Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінету заступника директора з виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності терапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства "Люботинська міська лікарня" Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Люботин, вул. Громова, 3
Очікувана вартість
69 375,00 UAH
UA-2023-12-05-010422-a 69d29e3e8ee04db2862745045c8c0a13
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гугля

+380577412753 lubmisl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42409961
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка,15
Контактна особа: Олена Гугля
+380577412753
lubmisl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінету заступника директора з виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності терапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства "Люботинська міська лікарня" Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська обл., м. Люботин, вул. Громова, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, Люботин, вул.Громова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

05 грудня 2023 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зінченко Наталія Віталіївна
#2814711343
Переможець 69 375,00
UAH
05 грудня 2023 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 08:49
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
21 грудня 2023 08:48
Договір №18.PDF укладений
05 грудня 2023 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшили суму договору на 10,00 грн. Пункт 3.1 виклали в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 18-11/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 69 365,00
UAH