Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44220000-8 Столярні вироби (вікна, двері та супутні вироби).(Для усунення аварії, в зв’язку з ракетним обстрілом) за адресою: 84122, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Свободи, 12
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-12-05-005364-a ● 142366782b0d4503a0a9cc05fe44a66c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Слов'янська філія Державної установи "Донецький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38532001 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Cлов'янськ, вул. Свободи, буд. 12 |
Контактна особа: |
Людмила Падеріна +380957416762 paderina19762017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 12:16 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2023 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Вікна металопластикові (ширина*висота) 1150*2010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
22 штуки
Вікна металопластикові (ширина*висота) 1250*1750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
3 штуки
Двері металопластикові (ширина*висота) 920*2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ, вул.Свободи,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 6 Згода на обробку даних.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 6 Згода на обробку даних.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Тендерна документація.doc | |
05 грудня 2023 11:15 |
Тендерна документація.doc | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 3 Підстави п.47.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 3 Підстави п.47.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
05 грудня 2023 11:15 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2023 09:50
Дата відповіді: 09 грудня 2023 10:08
Чи передбачає дана закупівля монтаж?
Відповідь: Так, монтаж входить в ціну товара, це записано і в технічній характеристиці товара, і в проекті договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-05-005364-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2249508745
Дата подання: 15 грудня 2023 11:50
рішення замовника
З усією повагою до Замовника та Учасників. Але слід зауважити, що закупівля здійснюється згідно статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників пункт 4 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» Закону України Про публічні закупівлі.
1.На якій підставі Замовник нехтує своєю вимогою надання інформації та документів: № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір
(обов’язково)*?Надання накладної на підтвердження виконання договору?
2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати копію накладної до договору (на всю суму та на весь об’єм визначений договором), та договір заключний в системі ПРОЗОРО.
Вибраний переможець не надає накладної на підтвердження виконання договору,не приймав участі в закупівлях прозоро, тобто немає досвіду виконання аналогічного договору. Наданий аналогічний договір ФОП Михно О.В. з ТОВ «ЄДНІСТЬ» не виконаний на момент розгляду пропозицій та не заключний в системі ПРОЗОРО.
3. На вимогу надання протоколів випробувань на віконні,дверні блоки, а в технічних вимогах вказаний тип виробу-вхідні двері,ФОП Михно О.В. надає протоколи випробувань на балконні двері та зовнішні. ЦЕ НЕ ВХІДНІ ДВЕРІ ЗВВЕРНІТЬ УВАГУ.
Тендерна пропозиція вибраного переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо відмінити рішення про переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
1.На якій підставі Замовник нехтує своєю вимогою надання інформації та документів: № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір
(обов’язково)*?Надання накладної на підтвердження виконання договору?
2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати копію накладної до договору (на всю суму та на весь об’єм визначений договором), та договір заключний в системі ПРОЗОРО.
Вибраний переможець не надає накладної на підтвердження виконання договору,не приймав участі в закупівлях прозоро, тобто немає досвіду виконання аналогічного договору. Наданий аналогічний договір ФОП Михно О.В. з ТОВ «ЄДНІСТЬ» не виконаний на момент розгляду пропозицій та не заключний в системі ПРОЗОРО.
3. На вимогу надання протоколів випробувань на віконні,дверні блоки, а в технічних вимогах вказаний тип виробу-вхідні двері,ФОП Михно О.В. надає протоколи випробувань на балконні двері та зовнішні. ЦЕ НЕ ВХІДНІ ДВЕРІ ЗВВЕРНІТЬ УВАГУ.
Тендерна пропозиція вибраного переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо відмінити рішення про переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2023 10:38
Доброго дня! Уважно вивчивши Вашу вимогу стосовно невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Михно О.В., повідомляємо наступне:
1.Стосовно № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково).
Згідно Додатку 2 тендерної документації, учасник надає довідку складену у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів. Далі Замовник визначає вичерпний перелік інформації яка повинна бути зазначена у цій таблиці:
-повне найменування замовника згідно такого договору;
-його адреса та контактний номер телефону;
-відомості про найменування предмету договору;
-строки виконання.
(Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях прозоро, не встановлювалося)
У прикладі таблиці у додатку 2, (№ оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково)*) , спрямоване на обов’язкове заповнення цього поля, проте відсутня вимога щодо змісту наданої інформації. Учасником надана інформація (Без застосування закупівлі в системі Прозоро), про що додатково було складено довідку.
2. Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником у Додатку 2, тендерної документації надано вичерпне визначення аналогічного договору:
Аналогічним згідно умов даної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання вікон металопластикових або дверей металопластикових. (Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях прозоро, не встановлювалося)
У цьому ж додатку визначено обов’язкові поля таблиці для заповнення:
Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. (Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях прозоро, не встановлювалося)
У прикладі таблиці у додатку 2, (№ оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково)*) , спрямоване на обов’язкове заповнення цього поля, проте відсутня вимога щодо змісту наданої інформації. Учасником надана інформація (Без застосування закупівлі в системі Прозоро), про що додатково було складено довідку.
Наданий аналогічний договір ФОП Михно О.В. з ТОВ «ЄДНІСТЬ» виконаний у повному обсязі, на підтвердження учасником надано:
1)Аналогічний договір (3.3 ан. договір Єдність.pdf.)
2)Видаткова накладна на суму договору (3.4 Видаткова накладна Єдність.pdf)
3)Лист відгук про виконання договору (3.5Лист відгук Єдність.pdf.)
3. Стосовно надання протоколів випробувань на віконні, дверні блоки.
Відповідно додатку 4, Замовник визначив вичерпний перелік документів на підтвердження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Перелік документів, що має надати учасник:
- сертифікат відповідності на фурнітуру для вікон, дверей ,
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на профіль;
- протокол випробувань на віконні, дверні блоки
- протокол випробувань на склопакети.
У зазначеному переліку, Замовником не зазначалася вимога про надання протоколу випробувань на вхідні двері. Документи надані учасником ФОП Михно О.В., відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Твердження заявника про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Михно О.В.- є безпідставним. Пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Порушень вимог Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про захист економічної конкуренції» - не допущено. Вимога задоволенню не підлягає.
1.Стосовно № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково).
Згідно Додатку 2 тендерної документації, учасник надає довідку складену у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів. Далі Замовник визначає вичерпний перелік інформації яка повинна бути зазначена у цій таблиці:
-повне найменування замовника згідно такого договору;
-його адреса та контактний номер телефону;
-відомості про найменування предмету договору;
-строки виконання.
(Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях прозоро, не встановлювалося)
У прикладі таблиці у додатку 2, (№ оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково)*) , спрямоване на обов’язкове заповнення цього поля, проте відсутня вимога щодо змісту наданої інформації. Учасником надана інформація (Без застосування закупівлі в системі Прозоро), про що додатково було складено довідку.
2. Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником у Додатку 2, тендерної документації надано вичерпне визначення аналогічного договору:
Аналогічним згідно умов даної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання вікон металопластикових або дверей металопластикових. (Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях прозоро, не встановлювалося)
У цьому ж додатку визначено обов’язкові поля таблиці для заповнення:
Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. (Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях прозоро, не встановлювалося)
У прикладі таблиці у додатку 2, (№ оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково)*) , спрямоване на обов’язкове заповнення цього поля, проте відсутня вимога щодо змісту наданої інформації. Учасником надана інформація (Без застосування закупівлі в системі Прозоро), про що додатково було складено довідку.
Наданий аналогічний договір ФОП Михно О.В. з ТОВ «ЄДНІСТЬ» виконаний у повному обсязі, на підтвердження учасником надано:
1)Аналогічний договір (3.3 ан. договір Єдність.pdf.)
2)Видаткова накладна на суму договору (3.4 Видаткова накладна Єдність.pdf)
3)Лист відгук про виконання договору (3.5Лист відгук Єдність.pdf.)
3. Стосовно надання протоколів випробувань на віконні, дверні блоки.
Відповідно додатку 4, Замовник визначив вичерпний перелік документів на підтвердження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі
Перелік документів, що має надати учасник:
- сертифікат відповідності на фурнітуру для вікон, дверей ,
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на профіль;
- протокол випробувань на віконні, дверні блоки
- протокол випробувань на склопакети.
У зазначеному переліку, Замовником не зазначалася вимога про надання протоколу випробувань на вхідні двері. Документи надані учасником ФОП Михно О.В., відповідають вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Твердження заявника про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Михно О.В.- є безпідставним. Пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Порушень вимог Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про захист економічної конкуренції» - не допущено. Вимога задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2023-12-05-005364-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2249508745
Дата подання: 18 грудня 2023 12:02
рішення замовника
Вказати № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір
(обов’язково) можливо і відсутня вимога щодо змісту наданої інформації. Але зміст інформації має відповідати запиту. Де вказаний номер закупівлі?
Вимагаємо відмінити рішення про переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
(обов’язково) можливо і відсутня вимога щодо змісту наданої інформації. Але зміст інформації має відповідати запиту. Де вказаний номер закупівлі?
Вимагаємо відмінити рішення про переможця та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2023 11:49
Щодо надання інформації та документів, стосовно № оголошення про
закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково)
повідомляємо наступне.
За умовами визначеними оголошенням про проведення закупівлі
товарів, робіт послуг, установа проводить процедуру закупівлі – відкриті
торги у відповідності до особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про
публічні закупівлі” , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в
редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471,
далі – Особливості).
Пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники, які зобов’язані
здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону,
проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням
принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Особливості не передбачають відхиляти тендерну пропозицію
учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, проте
переможцем торгів надано відповідні документи на підтвердження
відсутності номеру оголошення під час здійснення закупівлі. Крім того, слід
звернути увагу на додаткову вимогу встановлену тендерною документацією.
Додатком 4 тендерної документації визначено обов’язкову умову участі в
закупівлі - ознайомлення з об’єктом, що зроблено переможцем торгів та
надано відповідні документи відповідної якості на підтвердження
компетентності.
З повагою
закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір (обов’язково)
повідомляємо наступне.
За умовами визначеними оголошенням про проведення закупівлі
товарів, робіт послуг, установа проводить процедуру закупівлі – відкриті
торги у відповідності до особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про
публічні закупівлі” , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в
редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471,
далі – Особливості).
Пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники, які зобов’язані
здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону,
проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням
принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Особливості не передбачають відхиляти тендерну пропозицію
учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, проте
переможцем торгів надано відповідні документи на підтвердження
відсутності номеру оголошення під час здійснення закупівлі. Крім того, слід
звернути увагу на додаткову вимогу встановлену тендерною документацією.
Додатком 4 тендерної документації визначено обов’язкову умову участі в
закупівлі - ознайомлення з об’єктом, що зроблено переможцем торгів та
надано відповідні документи відповідної якості на підтвердження
компетентності.
З повагою
Номер вимоги: UA-2023-12-05-005364-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2249508745
Дата подання: 19 грудня 2023 13:27
рішення замовника
ЗгідноЗакону України Про публічні закупівлі ст.29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою24 години про усунення невідповідностей в інформації та документах. Подані документи ФОП Михно О.В. не відповідають вимогам тендерної документації згідно вимог аналогічного договору, а саме наявність № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір
Вимагаємо відмінити неправомірне рішення про переможця.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо відмінити неправомірне рішення про переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2023 23:32
Шановний Учасник!
На поставлені вами питання, Замовником вже надавалась обґрунтована відповідь, однак вважаємо за необхідне розмістити наступну інформацію.
Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт, і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі.
Стаття 29 Закону не містить норм за змістом зазначеним вами у вимозі, проте ця норма закріплена в частині 9 статті 26 Закону і передбачає, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Як зазначалось вже раніше, за умовами визначеними оголошенням про проведення закупівлі товарів, робіт послуг, установа проводить процедуру закупівлі – відкриті торги у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471, далі – Особливості).
Пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Особливості не передбачають відхиляти тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, проте переможцем торгів надано відповідні документи на підтвердження відсутності номеру оголошення під час здійснення закупівлі. Крім того, слід звернути увагу на додаткову вимогу встановлену тендерною документацією. Додатком 4 тендерної документації визначено обов’язкову умову участі в закупівлі - ознайомлення з об’єктом, що зроблено переможцем торгів та надано відповідні документи відповідної якості на підтвердження компетентності.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Аналогічним згідно умов даної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання вікон металопластикових або дверей металопластикових.
(Додаткових вимог стосовно участі в закупівлях Прозоро, не встановлювалося). Тому, звертаємо вашу увагу, що Замовник сам визначає, яка саме інформація та документи мають надаватись
Звертаємо увагу, що Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати дискримінаційних вимог до учасників.
Скаржник інтерпретує зміст таблиці, як дискримінаційну вимогу, хоча вона такою не є. Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника здійснюється замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону, та переліком інформації та/або документів, передбачених статтею 29 Закону.
Враховуючи вищевикладене, заявлена вами помилка в документації переможця не є важливим критерієм для надання часу для її виправлення та/або усунення. Таким чином, Замовником правомірно і без порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» визначено тендерну пропозицію ФОП Михно О.В. такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
З повагою
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2023 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Михно Олена Вячеславівна" |
1 089 229,68
UAH з ПДВ
|
1 067 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 068 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАЙСТЕРБУД-Д" |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
1 078 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Михно Олена Вячеславівна" #3183420646 |
Переможець |
1 067 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 09:40
|
Звіту Столярні вироби.pdf | укладений |
15 січня 2024 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2023 14:44
|
Доп_уг_дог_24-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 09:31
|
Дог_24.pdf | укладений |
21 грудня 2023 09:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вікна металопластикові (ширина*висота) 1150*2010 | 44 | штуки |
15 977,00
UAH
|
Вікна металопластикові (ширина*висота) 1250*1750 | 22 | штуки |
15 022,00
UAH
|
Двері металопластикові (ширина*висота) 920*2150 | 3 | штуки |
11 176,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Пункт 1.1 в наступній редакції: Постачальник передає у власність Покупця, а Покупець сплачує за металопластикові вікна та двері (для усунення аварії в зв'язку з ракетним обстрілом) за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (далі "товар"), в асортименті, кількості та ціні, визначених у специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною договору. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вікна металопластикові (ширина*висота) 1150*2010 | 44 | штуки |
15 977,00
UAH
|
Вікна металопластикові (ширина*висота) 1250*1750 | 22 | штуки |
15 022,00
UAH
|
Двері металопластикові (ширина*висота) 920*2150 | 3 | штуки |
11 176,00
UAH
|