Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи код за ДК 021:2015: 03220000-9 (Свіжі овочі та фрукти)
Очікувана вартість
501 288,00 UAH
UA-2023-12-04-020348-a ● 72cd887d66514f9fbc208322c205e479
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гореницький ліцей Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26312524 |
Місцезнаходження: | 08114, Україна , Київська обл., Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150 |
Контактна особа: |
Рудик Юлія Олександрівна +380983779258 uliarr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 501 288,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 506,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 кілограм
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
950 кілограм
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
360 кілограм
Буряк свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
3 кілограм
Гарбуз свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221200-8 — Плодові овочі
900 кілограм
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
60 кілограм
Капуста червонокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
5 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
450 кілограм
Мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
400 кілограм
Морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
500 кілограм
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
180 кілограм
Перець солодкий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий
5 кілограм
Петрушка (корінь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
15 кілограм
Селера (корінь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
500 кілограм
Томати (помідори) свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
190 кілограм
Цибуля ріпчата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
6 кілограм
Часник свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі
1500 кілограм
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08114, Україна, Київська область, с.Гореничі, с.Гореничі, вул.Соборна, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі на умовах: сплатити протягом 30 календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2023 19:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2023 19:35 |
тендерна документація.pdf | |
04 грудня 2023 19:35 |
оголошення овочі.PDF | |
04 грудня 2023 19:35 |
Додаток 4.pdf | |
04 грудня 2023 19:35 |
Додаток 3.pdf | |
04 грудня 2023 19:35 |
Додаток 2 проект договору.pdf | |
04 грудня 2023 19:35 |
Додаток 1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-04-020348-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 08 грудня 2023 23:30
Дискримінаційний вимоги встановлені Замовником в тендерній документації
Згідно пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
«Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Предметом даної закупівлі є товар який не відносить до продуктів харчування тваринного походження. Що в свою чергу не передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру отримання Експлуатаційного дозволу Учасниками, в супереч чинного законодавства України.
Згідно пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту (не менше двох одиниць).
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
По-перше. Доставка товару здійснюється на одну адресу Замовника. Так достатньо одного транспортного засобу для виконання заявки та поставки товару.
Таким чином встановивши вимогу щодо наявності в учасника двох транспортних засобів унеможливлює участь у закупівлі для учасників які мають один транспортний засіб. А це порушення принципів здійснення публічних закупівль.
Згідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2021-2023 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.»
Тут взагалі складається враження що Замовник взагалі не читає чинного Законодавство України ! Встановлювати вимоги щодо певного проміжку часу щодо виконання аналогічних договорів заборонено безліччю рішеннями Антимонопольного комітету та відповідними органами. Достатньо просто відкрити рішення які є публічними.
Дана вимога дискримінаційна та обмежує участі потенційних учасників в цій процедурі закупівлі.
Рекомендуємо Замовнику хоча б інколи читати чинне законодавство.
Виходячи з догіки замовника участь у закупівлі можуть прийняти тільки учасники які постачали товар з початком війни.
По-третє. Встановивши вимогу про те «Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця» Замовник в котре порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна) незалежно від їхньої форми власності.
Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів.
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, та не зобов’язаний цей робити, та взагалі і не може, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна.
Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
Звертаємо увагу що встановлення таких вимог унеможливлює здорову конкуренцію та участь у даній процедурі закупівлі , що в свою чергу може призвести до розтрати бюджетних коштів та завдати збитки державі, особливо під час війни в нашій країні.
Розгорнути
Згорнути
«Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
Предметом даної закупівлі є товар який не відносить до продуктів харчування тваринного походження. Що в свою чергу не передбачає обовязок потенційних Учасників отримання Експлуатаційного дозволу на такі потужністі, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти процедуру отримання Експлуатаційного дозволу Учасниками, в супереч чинного законодавства України.
Згідно пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме:
Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту (не менше двох одиниць).
Дана вимога містить ознаки дискримінації та порушує чинне законодавство України з наступних причин:
По-перше. Доставка товару здійснюється на одну адресу Замовника. Так достатньо одного транспортного засобу для виконання заявки та поставки товару.
Таким чином встановивши вимогу щодо наявності в учасника двох транспортних засобів унеможливлює участь у закупівлі для учасників які мають один транспортний засіб. А це порушення принципів здійснення публічних закупівль.
Згідно пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою* з інформацією про виконаний аналогічний договір за 2021-2023 рік з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.»
Тут взагалі складається враження що Замовник взагалі не читає чинного Законодавство України ! Встановлювати вимоги щодо певного проміжку часу щодо виконання аналогічних договорів заборонено безліччю рішеннями Антимонопольного комітету та відповідними органами. Достатньо просто відкрити рішення які є публічними.
Дана вимога дискримінаційна та обмежує участі потенційних учасників в цій процедурі закупівлі.
Рекомендуємо Замовнику хоча б інколи читати чинне законодавство.
Виходячи з догіки замовника участь у закупівлі можуть прийняти тільки учасники які постачали товар з початком війни.
По-третє. Встановивши вимогу про те «Якщо Учасник орендує автомобілі та приміщення – надати витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей орендодавця» Замовник в котре порушує вимоги чинного законодавства України, оскільки Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачається взагалі процедура Реєстрація потужності для діяльності що пов’язано з наданням в оренду транспортних засобів та/або приміщення(майна) незалежно від їхньої форми власності.
Реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби здійснюється виключно операторами ринку, у випадку якщо оператор ринку здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів.
Встановивши дану вимогу Замовник штучно здійснює звуження потенційного кола учасників, шляхом зобов’язання пройти таку процедура, але на цей раз навіть тих хто зовсім не має відношення до вище згаданої діяльності, та не зобов’язаний цей робити, та взагалі і не може, оскільки його діяльність передбачає лише надання в оренду майна.
Вимагаємо Замовника невідкладно внести зміни до тендерної документації шляхом видалення та/або виправлення дискримінаційних та протиправних вимог. В інакшому випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів для притягнення уповноважених осіб Замовника до відповідальності.
Звертаємо увагу що встановлення таких вимог унеможливлює здорову конкуренцію та участь у даній процедурі закупівлі , що в свою чергу може призвести до розтрати бюджетних коштів та завдати збитки державі, особливо під час війни в нашій країні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2023 14:24
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником в тендерний документації включено вимогу про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, складських приміщень з відповідними умовами для зберігання асортименту товару та наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту. Також встановлено вимоги про наявність документів, які передбачені чинним законодавством для підтвердження вищевказаного обладнання та матеріально-технічної бази.
Вимогу щодо наявності в Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту встановлено з метою безперебійної постави продуктів харчування, оскільки Замовник є закладом освіти і відповідно зрив постачання продуктів харчування може призвести до збою харчування, наприклад у разі, якщо в постачальника вийде з ладу наявний один автотранспорт, і відповідно замінити його буде нічим.
Пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлено вимогу про наявність досвіду виконання аналогічного досвіду в період з 2021 року по 2023 рік, тобто учасник повинен мати досвід постачання предмету закупівлі принаймні одному замовнику в один із трьох вказаних років. Дана вимога встановлена з метою підтвердження діяльності учасника та спроможності постачати товар в заклад освіти.
Таким чином всі вимоги в тендерній документації є правомірними та не підлягають виключенню.
Вимогу щодо наявності в Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, призначеного для перевезення харчового продукту встановлено з метою безперебійної постави продуктів харчування, оскільки Замовник є закладом освіти і відповідно зрив постачання продуктів харчування може призвести до збою харчування, наприклад у разі, якщо в постачальника вийде з ладу наявний один автотранспорт, і відповідно замінити його буде нічим.
Пунктом 28 передбачено, що у тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником встановлено вимогу про наявність досвіду виконання аналогічного досвіду в період з 2021 року по 2023 рік, тобто учасник повинен мати досвід постачання предмету закупівлі принаймні одному замовнику в один із трьох вказаних років. Дана вимога встановлена з метою підтвердження діяльності учасника та спроможності постачати товар в заклад освіти.
Таким чином всі вимоги в тендерній документації є правомірними та не підлягають виключенню.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій