Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт відділу кадрів терапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства "Люботинська міська лікарня" Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Люботин, вул. Громова, 3
Очікувана вартість
69 059,00 UAH
UA-2023-12-05-010882-a 0b05f9c78b564c3dbc6997c6e67bd5b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гугля

+380577412753 lubmisl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42409961
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка,15
Контактна особа: Олена Гугля
+380577412753
lubmisl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінету заступника директора з виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності терапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства "Люботинська міська лікарня" Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Люботин, вул. Громова, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул.Громова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

05 грудня 2023 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зінченко Наталія Віталіївна
#2814711343
Переможець 69 059,00
UAH
05 грудня 2023 14:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 11:30
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 09:08
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
21 грудня 2023 08:59
Договір №17.PDF укладений
05 грудня 2023 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшили суму договору на 4,00 грн. та виклали пункт 3.1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 17-11/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 69 055,00
UAH