Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі здійснення технічного нагляду за послугами з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточним ремонтом асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду від пров. Орловського до будинку за адресою: вул. Орловська, 33
Очікувана вартість
13 139,52 UAH
UA-2023-12-05-019781-a 552ad5ef28a646278fc6d963f17240a0
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі здійснення технічного нагляду за послугами з ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства, а саме: поточним ремонтом асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду від пров. Орловського до будинку за адресою: вул. Орловська, 33
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Орловська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2023  —  25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

05 грудня 2023 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фенікс"
#32781303
Переможець 13 139,52
UAH з ПДВ
05 грудня 2023 18:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:41
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 15:10
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 15:09
Додаткова угода № 1 до Договору № 170-1 від 01.12.2023.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 15:09
Договір № 170-1 від 01.12.2023.pdf укладений
05 грудня 2023 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сторони домовились зменшити ціну договору на 235,81 грн. (Двісті тридцять п'ять гривень 81 коп.), та викласти п. 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить 12903,71 грн. (дванадцять тисяч дев'ятсот три гривні 71 копійка), у тому числі ПДВ 2150,62 грн.»
Номер договору про закупівлю: 170/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 12 903,71
UAH (в тому числі ПДВ 2 150,62 UAH)