Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01038921 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ПОТЬОМКІНСЬКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Олександ Харитонов +380960050075 akhv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
05 грудня 2023 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000166 ● 2faf436ecc354a4c85f2846a68151da8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 18:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-05-015694-a 05.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-17 17:03:11
Запит замовнику на пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих
потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС", з яким укладений договір від 04.12.2023 № 800 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 17:42:03
Пояснення на запит від 17.01.2024 року.
UA-2023-12-05-015694-a
Пояснення на запит від 17.01.2024року.
В межах проведення моніторингу ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ закупівлі робіт Реконструкція донного водовипуску Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області, номер закупівлі UA-2023-12-05-015694-a, Замовник надає пояснення на запит від 17.01.2024 .року
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого та затвердженого проєкту «Реконструкція донного водовипуску Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція згідно експертного звіту (Позитивний) Одеська філія ДП «НДІпроектреконструкція» № ЕК-5336/10-23 від 06 листопада 2023 року.
Обсяг закупівлі наведено у додатку 1 до договору № 800 від 04.12.2023.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області та норм чинного законодавства. Класс наслідків (відповідальності) – СС2.
Роботи мають виконуватись у відповідності до проєктно-кошторисної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт, повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та робочого проекту.
Строк гарантії на виконані роботи становить не менше 10 (десять) років з дати приймання робіт у повному обсязі замовником: з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних робіт,.
Підрядник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства.
Підрядник виконує усі види робіт згідно робочого проекту та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості
проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Підрядник несе відповідальність за поведінку своїх працівників під час виконання робіт, передбачених даним Договором, дотримання ними правил техніки безпеки; вимог Закону України «Про охорону праці» та діючих нормативно-правових актів з охорони праці; вимог і нормативів екологічної безпеки; правил пожежної безпеки; санітарно-гігієнічних норм; правил електробезпеки.
Підрядник несе матеріальну відповідальність за збереження товарно-матеріальних цінностей, їх пошкодження та знищення при виконанні робіт. Ризик випадкових пошкоджень або знищення матеріалів, устаткування механізмів, іншого майна в період виконання робіт лежить на Підряднику.
Придбання всіх матеріальних ресурсів, конструкцій та виробів, необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням, покладається на Підрядника. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в договірній ціні.
Підрядник забезпечує виконання вимог природоохоронного законодавства та самостійно виконує комплекс необхідних для цього заходів.
Всі використані в ході виконання робіт, матеріали повинні бути сертифіковані в Україні, якщо такі матеріали підлягають сертифікації.
На усі види будівельних відходів, отриманих в результаті діяльності Підрядника при виконанні робіт, є власністю Підрядника з моменту їх утворення. Вся відповідальність за їх подальше використання, включаючи виконання вимог природоохоронного законодавства України, покладається на Підрядника.
Після проведення робіт обов’язкове прибирання будівельних відходів за рахунок Підрядника. Доставка матеріалів та робітників на місце виконання робіт здійснюється Підрядником самостійно та за свій рахунок.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено відповідно до розробленого та затвердженого проєкту «Реконструкція донного водовипуску Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція згідно експертного звіту (Позитивний) Одеська філія ДП «НДІпроектреконструкція» № ЕК-5336/10-23 від 06 листопада 2023 року
Розмір бюджетного призначення: 15 124 379 грн., КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів згідно проєктом «Реконструкція донного водовипуску Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція згідно експертного звіту (Позитивний) Одеська філія ДП «НДІпроектреконструкція» № ЕК-5336/10-23 від 06 листопада 2023 року
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовник не зобов’язаний оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) оскільки не проводить конкурентну процедуру закупівель або укладає договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Регіональним офісом водних ресурсів у Миколаївській області була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-11-10-015096-a «Реконструкція донного водовипуску Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області» код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція.
18 листопада 2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі оголошення UA-2023-11-10-015096-a, дата формування звіту: 18 листопада 2023.
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п.п.6 пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-10-015096-a, дата формування звіту: 18 листопада 2023.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих
потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС", з яким укладений договір від 04.12.2023 № 800 без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Для визначення потенційних підрядників, з якими можна буде укласти договір за предметом «Реконструкція донного водовипуску Софіївського водосховища Новобузького району Миколаївської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція)», замовником проведено ринкові консультації, в результаті яких отримано комерційні пропозиції від наступних суб’єктів господарювання: ТОВ «РЕФЕКТІО+», яка склала 15 100 362,00 грн. ТОВ «ВЕЛТОН ЮНІТІ», яка склала 15 109 374,00 грн.,ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" яка склала 15 089 442,00 грн. (додаються).
Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС", яка склала 15 089 442,00 грн. Саме з цієї підстави замовником і укладено договір № 800 від 04.12.2023 з ТОВ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" #40536870 |
Переможець |
15 089 442,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:12
|
угода до дог800.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:00
|
Договор_800.pdf | укладений |
05 грудня 2023 15:46
|
Обгрунтування до 800 договору.PDF | укладений |
05 грудня 2023 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 800 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |