Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03500068 |
Вебсайт: | https://cn.arbitr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Миру, будинок 20 |
Контактна особа: |
Вікторія Гарбар +380680701145, +380994205450 garbar@cn.arbitr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 45 028 316,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 141,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надається документ, що підтверджує наявність чинної банківської ліцензії банку, який надає банківську гарантію учаснику, та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 03500068; р/р UA638201720355259002000015951 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | не вимагається |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 12:53 |
Додаток 12 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ).docx | |
06 грудня 2023 12:53 |
Додаток 10 (ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ).doc | |
06 грудня 2023 12:53 |
ТД.docx | |
06 грудня 2023 12:53 |
Додаток 9 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ).doc.docx | |
06 грудня 2023 12:53 |
Додаток 8 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ).rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-20-000014 ● e0d34c4db6c7430f8b101be906977bb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2023 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.12.2023 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-12-06-008756-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 10:58:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 45 028 316,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-008756-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. На виконання вимоги пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Учасником Дочірнім підприємством «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано довідку від 12.12.2023 № 308 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід (далі - довідка), а також для підтвердження цієї інформації, на вимогу абзацу четвертого пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника, Учасником надано накази про прийняття на роботу працівників. Інформація, зазначена у довідці та у наказах про прийняття на роботу (документ завантажений Учасником «Накази на працівників.pdf») має розбіжності щодо посад працівників - пункти 5, 23, 26, 30, 42, 44, 47 довідки, чим порушено абзац четвертий пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Просимо пояснити вищезначені розбіжності.
3. Учасником Дочірнім підприємством «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано договір про вивіз будівельного сміття від 11.12.2023 № 10074-2023/АСК (об’єм будівельного сміття згідно умов договору становить 700 м3), що не відповідає вимогам Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендернорї пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «учасник надає скан-копію договору між учасником та компанією - перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття в обсязі не менше 600 т». Просимо пояснити вищезазначену невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника?
4. Учасником надано довідку про відомісті про Учасника (документ завантажений Учасником «Довідка про підприємство.pdf», яка не відповідає вимогам додатку 10 до тендерної документації, в якому Замовником вказано імперативну вимогу: «Заповнення усіх пунктів даного дадатку є обов’язковим». Просимо пояснити вищезазначену невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника?
5. У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику Дочірньому підприємстві «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-25 17:08:26
Пояснення на запит
Пояснення на запит
(в рамках проведення моніторингу закупівлі)
ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-008756-a
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (далі- капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-008756-a) Господарський суд Чернігівської області повідомляє наступне:
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Розмір бюджетного призначення затверджений Державною судовою адміністрацією України, яка є головним розпорядником бюджетних коштів на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000», яка пройшла комплексну експертизу, і, в установленому порядку, затверджена відповідним рішенням Замовника, а також внесена проектною організацією до Реєстру будівельної діяльності.
Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, і розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Розрахунки, підтвердні документи у тому числі зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів прикріплюємо у вигляді скан-копій, з якими Ви можете детально ознайомитись.
Щодо розбіжностей посад працівників, між документом завантаженим ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі - Учасник) «Накази на працівників» та Довідкою від 12.12.2023 № 308, то вони є суто формальними, так як не впливають на ціну тендерної пропозиції Учасника, не призводять до її спотворення та не стосуються характеристики предмета закупівлі.
Вимога, передбачена у Додатку 2 Тендерної документації, щодо надання копій документів на підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вказаними у довідці працівниками, Учасником виконана.
Такі несуттєві розбіжності не можуть вважатися невідповідністю в тендерній пропозиції Учасника, так як нівелюються інформацією наданою у документі учасника – «Трудові книжки», а отже відсутня необхідність надання Учаснику можливості виправлення таких розбіжностей в інформації та документах, поданих у складі пропозиції, протягом 24 годин.
З приводу наданої Учасником скан-копії договору №10074-2023/АСК від 11.12.2023 року (далі - Договір), та вважаємо його укладеним з дотриманням вимог Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», з огляду на наступне.
Відповідно до п.1.1 Договору, Виконавець (ТОВ «Утільвторпром») на умовах, передбачених цим договором, здійснює комплекс послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК»), а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації відходів, власником яких є Замовник.
Згідно з положенням п. 2.3.1 Договору, обов’язком Замовника є надавати Виконавцю в письмовій формі (поштою, факсом) заявки на надання послуг згідно умов Договору. В заявці Замовник вказує вид послуг (згідно з Додатковими угодами), найменування і кількість відходів які здаються.
Отже, відповідно до «Протоколу про узгодження вартості послуг виконавця», що є Додатком №1 до Договору, орієнтовний обсяг утилізації твердих побутових відходів вказано 700м3, однак їх найменування та кількість визначатиметься вже безпосередньо на підставі подальших заявок Замовника на надання послуг.
Враховуючи характер виконання робіт на об’єкті (завершальні будівельні роботи, капітальний ремонт і реставрація) та усереднені показники щільності (коефіцієнт щільності) в одиницях виміру – тонна/м3, то утилізація будівельних відходів при показнику щільності 1,2 т/м3 передбачена Договором в обсязі 840 т.
Щодо виконання Учасником вимоги, передбаченої Додатком 10 до тендерної документації, то у складі тендерної пропозиції, Учасником надано документи: «Тендерна пропозиція», «Довідка про підприємство», «Довіреність на директора з економіки», «Статут», «Фінансова звітність 2022 р.» та інші.
В даному випадку, інформація згідно Додатку 10 до тендерної документації надається (дублюється) Учасником в інших документах, завантажених у складі його тендерної пропозиції, а отже фактично розбіжність в назві документа та місці викладення такої інформації, не призводить до спотворення ціни пропозиції та не стосується характеристик предмета закупівлі.
Така розбіжність у місці викладення інформації, при її наявності у тендерній пропозиції вцілому, не може вважатися невідповідністю, так як відповідно до пункту 5 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією(крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-12 15:39:06
Звернення щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку
Господарський суд Чернігівської області, ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-008756-a, звертається до Вас у порядку, визначеному частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань замовника, визначених у Висновку, а саме: просимо надати роз’яснення із зазначенням конкретних положень нормативних актів якими має керуватись Господарський суд Чернігівської області та повідомити, які саме заходи необхідно здійснити замовнику для забезпечення усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого пункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки замовником на Ваш Запит від 21.12.2023 було надано Пояснення від 25.12.2023 з підтверджуючими документами, а також просимо повідомити підстави припинення зобов’язань за договором з урахуванням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зазначені у Висновку обставини не впливають на вимоги до договору закупівлі та не можуть слугувати самостійною підставою для припинення зобов’язань за договором.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-01-16 15:20:07
Роз'яснення до висновку
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) здійснено моніторинг відкритих торгів з особливостями закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», очікуваною вартістю 45 028 316,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-008756-a), проведеної Господарським судом Чернігівської області (далі – Замовник).
Замовники, що користуються електронною системою закупівель PROZORRO повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог законодавства, які відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель, а саме порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей (не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону) та яке належить до адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до пунктів 7 та 8 частини першої статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органу державного фінансового контролю надається право, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства; порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та враховуючи вимоги абзацу другого частини 8 статті 8 Закону № 922, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язало Господарський суд Чернігівської області вжити заходів щодо усунення встановлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, органи Держаудитслужби вживають в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Зазначаємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону № 922, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Господарський суд Чернігівської області не погоджується із зробленим Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-008756-a, затверджений начальником Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Кондрашовим О.М. Доводимо до Вашого відома про оскарження зазначеного Висновку в судовому порядку. |
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/620/946/24 |
Дата відкриття провадження: | 29 січня 2024 |
Документи:
30 січня 2024 16:07
|
Електронний підпис |
17 січня 2024 15:57
|
Електронний підпис |
17 січня 2024 15:51
|
позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" |
44 998 209,56
UAH з ПДВ
|
44 998 209,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" #30042170 |
Переможець |
44 998 209,56
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2024 16:14
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:54
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:37
|
Додаткова Угода №2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 18:35
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 18:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 12:33
|
Договір.pdf | укладений |
21 грудня 2023 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.3.2. Договору №47 від 21.12.2023 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.2. Договору, розділ 15 Договору, Додаток 1 Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.2., Розділ 15, Додатки 2,3, Розділ 16 Договору викласти в новій редакції; Додаток 4 Договору – виключити. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю, оскільки фінансування витрат відбувається відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2024 рік №104 від 22.08.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |