Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво (буріння) артезіанської свердловини на території котельні №2 за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Садова, 1»
Очікувана вартість
1 318 638,58 UAH
UA-2023-12-06-006457-a 1a5489914df54846ab190c127c5295ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чернат

+380949515543 chernomorskteplo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 31619819
Вебсайт: http://ite.org.ua/
Місцезнаходження: 68002, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ТОРГОВА, будинок 2-А
Контактна особа: Ольга Чернат
+380949515543
chernomorskteplo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво (буріння) артезіанської свердловини на території котельні №2 за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Садова, 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

06 грудня 2023 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-22-000002 ● 75e54efd3c6e4315b6e826d8fa7ca3b8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 7-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.01.2024 № 7-з
№ з/п Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-06-006457-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-22 16:57:57

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництва (буріння) артезіанської свердловини на території котельні №2 за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Садова, 1 (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-006457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Прошу пояснити наявність підстав для укладання договору підряду від 04.12.2023 № 285 (далі – Договір) на закупівлю робіт з Будівництва (буріння) артезіанської свердловини на території котельні №2 за адресою: Одеська область, м.Чорноморськ, вул.Садова, 1 (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) на суму 1 318 638,58 грн з ПДВ без застосування відкритих торгів?
2. Відповідно до пункту 3.1 Договору строк виконання робіт: Початок робіт – після підписання договору протягом двох робочих днів, завершення робіт – до 31 грудня 2023 року з можливістю дострокового завершення виконання робіт
Прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором, а також чи укладалися додаткові угоди?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 14:44:21

Відповідь

Замовник надає відповідь на запит під час проведення моніторингу закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Погорєлов Юрій Вікторович
#3087603899
Переможець 1 318 638,58
UAH
06 грудня 2023 12:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 285 від 04.12.2023.pdf укладений
06 грудня 2023 12:55