Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі код за ДК 021:2015: 15330000-0 (оброблені фрукти та овочі)
Очікувана вартість
135 723,00 UAH
UA-2023-12-04-020516-a ● 983d544a769449d79657d09cf5f114be
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БІЛОГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1" БІЛОГОРОДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25667165 |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., Білогородка, вул. Сосніних, будинок 2 |
Контактна особа: |
Петровська Інна Віталіївна +380981232214 25667165@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 20:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 135 723,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 678,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 4000,00 (чотири тисячі гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 кілограм
Горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331133-8 — Колотий горох
180 кілограм
Горошок свіжоморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331132-1 — Оброблений горох
30 кілограм
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331461-6 — Консервована квашена капуста
12 кілограм
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331131-4 — Оброблена квасоля
330 кілограм
Огірки солені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
165 кілограм
Помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
60 кілограм
Родзинки б/кісточки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15332419-4 — Родзинки без кісточок
210 кілограм
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
135 кілограм
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
105 кілограм
Шипшина сушена (плоди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
300 кілограм
Ягоди свiжо-мороженi (асортi)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Сосніних, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 20:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 20:15 |
Тендерна документація.pdf | |
04 грудня 2023 20:15 |
Додаток 4.docx | |
04 грудня 2023 20:15 |
Додаток 3.docx | |
04 грудня 2023 20:15 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
04 грудня 2023 20:15 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-04-020516-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 08 грудня 2023 23:39
Дискримінаційні вимоги встановлені Замовником в тендерной документації
Згідно пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Предметом даної закупівлі є товар який не відносить до продуктів харчування тваринного походження. Що в свою чергу не передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру отримання Експлуатаційного дозволу Учасниками, в супереч чинного законодавства України.
Згідно пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту (не менше двох одиниць).
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
По-перше. Доставка товару здійснюється на одну адресу Замовника. Так достатньо одного транспортного засобу для виконання заявки та поставки товару.
Таким чином встановивши вимогу щодо наявності в учасника двох транспортних засобів унеможливлює участь у закупівлі для учасників які мають один транспортний засіб. А це порушення принципів здійснення публічних закупівль.
Згідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2021-2023 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.»
Тут взагалі складається враження що Замовник взагалі не читає чинного Законодавство України ! Встановлювати вимоги щодо певного проміжку часу щодо виконання аналогічних договорів заборонено безліччю рішеннями Антимонопольного комітету та відповідними органами. Достатньо просто відкрити рішення які є публічними.
Дана вимога дискримінаційна та обмежує участі потенційних учасників в цій процедурі закупівлі.
Рекомендуємо Замовнику хоча б інколи читати чинне законодавство.
Виходячи з догіки замовника участь у закупівлі можуть прийняти тільки учасники які постачали товар з початком війни.
По-третє. Встановивши вимогу про те «Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця» Замовник в котре порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна) незалежно від їхньої форми власності.
Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів.
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, та не зобов’язаний цей робити, та взагалі і не може, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна.
Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
Звертаємо увагу що встановлення таких вимог унеможливлює здорову конкуренцію та участь у даній процедурі закупівлі , що в свою чергу може призвести до розтрати бюджетних коштів та завдати збитки державі, особливо під час війни в нашій країні.
Розгорнути
Згорнути
«Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Предметом даної закупівлі є товар який не відносить до продуктів харчування тваринного походження. Що в свою чергу не передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру отримання Експлуатаційного дозволу Учасниками, в супереч чинного законодавства України.
Згідно пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту (не менше двох одиниць).
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
По-перше. Доставка товару здійснюється на одну адресу Замовника. Так достатньо одного транспортного засобу для виконання заявки та поставки товару.
Таким чином встановивши вимогу щодо наявності в учасника двох транспортних засобів унеможливлює участь у закупівлі для учасників які мають один транспортний засіб. А це порушення принципів здійснення публічних закупівль.
Згідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2021-2023 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.»
Тут взагалі складається враження що Замовник взагалі не читає чинного Законодавство України ! Встановлювати вимоги щодо певного проміжку часу щодо виконання аналогічних договорів заборонено безліччю рішеннями Антимонопольного комітету та відповідними органами. Достатньо просто відкрити рішення які є публічними.
Дана вимога дискримінаційна та обмежує участі потенційних учасників в цій процедурі закупівлі.
Рекомендуємо Замовнику хоча б інколи читати чинне законодавство.
Виходячи з догіки замовника участь у закупівлі можуть прийняти тільки учасники які постачали товар з початком війни.
По-третє. Встановивши вимогу про те «Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця» Замовник в котре порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна) незалежно від їхньої форми власності.
Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів.
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, та не зобов’язаний цей робити, та взагалі і не може, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна.
Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
Звертаємо увагу що встановлення таких вимог унеможливлює здорову конкуренцію та участь у даній процедурі закупівлі , що в свою чергу може призвести до розтрати бюджетних коштів та завдати збитки державі, особливо під час війни в нашій країні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2023 15:55
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником в тендерний документації включено вимогу про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, складських приміщень з відповідними умовами для зберігання асортименту товару та наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту. Також встановлено вимоги про наявність документів, які передбачені чинним законодавством для підтвердження вищевказаного обладнання та матеріально-технічної бази. Отже Замовником не порушено вимоги Законодавства, відповідно зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій