Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія 0352528179 striletska.mv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
06 грудня 2023 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 12:52 |
протокол уо н-18 дод роботи міст 103+602.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000021 ● 9ef3abed38c6464599c48ccc7a6c7278
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2024 №6
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 №6.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-06-008742-a, 06.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 17:45:12
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-06-008742-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 2 оприлюдненого в електронній системі закупівель протоколу уповноваженої особи від 05.12.2023 закупівля за ІD: UA-2023-12-06-008742-a проведена на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обґрунтування щодо обрання переможцем та укладання договору з одним і тим самим підрядником ТзОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ».
Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вкажіть причини неоприлюднення вищезазначеного обґрунтування?
4. Надати обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 15:06:08
Відповідь на запит
Відповідь на запит:
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої проектної документації щодо обєкту: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Додаткові роботи)», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Вартість визначена у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами).
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, , очікуваної вартості предмета закупівлі https://te.restoration.gov.ua/timeline/7584.html.
У вересні 2020 року Службою автомобільних доріг у Тернопільській області було здійснено закупівлю робіт, за процедурою Відкриті торги, згідно предмету: Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ), номер закупівлі UA-2020-09-07-008869-b. За результатами закупівлі було укладено договір від 02.11.2020 № 2К з ТзОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». В ході виконання робіт виникла необхідність виконання ряду додаткових аналогічних робіт. Головним інженером проекту ТОВ “Віакон Україна” проведено корегування документації, проведено експертизу даної документації та отримано позитивний Експертний звіт від 21.11.2023 № 230906-03/А. З огляду на те, що ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» виконує роботи за головним (первинним) договором і його техніка дислокована на об’єкті, виконуються аналогічні роботи з капітального ремонту, передбачені проектом, та враховуючи те, що додаткові роботи є аналогічними роботами зазначеними у основному договорі, та є технологічно нерозривно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати тією ж підрядною організацією.
Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: підпункт 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;».
Пунктом 13 Особливостей передбачено зокрема: «у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника».
Звертаємо увагу на те, що пунктом 13 Особливостей не передбачено окремих вимог щодо форми обгрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
На виконання пункту 13, Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднили в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі.
Додатки:
- Експертний звіт по обєкту: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Коригування)»;
- Зведений кошторисний розрахунок по обєкту: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Коригування)»;
- Наказ Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області від 05.12.2023 № 193.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-09 12:30:00
Звернення щодо роз'яснення змісту висновку та зобов'язань Замовника, визначених у висновку
В констатуючій частині висновку вами вказано, що дослідити під час моніторингу питання наявності в Замовника необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт та наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей № 1178, не видалось за можливе.
В єдиному наданому вами запиті містилось запитання щодо обгрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Жодних додаткових запитань щодо наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель від вас не надходило.
У висновку про наявність або відсутність порушень вами вказано: «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Просимо роз'яснити, чому не видалось за можливе дослідити під час моніторингу питання наявності в Замовника необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт та наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей № 1178?
Також просимо роз'яснити, яким саме чином ми маємо усунути вказані вами порушення, так як Обгрунтування підстави для здійснення Замовником досліджуваної закупівлі за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-03-14 16:05:50
Відповідь на запитза роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до норм частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі – Замовник) звернулася до Західного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-06-008742-a (шляхом розміщення відповідного запиту в електронній системі закупівель).
За результатами розгляду оприлюдненого в електронній системі Замовником звернення повідомляємо наступне.
У висновку про результати моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-06-008742-a викладено позицію Офісу щодо порушень законодавства, а саме наведено опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу закупівлі.
Зазначаємо, що підставою для проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель Замовником визначено пункту 13 Особливостей №1178.
За вимогами пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Відповідно до пояснень, на запит Офісу від 23.01.2024 зазначено, що обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої проектної документації щодо об’єкту: «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Додаткові роботи)», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, а вартість визначена у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами).
Також, у поясненні вказано, що в ході виконання робіт за основним договором виникла необхідність виконання ряду додаткових аналогічних робіт, головним інженером проекту проведено корегування документації, яка пройшла експертизу (отримано позитивний Експертний звіт від 21.11.2023 №230906-03/А).
До наданого пояснення Замовником долучено Експертний звіт від 21.11.2023 №230906-03/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Коригування)», у якому наведено відповідні технiко-економiчні (технiчні) показники будівництва та загальна кошторисна вартість капітального ремонту станом на 09.11.2023 (в тому числі вартість виконаних станом на 28.08.2023 робіт), а також копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва
Однак, у вказаних документах (які надані Замовником до моніторингу) відсутні відомості щодо необхідності виконання додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору.
З врахуванням вищенаведеного, дослідити під час моніторингу питання наявності в Замовника необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт та наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178, не видалося за можливе.
Щодо запитання Замовника про те, яким чином потрібно усунути вказані у висновку порушення.
Зазначаємо, що інформацію про вжиті заходи Замовник повинен протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищенаведене, зважаючи на те, що Висновок повинен містити зобов’язання щодо кожного встановленого порушення, орган державного фінансового контролю зазначив у Висновку зобов’язання не усунути встановлені порушення, а здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому, конкретизувавши, які саме заходи можуть бути здійснені.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
2024-02-13 19:10:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області оскаржено до суду висновок Державної аудиторської служби України (ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-008742-a |
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 500/1096/24 |
Дата відкриття провадження: | 27 лютого 2024 |
Документи:
28 лютого 2024 09:28
|
Електронний підпис |
28 лютого 2024 09:28
|
Електронний підпис |
21 лютого 2024 14:45
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Переможець |
21 474 802,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2024 15:45
|
обгрунтування підстав для здійснення закупівлі.pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:16
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:03
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 16:26
|
Додаткова угода №1 (2).pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 14:09
|
Договір 4к від 05.12.2023.pdf | укладений |
06 грудня 2023 12:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Додаткові роботи) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) | 1 | роботи |
21 474 802,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 4К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 4К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обгрунтування підстав для здійснення закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт мосту через р. Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (Додаткові роботи) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) | 1 | роботи |
21 474 802,00
UAH з ПДВ
|