Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікроавтобус
Очікувана вартість
1 798 000,00 UAH
UA-2023-12-06-000618-a 22437db6f9e94fee9cab82d564ac3321
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губарець Катерина Віталіївна

0414296433 kvgp-2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробничо - господарське підприємство
Код ЄДРПОУ: 03364889
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А
Контактна особа: Губарець Катерина Віталіївна
0414296433
kvgp-2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мікроавтобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

06 грудня 2023 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2023 08:52
Обгрунтування Мікроавтобус.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000008 ● 5b25e2de6269443ca3aa11b10e4bccfd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.01.2024 № 3-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-06-000618-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 11:49:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Мікроавтобус» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-06-000618-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів щодо підтвердження ТОВ «АГСОЛКО Україна» ступеню локалізації виробництва товару (ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), що постачається згідно умов договору від 01.12.2023 №694.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за договором від 01.12.2023 №694 відповідають вимогам Додатку № 3 до тендерної документації процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» за номером ID: UA-2023-11-10-015122-a.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «АГСОЛКО Україна» (код ЄДРПОУ 39681109), з яким укладений договір від 01.12.2023 №694 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 23:42:02

Пояснення на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Мікроавтобус» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-06-000618-a) на поставшу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно надання інформації та копії підтверджуючих документів щодо підтвердження ТОВ «АГСОЛКО Україна» ступеню локалізації виробництва товару (ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), що постачається згідно умов договору від 01.12.2023 №694 надаємо інформацію у вигляді довідки з посиланням на вебпорталі та офіційному вебсайті Мінекономіки та заявкою про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізаці.
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за договором від 01.12.2023 №694 відповідають вимогам Додатку № 3 до тендерної документації процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» за номером ID: UA-2023-11-10-015122-a, про що було постачальником надано лист з технічним описом (характеристиками) предмету закупівлі та документами відповідно до вимог законодавства
Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, було здійснено шляхом моніторінгу мережі інтернет. На веб сайті ТОВ «АГСОЛКО Україна» https://agsolco.com/ru/katalog/ містилася інформація про наявний товар. Замовником було направлено запит про наявність та відповідність товару, на який було отримано відповідь про готовність поставити та відповідність вимогам Додатку №3 до тендерної документації процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» за номером ID: UA-2023-11-10-015122-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГСОЛКО УКРАЇНА"
#39681109
Переможець 1 798 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 08:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 20:00
дод уго № 2 до дог №694 (1).pdf укладений
28 березня 2024 19:59
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 09:11
Договір 694.pdf укладений
06 грудня 2023 09:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мікроавтобус 1 штуки 1 798 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін