Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи код за ДК 021:2015: 03220000-9 (Свіжі овочі та фрукти)
Очікувана вартість
144 378,00 UAH
UA-2023-12-06-009605-a ● e2e2011a79e741c988797b16af52befe
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Білогородський заклад дошкільної освіти "Барвінок" Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 37756423 |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., село Білогородка, Вул.Саєнка Олександра 34-А |
Контактна особа: |
Олена Ткаченко +380972666208 barvinok-dnz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 144 378,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 721,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4300,00 (чотири тисячі триста гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
100 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
720 кілограм
Буряк свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
636 кілограм
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
100 кілограм
Капуста молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
50 кілограм
Капуста пекінська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
60 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
100 кілограм
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
486 кілограм
Морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
180 кілограм
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
90 кілограм
Слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
180 кілограм
Томати (помідори) свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
780 кілограм
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
618 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, Бучанський район, с.Білогородка, вул. Саєнка Олесандра,34-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 13:24 |
Додаток 4.docx | |
06 грудня 2023 13:24 |
Тендерна документація.pdf | |
06 грудня 2023 13:24 |
Додаток 3.docx | |
06 грудня 2023 13:24 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
06 грудня 2023 13:24 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-06-009605-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 09 грудня 2023 16:02
Вимога щодо усунення порушення шлях виключення дискримінаційних вимог
05.12.2023 року Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі - «Овочі, фрукти та горіхи код за ДК 021:2015: 03220000-9 (Свіжі овочі, фрукти та горіхи)», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-05-010674-a.
І. ЗГІДНО пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту (не менше двох одиниць).
На думку Скаржника дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Доставка товару здійснюється на одну адресу Замовника, не великими партіями протягом строку виконання умов договору. Навіть якщо замовник виявить бажання замовити одразу усю кількість предмета закупівлі, то таку заявку можливо здійснити за одну поставку одним транспортирним засобом.
Таким чином для виконання умов договору достатньо одного транспортного засобу.
Разом з тим встановивши вимогу щодо наявності в учасника двох транспортних засобів Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, та унеможливлює участь у закупівлі для учасників які мають один транспортний засіб. Що в свою чергу є порушення принципів здійснення публічних закупівль.
Аналогічне рішення щодо встановлення порушення міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2321-р/пк-пз від 03.02.2022.
ІІ. ЗГІДНО пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Предметом даної закупівлі є товар який не відносить до продуктів харчування тваринного походження. Що в свою чергу не передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру отримання Експлуатаційного дозволу Учасниками, в супереч чинного законодавства України.
ЗГІДНО пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 No39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №o382/28512).Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця.
Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця. »
На думку Скаржника дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин.
Встановивши вимогу про те що у разі якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця, Замовник порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна).
Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів не тваринного походження, або на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, не зобов’язаний цей робити відповідно до чинного законодавства, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна. Що в свою чергу регулюється цивільним та господарським кодексом України.
ІІІ. ЗГІДНО пункту 3.1. та 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2021-2023 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу, копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.»
На думку Скаржника дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин.
Замовник зазначає період виконання аналогічних договорів з 2021 по 2023 рік.
Виходячи з логіки замовника участь у закупівлі можуть прийняти тільки учасники які постачали товар з 2021 по 2023 рік. Що в свою чергу унеможливлює участь у закупівлі для учасників які, наприклад, виконували такі договори за попередні роки.
Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
Директор Р.М. Жук
Розгорнути
Згорнути
І. ЗГІДНО пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту (не менше двох одиниць).
На думку Скаржника дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Доставка товару здійснюється на одну адресу Замовника, не великими партіями протягом строку виконання умов договору. Навіть якщо замовник виявить бажання замовити одразу усю кількість предмета закупівлі, то таку заявку можливо здійснити за одну поставку одним транспортирним засобом.
Таким чином для виконання умов договору достатньо одного транспортного засобу.
Разом з тим встановивши вимогу щодо наявності в учасника двох транспортних засобів Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, та унеможливлює участь у закупівлі для учасників які мають один транспортний засіб. Що в свою чергу є порушення принципів здійснення публічних закупівль.
Аналогічне рішення щодо встановлення порушення міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2321-р/пк-пз від 03.02.2022.
ІІ. ЗГІДНО пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Предметом даної закупівлі є товар який не відносить до продуктів харчування тваринного походження. Що в свою чергу не передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру отримання Експлуатаційного дозволу Учасниками, в супереч чинного законодавства України.
ЗГІДНО пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 No39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №o382/28512).Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця.
Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця. »
На думку Скаржника дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин.
Встановивши вимогу про те що у разі якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця, Замовник порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна).
Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів не тваринного походження, або на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, не зобов’язаний цей робити відповідно до чинного законодавства, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна. Що в свою чергу регулюється цивільним та господарським кодексом України.
ІІІ. ЗГІДНО пункту 3.1. та 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2021-2023 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.
На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу, копії договору із зазначенням назви, адреси замовника, якому постачався товар. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.»
На думку Скаржника дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин.
Замовник зазначає період виконання аналогічних договорів з 2021 по 2023 рік.
Виходячи з логіки замовника участь у закупівлі можуть прийняти тільки учасники які постачали товар з 2021 по 2023 рік. Що в свою чергу унеможливлює участь у закупівлі для учасників які, наприклад, виконували такі договори за попередні роки.
Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
Директор Р.М. Жук
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2023 15:26
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником в тендерний документації включено вимогу про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, складських приміщень з відповідними умовами для зберігання асортименту товару та наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту. Також встановлено вимоги про наявність документів, які передбачені чинним законодавством для підтвердження вищевказаного обладнання та матеріально-технічної бази.
Вимогу щодо наявності в Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту встановлено з метою безперебійної постави продуктів харчування, оскільки Замовник є закладом освіти і відповідно зрив постачання продуктів харчування може призвести до збою харчування, наприклад у разі, якщо в постачальника вийде з ладу наявний один автотранспорт, і відповідно замінити його буде нічим.
Пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлено вимогу про наявність досвіду виконання аналогічного досвіду в період з 2021 року по 2023 рік, тобто учасник повинен мати досвід постачання предмету закупівлі принаймні одному замовнику в один із трьох вказаних років. Дана вимога встановлена з метою підтвердження діяльності учасника та спроможності постачати товар в заклад освіти.
Таким чином всі вимоги в тендерній документації є правомірними та не підлягають виключенню.
Вимогу щодо наявності в Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту встановлено з метою безперебійної постави продуктів харчування, оскільки Замовник є закладом освіти і відповідно зрив постачання продуктів харчування може призвести до збою харчування, наприклад у разі, якщо в постачальника вийде з ладу наявний один автотранспорт, і відповідно замінити його буде нічим.
Пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлено вимогу про наявність досвіду виконання аналогічного досвіду в період з 2021 року по 2023 рік, тобто учасник повинен мати досвід постачання предмету закупівлі принаймні одному замовнику в один із трьох вказаних років. Дана вимога встановлена з метою підтвердження діяльності учасника та спроможності постачати товар в заклад освіти.
Таким чином всі вимоги в тендерній документації є правомірними та не підлягають виключенню.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій