформація про яке надана у складі тендерної пропозиції.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Стеценко Н.В. повністю відповідає вимогам тендерної документації.
УО Олена ДОБЖАНСЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаю копію документів про заходи щодо усунення порушень.
2024-03-07 21:33:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Стеценко Наталія Віталіївна |
4 929 360,00
UAH з ПДВ
|
4 929 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Стеценко Наталія Віталіївна #2428318846 |
Переможець |
4 929 360,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:51
|
33333333.pdf | укладений |
26 грудня 2023 10:46
|