Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Вікторія Афанасьєва +380984486757 v.afanasieva@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне підприємство "Тролейбусне депо №3" |
Код ЄДРПОУ: | 37765993 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 1 036 525,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 365,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями), та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Бенефіціар - комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». Детальніше викладено в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20730 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за товар впродовж 30-ти календарних днів після фактичного отримання товару на підставі видаткової(их) накладної(их) / акта(ів) прийняття-передачі товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 14:59 |
6. Додаток 6_Форма_Цінова пропозиція.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
4. Додаток 4_ п. 47.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
5. Додаток 5_Перелік документів.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
ТД.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
7. Додаток 7 Проєкт договору.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 грудня 2023 14:59 |
1. Додаток 1_Тех специфікація.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 16 грудня 2023 23:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000061 ● da7e59c383324954bf47fdbc804c603f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 № 5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2023-12-05-013494-a від 05.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 17:58:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-013494-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 15:41:06
Відповідь на запит
Начальнику ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Роману СНІГУРУ
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-01-23-000061 від 23.01.2024 року закупівлі «Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів»
(ID закупівлі UA-2023-12-05-013494-a)
Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Відповідь:
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі - ЦЗО) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади.
Додатком 2 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою комунальними підприємствами, що надають послуги з перевезення пасажирів наземним транспортом та лініями метрополітену, обслуговування транспорту, а також збирання та перевезення (вивезення) твердих та рідких відходів споживання та виробництва, твердих побутових відходів, в тому числі код ДК 021:2015 – 34320000-6:-Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затвердженим ЦЗО та погодженим з Департаментом розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради від 30.10.2023 року (далі – Регламент). Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
Питання між ЦЗО та замовником-ініціатором, що виникають у період опрацювання зазначеної інформації, вирішуються шляхом надсилання запитів через систему електронного документообігу «ДокПроф» тощо.
05.12.2023 року до ЦЗО від комунального підприємства «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №3» надійшла заявка повторно у зв’язку з тим що перша закупівля оголошена 16.11.2023 року не відбулась, на проведення закупівлі за предметом Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», код за ДК 021:2015 – 34320000-6:-Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (надалі Замовник-ініціатор).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником-ініціатором самостійно. При складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників, враховувався досвід Замовників-ініціаторів по виконанню переможцями закупівель раніше укладених договорів.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, та дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило остаточну очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарі і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом Директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 30.10.2023 р. № 53-П, розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Був проведений аналіз очікуваної вартості, визначеної замовником-ініціатором самостійно, проаналізовано ринкові ціни, які містяться у відкритих джерелах, на спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель «Prozorro». Крім того, було направлено додаткові запити комерційних пропозицій щодо вартості закупівлі. Результати опрацьованої інформації надаються в Службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 16 листопада 2023 року № 159/2023-11-16 та в таблиці до неї.
Сума очікуваної вартості закупівлі склала – 1 036 525,95 грн в т.ч. ПДВ.
Розмір очікуваної вартості також підтверджується комерційними пропозиціями ТОВ», ФОП Блажко Т.А., ФОП Сіксой Р.О. та ФОП Косолапов О.Ю. (додаються).
Питання 2.
Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
У Замовника-ініціатора немає власного веб сайту про що Замовник-ініціатор надав відповідний Лист в якому міститься відповідь (надається).
Додатки:
1. Службова записка з таблицею начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 16 листопада 2023 року № 159/2023-11-16
2. Копії комерційних пропозицій ФОП Блажко Т.А., ФОП Сіксой Р.О. та ФОП Косолапов О.Ю
3. Копія листа відповіді КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО № 3» від 25.01.2023 р. № 86.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 12:00:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-013494-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам замовника, згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Згідно додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» визначено перелік документів які необхідно подати учаснику:
- заповнену та підписану учасником таблицю 2 «Дані про Товар» додатку 1 до тендерної документації;
- заповнену та підписану учасником таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик» додатку 1 до тендерної документації.
Учасником закупівлі ФОП Сіксой Д.О. подано заповнену таблицю 2 «Дані про Товар» та таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик», де у:
-номенклатурній позиції 10 запропоновано «Клапан двохмагістральний» з технічними характеристиками: «макс. Робочий тиск 13.0 bar, номінальний діаметр 8.0 мм., різьба отворів М22*1,5, тиск подачі 6.2 bar, вага (kg) 0.213».
В той час як згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 10 «Клапан двохмагістральний» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, тиск подачі 7.3 bar, вага (kg) 0.428»;
- номенклатурній позиції 16 запропоновано «Комплект болта кріплення колеса переднього» з технічними характеристиками: «Довжина болта загальна 78 мм, різьблення M22х1,5 довжина різьблення 40 мм, накатка для монтажу в маточину поздовжня, діаметр накатки 22,7 мм, довжина накатки 20 мм. До комплекту входить єврогайка М22х1,5 під ключ на 32 мм.».
Проте, згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, довжина болта загальна - 70 мм.;
- номенклатурній позиції 13 запропоновано «Клапан прискорювання» з технічними характеристиками: макс. робочий тиск10.0 bar; монтаж 4x M8; переважний тиск1.00 bar; різьба отвору 1 M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 2 2x M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 41 M16 x 1.5 VOSS; різьба отвору 42 M16 x 1.5 VOSS; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg)0.900; розмір (MM x MM x MM)117,5 x 98 x 115.
В той час як згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 13 «Клапан прискорювання» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, вага (kg)0.742 та розмір (MM x MM x MM)120 x 103 x 119;
- номенклатурній позиції 14 запропоновано «Кран гальмівний» з технічними характеристиками: відстань між отворами 61x61 mm; макс. робочий тиск 10.0 bar; різьба отвору 11 M16 x 1.5; різьба отвору 12 M16 x 1.5; різьба отвору 21 M16 x 1.5; різьба отвору 22 M16 x 1.5; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg) 1,100; розмір (MM x MM x MM) 92 x 146 x 80.
Проте, згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 14 «Кран гальмівний» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, вага (kg) 1,115; розмір (MM x MM x MM) 95 x 154 x 83.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сіксой Д.О. та відповідності запропонованого товару по номенклатурних позиціях: 10 «Клапан двохмагістральний», 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього», 13 «Клапан прискорювання», 14 «Кран гальмівний» вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 14:42:48
Західний офіс Держаудитслужби
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-01-23-000061 від 23.01.2024 року закупівлі «Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів» (ID закупівлі UA-2023-12-05-013494-a)
Надаємо інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сіксой Д.О. та відповідності запропонованого товару по номенклатурних позиціях: 10 «Клапан двохмагістральний», 13 «Клапан прискорювання», 14 «Кран гальмівний», 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» вимогам тендерної документації.
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-013494-a).
Закупівля проводилася в інтересах замовника-ініціатора КП «Тролейбусне депо № 3», яким було і визначено самостійно технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам замовника, згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Згідно додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» визначено перелік документів які необхідно подати учаснику:
- заповнену та підписану учасником таблицю 2 «Дані про Товар» додатку 1 до тендерної документації;
- заповнену та підписану учасником таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик» додатку 1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що замовником по запитуваних номенклатурних позиціях, а саме 10,13,14 в тендерній документації було визначено можливість надання еквіваленту запропованого товару, з посиланням на каталог.
Учасником закупівлі ФОП Сіксой Д.О. подано заповнену таблицю 2 «Дані про Товар» та таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик».
Під час проведення кваліфікації та визначення відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було скеровано відповідного запиту до замовника-ініціатора від 14.12.2023 р..
На адресу ЦЗО надійшла відповідь КП «Тролейбусне депо № 3» від 15.12.2023 № 989/1, згідно якої вбачається, що по запропонованим номенклатурним позиціям Учасника відповідає визначеним технічним вимогам Замовника – ініціатора.
Таким чином, при кваліфікації тендерної пропозиції Учасника було враховане наступне:
- По номенклатурній позиції 10: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 10 «Клапан двохмагістральний» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, тиск подачі 7.3 bar, вага (kg) 0.428». Учасником запропоновано еквівалент «Клапан обмеження тиску» (виробництво Febi) 45265 з технічними характеристиками: «макс. Робочий тиск 13.0 bar, номінальний діаметр 8.0 мм., різьба отворів М22*1,5, тиск подачі 6.2 bar, вага (kg) 0.213». Запропонований Учасником товар по технічним характеристикам є кращим, чим було визначено замовником-ініціатором.
- По номенклатурній позиції 13: згідно додатку № 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 13 «Клапан прискорювання» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, вага (kg)0.742 та розмір (MM x MM x MM)120 x 103 x 119. Учасником запропоновано еквівалент «Прискорювальний клапан GOJALI 2226613» з технічними характеристиками: макс. робочий тиск10.0 bar; монтаж 4x M8; переважний тиск1.00 bar; різьба отвору 1 M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 2 2x M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 41 M16 x 1.5 VOSS; різьба отвору 42 M16 x 1.5 VOSS; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg)0.900; розмір (MM x MM x MM)117,5 x 98 x 115. Згідно наданої відповіді замовника-ініціатора, технічні характеристики запропонованого товару задовольняють потреби замовника.
- По номенклатурній позиції 14: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 14 «Кран гальмівний» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, вага (kg) 1,115; розмір (MM x MM x MM) 95 x 154 x 83. Учасником запропоновано еквівалент - «Кран гальмівний ножний Cojali 2212230» з технічними характеристиками: відстань між отворами 61x61 mm; макс. робочий тиск 10.0 bar; різьба отвору 11 M16 x 1.5; різьба отвору 12 M16 x 1.5; різьба отвору 21 M16 x 1.5; різьба отвору 22 M16 x 1.5; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg) 1,100; розмір (MM x MM x MM) 92 x 146 x 80. Згідно наданої відповіді замовника-ініціатора, технічні характеристики запропонованого товару задовольняють потреби замовника.
- По номенклатурній позиції 16: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, довжина болта загальна - 70 мм. Учасником запропоновано «Комплект болта кріплення колеса переднього» з технічними характеристиками: «Довжина болта загальна 78 мм, різьблення M22х1,5 довжина різьблення 40 мм, накатка для монтажу в маточину поздовжня, діаметр накатки 22,7 мм, довжина накатки 20 мм. До комплекту входить єврогайка М22х1,5 під ключ на 32 мм.» (виробництво Sampa) 075.624 фактично довжина болту вказана без урахування висоти головки болта 8 мм, що загалом складає 78.
Додатки:
1. Лист запит замовнику-ініціатору від 14.12.2023 року № 1915/0/960-23 з додатком на 5 арк.
2. Відповідь Замовника-ініціатора на запит від 15.12.2023 року № 979/1 на 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівельУправління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільський області передбаченого висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-05-013494-а від 12 лютого 2024 року.
2024-02-16 16:06:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2024-02-19 12:44:12
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович |
928 490,00
UAH з ПДВ
|
928 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сіксой Денис Олександрович |
1 028 834,50
UAH з ПДВ
|
1 028 834,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чайка Богдан Васильович #2926006093 |
Відхилено |
928 490,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2023 17:15
|
ФОП Сіксой Денис Олександрович #3266304814 |
Переможець |
1 028 834,50
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 15:43
|
Додаткова угода № 5.pdf | укладений |
16 лютого 2024 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2024 17:49
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2024 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 12:12
|
ДУ 3 від 09.02.2024.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 13:51
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 17:16
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 17:04
|
Договір від 29.12.2023 29 12 1.pdf | укладений |
02 січня 2024 17:03
|
01.02.01.pdf | укладений |
02 січня 2024 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пп. 4 п. 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та керуючись пп. 9.2 п.9 Договору про закупівлю № 29/12/1 від 29 грудня 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | № 29/12/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 2 п. 2.2. п.п.2.2.1. Договору, а саме: Зміна джерела фінансування та внесення змін до розділу 13 Договору в частині реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 29/12/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 1 п. 1 |
Номер договору про закупівлю: | № 29/12/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 2 п. 2.2. п.п. 2.2.1. |
Номер договору про закупівлю: | № 29/12/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 грудня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівельУправління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільський області передбаченого висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-05-013494-а від 12 лютого 2024 року. |