Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за 021:2015 45454000-4 Реконструкція )
Очікувана вартість
15 744 499,90 UAH
UA-2023-12-06-003097-a ● fa9bc732168b45dc8565c1ea13293fae
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталія Сенчило +380950559376 senchilo1990@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2023 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 13:49 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 13:49 |
Очікувана вартість: | 15 744 499,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 722,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Інформація про замовника торгів
Повне найменування Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Місцезнаходження 37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 42
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Уповноважена особа з питань публічних закупівель, Сенчило Наталія Сергіївна, телефон: (095) 055-93-76.
e-mail: senchilo1990@ukr.net
Відповідальний по технічним питанням - начальник відділу управління комунальною власністю та житлово комунального господарства виконкому міської ради Кошова Євгенія Олегівна, тел.+380661973965
Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями
Інформація про предмет закупівлі
Назва предмета закупівлі «Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за 021:2015 45454000-4 Реконструкція )
Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Вимогами даної тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Місце та обсяг виконання робіт Адреса Об’єкту: : пл.Героїв Майдану, 2, м.Пирятин Лубенського району Полтавської області.
Обсяг: 1 робота; визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.
Строк виконання робіт
До 31.12.2024 року, докладно встановлені у Додатках 3 «Технічне завдання».
Розгорнути
Згорнути
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Інформація про замовника торгів
Повне найменування Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Місцезнаходження 37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 42
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Уповноважена особа з питань публічних закупівель, Сенчило Наталія Сергіївна, телефон: (095) 055-93-76.
e-mail: senchilo1990@ukr.net
Відповідальний по технічним питанням - начальник відділу управління комунальною власністю та житлово комунального господарства виконкому міської ради Кошова Євгенія Олегівна, тел.+380661973965
Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями
Інформація про предмет закупівлі
Назва предмета закупівлі «Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за 021:2015 45454000-4 Реконструкція )
Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Вимогами даної тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів).
Місце та обсяг виконання робіт Адреса Об’єкту: : пл.Героїв Майдану, 2, м.Пирятин Лубенського району Полтавської області.
Обсяг: 1 робота; визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.
Строк виконання робіт
До 31.12.2024 року, докладно встановлені у Додатках 3 «Технічне завдання».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за 021:2015 45454000-4 Реконструкція )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, пл.Героїв Майдану,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше 90 календарних днів у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Матеріально-технічні ресурси
Дата подання: 08 грудня 2023 13:06
Дата відповіді: 08 грудня 2023 15:09
Шановний замовник! Чи можно при складанні договірної ціни прийняти машини і механізми які будуть фактично застосовані при виконані робіт, дати про них інформацію у довідці згідно додатку 5 і гарантувати , що такий склад машин і механізмів забезпечить якісне виконання робіт. Чи не буде така пропозиція відхилена?
Відповідь: Добрий день, всі вимоги вказані в тендерній документації, яка затверджена Міністерством.
стосовно технічного завдання
Дата подання: 10 грудня 2023 13:38
Дата відповіді: 11 грудня 2023 13:28
доброго дня.у технічному завданні відсутня інформация по кількості матеріала,а саме-п.300;301;302;303-труба гнучка гофрована із самозатухаючого ПВХ-відсутня кількість та одиниця виміру.
внесіть будь ласка зміни .
також відсутні специфікаціі на оплення ,водопровід та каналізацію.додайте до тендерної документаціі
Відповідь: Специфікація на опалення, водопровід та каналізацію наявна в альбомі креслень. Також доповнили документацію локальним кошторисом на електротехнічні рішення та система обігріву водостоків, де наявні кількість та об’єми матеріалів, що відсутні у технічному завданні.
300 +С113-2127
варіант 2 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 40,4
301 +С113-2127
варіант 3 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 65,65
302 +С113-2127
варіант 4 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 373,7
303 +С113-2127
варіант 5 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 242,4
300 +С113-2127
варіант 2 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 40,4
301 +С113-2127
варіант 3 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 65,65
302 +С113-2127
варіант 4 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 373,7
303 +С113-2127
варіант 5 Труба гнучка гофрована із самозатухаючого
ПВХ м 242,4
стосовно тендерної доккументаціі
Дата подання: 10 грудня 2023 13:56
Дата відповіді: 11 грудня 2023 13:29
доброго дня Замовнику,після технічного завдання прописані два незрозумілих речення,на наш погляд які зовсім не мають конкретики :
- пояснювальна записка до розробленого фахівцями, що відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, та затвердженого відповідно до законодавства проекту будівництва;
- звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.)
Надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни у тендерну документацію,що саме з цим повинен робити учасник,щось конкретно надати? пропишіть що? , чи може ви мали на увазі що є експертинй звіт та ви його не надали до документації?
На нашу думку документація складена не у відповідності до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документаццю внесем зміни, була виявлена технічна помилка.
Тендерна документація доповнена Пояснювальною запискою та експертним звітом.
Тендерна документація доповнена Пояснювальною запискою та експертним звітом.
що до кваліфікаційних критерієв
Дата подання: 10 грудня 2023 14:07
Дата відповіді: 11 грудня 2023 13:32
5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних* договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.** аналогічним вважається договір підряду (та або субпідряду) на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції соціального об'єкту (гуртожитки, навчальні заклади, медичні заклади)
Поясніть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договір субпідряду на нове будівництво або реконструкцію?
Звідси ще одне питання :5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
У випадку надання анологічного договору субпідряду,які саме документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів повинен надати такий учасник??
виключіть дескримінаційну вимогу з тендерної докуметації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виконання робіт чи надання послуг може здійснюватися з залученням спроможностей субпідрядника чи співвиконавця. По суті, такий суб’єкт господарювання не є стороною основного договору виконання робіт чи надання послуг кінцевому замовнику. Така комбінація можлива при укладенні договорів про закупівлю, що випливає з окремих норм закупівельного та цивільного законодавства.
За частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України↗ (далі – ЦКУ) за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно зі статтею 838 ЦКУ↗ підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.
Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником — за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
У свою чергу, між генеральним підрядником/виконавцем та субпідрядником/співвиконавцем може бути укладено свій окремий договір на виконання робіт/надання послуг, для виконання/надання яких такого субпідрядника/співвиконавця залучено. Тобто по суті між цими сторонами укладається, умовно кажучи, свій договір підряду чи договір про надання послуг, чи договір про закупівлю.
Договір на реконструкцію може вважатися аналогічним договором з аналогічними видами робіт. Довідка (лист відгук) від Замовника про належне виконання договору.
За частиною 1 статті 837 Цивільного кодексу України↗ (далі – ЦКУ) за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно зі статтею 838 ЦКУ↗ підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.
Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником — за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
У свою чергу, між генеральним підрядником/виконавцем та субпідрядником/співвиконавцем може бути укладено свій окремий договір на виконання робіт/надання послуг, для виконання/надання яких такого субпідрядника/співвиконавця залучено. Тобто по суті між цими сторонами укладається, умовно кажучи, свій договір підряду чи договір про надання послуг, чи договір про закупівлю.
Договір на реконструкцію може вважатися аналогічним договором з аналогічними видами робіт. Довідка (лист відгук) від Замовника про належне виконання договору.
уточнення
Дата подання: 10 грудня 2023 14:15
Дата відповіді: 11 грудня 2023 13:32
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 08.12.2023, 15:09)
Добрий день, всі вимоги вказані в тендерній документації, яка затверджена Міністерством.
Надайте пояснення яким самим Міністерством затверджена тендерна документація якщо вона затверджується Уповноваженою особою Замовника відповідно до Закону.а саме:ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол прийняття рішення уповноваженою особою № 216
від _06.12.2023р.
Уповноважена особа
_________КЕП__________Н.С.Сенчило
Чи Ви посилаєтесь на постанову КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями)) ?? так ця постанова регламентує проведення публічних закупівель з особливостями а ніяк не затвердження тендерної докуменетаціі.
Надайте об'єктивну відповідь на питання потенційного учасника,а не обмежуйте участь учасників загальними відповідями із посиланням на якесь Міністерство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. У відповідь на ваше питання повідомляємо, що закупівля проводиться в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Тендерна документація затверджена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінінфраструктури України у відповідності до вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація погоджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.
запитання про визначення вартості
Дата подання: 10 грудня 2023 14:34
Дата відповіді: 11 грудня 2023 13:33
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
- підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.Договірна ціна розраховується Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова).
Надайте будь ласка інформацію про категорію складності будівництва,та внесіть зміни у технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Категорія складності СС1. Додатково завантажили Експертний звіт та Пояснювальну записку з розрахунком класу наслідків.Внесемо зміни в ТД.
питання стосовно технічного завдання
Дата подання: 12 грудня 2023 16:00
Дата відповіді: 12 грудня 2023 16:46
доброго дня.у технічному завданні відсутня інформация по кількості матеріала,а саме-п.300;301;302;303-труба гнучка гофрована із самозатухаючого ПВХ-відсутня кількість та одиниця виміру. внесіть будь ласка зміни до технічного завдання.( тому що,якщо учасник розробить кошторисну документацію відповідно до "існуючого техзавдання" його пропозицію можна буде відхилити як таку ,що не відповідає умовам закупівлі,так і навпаки .у будь якому випадку можна бути вважати що не відповідає умовам,та закупівля може бути оскаржена відповідними державними органами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, внесемо зміни в тендерну документацію.
стосовно технічного завдання
Дата подання: 13 грудня 2023 18:26
Дата відповіді: 14 грудня 2023 11:29
В пояснювальній записці прописано: У зв'язку з тим ,що будівельно-монтажні роботи виконуються на теріторії існуючої будівлі та всередені існуючих приміщень будівлі,умови виконання робіт вважаються стиснутими.
Питання:Усі коеф.на умови праці повинні бути прописані у технічному завданні.Дайте ясність будь ласка ,який показник (коефіціент) прийняти при розрахунку? так як прийняття коефіціентів повинно бути обгрунтовано проектними даними або інвесторським кошторисом пройщедшим експертизу(позитивну),а при взаєморозрахунках за виконані роботи підтверджуватись актами,які фіксують фактичні умови виконання будівельно-монтажних робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кошторисна документацiя складена iз застосуванням:
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування, технологічних трубопроводів, контроль якості зварних з'єднань. КНУ РЕКНму;
- Спецiальнi та ремонтно-будiвельнi роботи (КНiРрс-97);
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття;
- Каталог поштучних виробів, конструкцій, типових вузлів і деталей;
- Устаткування і матеріали;
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими
даними Мінрегіонбуду України .
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва
При складаннi розрахункiв iнших витрат прийнятi такi нарахування:
1.Відсоток для визначення ліміту коштів на утримання служби замовника, Настанова [4.32] 1,00%
2.Відсоток для визначення ліміту коштів на здійснення технічного нагляду, Настанова [4.32] 1,50%
3.Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] 8,33 грн./люд.год
4. Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, Настанова [4.39] 4,37 грн./люд.год
Загальна кошторисна трудомiсткiсть 28,11961 тис.люд.год
Нормативна трудомiсткiсть робiт, яка передбачається у прямих витратах
25,280 тис.люд.год
Загальна кошторисна заробiтна плата
2119,247 тис.грн.
Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi:
Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Тарифна сiтка для ремонтно-будiвельних i ремонтно-монтажних робiт Мiнпромполiтики України при середньомiсячнiй нормi
тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Тарифна сiтка для робiт, що виконуються на поверхнi шахт, розрiзiв i на збагачувальних фабриках при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Тарифна сiтка для пiдземних гiрничо-капiтальних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування, технологічних трубопроводів, контроль якості зварних з'єднань. КНУ РЕКНму;
- Спецiальнi та ремонтно-будiвельнi роботи (КНiРрс-97);
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття;
- Каталог поштучних виробів, конструкцій, типових вузлів і деталей;
- Устаткування і матеріали;
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими
даними Мінрегіонбуду України .
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва
При складаннi розрахункiв iнших витрат прийнятi такi нарахування:
1.Відсоток для визначення ліміту коштів на утримання служби замовника, Настанова [4.32] 1,00%
2.Відсоток для визначення ліміту коштів на здійснення технічного нагляду, Настанова [4.32] 1,50%
3.Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] 8,33 грн./люд.год
4. Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, Настанова [4.39] 4,37 грн./люд.год
Загальна кошторисна трудомiсткiсть 28,11961 тис.люд.год
Нормативна трудомiсткiсть робiт, яка передбачається у прямих витратах
25,280 тис.люд.год
Загальна кошторисна заробiтна плата
2119,247 тис.грн.
Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi:
Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Тарифна сiтка для ремонтно-будiвельних i ремонтно-монтажних робiт Мiнпромполiтики України при середньомiсячнiй нормi
тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Тарифна сiтка для робiт, що виконуються на поверхнi шахт, розрiзiв i на збагачувальних фабриках при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Тарифна сiтка для пiдземних гiрничо-капiтальних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 172,67 люд.год та розрядi робiт 3,8 12558,80 грн.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-06-000005 • 358747b26f454fc3ae60b9d77930f17f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
6 грудня 2023
•
19:41
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільна витрата коштів під час війни. Спочатку потрібно закрити усі потреби армії, щоб їм було чим захищати усіх нас і було чим захистити себе, а тоді робити ремонти в будівлях. Вона не може бути цінніша за життя військового. Кошти на потреби ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
13 669 393,73
UAH з ПДВ
|
13 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКДОМ" |
14 967 859,06
UAH з ПДВ
|
13 669 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Очікує рішення |
13 590 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 14:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 14:41 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У замовника наразі немає неможливості усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: в тендерній документації в Розділі ІІ Порядок внесення змін та наданя роз’яснень до тендерної документації в пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей - під час їх застосуванн) зник абзац 2 в п. 5.5.3. |
Документи:
21 грудня 2023 14:41
|
Електронний підпис |
21 грудня 2023 14:41
|
Протокол скасування.pdf |