Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003540 |
Вебсайт: | https://3lik.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61020, Україна , Харківська обл., м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90 |
Контактна особа: |
Тамара Савіна +805772250720 khml3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 432 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
ДК 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів приймання - передачі наданих послуг протягом п'яти банківських днів після підписання сторонами | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 16:16 |
Додаток 4.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
Додаток 3.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
Додаток 2.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
Додаток 1.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
Додаток 5.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
ТД.docx | |
05 грудня 2023 16:16 |
Додаток 6 проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-06-000014 ● d24209eea3414765b36570a072ede2a7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2024 16:15 |
06.02.2024 № 14
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.02.2024 № 14
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2023-12-05-017113-a 05.12.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 15:02:10
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих), код за ДК 021:2015: 55320000-9: Послуги з організації харчування (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-017113-a), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня №3" Харківської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим приміщенням, обладнанням, матеріально-технічною базою (чинні документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування" завантажений Договір про передачу майна в господарське відання від 16.12.2009 № 1401, проте зазначений договір не містить в собі строку дії договору.
Просимо надати пояснення (інформацію, документи) з вищезазначеного питання.
2. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки на кожний транспортний засіб, що буде задіяний для виконання умов договору (договір та акт). Зазначені документи мають бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
Аналізом інформації та документів розміщених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування" завантажений Договір на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт від 01 грудня 2023 № 0554\23 в якому у пункті 8.7. визначений строк його дії до 31.12.2023 р.
Водночас, відповідно до 5.1. Договору про закупівлю послуг від 20.12.2023 № 132 строк надання послуг з 01.01.2024 до 31.12.2024.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 1.1. Розділу V тендерної документації Замовником визначено вимогу надання в складі тендерної пропозиції, зокрема інформацію у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника.
Просимо надати інформацію в вигляді назви файлу (із зазначенням сторінки), у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування", який містить в собі вищезазначену інформацію.
4. Відповідно до підпункту 11 пункту 1.1. Розділу V тендерної документації Замовником визначено, що учасник-переможець повинен забезпечити всі необхідні дії, які залежать від нього, як від нового постачальника, для виконання своєчасної поставки товару, про що учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі.
Просимо надати інформацію в вигляді назви файлу (із зазначенням сторінки), у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування", який містить в собі вищезазначений гарантійний лист.
5. Відповідно до підпункту 14 пункту 1.1. Розділу V тендерної документації Замовником визначено вимогу надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у п. 47 Особливостей, чи зазначення в тендерної пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Просимо надати інформацію в вигляді назви файлу (із зазначенням сторінки), у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування", який містить в собі вищезазначений лист-згоду.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 11:32:25
Відповідь
Замовником розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби від 12.02.2024 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Відповідно до підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, відповідно до вимог Закону Замовнику надано переважне право самостійно визначати інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На виконання зазначеної норми Замовником у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим приміщенням, обладнанням, матеріально-технічною базою (чинні документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо).
З метою виконання вимог Замовника, учасником надано у складі пропозиції Договір про передачу майна в господарське відання від 16.12.2009 № 1401.
Відповідно до статті 136 Господарського кодексу України право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами.
Власник майна, закріпленого на праві господарського відання за суб'єктом підприємництва, здійснює контроль за використанням та збереженням належного йому майна безпосередньо або через уповноважений ним орган, не втручаючись в оперативно-господарську діяльність підприємства.
Таким чином, право господарського відання виникає у суб’єкта з моменту його передачі та надається безстроково.
Відповідно до пункту 7.1. Договір про передачу майна в господарське відання від 16.12.2009 № 1401 цей договір припиняє свою дію договір у випадку: ліквідації «Користувача»; загибелі переданого майна.
Таким чином, учасником повністю виконано вимоги Замовника визначені у тендерній документації.
2. Крім того, на виконання вимог підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у підпункті 1.4. пункту 1 Додатку № 2 тендерної документації встановлено, що учасник повинен у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки на кожний транспортний засіб, що буде задіяний для виконання умов договору (договір та акт). Зазначені документи мають бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції.
На виконання зазначеної вимоги учасником надано Договір на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт від 01 грудня 2023 № 0554\23.
Наголошуємо, що відповідно до пункту 8.6 Договору на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт від 01 грудня 2023 № 0554\23 «договір складений у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, і є дійсним після його підписання сторонами. Річний договір вважається продовженим ще на один рік або більше, якщо хоча б одна зі Сторін не заявить про його зміну або припинення не менш як за 1 (один) місяць до закінчення його терміну дії.»
Зазначені обставини свідчать про повне дотримання вимог тендерної документації учасником.
Вказаний договір є чинним та дійсним на дату розкриття тендерної пропозиції, не має ознак нікчемності та не визнаний у встановленому законодавством порядку недійсним.
Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, територіальні органи Держфінінспекції України не наділені повноваженнями на власний розсуд трактувати норми чинних договорів і, так само, не мають право трактувати норми тендерної документації Замовника та робити припущення про ненадання договору за період не обумовлений вимогами Замовника.
3. Щодо надання інформації про нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника, Замовник повідомляє, що зазначену інформацію відображено у файлі: «12 грудня 2023 17:47 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf», згідно із яким, пропозиція учасника подається без ПДВ у відповідності до ст. 197 Податкового кодексу України.
4. Щодо надання учасником гарантійний листа в довільній формі, про те що, учасник-переможець повинен забезпечити всі необхідні дії, які залежать від нього, як від нового постачальника, для виконання своєчасної поставки товару повідомляємо наступне.
У складі пропозиції учасником надано файл: «12 грудня 2023 17:46 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Дод 4.pdf»
Відповідно до пунктів 13, 14, 15 зазначеної інформації, учасник зобов’язується здійснити поставку відповідно до вимог Замовника.
5. Щодо надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у п. 47 Особливостей, чи зазначення в тендерної пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції повідомляємо наступне.
Звертаємо увагу, що право Замовника щодо звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій випливає із прямої норми встановленої у пункті 42 Особливостей, згідно із якою Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Отже, Замовником самостійно визначається та реалізується порядок отримання такої інформації та згода учасника із цими вимогами не є обов’язковою.
Враховуючи вищевикладене, закупівлю та розгляд тендерної пропозиції учасника проведено із чітким дотримання вимог чинного законодавства України, в межах повноважень та у спосіб передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями.
Додатково повідомляємо, що дану закупівлю проведено із метою забезпечення харчуванням хворих, які проходять лікування у комунальному закладі охорони здоров’я у прифронтовому місті Харків.
Таким чином, просимо врахувати надані пояснення та не допускати випадків формального та з перевищенням повноважень проведення моніторингу закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 12:52:52
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчуванням хворих), код за ДК 021:2015: 55320000-9: Послуги з організації харчування (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-017113-a), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Міська лікарня №3" Харківської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII (далі Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
В свою чергу, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі Порядок № 1082 ), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП посадової особи. Отже, уповноважена особа повинна використовувати виключно КЕП, який повинен бути виданим на фізичну особу, яка працює в юридичній особі.
Так, під моніторингу здійснено перевірку електронного підпису уповноваженої особи замовника на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа — «Незахищений», тип підпису — «Удосконалений», сертифікат — «Кваліфікований».
Таким чином, уповноваженою особою Замовника річний план закупівель, тендерну документацію, файли Договір.PDF та Додаткова угода 1.pdf оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, що не відповідає вимогам пункту третього Порядку № 1082.
Просимо надати пояснення, чому уповноваженою особою Замовника не дотримано вимоги пункту третього Порядку № 1082?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 14:01:30
Відповідь
Замовником розглянуто запит Східного офісу Держаудитслужби від 22.02.2024 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Відповідно до пункту 59 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до статті 171 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис чи печатка повинні відповідати таким вимогам: бути однозначно пов’язаним (пов’язаною) з підписувачем або створювачем електронної печатки; надавати можливість ідентифікувати підписувача або створювача електронної печатки; створюватися з використанням особистого ключа, який підписувач або створювач електронної печатки може з високим рівнем достовірності використовувати під власним одноосібним контролем; бути пов’язаним (пов’язаною) з електронними даними, на які накладено удосконалений електронний підпис чи печатку, таким чином, щоб будь-яка наступна зміна таких даних могла бути виявлена.
Таким чином, згідно із вимогами чинного законодавства України, кваліфікований та удосконалений електронні підписи базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та удосконалений електронний підпис має всі необхідні системи захисту та ідентифікуючи уповноважену особу мітки й ознаки, які необхідні для оприлюднення інформації через електронну систему закупівлі, що відповідає вимогам Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Крім того, на сьогоднішній день є чинною Постанова Кабінету міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», яка дозволяє використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Враховуючи вищевикладена, дії Замовника під час публікації інформації про закупівлю, що піддана моніторингу є законними та обґрунтованими.
Вкотре підкреслюємо та просимо врахувати принципи допустимості та законності дій органів державної виконавчої влади під час виконання ними своїх повноважень, зокрема, під час проведення моніторингу закупівлі та висновків за його результатами.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
2 352 200,00
UAH з ПДВ
|
2 352 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" #36816884 |
Переможець |
2 352 200,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:24
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 15:46
|
Договір.PDF | укладений |
20 грудня 2023 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |