Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
2 916 000,00 UAH
UA-2023-12-05-009376-a 4498d8c022e64b0da0defcf490b537dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Якименко

+380617641218 zakupivli_zotck@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 07835529
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пров. Тихий, 7
Контактна особа: Юлія Якименко
+380617641218
zakupivli_zotck@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2023 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2023 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2023 13:00
Початок аукціону: 18 грудня 2023 13:59
Очікувана вартість: 2 916 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


(з операційною системою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, провулок Тихий, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється замовником відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі належним чином оформлених документів продавця (рахунків-фактур, видаткових накладних тощо) при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2023 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2023 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2023 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2023 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2023 17:26
3міни_ДОДАТОК_2 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі_НОУТБУКИ_2023.doc
07 грудня 2023 17:21
3_ДОДАТОК_2 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі_НОУТБУКИ_2023.doc
05 грудня 2023 15:22
3_ДОДАТОК_2 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі_НОУТБУКИ_2023.doc
05 грудня 2023 13:03
3_ДОДАТОК_2 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі_НОУТБУКИ_2023.doc
07 грудня 2023 17:21
3_ОГОЛОШЕННЯ_2023_НОУТБУКИ зі змінами.doc
05 грудня 2023 13:03
3_ОГОЛОШЕННЯ_2023_НОУТБУКИ.doc
05 грудня 2023 13:03
3_ДОДАТОК_4_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОУТБУКИ_2023.doc
05 грудня 2023 13:03
3_ДОДАТОК_3_ Форма «ПРОПОЗИЦІЯ»_НОУТБУКИ_2023.doc
05 грудня 2023 13:03
3_ДОДАТОК_1_Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження_НОУТБУКИ_2023.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Лист від виробника
Дата подання: 06 грудня 2023 17:27
Дата відповіді: 07 грудня 2023 10:38
Шановний Замовник, надайте будь-ласка відповідь, ким має бути виданий документ, щоб виконати дану вимогу тендерної документації ? "У разі неможливості надати вищезазначений Авторизаційний лист – учасник надає Інформаційний лист (із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro) про підтвердження партнерського статусу та про дійсність гарантійного обслуговування і сервісної підтримки виробником для всього Товару, що запропоновано учасником аукціону." Чи достатньо буде листа довільної форми від Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок.
Так, буде достатньо.
Гарного дня.
Авторизаційни лист
Дата подання: 07 грудня 2023 13:11
Дата відповіді: 07 грудня 2023 17:23
Шановний Замовник! Авторизаційни лист (Manufacturer’s Authorization Form) - це підтвердження від виробника або офіційного представництва виробника, та є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Жодний інформаційний лист, виданий учаснику не виробником або офіційним представником виробника (з підтвердження сервісної підтримки) не є жодним підтвердженням гарантій поставки та подальшого гарантійного обслуговування запропонованого обладнання. Просимо переглянути вимоги щодо надання підтвердження у вигляді надання саме Авторизаційного листа та листа від виробника або офіційного представника виробника з зазначенням сервісних центрів, а не будь якої інформаційної довідки довільного характеру, що жодним чином не підтвержує та не гарантує поставку якісного та відповідного до вимог Замовника товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за приділену увагу до закупівлі та повідомляємо про внесення змін в Додаток 2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ,У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ".
Бажаємо здоров’я, гарного дня та вдалих закупівель. Слава Україні!!!
Авторизаційний лист
Дата подання: 08 грудня 2023 09:31
Дата відповіді: 08 грудня 2023 17:42
Шановний Замовнику! У ДОДАТОК_2 _Інформація про необхідні технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі з внесеними змінами жодних змін не бачимо, інформація щодо надання Інформаційного листа замість Авторизаційного листа як була у вимогах так і є. У чому ж тоді внесені зміни? Наголошуємо, що Авторизаційни лист - це підтвердження від виробника або офіційного предствавницва виробника, та є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендреної документації. Інформаційний лист немає жодного підтвердження саме від виробника або офіційного представника виробника та не може містити жодних гарантій. У відповідь на запитання до даної закупівлі стосовно надання листа у довільній формі від Учасника, Ви наголошуєте що цього буде достатньо. Але, в свою чергу наголошуємо, що будь який Інформаційни лист у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ВІД УЧАСНИКА - не буде жодним підтвердженням поставки якісного товару ввезеного на територію України легально та з урахуванням сплати усіх відповідних податків і зборів, та не буде підтвердження гарантійних зобов'язань безпосереднього з боку виробника або офіціального представника виробника. Просимо внести зміни, та зазначити що у разі, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, підтвердження партнерського статусу щодо надання повноважень учаснику на постачання Товару та дійсність гарантійного обслуговування та сервісної підтримки виробником для всього Товару підтверджується наданням саме наданням Авторизаційного листа!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику! Дякуємо, що звертаєтесь до нас із запитаннями та пильнуєте закупівлю.
Все частіше Учасники вимагають від Замовників включення вимоги надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару та його гарантійне обслуговування.
Виходячи із змісту вашого звернення повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі”, зі змінами, (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Разом з тим, частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Під час здійснення закупівель замовник повинен дотримуватись принців здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників», «максимальна економія, ефективність та пропорційність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», «запобігання корупційним діям і зловживанням». Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Щодо вашої вимоги/думки/висловлення/твердження «…дійсність гарантійного обслуговування та сервісної підтримки виробником для всього Товару підтверджується наданням саме наданням Авторизаційного листа!», жодним законодавством, нормативним актом не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. На жаль, стандартом поведінки виробника або його офіційного представника є надання лише одного авторизаційного листа про повноваження для одного учасника, або ненадання жодного,- у разі якщо сам виробники приймає участі у закупівлях. Зазначена обставина виключає можливість отримати авторизаційний лист про повноваження всіма іншими учасниками, та не уможливлює їх участь у закупівлі. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Встановлення єдиної вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають та дає важіль Замовнику - відхиляти Учасників без цих листів за те, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Для того, щоб придбати оригінальні пристрої суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Пристрої мають групу ознак, за якими можливо визначити їх оригінальність (офіційні сторінки). Крім цього, така вимога демонструє непрямі ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводить до корупції. Зазначена вимога надання авторизаційного листа, являється дискримінаційної та протиправною, так як суперечить вищезазначеним статтям Закону. Звертаємо Вашу увагу на наступне, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Предмет закупівлі (30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ні норми Закону України «Про публічні закупівлі», ні норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Додатково звертаю увагу шановного Учасника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III, зі змінами, далі – Закон, відповідно до статті 15 Закону «Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: «пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців», «надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції», «дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами». Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з Законом. Порушення законодавства про захист економічної конкуренції , визначених статтею 50 цього Закону передбачена статтями 51-55 цього Закону».
Ураховуючи викладене, вимоги встановлені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Разом з тим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
У свою чергу, відповідно до частини 20 статті 14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Бажаємо здоров’я, гарного дня та запрошуємо до участі у закупівля.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-05-009376-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 21 грудня 2023 20:14
Вимога
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що у ваших діях наявні ознаки правопорушень! Наголошуємо, що будь які правопорушення у системі прозоро будуть виявлені, а відповідні особи прятягнуті до відповідальності, тому якщо у вас склалося хибне враження безкаранності і у звязку з тим, що спрощену закупівлі учасники не можуть оскаржити до АМКУ, то Ви помиляєтесь. В нашій державі існує низка інших нормативних актів, щодо захисту своїх прав та законних інтересів учасника. У ході підготовки вимоги нам стали відомі і інші факти, які можуть скомпроментувати Вас, як замовника. Тому закликаємо негайно припинити це свавілля та дотримуватись норм чинного закупівельного законодавства! Принагідно зазначаємо, що задля встановлення справедливості ми готові залучитися підтримкою громадськості та зацікавлеті в тому, аби привернути увагу відповідних органів до безцеремонного розкрадання державного бюджету в цей складний для країни час!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 18:01
Доброго дня.
У відповідь на ваші вимогу та скаргу повідомляємо наступне.
У Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась операційна система Microsoft Windows 10 Professional 64 bit з україномовним інтерфейсом, з використанням технології ОЕМ та у наявності голографічна наклейка сертифікат автентичності (COA) на корпусі ноутбуку.
У своїй скарзі ви вказуєте на те, що у файлі "16. Таблиця відповідності", в якому вами зазначені всі технічні характеристики ноутбуків, у пункті "Операційна система" вказано Microsoft Windows 11 Professional 64 bit з україномовним інтерфейсом, з використанням технології ОЕМ та у наявності голографічна наклейка сертифікат автентичності (COA) на корпусі ноутбуку, що не відповідає потребам.

Щодо апгрейду.
Замовником вимагалось у документації розмір оперативної пам'яті 16 Гб . При переході за посиланням, вказані вами у наданій документації, розмір оперативної пам'яті зазначено 8 Гб, 12 Гб, також за тим же посиланням наявна інформація щодо строку та умов гарантії від виробника, а саме, її розмір становить 12 місяців, плюс умовами гарантії передбачено, що усі додатково встановлені та/або замінені комплектні частини, не узгоджені з компанією Acer, не підпадають під дію цієї Гарантії.
Таким чином, ваша пропозиція не відповідає технічним вимогам замовника, та була відхилена, відповідно до умов Закону України "Про публічні закупівлі".
Ваша вимога відхилена.
З повагою.
Слава України!
Номер вимоги: UA-2023-12-05-009376-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КСА 7", Код ЄДРПОУ:36123789
Дата подання: 20 грудня 2023 17:36
Повернення на кваліфікацію
Шановний Замовник, вимагаємо від вас повернути на кваліфікації нашу пропозицію, тому що вона була відхилена безпідставно та не враховуючи норми діючого законодавства під час військового стану.
А саме , повідомляємо, що
«Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови строки дії діючих строкових
ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на
період воєнного стану».

ПОСТАНОВА від 18 березня 2022 р. № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" :
підпункт 5 пункту 1
5) строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті (крім строку дії ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор та плати за такі ліцензії);»
Посилання на закон - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/314-2022-%D0%BF#Text
Наша пропозиція повністю відповідає всім вимогам технічного завдання, а також стосовно наданих документів, в тому числі
- Сканована копія сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015), виданого на виробника, дійсного на дату розкриття пропозиції.
- Сканована копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015), виданого на виробника, дійсного на дату розкриття пропозиції.
Які є ДІЙСНИМИ і термін дії яких автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2023 16:40
Дійсно, підпунктом 5 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності» визначено наступне – строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті (крім строку дії ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор та плати за такі ліцензії).
Водночас, відповідно до пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Це є документом державного зразка, що засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду господарської діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов.
Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Міжнародна сертифікація ISО – це надання незалежним органом письмового підтвердження (сертифіката) про те, що продукція, послуги або відповідна система управління чи ведення бізнесу відповідають певним критеріям.
В Україні стандарти ISO пов’язані із державними органами регулювання якості та розвитку економічного ринку називаються вони – ДСТУ ISO національні стандарти, що перебрали на себе функції міжнародних стандартів ISO. Усі дані, такі як рік затвердження та номер стандарту, однакові, і в ДСТУ, і в ISO.
Тому, слід зробити висновки, що сертифікати ISO не відносяться ні до строкових ліцензій, ні до документів дозвільного характеру, відповідно термін дії даних сертифікатів не може бути подовженим на підставі вищезазначеного Закону.
З огляду на це, замовником вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2023-12-05-009376-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КСА 7", Код ЄДРПОУ:36123789
Дата подання: 21 грудня 2023 09:58
Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ КСА7
Доповнюємо попередню вимогу і максимально змістовно у доданих файлах надаємо аргументацію про помилкове рішення про відхилення пропозиції ТОВ КСА7.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2023 16:52
Опис було зазначено у відповіді на попередню вимогу.
Вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2023-12-05-009376-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КСА 7", Код ЄДРПОУ:36123789
Дата подання: 21 грудня 2023 18:09
Вимога про дискваліфікацію
Помилкове визначення переможця, попри наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "Мікротрон". Детально у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2023 18:14
Доброго дня.
Вашу скаргу уважно розглянуто та у відповідь повідомляємо наступне.
На думку замовника у документації, наданій учасником, якого оголошено переможцем закупівлі, заначено технічні умови щодо предмета закупівлі вірно, разом з партномерами та назвою виробника, що відповідає вимогам замовника, що також можна перевірити за вказаними учасником посиланнями на сайт виробника.
Щодо операційної системи, то технічною документацією замовника не вимагалось її встановлення виключно виробником.
Вимога відхилена.
З повагою.
Слава Україні!


Документи подані скаржником

21 грудня 2023 20:14
скарга 21 12.pdf

Документи подані скаржником

21 грудня 2023 09:58
ISO 9001 Acer.pdf
21 грудня 2023 09:58
ISO 14001 Acer.pdf
21 грудня 2023 09:58
Вимога ТОВ КСА7.pdf

Документи подані скаржником

21 грудня 2023 18:09
Вимога ТОВ Мікротрон.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 2 510 028,00
UAH з ПДВ
2 510 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСА 7" 2 692 440,00
UAH з ПДВ
2 663 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 2 915 808,00
UAH з ПДВ
2 677 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2023 10:11
Електронний підпис
15 грудня 2023 10:11
Електронний підпис
15 грудня 2023 10:09
01) Пропозиція.pdf
15 грудня 2023 10:09
12) Витяг ЄДР.pdf
15 грудня 2023 10:09
10) Статут.pdf
15 грудня 2023 10:09
11) Витяг ПДВ.pdf
15 грудня 2023 10:09
07) Документи директор.pdf
15 грудня 2023 10:09
09) Опис з кодом доступу.pdf
15 грудня 2023 10:09
20.2) Сертифікат ISO 14001.pdf
15 грудня 2023 10:09
20.1) Сертифікат ISO 9001.pdf
15 грудня 2023 10:09
17) Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

14 грудня 2023 21:39
Електронний підпис
14 грудня 2023 21:39
Електронний підпис
14 грудня 2023 21:14
цінова пропозиція.pdf
14 грудня 2023 21:14
юридичні всі копія.pdf
14 грудня 2023 21:14
довідка код доступу.pdf
14 грудня 2023 21:14
технічні вимоги.pdf
14 грудня 2023 21:14
Сертифікати + ISO.zip

Публічні документи

14 грудня 2023 10:40
Електронний підпис
14 грудня 2023 10:40
Електронний підпис
14 грудня 2023 10:40
Пропозиція.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Пропозиція.pdf
14 грудня 2023 10:40
Протокол директор.pdf
14 грудня 2023 10:40
Витяг 271023_99641502416.pdf
14 грудня 2023 10:40
Аналогічний договір.pdf
14 грудня 2023 10:40
INF SERV UA-2023-12-05-009376-a.pdf
14 грудня 2023 10:40
Аналогічний договір.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Протокол директор.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
INF SERV UA-2023-12-05-009376-a.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Аналогічний договір 2.pdf
14 грудня 2023 10:40
MAF UA-2023-12-05-009376-a.pdf
14 грудня 2023 10:40
Витяг 271023_99641502416.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2023 10:40
Наказ директор.pdf
14 грудня 2023 10:40
Статут новий 2021.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Статут новий 2021.pdf
14 грудня 2023 10:40
Наказ директор.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Витяг ПДВ.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
MAF UA-2023-12-05-009376-a.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
ISO9001 certificate.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
#20220602-1 RoHs ErP for Lenovo V.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
ISO9001_переклад.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
12.2.-18-3_17979.pdf
14 грудня 2023 10:40
ISO14001_переклад.pdf
14 грудня 2023 10:40
Технічна частина.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
ISO9001 certificate.pdf
14 грудня 2023 10:40
ISO14001_переклад.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
Технічна частина.pdf
14 грудня 2023 10:40
ISO9001_переклад.pdf
14 грудня 2023 10:40
ISO14001 certificate.pdf.p7s
14 грудня 2023 10:40
#20220602-1 RoHs ErP for Lenovo V.pdf
14 грудня 2023 10:40
ISO14001 certificate.pdf
14 грудня 2023 10:40
12.2.-18-3_17979.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "КСА 7"

ТОВ "МІКРОТРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 2 510 028,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2023 17:22
ТОВ "КСА 7"
#36123789
Відхилено 2 663 280,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2023 17:24
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
Переможець 2 677 830,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2023 17:27

Документи

20 грудня 2023 17:22
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:21
Протокол № 58.PDF

Документи

20 грудня 2023 17:24
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:23
Протокол № 59.PDF

Документи

20 грудня 2023 17:27
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:25
Протокол № 60.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2023 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІКРОТРОН"
#40016854
2 677 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2023 17:27
Електронний підпис
20 грудня 2023 17:25
Протокол № 60.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 16:00
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 19:18
Договір № 191.PDF укладений
22 грудня 2023 18:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2023 — 26 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 677 830,00
UAH (в тому числі ПДВ 446 305,00 UAH)