Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОБАСАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43244977 |
Місцезнаходження: | 17461, Україна , Чернігівська обл., село Нова Басань, вул.Миру, будинок 25 |
Контактна особа: |
Юлія Величко +380731832242 yliamlp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 10:03 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 12:07 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 12:07 |
Очікувана вартість: | 15 849 888,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 249,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 10:39 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) нова редакція.docx | |
11 грудня 2023 10:09 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги)нова редакція.docx | |
07 грудня 2023 15:49 |
Тендерна документація (зі змінами від 12.05.2023) – нова редакція.docx | |
07 грудня 2023 15:49 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт.docx | |
06 грудня 2023 13:21 |
Додаток 4 ТД.docx | |
06 грудня 2023 13:21 |
Оголошення.doc | |
06 грудня 2023 13:21 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору)нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1- Договір на вивезення твердих будівельних відходів (дата закінчення договору 01.11.2019)- на договір пролонгація, відповідно до пункту 22 цього ж договору, відповідно до ТД Розділ 3 п. 1 опис формальних помилок п.5, п.8 та додатку 1 пункт 9 надати Довідку (тільки) без Договору.
2- Копії ліцензії і сертифікатів не завірені належним чином. Додаток 1 п. 7- На клас наслідків СС1 ліцензія не потрібна. Це по-перше. По- друге, на пропозицію накладено електронний підпис відповідно до ТД розділ 3 п.12 По третє, оригінали завжди переважає «завірену копію».
Щодо претензії, до компанії ТОВ « СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ».
Дана тендерна документація не розглядась.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 грудня 2023 15:38
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000008 ● 66faa11dcf2642e39e10311b40e898b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-12-06-009532-a 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 12:49:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області (коригування)) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-009532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення щодо не оприлюднення через електронну систему закупівель переліку змін до тендерної документації відповідно до вимог пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
4. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 12 січня 2024 року оприлюднено рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2024 № 486-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), яким відмовлено скаржнику у задоволенні скарги від 28 грудня 2023 № UA-2023-12-06-009532-a.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене виникла потреба в отриманні інформації та пояснень стосовно не укладання договору з переможцем процедури закупівлі ПП «МПБП Стимул»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 15:42:26
Про надання пояснень 2024-02-15 12:49:55
На Ваш запит про надання пояснень 2024-02-19 16:52:55, далі повідомляємо наступне:
1.Вартість виконаних робіт була розрахована на підставі проведених робіт з розробки проектної документації (публічно доступна інформація про укладений договір на виконання проектних робіт доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-20-011671-a та отриманої позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається).
Кошти на виконання робіт з капітального ремонту були затвердженні Державним бюджетом згідно розпорядження КМУ від 09.08.2023 року № 688-Р.
2.Разом з тим, відповідно до положень пункту 4-1 постанови КМУ №710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) можливо переглянути за посиланням: https://novobasanska-gromada.gov.ua/news/1701948141/ .
3. Що стосується публікації переліку змін.
Відповідно до положень абзаців третього та четвертого пункту 54 Особливостей, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Просимо врахувати, що ні основним Законом, ні Особливостями, не встановлено форму документу «перелік змін, що вносяться».
Натомість, відповідні зміни було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу, а також, було опубліковано перелік змін, що вносяться з накладеним КЕП Замовника (прінтсрін додаємо).
4. Пунктом 49 Особливостей унормовано, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Враховуючи, що подали скаргу в АМКУ до закупівлі та кошти державної субвенції на проведення робіт по даному проекту не є перехідними на 2024 рік та не були використані в 2023 році, 27.12.2023 року сума невикористаної субвенції (16 943 645 гривень) була повернута на казначейський рахунок Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, ми не встигли підписати договір, на даний час відправили листа прохання про повернення коштів на Чернігівську обласну військову адміністрацію тому строк для укладення договору про закупівлю необхідно продовжити до 60 днів.(Лист та протокол про продовження терміну підписання договору додаємо).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 16:52:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-009532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ПП «МПБП Стимул» дотримано вимогу підпункту 2.2 пунктів 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання скан-копії одного з відповідних документів, що підтверджують освіту, /або кваліфікацію, /або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці 1 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо)», якщо у складі тендерної пропозиції учасника ПП «МПБП Стимул» відсутні запитувані документи на працівників штукатура 4 розряду - Кот Наталію Василівну, маляра 4 розряду - Гусака Романа Віталійовича, підсобного робітника - Бутко Сергія Володимировича?
2. Яким чином учасником ПП «МПБП Стимул» дотримано вимогу підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання сканованих оригіналів або копії (належним чином завірені Учасником) «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві» та нормативних документів з охорони праці, вибухової, пожежної, електробезпеки; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; копію наказу та/або витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття на роботу такого(-их) працівника(-ів), та/або трудовий договір, та/або чинний договір цивільно-правового характеру, у тому числі з фізичною особою-підприємцем тощо?
2. Яким чином учасником ПП «МПБП Стимул» дотримано вимогу підпункту 2.6 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання посвідчення електромонтера, який буде працювати на об’єкті, та вказаний в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:02:15
Надання пояснень 2024-02-19 16:52:55
На Ваш запит про На Ваш запит про надання пояснень 2024-02-19 16:52:55, далі повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 2.1-2.2 Додатку 1 до тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується наступним:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), обов’язкова наявність: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації; головний інженер; інженер з охорони праці (будівництво); електрогазозварник; муляр; виконавець робіт.
Умовами документації не вимагалося наявінсть праціників інших професій. Але ж на працівника штукатура 4 розряду- Кот Наталія Василівна надано Посвідчення № 3408, згідно якого підтверджено спеціальну професійну підготовку для робітників, які виконують роботи на висоті, Стосовно працівника Гусак Роман Віталійович надано Посвідчення № 850 про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, чим також підтверджено спеціальну професійну підготовку для робітників, які виконують роботи на висоті, а на підсобного робітника Бутка Сергія Володимировича надав наказ про прийняття на роботу тому, що професія не вимагає якоїсь освіти . (додатки з посвідченням додамо).
2.Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Додатку«Згідно з вимогами абзацу першого підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку №1 до тендерної документації на підтвердження критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), обов’язкова наявність: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації; головний інженер; інженер з охорони праці (будівництво); електрогазозварник; муляр; виконавець робіт.
У той же час абзац третій пункту 2.2. пункту 2 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку №1 до тендерної документації містить вимогу, що разом з довідкою подаються скан-копії одного з відповідних документів, що підтверджують освіту, / або кваліфікацію, / або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці (дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо).
У складі тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул” у файлі «1.2 довідка про наявність працівників. Підтверджуючі документи.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.12.2023 №2, де зазначено, що у штаті учасника є інженер з охорони праці (будівництво) Ганієва Наталія Іванівна. Однак на підтвердження відповідної освіти та кваліфікації Ганієвої Наталії Іванівни надано документи, які підтверджують професійну підготовку по спеціальності інженер з охорони праці, а не інженер з охорони праці (будівництво). Слід зазначити, що це принципово різні професійні кваліфікації, які вимагають різного рівня підготовки та документів, що підтверджують кваліфікацію.
Питання підтвердження кваліфікаційного рівня інженера з охорони праці на будівництві, керівника будівництва висвітлені в Мінімальних вимогах з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 № 1050 (далі – Мінімальні вимоги). Відповідно до п. 4 IV Мінімальних вимог координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій (головна функція це забезпечення безпеки праці в будівництві):
вищу освіту відповідного напряму підготовки;
не менше 5 років професійного досвіду у сфері архітектури, будівництва або управління будівельними майданчиками;
підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).
Незалежний орган (третя сторона), що підтверджує кваліфікацію відповідних фахівців, це акредитований орган із сертифікації персоналу (орган з оцінки відповідності). Перелік документів, які підтверджують право органів з оцінки відповідності надавати оцінку з кваліфікації інженера з охорони праці на будівництві, керівника будівництва визначено Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон) та Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Згідно зі ст. 1 Закону акредитація органів з оцінки відповідності – це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для продовження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
ПП "МПБП Стимул” у складі своєї тендерної пропозиції не надає жодного документу, що Ганієва Наталія Іванівна має кваліфікацію саме інженера з охорони праці у сфері будівництва, зокрема відсутній кваліфікаційний сертифікат за відповідною спеціальністю, що є порушенням вимог тендерної документації. Ганієва Наталія Іванівна за дипломом має кваліфікацію у сфері «Пожежна безпека», наявність підвищення кваліфікації (посвідчень про перевірку знань з охорони праці, про проходження навчання з питань пожежної безпеки) по спеціальності «інженер з охорони праці» не є належним підтвердженням того, що особа має необхідну підготовку для виконання функції забезпечення безпеки праці в будівництві) та підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво). Зважаючи на це ПП "МПБП Стимул” не підтверджено наявності у його штаті інженера з охорони праці (будівництво).
ПП "МПБП Стимул було надано файл «Лист-пояснення з документами підтверджуючими», в архіві якого наявна оновлена «Довідка про наявність працівників», наявна наступна інформація:
У вказаній довідці зазначено кваліфікацію Ганієвої Наталії Іванівни – бакалавр пожежної безпеки та посаду – інженер з охорони праці (будівництво).
У складі пропозиції ПП "МПБП Стимул" надано файл «1.2 довідка про наявність працівників. Підтверджуючі документи», згідно якого:
- Наказом № 14 від 28.01.2013 Ганієву Наталію Іванівну прийнято на посаду інженера з охорони праці (сторінка 27);
- Наказом № 79 від 09.08.2023 на Ганієву Наталію Іванівну покладено обов’язки інженера з охорони праці (будівництво) (сторінка 28);
- Диплом Лазаревич Наталії Іванівни щодо здобуття кваліфікації бакалавра пожежної безпеки (сторінки 29);
Свідоцтво про шлюб, згідно якого прізвище Лазаревич Наталії Іванівни змінено на Ганієву Наталію Іванівну (сторінка 30)
Таким чином, вимоги тендерної документації в частині підтвердження освіти /або кваліфікації /або спеціальної професійної підготовки дипломами, /або свідоцтвами, /або посвідченнями тощо виконані учасником у повному обсязі.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремих вимог ані до інженера з охорони праці (будівництво), ані до надання окремих документів про те, що працівник має мати кваліфікацію саме інженера з охорони праці у сфері будівництва, зокрема мати кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до п. 2.1 наявна вимога, що учасник повинен мати інженера з охорони праці (будівництво), що підтверджено ПП "МПБП Стимул" Наказом № 79 від 09.08.2023, водночас кваліфікація Ганієвої Наталії Іванівни підтверджена відповідним Дипломом. Крім того, документація не містила визначення, що таке «кваліфікація», отже учасники могли орієнтуватись на дані, вказані у дипломах/атестатах/посвідченнях тощо.
3. Відповідно до пп 2.6 п 2 Додатку 1 у складі пропозиції ПП "МПБП Стимул" надано файл «1.2 довідка про наявність працівників. Підтверджуючі документи», згідно якого зазначеного працівника наявний один з відповідних документів, що підтверджують освіту, /або кваліфікацію, /або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці (дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо), а саме:
Дорошенко Андрія Вікторовича надано Диплом з відзнакою ІЛ ВЕ № 002313 (сторінка 59), Диплом спеціаліста № ХА №14333335 (сторінка 60) та Посвідчення №1771(сторінка 61) згідно якого присвоєно кваліфікацію інженера-електрика , таким чином інформація в Дипломах та посвідченні відповідає кваліфікації, зазначеній в довідці., далі повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 2.1-2.2 Додатку 1 до тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується наступним:
2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), обов’язкова наявність: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації; головний інженер; інженер з охорони праці (будівництво); електрогазозварник; муляр; виконавець робіт.
Умовами документації не вимагалося наявінсть праціників інших професій. Але ж на працівника штукатура 4 розряду- Кот Наталія Василівна надано Посвідчення № 3408, згідно якого підтверджено спеціальну професійну підготовку для робітників, які виконують роботи на висоті, Стосовно працівника Гусак Роман Віталійович надано Посвідчення № 850 про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, чим також підтверджено спеціальну професійну підготовку для робітників, які виконують роботи на висоті, а на підсобного робітника Бутка Сергія Володимировича надав наказ про прийняття на роботу тому, що професія не вимагає якоїсь освіти . (додатки з посвідченням додамо).
2.Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Додатку«Згідно з вимогами абзацу першого підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку №1 до тендерної документації на підтвердження критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), обов’язкова наявність: особа, яка виконує функції з розробки кошторисної документації; головний інженер; інженер з охорони праці (будівництво); електрогазозварник; муляр; виконавець робіт.
У той же час абзац третій пункту 2.2. пункту 2 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» додатку №1 до тендерної документації містить вимогу, що разом з довідкою подаються скан-копії одного з відповідних документів, що підтверджують освіту, / або кваліфікацію, / або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці (дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо).
У складі тендерної пропозиції ПП "МПБП Стимул” у файлі «1.2 довідка про наявність працівників. Підтверджуючі документи.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.12.2023 №2, де зазначено, що у штаті учасника є інженер з охорони праці (будівництво) Ганієва Наталія Іванівна. Однак на підтвердження відповідної освіти та кваліфікації Ганієвої Наталії Іванівни надано документи, які підтверджують професійну підготовку по спеціальності інженер з охорони праці, а не інженер з охорони праці (будівництво). Слід зазначити, що це принципово різні професійні кваліфікації, які вимагають різного рівня підготовки та документів, що підтверджують кваліфікацію.
Питання підтвердження кваліфікаційного рівня інженера з охорони праці на будівництві, керівника будівництва висвітлені в Мінімальних вимогах з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 № 1050 (далі – Мінімальні вимоги). Відповідно до п. 4 IV Мінімальних вимог координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій (головна функція це забезпечення безпеки праці в будівництві):
вищу освіту відповідного напряму підготовки;
не менше 5 років професійного досвіду у сфері архітектури, будівництва або управління будівельними майданчиками;
підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).
Незалежний орган (третя сторона), що підтверджує кваліфікацію відповідних фахівців, це акредитований орган із сертифікації персоналу (орган з оцінки відповідності). Перелік документів, які підтверджують право органів з оцінки відповідності надавати оцінку з кваліфікації інженера з охорони праці на будівництві, керівника будівництва визначено Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон) та Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Згідно зі ст. 1 Закону акредитація органів з оцінки відповідності – це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для продовження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
ПП "МПБП Стимул” у складі своєї тендерної пропозиції не надає жодного документу, що Ганієва Наталія Іванівна має кваліфікацію саме інженера з охорони праці у сфері будівництва, зокрема відсутній кваліфікаційний сертифікат за відповідною спеціальністю, що є порушенням вимог тендерної документації. Ганієва Наталія Іванівна за дипломом має кваліфікацію у сфері «Пожежна безпека», наявність підвищення кваліфікації (посвідчень про перевірку знань з охорони праці, про проходження навчання з питань пожежної безпеки) по спеціальності «інженер з охорони праці» не є належним підтвердженням того, що особа має необхідну підготовку для виконання функції забезпечення безпеки праці в будівництві) та підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво). Зважаючи на це ПП "МПБП Стимул” не підтверджено наявності у його штаті інженера з охорони праці (будівництво).
ПП "МПБП Стимул було надано файл «Лист-пояснення з документами підтверджуючими», в архіві якого наявна оновлена «Довідка про наявність працівників», наявна наступна інформація:
У вказаній довідці зазначено кваліфікацію Ганієвої Наталії Іванівни – бакалавр пожежної безпеки та посаду – інженер з охорони праці (будівництво).
У складі пропозиції ПП "МПБП Стимул" надано файл «1.2 довідка про наявність працівників. Підтверджуючі документи», згідно якого:
- Наказом № 14 від 28.01.2013 Ганієву Наталію Іванівну прийнято на посаду інженера з охорони праці (сторінка 27);
- Наказом № 79 від 09.08.2023 на Ганієву Наталію Іванівну покладено обов’язки інженера з охорони праці (будівництво) (сторінка 28);
- Диплом Лазаревич Наталії Іванівни щодо здобуття кваліфікації бакалавра пожежної безпеки (сторінки 29);
Свідоцтво про шлюб, згідно якого прізвище Лазаревич Наталії Іванівни змінено на Ганієву Наталію Іванівну (сторінка 30)
Таким чином, вимоги тендерної документації в частині підтвердження освіти /або кваліфікації /або спеціальної професійної підготовки дипломами, /або свідоцтвами, /або посвідченнями тощо виконані учасником у повному обсязі.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремих вимог ані до інженера з охорони праці (будівництво), ані до надання окремих документів про те, що працівник має мати кваліфікацію саме інженера з охорони праці у сфері будівництва, зокрема мати кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до п. 2.1 наявна вимога, що учасник повинен мати інженера з охорони праці (будівництво), що підтверджено ПП "МПБП Стимул" Наказом № 79 від 09.08.2023, водночас кваліфікація Ганієвої Наталії Іванівни підтверджена відповідним Дипломом. Крім того, документація не містила визначення, що таке «кваліфікація», отже учасники могли орієнтуватись на дані, вказані у дипломах/атестатах/посвідченнях тощо.
3. Відповідно до пп 2.6 п 2 Додатку 1 у складі пропозиції ПП "МПБП Стимул" надано файл «1.2 довідка про наявність працівників. Підтверджуючі документи», згідно якого зазначеного працівника наявний один з відповідних документів, що підтверджують освіту, /або кваліфікацію, /або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці (дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо), а саме:
Дорошенко Андрія Вікторовича надано Диплом з відзнакою ІЛ ВЕ № 002313 (сторінка 59), Диплом спеціаліста № ХА №14333335 (сторінка 60) та Посвідчення №1771(сторінка 61) згідно якого присвоєно кваліфікацію інженера-електрика , таким чином інформація в Дипломах та посвідченні відповідає кваліфікації, зазначеній в довідці.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 15:28:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-009532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Просимо надати посилання на файл pdf. тендерної пропозиції учасника ПП «МПБП Стимул» (із зазначенням номеру сторінки), який містить підтвердження вимог підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання сканованих оригіналів або копії (належним чином завірені Учасником) «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві» та нормативних документів з охорони праці, вибухової, пожежної, електробезпеки; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 08:35:21
Відповідь на Ваш запит про надання пояснень 2024-02-23 15:28:51
Відповідь на Ваш запит про надання пояснень 2024-02-23 15:28:51, далі повідомляємо наступне:
1. Відповідно до Додатку 1.2 «Довідка про наявність працівників», а точніше сторінки 4- 5 цього ж додатку, який надав учасник прикріплено Лист- пояснення стосовно Вашого питання, який відсканований та належним чином завірений учасником ПП « МПБП СТИМУЛ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваше Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, далі повідомляємо наступне: Інформуємо Вас, що посадову особу Замовика, відповідальну за проведення даної процедури закупівель - Величко Юлію Анатоліївну, наказом від 14 січня 2024 року №02-к/р було звільно з посади фахівця з публічних закупівель відділу ОКСМС (копія наказу про звільнення додється). З метою недопущення подібних порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому, мною було прийнято рішення про направлення посадову особу Замовника відповідальних за оголошення та проведення піблічних закупівель відділу ОКСМС, на відповідні курси у сфері «Фахівців з публічних закупівель». Також інформуємо, що оголошена закупівля ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області"(коригування)), буде відмінена через відсутність кошторисних призначень.
2024-03-07 10:21:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" |
13 080 850,60
UAH з ПДВ
|
12 904 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
13 648 800,89
UAH з ПДВ
|
12 905 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" ГРАНД" |
14 226 246,00
UAH з ПДВ
|
13 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Переможець |
12 904 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 13:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 16:06
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 12 березня 2024 15:56 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення уповноваженої особи від 05.12.2023 №209 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ ві |
12 березня 2024 15:56
|
SCAN0011.PDF |
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 16:02 |
Кінець періоду оскарження: | 23 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 23 березня 2024 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
12 березня 2024 16:02
|
Електронний підпис |
12 березня 2024 16:00
|
SCAN0011.PDF |