Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мирноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22039296 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1 |
Контактна особа: |
Юлія Лакіза +380623964425 lakizajulia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 11 679 762,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 797,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконані роботи здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту та на підставі підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в, форма КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 08:38 |
ТД (Нова редакція).docx | |
06 грудня 2023 08:38 |
Додаток №4 Проєкт договору про закупівлю (Нова редакція).docx | |
06 грудня 2023 08:38 |
Лист до ТД.docx | |
05 грудня 2023 16:02 |
Протокол №164.pdf | |
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №4 Проєкт договору про закупівлю.docx | |
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.docx | |
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №5 Відомості про субпідрядника.docx | |
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №2 Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах.docx | |
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 грудня 2023 16:02 |
ТД .docx |
06 грудня 2023 08:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2023 08:38 |
ТД (Нова редакція).docx
|
|||
06 грудня 2023 08:38 |
Додаток №4 Проєкт договору про закупівлю (Нова редакція).docx
|
|||
06 грудня 2023 08:38 |
Лист до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
Протокол №164.pdf
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №4 Проєкт договору про закупівлю.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №5 Відомості про субпідрядника.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №2 Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
05 грудня 2023 16:02 |
ТД .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-21-000001 ● 0954995f113a47159d6779e9fc5cfd5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2024 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.02.2024 № 17-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.02.2024 № 17-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-05-016560-a 05.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 17:56:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщення з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-016560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 21:56:48
Пояснення на звернення
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 надаємо свої пояснення та повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат):
Розмір бюджетного призначення – 11 679 762,00грн. (одинадцять мільйонів шістсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок)
кошти бюджету громади – 2515928грн. (два мільйони п’ятсот п’ятнадцять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ 419321,33грн. (чотириста дев’ятнадцять тисяч триста двадцять одна гривня 33 коп.), субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 9163834грн. (дев’ять мільйонів сто шістдесят три тисячі вісімсот тридцять чотири гривні 00 коп.) у т.ч. ПДВ 1527305,67грн. (один мільйон п’ятсот двадцять сім тисяч триста п’ять гривень 67 коп.), відповідно до Розпорядження Мирноградської міської ради від 23.12.2022 № 188р «Про бюджет Мирноградської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами), відповідно до постанови №608 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення». (Додаток №1, Додаток №2)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщен-ня з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи I-II ступенів №4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 1023Є-06/23 від 26 червня 2023 року виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА». (Додаток №3)
Очікувана вартість предмета закупівлі:
11 679 762,00грн. (одинадцять мільйонів шістсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 1 946 627,00грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293».
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщен-ня з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи I-II ступенів №4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92» з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток №4)
По другому питанню:
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що на виконання п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11.10.2016р. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування https://vidomir.klasna.com/uk/site/obgruntuvannya-.html (скріншот додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 16:53:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщення з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-016560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
1. З якої причини Вами визначено тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» такою, що відповідає умовам тендерної документації в той час, як у наданій в складі тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва (файл тендерної пропозиції 171_ДЦ_ВРЗКР.rtf), врахована позиція 434 «Електроенергія» в кількості 278,4653 кВт-год?
Оскільки учасник процедури закупівлі приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» не є ліцензіатом з продажу електричної енергії, він не може розраховувати вартість на ще не витрачену електроенергію, тому така позиція не може бути у відомості ресурсів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 10:28:44
Відповідь на запит
Договір від 28.12.2023 року №127 розірвано у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин згідно Додаткової угоди №1 від 21.02.2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Мирноградської міської ради зобов'язується не допускати у подальшому встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
2024-03-07 08:42:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-03-12 14:02:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" |
11 604 111,42
UAH з ПДВ
|
11 604 111,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" #37131764 |
Переможець |
11 604 111,42
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 21:01
|
ДУ№1 від 21.02.2024.pdf | укладений |
26 лютого 2024 21:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 21:51
|
Договір №127 від 28.12.2023.pdf | укладений |
28 грудня 2023 21:50
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1.У зв’язку із настанням форс-мажорних обставин, передбачених п.10 п.п.10.1.1. Договору, та неможливістю Виконавця виконати свої зобов’язання до Договору вважати його розірваним із 21.02.2024 року. 2.Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Виконавцем не було виконано роботи, а Замовником не було здійснено оплати. 3.Замовник підтверджує, що не має жодних претензій по Договору до Виконавця на момент підписання цієї Додаткової угоди. |