Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ "ПІВДЕННИЙ БУГ" |
Код ЄДРПОУ: | 08733794 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 25 |
Контактна особа: |
Петро Дреженков +380977535893 drezenkovpo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 11:49 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2023 11:49 |
Очікувана вартість: | 2 235 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 354,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 09:43 |
Додаток 6.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
Додаток 6.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
додаток 1.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
додаток 2.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
ДОДАТОК3.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
ДОДАТОК3.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
ДОДАТОК4.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
ДОДАТОК4.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
тд мясо 2024 рік.doc | |
05 грудня 2023 09:43 |
додаток 5.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
тд мясо 2024 рік.doc | |
05 грудня 2023 09:43 |
додаток 5.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
додаток 1.docx | |
05 грудня 2023 09:43 |
додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимоги зазначені в тендерній докуменації не обмежують конкуренне середовище, оскільки у всіх учасникків є моливість виготовити зазначені у ваші вимозі документи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000027 ● 604e5de6c49e46f5810a634a62ae6e16
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 12-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 12-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ "ПІВДЕННИЙ БУГ" UA-2023-12-05-002036-a 05.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 16:52:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (М'ясо яловиче 1 категорії охолоджене напівтушки; м'ясо яловиче вирізка охолоджене; м'ясо яловиче грудна частина (мякоть); м’ясо свинини 1 категорії охолоджене напівтушки; м’ясо свинини корейка; м’ясо свинини тазостегнова частина, без кістки мякоть; печінка яловича охолоджена; язик яловичий охолоджений; тушка куряча патрана с/м; стегно куряче с/м; качка тушка патрана с/м)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-002036-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 09:15:16
пояснення
Розглянувши питання поставлені по закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (М'ясо яловиче 1 категорії охолоджене напівтушки; м'ясо яловиче вирізка охолоджене; м'ясо яловиче грудна частина (мякоть); м’ясо свинини 1 категорії охолоджене напівтушки; м’ясо свинини корейка; м’ясо свинини тазостегнова частина, без кістки мякоть; печінка яловича охолоджена; язик яловичий охолоджений; тушка куряча патрана с/м; стегно куряче с/м; качка тушка патрана с/м) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-05-002036-a ) інформуємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель здійснюється на підставі вимог до якості товару з врахуванням вимог які ставляться до продуктів харчування Держпродслужбою з врахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 29 березня 2002 р. N 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту»
Та потреби в забезпеченні харчування пацієнтів центру.
Визначення вартості здійснюється шляхом аналізу ринку товарів та врахуванням даних розміщених Державною службою статистики України. на сайті https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та налізом сайтів магазинів СІЛЬПО, АТБ та інших які здійснюють продаж продуктів харчування.
Відповідне обґрунтування розміщено на сайті МРЦ МВС України «Південний Буг» за посиланням https://docs.google.com/document/d/1o7Z4_YZ0nmi1uvBgKxnStWTasdeKlZE0lo7m8D5y-Ck/edit
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 16:53:18
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 «М’ясо» (М'ясо яловиче 1 категорії охолоджене напівтушки; м'ясо яловиче вирізка охолоджене; м'ясо яловиче грудна частина (мякоть); м’ясо частина, без кістки мякоть; печінка яловича охолоджена; язик яловичий свинини 1 категорії охолоджене напівтушки; м’ясо свинини корейка; м’ясо свинини тазостегнова охолоджений; тушка куряча патрана с/м; стегно куряче с/м; качка тушка патрана с/м) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-002036-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
поясніть як при розгляді пропозиції ФОП «БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ» Замовником враховано той факт, що висновок санітарно – епідеміологічної експертизи виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів №602-123-20-3/14357 від 12.04.2018, терміном дії 5 років, тобто до 12.04.2023 року.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 09:52:12
відповідь
Відповідно до тендерної документації на закупівлю затвердженою уповноваженою особою 05 грудня 2023 року визначено вимоги щодо предмету закупівлі та умови проведення закупівлі.
12 грудня 2023 року ФОП Білан А.Б. завантажено файл 65. 2_5456624171381439172_231211_094845.pdf в якому розміщено висновок № 602-123-20-3/14357 об’єктом експертизи є полімерні суміші.
Затвердженою тендерною документацією не вимагалось надання зазначеного документа тому при оцінці пропозиції учасника ФОП Білан А.Б. не враховувалось строк дії зазначеного висновку оскільки зазначений документ не вимагався.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ " |
1 999 500,00
UAH з ПДВ
|
1 849 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" |
2 214 500,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ" |
2 216 000,00
UAH з ПДВ
|
2 171 290,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ
" #3175309695 |
Переможець |
1 849 930,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:27
|
1219 дод 1.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:37
|
1219.PDF | укладений |
22 грудня 2023 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 1219-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |