Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 31619819 |
Вебсайт: | http://ite.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 68002, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ТОРГОВА, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Ольга Чернат +380949515543 chernomorskteplo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
06 грудня 2023 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000002 ● 75e54efd3c6e4315b6e826d8fa7ca3b8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 7-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.01.2024 № 7-з
№ з/п Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-06-006457-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 16:57:57
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва (буріння) артезіанської свердловини на території котельні №2 за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Садова, 1 (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-006457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Прошу пояснити наявність підстав для укладання договору підряду від 04.12.2023 № 285 (далі – Договір) на закупівлю робіт з Будівництва (буріння) артезіанської свердловини на території котельні №2 за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Садова, 1 (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) на суму 1 318 638,58 грн з ПДВ без застосування відкритих торгів?
2. Відповідно до пункту 3.1 Договору строк виконання робіт: Початок робіт – після підписання договору протягом двох робочих днів, завершення робіт – до 31 грудня 2023 року з можливістю дострокового завершення виконання робіт
Прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором, а також чи укладалися додаткові угоди?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 14:44:21
Відповідь
Замовник надає відповідь на запит під час проведення моніторингу закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Погорєлов Юрій Вікторович #3087603899 |
Переможець |
1 318 638,58
UAH
|
06 грудня 2023 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 285 від 04.12.2023.pdf | укладений |
06 грудня 2023 12:55
|