Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 : 2015 - 85140000-2 « Послуги у сфері охорони здоров’я різні» згідно ДК 021 : 2015 - 85145000- 7 « Послуги медичних лабораторії»
Очікувана вартість
702 085,90 UAH
UA-2023-12-05-021014-a ab413eaca945410e8f0806cbfaecac88
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гронська

+380972198078 natakonsaltuman@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005467
Місцезнаходження: 20324, Україна , Черкаська обл., Уманський район, село Родниківка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 50
Контактна особа: Наталія Гронська
+380972198078
natakonsaltuman@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 послуга
Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу I категорія складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20324, Україна, Черкаська область, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманський район, вул. Білогрудівська, буд., 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1250 послуга
Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу II категорія складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20324, Україна, Черкаська область, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманський район, вул. Білогрудівська, буд., 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
430 послуга
Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу III категорія складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20324, Україна, Черкаська область, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманський район, вул. Білогрудівська, буд., 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
60 послуга
Проведення гістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу IV категорія складності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20324, Україна, Черкаська область, Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», Паланська територіальна громада, Уманський район, вул. Білогрудівська, буд., 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

05 грудня 2023 22:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-09-000022 ● a160accf8f864d37a538a895f8929bcb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2024 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

09.09.2024 № 64-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»

Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-12-05-021014-a, 05.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-10 13:03:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг у сфері охорони здоров’я різних, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-021014-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців послуг, що є предметом закупівлі, та обрано для їх постачання саме КНП «Вінницьке обласне патологоанатомічне бюро Вінницької обласної ради»?
3) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями? Зокрема, згідно з обґрунтуванням, розміщеним КНП «Уманська центральна районна лікарня Паланської сільської ради» в електронній системі закупівель, дія Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюється на послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону. Однак, згідно з додатковою угодою від 19.06.2024 № 1, що оприлюднена в електронній системі закупівель 25.06.2024, Замовник придбаває послуги лабораторних досліджень, які є послугами у визначенні пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є послугами за договорами про медичне обслуговування населення;
5) чому не оприлюднено договір про закупівлю в електронній системі закупівель;
6) чому у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене 25.06.2024, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-13 21:45:42

пояснення

1. Розмір витрат по закупівлі було зазначено відповідальною особою організації, очікувана вартість закупівлі була розрахована відповідно до цін, які є на сайті організації що надають такі послуги.
2. Очікувана вартість була визначена на основі цін минулого року на з врахуванням індеккса інфляції, розмір витрат був наданий відповідальною особою закріпленою за цією роботою в лікарні.
3 Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тис. грн замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 18 частини п’ятої статті 3 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі зокрема є послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону.
У свою чергу, згідно з пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення” від 19.10.2017 № 2168-VIII (далі – Закон № 2168-VIII) програма державних гарантій медичного обслуговування населення (програма медичних гарантій) – програма, що визначає перелік та обсяг медичних послуг (включаючи медичні вироби) та лікарських засобів, повну оплату надання яких пацієнтам держава гарантує за рахунок коштів Державного бюджету України згідно з тарифом, для профілактики, діагностики, лікування та реабілітації у зв’язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами, а також у зв’язку з вагітністю та пологами.
Поряд з цим відповідно до абзацу чотирнадцятого статті 3 Основ законодавства України про охорону здоров'я послуга з медичного обслуговування населення (медична послуга) – послуга, що надається пацієнту закладом охорони здоров’я або фізичною особою – підприємцем, яка зареєстрована та одержала в установленому законом порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та оплачується її замовником. Замовником послуги з медичного обслуговування населення можуть бути держава, відповідні органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи, у тому числі пацієнт.
Разом з тим, надавачами медичних послуг є заклади охорони здоров’я усіх форм власності та фізичні особи – підприємці, які одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та уклали договір про медичне обслуговування населення з головними розпорядниками бюджетних коштів (пункт 4 частини першої статті 2 Закону № 2168-VIII).
При цьому договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладається між закладом охорони здоров’я незалежно від форми власності чи фізичною особоюпідприємцем, яка в установленому законом порядку одержала ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, та Уповноваженим органом (частина перша статті 8 Закону № 2168- VIII).
У свою чергу, згідно з пунктом 7 частини першої статті 1 Закону № 2168-VIII Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення.
Так, відповідно до Положення про Національну службу здоров’я України (НСЗУ), затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1101, НСЗУ є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров’я, який реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення та відповідно до покладених на нього завдань зокрема узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, організовує роз’яснювальну роботу, пов’язану з практикою застосування законодавства з питань, що належать до компетенції НСЗУ.
Ураховуючи викладене, у разі якщо предметом закупівлі є послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону, така закупівля здійснюється без застосування процедур закупівель, визначених Законом.
З метою задоволення потреби на 2024 рік у послугах за предметом закупівлі ДК 021 : 2015 - 85140000-2 « Послуги у сфері охорони здоров’я різні» згідно ДК 021 : 2015 - 85145000- 7 « Послуги медичних лабораторії» та враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі необхідно провести закупівлю без використання електронної системи закупівель.

5. Договір був завантажений. Відповідний запит буде направлено до майданчику Закупівлі. Про, для з’ясування данного факту.
6. В той час, коли була оприлюднена Додаткова Угода № 1 в країні де відбувається повномасштабна війна, були масові відключення світла та відсутність інтернету. Дані факти суттєво ускладнювали роботу з електронними гаджетами.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконано. та взято до уваги.

2024-09-27 13:51:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто

Договір розірвано

2024-09-30 10:12:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#25508067
Переможець 702 085,90
UAH
05 грудня 2023 22:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2024 13:47
ду до дог від 30.11.23.pdf укладений
27 вересня 2024 13:46
договір Вінниця.pdf укладений
19 вересня 2024 12:05
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2024 12:33
Зміна тарифів послуг КНП ВОПАБ ВОР.pdf зміни до договору
25 червня 2024 12:13
ДУ 1 від 19.06.pdf зміни до договору
25 червня 2024 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Номер договору про закупівлю: 1/02005467/24-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2024 — 24 вересня 2024
Сума оплати за договором: 332 401,26
UAH (в тому числі ПДВ 55 400,21 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання Висновку від 23.09.2024 року Управління Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі UA-2023-12-05-021014-a для усунення виявлених порушень Сторони договору прийняли рішення припинити з 24.09.2024 року зобов’язання за договором №1/02005467/24-КП від 30.11.2023 року.