Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ятленко Юлія Володимирівна 380577063463 mega_juliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 13:05 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 13:05 |
Очікувана вартість: | 7 240 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 203,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та не може бути відкликана протягом строку її дії Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 217 216, 80 (двісті сімнадцять тисяч двісті шістнадцять гривень 80 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка визначена Додатком № 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; адреса місцезнаходження; Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради 34468472 Адреса: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 Банківські реквізити: код ЄДРПОУ 34468472 UA988201720344200005000035930 Держказначейська служба України м. Київ УДКСУ у м. Харкові МФО 820172 Банк обслуговування: УДКСУ у місті Харкові Харківської області код ЄДРПОУ 37999649. Адреса: 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гуданова, будинок 4/10. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком № 7 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 217216.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_5_ПП_2024.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_1_ПП_2024.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_3_ПП_2024.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_2_ПП_2024.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_7_ПП_2024.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_4_ПП_2024.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ТД_ПП_2024 за_Особливостями.docx | |
05 грудня 2023 15:26 |
ДОДАТОК_6_ПП_2024.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 22 грудня 2023 15:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000066 ● b2d849cb441b477997dc8e28dcd3b36d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 37-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-12-05-014635-a, 05.12.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 16:20:16
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 7240560,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-014635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1). Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
2). На підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Інформацію (документи) з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування та пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:10:09
Пояснення на запит
1.Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану), UA-2023-12-05-014635-a.
Публікація обґрунтування доступна за посиланням:
https://ppr.kharkov.ua/ua/UA-2023-12-05-014635-a
2. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін шляхом запиту цінових пропозицій надавачам послуг (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 20:55:09
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 7240560,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-014635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1). Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що Замовником закуповуються «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану» (далі – предмет закупівлі).
Зокрема - це послуги з прибирання будівель (внутрішнє і зовнішнє), а саме: офісних приміщень, меблів, устаткування, дверей, вікон тощо;
прилеглої території до будівель (у тому числі: послуги з підмітання/прибирання вулиць, послуги зі збирання сміття з урн, у зимовий період прибирання снігу тощо; та послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дезінфікування).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
Замовником, до предмету закупівлі, обрано код ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання».
При цьому, послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (зокрема, послуги з дезінфікування), відносяться до іншого коду ДК 021:2015, а саме: до 90920000-2: «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень».
Прибирання прибудинкових територій відноситься до коду ДК 021:2015:90610000-6: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та у зимовий період ДК 021:2015:90620000-9: «Послуги з прибирання снігу», ДК 021:2015:90630000-2: «Послуги з прибирання льоду».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 16:08:58
Пояснення на запит
Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (далі-Замовник, Департамент) здійснюється закупівля експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану» відповідно до ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання» для прибирання двох приміщень Департаменту, що розташовані за адресами: м. Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26; м. Харків, Гімназійна набережна, будинок 26 та адміністративної будівлі з прибудинковою територією за адресою: м. Харків, проспект Тракторобудівників, 144.
Зазначена закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Пунктом 2 Особливостей зазначено, що у Особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах ЄДИНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Крім того, пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами) затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок). Зазначений Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пунктом 2 Розділу І Порядку визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та ЗА ПОКАЗНИКОМ ЧЕТВЕРТОЇ ЦИФРИ Єдиного закупівельного словника.
При цьому, пунктом 6 Особливостей визначено, що Замовник НЕ МАЄ ПРАВА ДІЛИТИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НА ЧАСТИНИ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДКРИТІ ТОРГИ/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Аналогічні приписи містить і Закон, в якому абзацом 2 частини 10 статті 3 чітко визначено, що ЗАМОВНИК НЕ МАЄ ПРАВА ДІЛИТИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НА ЧАСТИНИ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, а також сукупність складових, що входять до предмету закупівлі та не можуть бути виділені в окремі закупівлі, Замовником визначений код із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, що найбільше відповідає предмету закупівлі «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану», а саме ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання».
Крім того, пунктом 4.2. розділу І тендерної документації на закупівлю «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану» відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № ІІІ-ПП-ВТ-1-2024 від 05.12.2023 року) зазначено: «Подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) цими торгами замовником не передбачається. Тендерні пропозиції подаються учасниками щодо предмета закупівлі вцілому.»
Щодо кодів ДК 021:2015, зазначених в запиті, повідомляємо наступне.
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (зокрема, послуги з дезінфікування), відповідно до коду ДК 021:2015 90920000-2: «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» не входять до предмету закупівлі, що закуповується Замовником.
Так, проведення прибирань всередині приміщень та будівлі передбачає здійснення певних ітерацій, виконання яких передбачає здійснення дезоперацій, а саме:
• Прибирання санітарних вузлів, чищення та дезінфекція плитки на висоті не більше 1 м від підлоги, унітазів, раковин, пісуарів, видалення іржі, сечового та вапняного каменю, дезодорація кабінок санітарних вузлів;
• Миття та дезінфекція кошиків для сміття;
• Дезінфекція та дезодорація зливних отворів, полірування стін з кахелю тощо.
Проведення дезоперацій під час виконання певних ітерацій при наданні послуг з прибирання, є однією зі складових частин кожної такої ітерації. Так наприклад, після видалення наявного сміття з кошиків для сміття, працівник Виконавця має здійснити миття такого кошика з метою його очищення, видалення бруду, ліпких субстанцій та можливих протікань рідкого бруду, а також проведення дезінфекційної обробки, загально доступними дезінфікуючими засобами, з метою уникнення розповсюдження неприємних запахів та знищення сприятливого середовища бактерій. Поділ такої ітерації, на два окремі договори (ДВІ ЗАКУПІВЛІ), між двома різними Виконавцями (за результатами проведення торгів), відповідно до якого один буде збирати сміття та мити кошик для сміття, а інший проводити обробку кошика деззасобом, призведе не лише до збільшення вартості послуг, але й до збільшення часу здійснення прибирання (надання щоденної послуги), та як наслідок призведе до незручностей для відвідувачів та співробітників Замовника.
Прибирання прибудинкових територій не може бути віднесено до коду ДК 021:2015:90610000-6: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та у зимовий період ДК 021:2015:90620000-9: «Послуги з прибирання снігу», ДК 021:2015:90630000-2: «Послуги з прибирання льоду» з огляду на наступне.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» територія - сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об'єктів благоустрою населених пунктів: парків, скверів, бульварів, ВУЛИЦЬ, провулків, узвозів, проїздів, шляхів, площ, майданів, набережних, ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРІЙ, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних, історико-культурних об'єктів, об'єктів промисловості, комунально-складських та інших об'єктів у межах населеного пункту. Тобто, в розумінні законодавства, поняття «вулиця» та «прибудинкова територія» є різними видами об’єктів благоустрою населених пунктів.
Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» ВУЛИЦЯ - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів.
Відповідно до Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 р. № 504/11 «Про встановлення Правил благоустрою території міста Харкова» (із змінами) (далі - Правила благоустрою) та розроблених на виконання статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» прибудинкова територія - територія навколо будинку, визначена актом відповідного органу місцевого самоврядування на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування будинку.
Рішенням 21 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.08.2018 №1186/18 «Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для експлуатації та обслуговування будівель і споруд» Департаменту передано у постійне користування земельну ділянку площею 0,4576 га (кадастровий номер 6310137500:12:002:0086) комунальної власності за рахунок земель житлової та громадської забудови для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі (Центр надання адміністративних послуг) по проспекту Тракторобудівників, 144.
Правилами благоустрою визначено, що утримання будинків і прибудинкових територій - діяльність, спрямована на задоволення потреб фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 4.2.20. § 4. Правил благоустрою підприємства, установи, організації, інші суб’єкти підприємницької діяльності у сфері благоустрою зобов’язані забезпечувати благоустрій, санітарну очистку та вчинення протиожеледних заходів на відведених земельних ділянках та прилеглих територіях.
Відповідно до пунктів 5.6.2. та 5.6.6.6 §5 Обов’язок по механізованому та ручному прибиранню територій, вчинення протиожеледних заходів:
дворів, тротуарів, майданчиків, покриття проїжджої частини вулиці, інших територій земельних ділянок, що надані у власність або користування юридичним або фізичним особам, та територій НА ВІДСТАНІ ВІД 20 М ВІД МЕЖІ ДАНОЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ТА ДО ПРОЇЖДЖОЇ ЧАСТИНИ ВУЛИЦІ, - покладається на відповідні підприємства, установи, організації, приватних підприємців, громадян, які є власниками або користувачами таких ділянок.
Також слід зазначити, що прибирання снігу або льоду (в залежності від температурних умов), повинно здійснюватися Виконавцем в межах комплексного прибирання об’єктів та враховуючи прибирання та видалення бросового сміття на прибудинковій території Регіонального центру послуг, який щодня відвідують більше 2 тисяч городян. Прибирання снігу (або льоду) окремо від наявного сміття (який знаходиться під снігом (льодом), всередині снігу (льоду) або на снігу (льоду)) технологічного неможливий. Відокремлення цих процесів призведе до значного подорожчання послуг. Крім того, час початку випадання снігу, відповідно до погодних умов носить прогнозний (сезонний) характер, а закупівля окремих послуг з прибирання снігу (льоду) буде розтягнуто в часі (враховуючи аналіз ринку, пошук виконавця, укладання договору, реєстрацію бюджетних зобов’язань тощо), що призведе до значних незручностей відвідувачів, надзвичайних обставин через ожеледь та занесення значних обсягів бруду та вологи в приміщення, таке прибирання має здійснюватися невідкладно персоналом Виконавця, який постійно знаходиться на об’єкті, одразу ж від початку погодних явищ.
Послуги зі збирання вуличного сміття, у тому числі сміття з урн, відповідно до коду ДК 021:2015:90510000-5: «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (зокрема: 90511000-2: «Послуги зі збирання сміття», 90511100-3: «Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях» та 90511300-5: «Послуги зі збирання розкиданого сміття»).
Зазначені заходи повинні здійснюватися Виконавцем послуг в межах надання послуг комплексного щоденного прибирання як всередині будівлі та приміщень, так і з зовні будівлі із відповідним винесенням сміття у сміттєві баки.
Пунктом 5.6.3.2 §5 Правил благоустрою визначена необхідність забезпечення вивезення сміття, бруду, побутових відходів, опалого листя на відведені для цього ділянки або міське сміттєзвалище. Вивезення сміття, побутових відходів здійснюється шляхом укладення відповідних договорів із спеціалізованими підприємствами на підставі затверджених норм утворення твердих побутових відходів.
На виконання зазначеного пункту Правил благоустрою Департаментом укладений договір про закупівлю послуг управління відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) відповідно до ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям із Комунальним підприємством "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ".
Зважаючи на викладене, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, враховуючи пряму та чітку норму Закону та Особливостей щодо ЗАБОРОНИ ПОДІЛУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ та той факт, що Замовник потребує отримання послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану, які під час виконання комплексних послуг передбачають виконання допоміжних ітерацій та операцій, єдиним кодом Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри, який найбільше відповідає предмету закупівлі, є код ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання».
Щодо зазначення в електронній системі закупівель КОЖНОЇ номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме переліку конкретних найменувань, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 повідомляємо, що враховуючи велику кількість складових предмету закупівлі, що є невід’ємними частинами комплексної послуги, які не можна відокремлювати та відсутність відповідних підкодів коду ДК 021 2015 ДК 90910000 9: «Послуги з прибирання» в Єдиному закупівельному словнику, виконання зазначеної норми Порядку №1082 є неможливим та недоцільним.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 10:37:16
Запит про надання пояснення
У зв'язку з технічною помилкою, запит про надання пояснення від 02.05.2024 був наданий не у повному обсязі. Вказаний запит надається повторно.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 7240560,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-014635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1). Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що Замовником закуповуються «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану» (далі – предмет закупівлі).
Зокрема - це послуги з прибирання будівель (внутрішнє і зовнішнє), а саме: офісних приміщень, меблів, устаткування, дверей, вікон тощо;
прилеглої території до будівель (у тому числі: послуги з підмітання/прибирання вулиць, послуги зі збирання сміття з урн, у зимовий період прибирання снігу тощо; та послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дезінфікування).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
Замовником, до предмету закупівлі, обрано код ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання».
При цьому, послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (зокрема, послуги з дезінфікування), відносяться до іншого коду ДК 021:2015, а саме: до 90920000-2: «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень».
Прибирання прибудинкових територій відноситься до коду ДК 021:2015:90610000-6: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та у зимовий період ДК 021:2015:90620000-9: «Послуги з прибирання снігу», ДК 021:2015:90630000-2: «Послуги з прибирання льоду».
Послуги зі збирання вуличного сміття у тому числі сміття з урн належать до коду ДК 021:2015:90510000-5: «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (зокрема: 90511000-2: «Послуги зі збирання сміття», 90511100-3: «Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях» та 90511300-5: «Послуги зі збирання розкиданого сміття»).
Крім того, відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. При цьому, навпроти відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», зазначається такий наближений код, що замовником не забезпечено.
Поясніть вказане.
Інформацію (документи) на запит про пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 16:05:27
Пояснення на запит
Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (далі-Замовник, Департамент) здійснюється закупівля експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану» відповідно до ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання» для прибирання двох приміщень Департаменту, що розташовані за адресами: м. Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26; м. Харків, Гімназійна набережна, будинок 26 та адміністративної будівлі з прибудинковою територією за адресою: м. Харків, проспект Тракторобудівників, 144.
Зазначена закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Пунктом 2 Особливостей зазначено, що у Особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах ЄДИНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Крім того, пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами) затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок). Зазначений Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пунктом 2 Розділу І Порядку визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та ЗА ПОКАЗНИКОМ ЧЕТВЕРТОЇ ЦИФРИ Єдиного закупівельного словника.
При цьому, пунктом 6 Особливостей визначено, що Замовник НЕ МАЄ ПРАВА ДІЛИТИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НА ЧАСТИНИ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДКРИТІ ТОРГИ/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями.
Аналогічні приписи містить і Закон, в якому абзацом 2 частини 10 статті 3 чітко визначено, що ЗАМОВНИК НЕ МАЄ ПРАВА ДІЛИТИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НА ЧАСТИНИ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, а також сукупність складових, що входять до предмету закупівлі та не можуть бути виділені в окремі закупівлі, Замовником визначений код із застосуванням показників цифр Єдиного закупівельного словника, що найбільше відповідає предмету закупівлі «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану», а саме ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання».
Крім того, пунктом 4.2. розділу І тендерної документації на закупівлю «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану» відповідно до ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № ІІІ-ПП-ВТ-1-2024 від 05.12.2023 року) зазначено: «Подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) цими торгами замовником не передбачається. Тендерні пропозиції подаються учасниками щодо предмета закупівлі вцілому.»
Щодо кодів ДК 021:2015, зазначених в запиті, повідомляємо наступне.
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (зокрема, послуги з дезінфікування), відповідно до коду ДК 021:2015 90920000-2: «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» не входять до предмету закупівлі, що закуповується Замовником.
Так, проведення прибирань всередині приміщень та будівлі передбачає здійснення певних ітерацій, виконання яких передбачає здійснення дезоперацій, а саме:
• Прибирання санітарних вузлів, чищення та дезінфекція плитки на висоті не більше 1 м від підлоги, унітазів, раковин, пісуарів, видалення іржі, сечового та вапняного каменю, дезодорація кабінок санітарних вузлів;
• Миття та дезінфекція кошиків для сміття;
• Дезінфекція та дезодорація зливних отворів, полірування стін з кахелю тощо.
Проведення дезоперацій під час виконання певних ітерацій при наданні послуг з прибирання, є однією зі складових частин кожної такої ітерації. Так наприклад, після видалення наявного сміття з кошиків для сміття, працівник Виконавця має здійснити миття такого кошика з метою його очищення, видалення бруду, ліпких субстанцій та можливих протікань рідкого бруду, а також проведення дезінфекційної обробки, загально доступними дезінфікуючими засобами, з метою уникнення розповсюдження неприємних запахів та знищення сприятливого середовища бактерій. Поділ такої ітерації, на два окремі договори (ДВІ ЗАКУПІВЛІ), між двома різними Виконавцями (за результатами проведення торгів), відповідно до якого один буде збирати сміття та мити кошик для сміття, а інший проводити обробку кошика деззасобом, призведе не лише до збільшення вартості послуг, але й до збільшення часу здійснення прибирання (надання щоденної послуги), та як наслідок призведе до незручностей для відвідувачів та співробітників Замовника.
Прибирання прибудинкових територій не може бути віднесено до коду ДК 021:2015:90610000-6: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» та у зимовий період ДК 021:2015:90620000-9: «Послуги з прибирання снігу», ДК 021:2015:90630000-2: «Послуги з прибирання льоду» з огляду на наступне.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» територія - сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об'єктів благоустрою населених пунктів: парків, скверів, бульварів, ВУЛИЦЬ, провулків, узвозів, проїздів, шляхів, площ, майданів, набережних, ПРИБУДИНКОВИХ ТЕРИТОРІЙ, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних, історико-культурних об'єктів, об'єктів промисловості, комунально-складських та інших об'єктів у межах населеного пункту. Тобто, в розумінні законодавства, поняття «вулиця» та «прибудинкова територія» є різними видами об’єктів благоустрою населених пунктів.
Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» ВУЛИЦЯ - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів.
Відповідно до Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 р. № 504/11 «Про встановлення Правил благоустрою території міста Харкова» (із змінами) (далі - Правила благоустрою) та розроблених на виконання статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» прибудинкова територія - територія навколо будинку, визначена актом відповідного органу місцевого самоврядування на право власності чи користування земельною ділянкою і призначена для обслуговування будинку.
Рішенням 21 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.08.2018 №1186/18 «Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для експлуатації та обслуговування будівель і споруд» Департаменту передано у постійне користування земельну ділянку площею 0,4576 га (кадастровий номер 6310137500:12:002:0086) комунальної власності за рахунок земель житлової та громадської забудови для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі (Центр надання адміністративних послуг) по проспекту Тракторобудівників, 144.
Правилами благоустрою визначено, що утримання будинків і прибудинкових територій - діяльність, спрямована на задоволення потреб фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та/або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд, а також прилеглої до них (прибудинкової) території відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 4.2.20. § 4. Правил благоустрою підприємства, установи, організації, інші суб’єкти підприємницької діяльності у сфері благоустрою зобов’язані забезпечувати благоустрій, санітарну очистку та вчинення протиожеледних заходів на відведених земельних ділянках та прилеглих територіях.
Відповідно до пунктів 5.6.2. та 5.6.6.6 §5 Обов’язок по механізованому та ручному прибиранню територій, вчинення протиожеледних заходів:
дворів, тротуарів, майданчиків, покриття проїжджої частини вулиці, інших територій земельних ділянок, що надані у власність або користування юридичним або фізичним особам, та територій НА ВІДСТАНІ ВІД 20 М ВІД МЕЖІ ДАНОЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ТА ДО ПРОЇЖДЖОЇ ЧАСТИНИ ВУЛИЦІ, - покладається на відповідні підприємства, установи, організації, приватних підприємців, громадян, які є власниками або користувачами таких ділянок.
Також слід зазначити, що прибирання снігу або льоду (в залежності від температурних умов), повинно здійснюватися Виконавцем в межах комплексного прибирання об’єктів та враховуючи прибирання та видалення бросового сміття на прибудинковій території Регіонального центру послуг, який щодня відвідують більше 2 тисяч городян. Прибирання снігу (або льоду) окремо від наявного сміття (який знаходиться під снігом (льодом), всередині снігу (льоду) або на снігу (льоду)) технологічного неможливий. Відокремлення цих процесів призведе до значного подорожчання послуг. Крім того, час початку випадання снігу, відповідно до погодних умов носить прогнозний (сезонний) характер, а закупівля окремих послуг з прибирання снігу (льоду) буде розтягнуто в часі (враховуючи аналіз ринку, пошук виконавця, укладання договору, реєстрацію бюджетних зобов’язань тощо), що призведе до значних незручностей відвідувачів, надзвичайних обставин через ожеледь та занесення значних обсягів бруду та вологи в приміщення, таке прибирання має здійснюватися невідкладно персоналом Виконавця, який постійно знаходиться на об’єкті, одразу ж від початку погодних явищ.
Послуги зі збирання вуличного сміття, у тому числі сміття з урн, відповідно до коду ДК 021:2015:90510000-5: «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (зокрема: 90511000-2: «Послуги зі збирання сміття», 90511100-3: «Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях» та 90511300-5: «Послуги зі збирання розкиданого сміття»).
Зазначені заходи повинні здійснюватися Виконавцем послуг в межах надання послуг комплексного щоденного прибирання як всередині будівлі та приміщень, так і з зовні будівлі із відповідним винесенням сміття у сміттєві баки.
Пунктом 5.6.3.2 §5 Правил благоустрою визначена необхідність забезпечення вивезення сміття, бруду, побутових відходів, опалого листя на відведені для цього ділянки або міське сміттєзвалище. Вивезення сміття, побутових відходів здійснюється шляхом укладення відповідних договорів із спеціалізованими підприємствами на підставі затверджених норм утворення твердих побутових відходів.
На виконання зазначеного пункту Правил благоустрою Департаментом укладений договір про закупівлю послуг управління відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів) відповідно до ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям із Комунальним підприємством "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ".
Зважаючи на викладене, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, враховуючи пряму та чітку норму Закону та Особливостей щодо ЗАБОРОНИ ПОДІЛУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ З МЕТОЮ УНИКНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ та той факт, що Замовник потребує отримання послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель, в тому числі з забезпеченням належного санітарного-гігієнічного стану, які під час виконання комплексних послуг передбачають виконання допоміжних ітерацій та операцій, єдиним кодом Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри, який найбільше відповідає предмету закупівлі, є код ДК 021:2015:90910000-9: «Послуги з прибирання».
Щодо зазначення в електронній системі закупівель КОЖНОЇ номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме переліку конкретних найменувань, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 повідомляємо, що враховуючи велику кількість складових предмету закупівлі, що є невід’ємними частинами комплексної послуги, які не можна відокремлювати та відсутність відповідних підкодів коду ДК 021 2015 ДК 90910000 9: «Послуги з прибирання» в Єдиному закупівельному словнику, виконання зазначеної норми Порядку №1082 є неможливим та недоцільним.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
sas-3-8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
3 549 664,80
UAH з ПДВ
|
3 549 664,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
5 799 843,36
UAH з ПДВ
|
5 799 843,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" |
7 089 800,00
UAH з ПДВ
|
7 089 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
3 549 664,80
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 12:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 грудня 2023 00:00
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Рішення скасоване |
5 799 843,36
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 12:48
|
|
ФОП "СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" #3000103863 |
Рішення скасоване |
7 089 800,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 12:48
|
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
3 549 664,80
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2024 16:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 січня 2024 00:00
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" #42809838 |
Відхилено |
5 799 843,36
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 15:37
|
ФОП "СИДОРЕНКО ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" #3000103863 |
Переможець |
7 089 800,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2024 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2024 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:18
|
ДУ№1 до договору №С-2024_1 від 01.02.2024.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 10:07
|
Договір про закупівлю №С-2024_1 від 01.02.2024.pdf | укладений |
01 лютого 2024 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, викладення п. 2.1, п. 4.1, п. 9.1 Договору та Додатку №1 до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | С-2024/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |