Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63
Очікувана вартість
1 448 937,01 UAH
UA-2023-12-05-006668-a 4cf517c7d3c943699c7061f1cc114a09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Манзюк

+380434364017 manziuk_olesia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Вебсайт: http://lad-osvita.vn.ua/
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Олеся Манзюк
+380434364017
manziuk_olesia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, Будівельників, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

06 грудня 2023 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-10-000089 ● aff05da9d8564e1684f2793e4d5e060e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2024 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.01.2024 № 3-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
10.01.2024 № 3-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22. UA-2023-12-05-006668-a, 05.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 08:12:40

Запит про надання пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі «Роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63» очікуваною вартістю 1448937,01 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-006668-a, 05.12.2023), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА» (код ЄДРПОУ 40256686), з яким укладено Договір закупівлі товару від 04.12.2023 № 328-23/РП без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-16 09:11:47

відповідь на запит від 12 січня 2024 р. 08:12 год. ID моніторингу: UA-M-2024-01-10-000089

У відповідь на ваш запит від 12 січня 2024 р. 08:12 год. ID моніторингу: UA-M-2024-01-10-000089 повідомляємо, що:
- Замовником було надіслано запит на отримання Комерційної пропозиції на роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63, відповідно до завдання на розробку проектно-кошторисної документації, отримані комерційні пропозиції від ТОВ «Всеукраїнський центр Державно-приватного партнерства» на суму 1448937,01 грн. з ПДВ, ДП «Проектний інститут Київський Промбудпроект» на суму 1600000,00 грн з ПДВ, ТОВ «ЛТС-Архконцепт» на суму 1600000,00 грн з ПДВ (додаються).
- Серед вищезазначених цінових пропозицій найдешевшою є пропозиція ТОВ «Всеукраїнський центр Державно-приватного партнерства» на суму 1448937,01 грн. з ПДВ, тому Ладижинська міська рада Гайсинського району своїм рішенням та рішенням виконкому Ладижинської міської ради виділила кошти на закупівлю робіт з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63 (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік №83 від 22.11.2023 р. та Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік, затверджений Наказом Відділу освіти Ладижинської міської ради від 22.11.2023 р.№106 - додається) в розмірі 1450000,00 грн. та замовником прийнято рішення про закупівлю робіт з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63 та укладено Договір закупівлі від 04.12.2023 № 328-23/РП з ТОВ «Всеукраїнський центр Державно-приватного партнерства» на суму 1448937,01 грн. з ПДВ.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-19 13:50:29

Запит про надання пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі «Роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63» очікуваною вартістю 1448937,01 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-006668-a, 05.12.2023), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1). Абзацом 5 підпункту 4.1 пункту 4 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389 (далі – Порядок № 45) для об’єктів нового будівництва, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок державних капітальних вкладень, передбачено, що: «…завдання на проектування складається на підставі схваленого або відібраного в установленому законодавством порядку інвестиційного проекту, яким обґрунтовано доцільність такого будівництва». Яким чином замовником забезпечено виконання умов абз. 5 пп. 4.1 п. 4 Порядку № 45?
2). Надайте пояснення та документальне підтвердження нагальної потреби та об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів?
3). Предметом закупівлі Договору від 04.12.2023 № 328-23/РП (далі – Договір) та оголошення № UA-2023-12-05-006668-a закупівлі без використання електронної системи є «Роботи з розроблення проєктно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63». В той же час, в Завданні на проектування (Додаток 1 до Договору) міститься суперечна інформація щодо змісту основних відомостей, а саме: в рядку № 1 (зміст назви та місцезнаходження об’єкта будівництва) вказано: «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей № 4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Будівельників, 63, тоді як в розділі 12 (основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики об’єкта будівництва) - «Виконання проектно-кошторисної документації (ПКД) на будівництво споруди цивільного захисту (ПРУ) Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу», який (згідно з даними власного сайту), має фактичне місце розташування: Київська область, Таращанський район, м. Тараща. Поясніть з якої причини Завдання на проектування містить вказані розбіжності.
4). За укладеним Договором від 04.12.2023 № 328-23/РП, Замовником здійснюється закупівля робіт на розроблення проєктно-вишукувальної документації: «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради». Поясніть та надайте документальне підтвердження на підставі яких об’єктивних обставин включено до «Зведеного кошторису № 37» (додаток завантажений в електронній системі закупівель до Договору) вид робіт (Робочу документацію та Проєкт): «Тренувальне футбольне поле, площею 4536 м2» та «Бігова доріжка, площею 575 м2», планування яких не відносяться до об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, зокрема, ПРУ, та не є предметом закупівлі, передбаченим Договором від 04.12.2023 № 328-23/РП.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-24 17:44:58

відповідь на запит від 19.01.2024 р.

У відповідь на ваш запит від 19.01.2024 р. ID моніторингу: № UA-M-2024-01-10-000089 повідомляємо, що:
- Щодо першого питання:
Перед початком підготовки процесу визначення підрядника на виконання проектно вишукувальних робіт були проведені роботи по обговоренню та схваленню інвестиційного проекту, після чого було підготовлено проект завдання на проектування.
- Щодо другого питання:
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено термін "роботи", зокрема – " роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва". Відповідно до частини 1 статті 3 Закону - цей Закон застосовується: 1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) - " 10. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. ".
Очікувана вартість даної закупівлі становить 1 448 937,01 грн, що є менше суми 1 500 000,00 грн, яка передбачає необхідність проведення відкритих торгів згідно із Законом та Особливостями.
Виходячи з викладеного, з метою скорочення строків для будівництва вкрай необхідного під час війни об'єкта – укриття, було прийнято рішення про укладення прямого договору, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
При цьому, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, замовником було надіслано запити на надання комерційних пропозицій та укладено договір із компанією, яка надала найменшу ціну.
- Щодо третього питання:
Предметом закупівлі Договору від 04.12.2023 № 328-23/РП (далі – Договір) та оголошення № UA-2023-12-05-006668-a закупівлі без використання електронної системи є «Роботи з розроблення проєктно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63». Проте, дійсно в Завданні на проектування (Додаток 1 до Договору) в розділі 12 (основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики об’єкта будівництва) було допущено технічну помилку та вказано: «Виконання проектно-кошторисної документації (ПКД) на будівництво споруди цивільного захисту (ПРУ) Таращанського технічного та економіко-правового фахового коледжу». Дана технічна помилка буде виправлена шляхом укладання Додаткової угоди до Договору від 04.12.2023 № 328-23/РП.
- Щодо четвертого питання:
У «Зведеному кошторисі № 37» (додаток до Договору від 04.12.2023 № 328-23/РП завантажений в електронній системі закупівель до Договору) вид робіт (Робочу документацію та Проєкт): включено «Тренувальне футбольне поле, площею 4536 м2» та «Бігова доріжка, площею 575 м2», оскільки Відповідно до можливостей розташування (розміщення) споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) було розглянуто розміщення на території існуючого спортивного майданчику ліцею №4 Ладижинської міської ради із подальшим відновленням спортивної зони яка буде розміщена над спорудою ПРУ

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-25 20:31:13

Запит на пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі «Роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63» очікуваною вартістю 1448937,01 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-006668-a, 05.12.2023), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
В річному плані UA-P-2023-12-05-002273-b закупівлі без використання електронної системи зазначено категорію замовника: «…Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена. Замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями». При цьому в електронній системі закупівлі не надано «Обґрунтування підстави» та підтверджуючих документів проведення закупівлі без використання електронної системи.
Поясніть, які додаткові потреби виникли у замовника яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі. Який тотожний предмет закупівлі проводився замовником - надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо закупівлі яка була здійснена. Дайте чітке визначення/посилання на підставі якого пункту Особливостей визначено потребу у проведенні закупівлі без використання електронної системи. Надайте «Обґрунтування підстави» та підтверджуючі документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-30 11:02:22

відповідь на ваш запит від 25.01.2024 р. ID моніторингу: № UA-M-2024-01-10-000089

У відповідь на ваш запит від 25.01.2024 р. ID моніторингу: № UA-M-2024-01-10-000089 повідомляємо, що:
Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено термін "роботи", зокрема – «роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт». Тож проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт".
Замовником було заплановано на 2023 р. та оголошено закупівлі робіт за об’єктом ліцей №4 Ладижинської міської ради за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63.
Ладижинська міська рада своїм рішенням затвердила додаткові видатки на роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63 (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік №83 від 22.11.2023 р. та Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік, затверджений Наказом Відділу освіти Ладижинської міської ради від 22.11.2023 р.№106 – додається).
Таким чином закупівлю роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-05-006668-a), замовник оголошував відповідно до п. 15 Особливостей. В такому випадку очікувана вартість предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена. Замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями.
Замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі виділення додаткових коштів. З огляду на це він визначає очікувану вартість на роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, не враховуючи очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі, закупівля якого була здійснена. Вид закупівлі такого предмета закупівлі замовник обирає з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями.
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У замовника наявна потреба провести закупівлю товару/послуги/роботи за предметом закупівлі робіт з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, очікувана вартість якого становить 1 448 937,01 грн (далі — Закупівля). Керуючись пунктом 11 Особливостей, замовник може здійснити Закупівлю без використання електронної системи закупівель.

Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), «обґрунтування підстави» для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, оприлюднюється разом із звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель та договором про закупівлю та додатками до нього, якщо закупівля здійснювалася відповідно до п. 9 та п. 13 особливостей.
Закупівля робіт з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, здійснювалася відповідно до п. 11 Особливостей, тому «обґрунтування підстави» для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель не передбачалося.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-26 10:19:58

Запит про надання пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі «Роботи з розроблення проектно-вишукувальної документації для об’єкту будівництва «Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Будівельників, 63» очікуваною вартістю 1448937,01 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-006668-a, 05.12.2023), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- замовником в електронній системі закупівель розміщено Договір від 04.12.2023 № 328-23/РП ( далі – Договір). В розділі 15 Договору зазначено, що: «Додатками до цього Договору, які є його невід’ємною частиною, є: Додаток №1 – Завдання на проєктування. Додаток №2 – Календарний план робіт. Додаток №3 – Договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт. Додаток № 4 – Зведений кошторис на проектні, науково-проектні, вишукувальні та локальні кошториси до нього. При цьому, в електронній системі закупівель до Договору не завантажено Додаток № 3 – Договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт. Поясніть наведене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в пояснені, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-31 09:19:48

відповідь на запит від 26.01.2024 р

Договірна ціна в Додатку №3 до Договору від 04.12.2023 № 328-23/РП завантажена в Протоколі погодження договірної ціни


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА"
#40256686
Переможець 1 448 937,01
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 11:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2024 11:31
ду 3 дог 328-23.pdf зміни до договору
14 березня 2024 11:30
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2024 11:38
ду 2 договір 328.pdf зміни до договору
20 лютого 2024 11:37
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2024 10:19
Ду 1 до договору 328-23-РП.pdf зміни до договору
06 лютого 2024 10:18
договір 328-23.pdf укладений
06 грудня 2023 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Додатку №1 пункту 12 до Договору №328-23/РП від 04.12.2023 р. Сторони домовились внести зміни та викласти Додаток №3 до Договору №328-23/РП від 04.12.2023 р. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 328-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами ст.651, 653, 654 ЦКУ, сторони вирішили внести зміни до Договору №328-23/РП від 04.12.2023 р. згідно Додаткової угоди №2 від 16.02.2024 р.
Номер договору про закупівлю: 328-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у п.4.2. Договору №328-23/РП від 04 грудня 2023р та викласти його в новій редакції редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 1 448 937,01 грн. (Один мільйон чотириста сорок вісім тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. 01 коп.) в т.ч. ПДВ 241 489,50 грн. Згідно з протоколом погодження договірної ціни (додаток №3 до цього Договору) Фінансування робіт у 2023 році згідно кошторисних призначень здійснювалося в розмірі 237 323,78 грн. (двісті тридцять сім тисяч триста двадцять три грн. 78 коп.) в т.ч. ПДВ 39 553,96 грн. Фінансування робіт у 2024 році згідно кошторисних призначень здійснюється в розмірі 1 211 613,23 грн (один мільйон двісті одинадцять тисяч шістсот тринадцять грн. 23 коп.) в т.ч. ПДВ 201 935,54 грн.»
Номер договору про закупівлю: 328-23/РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML