Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії )
Очікувана вартість
6 585 800,00 UAH
UA-2023-12-05-013466-a 047c9800130f4c3e9d49c5e013c06f1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рєзнік Віра Анатоліївна

+380577250624 reznik868@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22648032
Місцезнаходження: 61176, Україна , Харківська обл., Харків, Салтівське шосе, 266
Контактна особа: Рєзнік Віра Анатоліївна
+380577250624
reznik868@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4050 послуга
КТ головного мозку (без плівки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
270 послуга
КТ ангіографія судин однієї області з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
220 послуга
КТ ангіографія головного мозку + судин шиї з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
141 послуга
КТ органів грудної клітки, органів черевної порожнини та тазу з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
50 послуга
КТ одного відділу хребта — скринінг (без плівки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
510 послуга
МРТ головного мозку без контрасту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
70 послуга
МРТ головного мозку з контрастом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
59 послуга
МРТ одного відділу хребта без контрасту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61176, Україна, Харківська область, м.Харків, Салтівське шосе,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Тендерна документація

05 грудня 2023 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-26-000060 ● 55be78e91ca9432b97258ca312276b46
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2024 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.01.2024 № 6-з

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.01.2024 №6-з


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-05-013466-a 05.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-29 15:04:52

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії )» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-013466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-31 15:17:02

Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-26-000060

Відповідно до Вашого запиту від 29.01.2024р., КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, запитувану Західним офісом Держаудитслужби, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-26-000060.

1.  Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.02.2024 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).

Відносно першого питання:
Медичні послуги закладами охорони здоров’я надаються відповідно до порядку надання медичної допомоги, затверджених Наказом МОЗ України від 19.10.2018 № 1881 «Про затвердження Об’єму надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, що повинен забезпечуватися багатопрофільними лікарнями інтенсивного лікування першого та другого рівня, та Змін до Порядку регіоналізації перинатальної допомоги», а саме: надання консультативної та діагностичної спеціалізованої медичної допомоги з обов’язковим дотриманням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та в місцях надання медичних послуг. Оскільки Замовник здійснює контрактування в системі Національної служби здоров’я України за пакетами : «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ», який передбачає забезпечення цілодобового доступу до нейровізуалізації СКТ головного мозку включно з СКТ-ангіографією та/або МРТ головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією за місцем надання медичних послуг, в тому числі на умовах оренди, підряду та інших умов користування необхідного обладнання; «ХІРУРГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ У СТАЦІОНАРНИХ УМОВАХ », який передбачає проведення інструментальних обстежень, зокрема  комп’ютерної томографії (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) та f. магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням); «ПРОФІЛАКТИКА, ДІАГНОСТИКА, СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ЛІКУВАННЯ В АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ», який передбачає проведення необхідних інструментальних досліджень (за умови наявності відповідного обладнання в ЗОЗ та відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я), зокрема рентгенологічні дослідження, зокрема, комп’ютерна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) та магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням); «СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ», який передбачає проведення інструментальних обстежень, зокрема рентгенологічні дослідження, зокрема, комп’ютерна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням) та магнітно-резонансна томографія (зокрема, з внутрішньовенним контрастуванням), та відповідно до рапорту від 01.11.2023 (додається) для виконання умов за програмою медичних гарантій на 2024, з метою забезпечення якісного, ургентного обстеження пацієнтів з гострим мозковим інсультом протягом перших 60 хвилин з визначенням необхідності проведення тромболітичної терапії, хворих, які потребують нейрохірургічної допомоги, хворих з гострою цереброваскулярною патологією та іншими неврологічними захворюваннями, а також хворих з захворюванням внутрішніх органів, проведення повторних (контрольних) досліджень при погіршенні стану та/або необхідністю проведення нейрохірургічних втручань, 22.11.2023 Замовником було оголошено відкриті торги за кодом ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (послуги з обстеження хворих шляхом проведення комп’ютерної та магнітно-резонансної томографії ) ID: UA-2023-11-22-014945-a.
Тендерна документація Замовника складена з дотриманням вимог статті 22 Закону. Як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі того, що Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради забезпечує надання невідкладної, цілодобової ургентної медичної допомоги хворим з неврологічною, нейрохірургічною та терапевтичною патологією та хворих з невідкладними станами, які проходять лікування у відділені анестезіології та інтенсивної терапії. Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та з метою отримання якісних результатів під час отримання послуг за предметом закупівлі та ефективного використання коштів. Також зазначені Замовником у Додатку №4 до тендерної документації медико-технічні характеристики, щодо обладнання для проведення комп’ютерно-томографічних обстежень, які широко представлені в медичних діагностичних центрах м. Харкова та доцільність їх використання обумовлюється специфікою захворювань пацієнтів Замовника, дозволяє швидше виконувати сканування, що важливо у пацієнтів з важкими неврологічними захворюваннями, більшість з яких находяться в безпритомному стані або стані збудження. Для повноцінно визначення та диференціювання виду, стадії, типу патологічного процесу судин, прогнозування перебігу та визначення тактики лікування всі параметри, які вказані Замовником у технічних вимогах мають бути виконані повністю, щоб надати пацієнту невідкладну медичну допомогу та забезпечити реанімаційну підтримку за необхідністю, а також Законодавство України не містить заборон на використання Замовником таких критеріїв до параметрів комп’ютерних томографів.
Кількісні характеристики предмета закупівлі було розраховано з урахуванням середньої кількості пацієнтів, які проходили лікування в 2023 році, а саме: 2388 осіб з субарахноїдальним крововиливом, геморагічним інсультом,ішемічним інсультом, 1157 осіб з транзиторною ішемічною атакою, 265 осіб з новоутвореннями, 2353 осіб з патологіями зумовленими компресією, грижами хребта, нервових корінців міжхребтових дисків внаслідок грижі, згідно планової потреби по відділенням на 2024 рік (додається).
В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2023-11-22-014945-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 6935950.00 грн. з ПДВ. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі частини 1 Розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом №99 від 02.03.2023 Замовником, а саме: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Уповноваженою особою було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі:
інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет (у разі їх наявності) та отримано 1 комерційну пропозицію. Розрахунку середньої ціни для обґрунтування очікуваної вартості ID: UA-2023-11-22-014945-a додається.

Електронна система закупівель 30 листопада 2023 року автоматично відмінила закупівлю ID: UA-2023-11-22-014945-a з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з Особливостями.
05.12.2023 Замовником був укладений договір № 5-ГМ-НТ з Товариством з обмеженою відповідальністю "Гемо Медика Харків" (код 36225437) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі пп.6 п 13 Особливостей ID: UA-2023-12-05-013466-a, а саме: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації», Товариство з обмеженою відповідальністю "Гемо Медика Харків" (код 36225437), шляхом надання всіх необхідних документів згідно тендерної документації ID: UA-2023-11-22-014945-a, підтвердив,що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації ID: UA-2023-11-22-014945-a (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей). А також очікувана вартість предмета закупівлі, згідно ID: UA-2023-12-05-013466-a, була розрахована відповідно до пп.6 п 13 Особливостей, тобто сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі (ID: UA-2023-11-22-014945-a), зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів , які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане БКУ, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 БК). Згідно річного плану, який опублікований на сайті Уповноваженого органу ID: UA-P-2023-12-05-005086-a закупівля ID: UA-2023-12-05-013466-a здійснюється  за кошти отримані від Національної служби здоров’я України (НСЗУ). Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням.
Додатки:
- Рапорт від 01.11.2023
- Планова потреба по відділенням
- Розрахунок очікуваної вартості UA-2023-11-22-014945-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гемо Медика Харків"
#36225437
Переможець 6 585 800,00
UAH
05 грудня 2023 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2024 12:25
Додаткова угода №1 зміни до договору
31 грудня 2024 12:23
Розпорядження укладений
05 грудня 2023 15:09
Договір №5-ГМ-НТ укладений
05 грудня 2023 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей, керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, враховуючи підпункт 1 пункту 11.4, пункт 11.7 Договору, Сторони дійшли згоди:
Номер договору про закупівлю: 5-ГМ-НТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML