Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2023-12-04-019451-a 05062ef5f96745a2b49529a4f743307c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Хеленюк

+380982799502 svetlanaheleniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03397564
Місцезнаходження: 29001, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85
Контактна особа: Світлана Хеленюк
+380982799502
svetlanaheleniuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2023 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2024 15:57
Початок аукціону: 05 березня 2024 15:57
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 послуга
Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31363, Україна, Хмельницька область, село Ружичанка, Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 лютого 2024 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 13:21
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами 4.doc
29 лютого 2024 13:21
ТД зі змінами 4.doc
29 лютого 2024 13:21
зміни 4.docx
23 лютого 2024 12:11
зміни 3.docx
21 лютого 2024 13:35
Додаток 2 Проект договору зі змінами 2.docx
21 лютого 2024 13:34
зміни 2.docx
11 січня 2024 14:34
зміни.docx
29 лютого 2024 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2024 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2024 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2024 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2023 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 13:21
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами 4.doc
21 лютого 2024 13:35
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами 2.doc
11 січня 2024 14:34
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами.doc
04 грудня 2023 17:39
Додаток 1 Технічне завдання.doc
29 лютого 2024 13:21
ТД зі змінами 4.doc
23 лютого 2024 12:12
ТД зі змінами 3.doc
21 лютого 2024 13:35
ТД зі змінами 2.doc
11 січня 2024 14:34
ТД зі змінами.doc
04 грудня 2023 17:39
ТД.doc
29 лютого 2024 13:21
зміни 4.docx
23 лютого 2024 12:11
зміни 3.docx
21 лютого 2024 13:35
Додаток 2 Проект договору зі змінами 2.docx
11 січня 2024 14:34
Додаток 2 Проект договору зі змінами.docx
04 грудня 2023 17:39
Додаток 2 Проект договору.docx
21 лютого 2024 13:34
зміни 2.docx
11 січня 2024 14:34
зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

На чому готуються супи?
Дата подання: 22 лютого 2024 19:51
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:11
Чи входить у склад супів (які йдуть на сніданок, обід і вечерю), м'ясна сировина, бульйон чи ці супи повинні бути на воді?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до меню, де буде уточнено це питання.
чи потрібно подавати меню у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 22 лютого 2024 19:51
Дата відповіді: 23 лютого 2024 13:13
Чи потрібно подавати у складі тендерної пропозиції меню з указанням показників Білків, Жирів та Вуглеводів, Енергетичної цінності, наведене у Додатку №1 до тендерної документації?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до Додатку 1 до тендерної документації та буде враховане ваше питання.
Чи буде техзавдання в новій редакції?
Дата подання: 28 лютого 2024 12:20
Дата відповіді: 28 лютого 2024 16:51
Шановний замовнику! У відповідь на питання та вимоги від 22.02.2024 ви вказали, що вами будуть внесені зміни до меню. Наступного дня ви оприлюднили нову редакцію ТД, однак додаток 1 (техзавдання) в новій редакції оприлюднений не був. До кінцевого строку подачі тендерних пропозицій залишилось 4 дні. Чи слід розцінювати факт відсутності нової редакції додатка 1 до ТД як його скасування? Жодних технічних вимог до предмета закупівлі та кваліфікаційних критеріїв до учасників ви не висуваєте?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені Замовником, також, у разі потреби,буде продовжено строк для подання пропозицій, відповідно до законодавства.
Коли будуть внесені зміни в меню?
Дата подання: 28 лютого 2024 17:52
Дата відповіді: 29 лютого 2024 09:44
Шановний замовнику! Враховуючи той факт, що в рішенні АМКУ від 23.01.2024 № 1406 вже зафіксовано факт невиконання вами рішення АМКУ, попереджаємо: у разі, якщо станом на 11 год. 00 хв. 29 лютого 2024 р. Вами не буде оприлюднено додатки до тендерної документації у редакції з урахуванням вимог, про задовлення яких Ви повідомили в електронній ситемі закупівель, нами буде подана скарга і ваша процедура - через ваші власні порушення - буде втретє заблокована процедурою оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Як раніше зазначав Замовник у відповідь на запитання учасника, 29 лютого до 15.00 у системі прозорро будуть оприлюднені зміни до меню, які наразі опрацьовуються відповідальними працівниками. Відповідно до п 54 ПКМУ № 1178 : "У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів." У звʼязку із внесенням змін строк подання пропозицій буде продовжено до 05.03.2024. Відповідно, на той самий термін буде пролонговано право на оскарження умов тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-12-04-019451-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 22 лютого 2024 20:22
Приведіть ваше меню у відповідність до таблиці 1 Додатку 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»
Шановний замовнику! Ваше меню мало не кожним своїм пунктом суперечить таблиці 1 Додатку 2 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні». А це означає: 1) ви не маєте права замовляти такі послуги для харчування пацієнтів; 2)ви не маєте права на податкову пільгу з ПДВ і повинні нарахувати на придбане харчування ПДВ, тобто – завдати самим собі збитків на 20% вартості послуги (або державі – якщо ви це ПДВ не заплатите). Наполегливо просимо привести своє меню у відповідність до згаданого Наказу МОЗ № 931, і почати з питання: ЧОМУ У ВАС В УСІХ ДІЄТАХ ОДНАКОВА ГРАМОВКА І КБЖУ? Придивіться до вимог Наказу № 931: Гіпотрофія (висококалорійна та високобілкова дієта), Нормотрофія та Гіпертрофія (низькокалорійна дієта) мають РІЗНУ кількість КБЖУ і грамовки основних продуктів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 10:29
Замовником будуть внесені зміни до меню.
Номер вимоги: UA-2023-12-04-019451-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 22 лютого 2024 20:44
виконайте нарешті рішення АМКУ
Шановний замовнику!
Вам АМКУ двічі(!) вказав, що меню повинно бути додатком до договору до закупівлю, бо інакше маєм невизначений предмет закупівлі. Але ви послідовно ігноруєте рішення органу оскарження. Відповідно до статті 41 Закону договір укладається відповідно до умов тендерної пропозиції, а недотримання цієї вимоги тягне за собою нікчемність договору (ст 43 Закону). А це означає, що договір без меню (хоча в тендерній пропозиції це меню буде) – нікчемний. Ваші постійні намагання ухилитися від фіксації меню будуть кваліфіковані аудиторами як умисел на зловживання і розтрату. Ви розраховуєте, що як в договорі немає меню (з найменуванням і грамовкою страв) – то й порушити його неможливо, навіть якщо ваш постачальник возитиме вам один хліб і кип’ячену воду. А натомість, шановний замовнику, ви не доведете жодному аудитору, що отримуєте послугу відповідно до вимог Наказу МОЗ № 931. Тим більше, що прописане у тендерній документації меню йому не відповідає. Виконайте вимогу закону: додайте до проекту договору меню, яке відповідає Наказу МОЗ № 931.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 18:08
Шановний учасник!

Звертаємо увагу на те, що у рішенні АМКУ № 1406-р/пк-пз від 23.01.2024 щодо закупівлі UA-2023-12-04-019451-a вказано:

«Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації" та зобов'язано Замовника внести зміни до Документації.»

При цьому, у мотивувальній частині рішення АМКУ відсутня вказівка на те, що «меню повинно бути додатком до договору до закупівлю», про що стверджує учасник.

Наголошуємо на тому, що учасник неодноразово звертався зі скаргами до АМКУ, за результатами яких орган оскарження жодного разу не вказував на те, що конкретне фіксоване меню має бути визначено як додаток до договору про закупівлю.

Тобто, орган оскарження прислухався до пояснень Замовника в цій частині.

Вкотре наголошуємо на тому, що чинна методологія системи лікувального харчування хворих, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», зобовʼязує заклад охорони здоровʼя при організації лікувального харчування враховувати дуже багато змінних чинників, зокрема:

- харчовий статус хворого, його індивідуальні потреби у нутрієнтах та клінічний стан;
- індекс маси тіла, який у кожної людини є індивідуальним;
- стать та вік;
- дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (використовується повне або часткове парентеральне харчування, елементне та зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти) та на етапі реконвалесценції
- індивідуалізація калорійності та хімічного складу дієти залежно від трофологічного стану хворого, основного та супутнього діагнозів досягається за рахунок корекції стандартного раціону шляхом збільшення чи зменшення у ньому кількості буфетної продукції (хліб, цукор, масло), підбору гарнірів (зернові, овочеві) та використання нерегламентованого (домашнього) харчування відповідно до рекомендацій лікаря-дієтолога (лікаря);
Також, за наявності показань та відповідно до рекомендацій лікаря-дієтолога або іншого лікаря на всіх етапах лікування хворих можуть бути призначені дієтичні добавки, функціональні харчові продукти та продукти для спеціального дієтичного споживання».

Відповідно до п. 1.6 наказу МОЗ № 931 моніторинг ефективності нутріціологічної підтримки доцільно проводити шляхом:
щоденного зважування та визначення індексу маси тіла;
огляду пацієнта для виявлення ознак надлишку або дефіциту нутрієнтів; оцінки енергетичного балансу; оцінки стану білкового обміну; оцінки стану ліпідного обміну; оцінки стану вуглеводного обміну; оцінки стану вітамінного обміну; оцінки стану мінерального обміну; дослідження рівня цукру в крові з метою виявлення толерантності до вуглеводного навантаження та регуляції доз інсуліну; дослідження вмісту альбуміну в крові – один раз на тиждень; контролю за вмістом тригліцеридів, холестерину та ліпопротеінів у крові – один раз на тиждень.

У звʼязку із цим, звертаємо увагу на розʼяснення, яке міститься у листі МОЗ від 06.06.2014 № 3.18/15834, відповідно до якого допускається використання взаємозамінних продуктів, з метою задоволення потреб в харчових речовинах тваринного чи рослинного походження.
У цьому ж листі йдеться про те, що дія наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. N 931 у частині норм харчування не поширюється на організацію лікувального харчування ветеранів війни та інших прирівняних до них категорій хворих. Для них слід застосовувати норми харчування, які затверджені наказом МОЗ України від 21.04.2009 р. N 262 "Про затвердження рекомендованого середньодобового набору продуктів харчування для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах", який розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 р. N 680.
Необхідно також застосовувати відповідні норми для організації лікувального харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. N 1752.
Лишаються чинними також норми харчування дітей та молоді, які перебувають у центрі для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, затверджені наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 20.12.2006 р. N 4273.
Пацієнти, які належать до категорії осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, повинні отримувати додаткове харчування відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Отже, у разі потрапляння на лікування до закладу окремих груп чи верств населення (вагітних, ветеранів війни, осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи тощо) Замовник зобовʼязане враховувати вимоги до їх харчування.
Крім цього, дієтичні рекомендації щодо правильного вибору продуктів харчування містяться у уніфікованому клінічному протоколі первинної, екстреної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги "артеріальна гіпертензія", затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24.05.2012 N 384, відповідно до яких пацієнту слід дотримуватися харчування, рекомендованого лікарем залежно від конкретного стану здоровʼя пацієнта.
Таким чином, очевидно, що Замовник зобовʼязаний, в першу чергу, дбати про здоровʼя пацієнта, про відповідність харчування фізіологічним потребам людини.
Підкреслюємо, що у даних правовідносинах «зручність» умов договору для потенційних постачальників послуг не є вирішальним чинником.
Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У даному випадку, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета будуть чітко визначені Замовником у Технічному завданні. Питанню порядку наданню послуг присвячений Розділ 5 проекту договору про закупівлю, який не відрізнятися від змісту іншої частини технічної документації про закупівлю.
З огляду на це, Замовник не вбачає правових і фактичних підстав для внесення змін до проекту договору.


Номер вимоги: UA-2023-12-04-019451-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 22 лютого 2024 20:44
виправте помилки в меню
Невірна калоріність для Кефіру за рахунок того що показники указані Білок - 5,04г, Жир - 6,3г, Вуглеводи - 5,1г , а калорійність 0,93ккал. А повинна бути з тими показниками 97,26ккал. Тобто, ви у 100 разів занизили калорійність кефіру. Виправте свої помилки!
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 10:28
Замовником будуть внесені зміни до меню.
Номер вимоги: UA-2023-12-04-019451-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 22 лютого 2024 20:46
неправильна калорійність напоїв
Напої стоять через слеш з цукром та без цукру. При тому калорійність однакова, хоча повинна відрізнятись. Невжи ви гадаєте, що цукор не має калоірйності? Виправте помилки в меню!
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 10:28
Замовником будуть внесені зміни до меню.
Номер вимоги: UA-2023-12-04-019451-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 22 лютого 2024 20:53
виправте помилки в меню
У вас в меню недозволені крупи, перевищення норми хліба, однакова калорійність у супах та гарнірах з різною закладкою круп (хоча крупи мають різну калорійність) , чомусь однакові позиції з різними КБЖУ (Суп ячмінний з зеленню) і калорійність раціонів, яка не відповідає жодній дієті з Наказу МОЗ № 931. Приведіть меню у відповідність до Наказу МОЗ № 931.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 лютого 2024 10:28
Замовником будуть внесені зміни до меню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-12-04-019451-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 08 грудня 2023 18:19
СКАРГА
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2023 17:26
рішення від 12.12.2023 № 19935.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2023 17:24
рішення від 20.12.2023 № 20558.pdf
Дата публікації: 25 грудня 2023 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ №20558-р/пк-пз від 20.12.2023 р. у закупівлю код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3), UA-2023-12-04-019451-a Замовником внесено зміни до тендерної документації. Замовник виконав рішення.
Номер скарги: UA-2023-12-04-019451-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 12 січня 2024 17:12
скарга
порушення законодавства про закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2024 17:00
рішення від 16.01.2024 № 876.pdf
Дата публікації: 16 січня 2024 17:00
рішення від 23.01.2024 № 1406.pdf
Дата публікації: 26 січня 2024 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ № 1406-р/пк-пз від 23.01.2024 року у закупівлю код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3), UA-2023-12-04-019451-a Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Замовник виконав рішення АМКУ.
Номер скарги: UA-2023-12-04-019451-a.c8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 12 березня 2024 18:31
Скарга ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (що відбулося після оцінки тендерних пропозицій)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 березня 2024 16:24
рішення від 14.03.2024 № 4681.pdf
Дата публікації: 14 березня 2024 16:23
рішення від 25.03.2024 №5325.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 09:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

15 грудня 2023 18:46
Договір 04_12 (1).pdf
15 грудня 2023 18:46
Договір 341-Т (1).pdf
15 грудня 2023 18:46
Договір 517 (1).pdf
15 грудня 2023 18:46
Додаткові пояснення 2.docx
11 січня 2024 14:42
Протокол 49.PDF

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

12 березня 2024 17:06
Потужності-Бубенцова.pdf
12 березня 2024 17:09
Електронний підпис

Документи подані замовником

18 березня 2024 15:05
Акт дизинф сычень 2024.pdf
18 березня 2024 15:05
Довідка про МТБ.pdf
18 березня 2024 15:05
Акт дизин лютий 2024 (1).pdf
18 березня 2024 15:05
Акт Держспоживслужби 2023.pdf
18 березня 2024 15:05
Гарантійний лист 2.pdf
18 березня 2024 15:05
Сертифікат ISO.pdf
18 березня 2024 15:05
Потужності.pdf

Документи Органу Оскарження

14 березня 2024 16:23
рішення від 14.03.2024 № 4681.pdf
28 березня 2024 09:28
рішення від 25.03.2024 №5325.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-26-000003 ● cfa6b8a420b94ec8a12780b85ad96891
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2024 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2024 № 33-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.04.2024 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2023-12-04-019451-a 04.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-03 10:21:18

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-019451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-07 14:26:02

Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.05.2024 р.

Надаємо Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.05.2024 р.:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначалася Замовником у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Оскільки модель діяльності підприємства не потребує власного харчоблоку і не забезпечує самостійне приготування їжі для пацієнтів, на першому етапі Замовником, на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення власної діяльності у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань, була визначена потреба в отриманні Послуг харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3 у кількості: 7 200 послуг на 2024 рік.
Визначення обсягу закуповуваних послуг відбувалося, в першу чергу, із врахуванням кількості пацієнтів, яким мають надаватися медичні послуги у КНП «ХОССЦ», враховуючи статистичні дані попередніх періодів діяльності.

На другому етапі було сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням його технічних і якісних характеристик, для чого були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за харчування пацієнтів та контролюють його, а також відповідають за фінансово-економічні операції підприємства та юридичне оформлення правовідносин. При формуванні технічних та якісних характеристик Замовник обовʼязково враховував вимоги Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931.

Не третьому етапі було проаналізовано ринок. Для цього була використана загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів (продуктів харчування) та послуг із приготування їжі, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі, на веб-сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах):
https://silpo.ua/
https://www.tavriav.ua/
https://grosh.ua/
https://www.atbmarket.com/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsfjK1IH7hQMVcahoCR0PrgWSEAAYASAAEgLFz_D_BwE тощо.

Також, Замовником, при визначенні розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, було враховано показники інфляції, індекси споживчих цін в Україні за даними Державної служби статистики:
https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0011832-23#Text
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0010832-23#Text
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0009832-23#Text

І звісно, Замовником була врахована інформація в електронній системі закупівель "Prozorro" щодо закупівлі схожих послуг, зокрема:
UA-2023-11-30-012578-a
UA-2023-11-30-008595-a
UA-2023-11-22-000803-a
UA-2023-11-09-016613-a
UA-2023-11-08-000643-a
UA-2023-10-27-011066-a, та інші.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2024 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Бубенцова Людмила Петрівна 963 216,00
UAH з ПДВ
871 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" 979 920,00
UAH з ПДВ
872 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2024 11:29
Електронний підпис
11 березня 2024 11:12
пп 12 п 47
11 березня 2024 09:58
право підпису
11 березня 2024 09:58
підпис довідка мвс
11 березня 2024 09:58
довідка мвс
11 березня 2024 09:58
довідка з реєстру кор
11 березня 2024 09:58
пп14 п47
11 березня 2024 09:58
пп 12 п 47
11 березня 2024 09:58
підпис дов з реєстру кор
11 березня 2024 09:58
п.47
04 березня 2024 15:33
Електронний підпис
04 березня 2024 15:28
Муха.pdf
04 березня 2024 15:28
Мазур.pdf
04 березня 2024 15:28
Душніцька.pdf
04 березня 2024 15:28
Бубенцова.pdf
04 березня 2024 15:28
Типовий договір.pdf
04 березня 2024 15:28
Погодження.pdf
04 березня 2024 15:28
Довідка 1.pdf
04 березня 2024 15:28
Гарантійний лист 2.pdf
04 березня 2024 15:28
Гарантійний лист 1.pdf
04 березня 2024 15:28
Сертифікат ISO.pdf
04 березня 2024 15:28
Про аналогічні договора.pdf
04 березня 2024 15:28
Гарантійний лист 3.pdf
04 березня 2024 15:28
Сметана 20 ГМО.pdf
04 березня 2024 15:28
Сертифікат на посуд.pdf
04 березня 2024 15:27
Потужності.pdf
04 березня 2024 15:27
Повноваження на підпис.pdf
04 березня 2024 15:27
Пояснення.pdf
04 березня 2024 15:27
Згода з істотними.pdf
04 березня 2024 15:27
Довідка.pdf
04 березня 2024 15:27
Довідка.pdf.p7s
04 березня 2024 15:27
Довідка про МТБ.pdf
04 березня 2024 15:27
Довідка про бенефіціарн.pdf
04 березня 2024 15:27
Довідка 12 п.47.pdf
04 березня 2024 15:27
Гарантійний лист п.47.pdf
04 березня 2024 15:27
Виписка_з_EДР.pdf
04 березня 2024 15:27
Акт Держспоживслужби 2023.pdf
04 березня 2024 15:27
Акт 14.pdf
04 березня 2024 15:27
Акт 13.pdf
04 березня 2024 15:27
Акт дизинф сычень 2024.pdf
04 березня 2024 15:27
Акт дизин лютий 2024.pdf

Публічні документи

03 березня 2024 15:09
Електронний підпис
03 березня 2024 15:09
Електронний підпис
02 березня 2024 20:43
Електронний підпис
02 березня 2024 20:43
Електронний підпис
29 лютого 2024 19:01
Електронний підпис
29 лютого 2024 19:01
Електронний підпис
29 лютого 2024 18:58
Мед Тарасов.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Доміна.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Краска.pdf
29 лютого 2024 18:58
5.1.ВИПИСКА ЄДР pdf -150224.pdf
29 лютого 2024 18:58
01. П. 47 Довідка.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Кальмуцька.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Дерепа.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
Мед Щесних.pdf
29 лютого 2024 18:58
26. Сертифікати ISO.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Дерепа.pdf
29 лютого 2024 18:58
26.1. Атестат органу.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
15. субпідрядник.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
01. П. 47 Довідка.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
21. ГЛ на тару.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
17. ГЛ доставка_графік.pdf
29 лютого 2024 18:58
2. Техзавдання.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
5.2. Витяг Фуді 16.02.2024.pdf
29 лютого 2024 18:58
21.2. висновок на посуд.pdf
29 лютого 2024 18:58
15. субпідрядник.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Лукащук.jpg.p7s
29 лютого 2024 18:58
16. ГЛ доставка.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
3. Статут.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
Мед Бойко.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
26.1. Атестат органу.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Тарасов.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
Мед Лукащук.jpg
29 лютого 2024 18:58
5.2. Витяг Фуді 16.02.2024.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
09.1 Довідка МТБ.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
2. Техзавдання.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Доміна.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
Медогляд Берчук.pdf
29 лютого 2024 18:58
26. Сертифікати ISO.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
16. ГЛ доставка.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Кальмуцька.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
21. ГЛ на тару.pdf
29 лютого 2024 18:58
5.1.ВИПИСКА ЄДР pdf -150224.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
Мед Бойко.pdf
29 лютого 2024 18:58
09.1 Довідка МТБ.pdf
29 лютого 2024 18:58
Мед Щесних.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
Мед Краска.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
3. Статут.pdf
29 лютого 2024 18:58
Медогляд Берчук.pdf.p7s
29 лютого 2024 18:58
21.1. висновок на посуд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бубенцова Людмила Петрівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бубенцова Людмила Петрівна
#2570613186
Переможець 871 900,00
UAH з ПДВ
08 березня 2024 14:13

Документи

08 березня 2024 14:13
Довідка НАЗК
08 березня 2024 14:13
Електронний підпис
08 березня 2024 14:12
Протокол 215.PDF
05 березня 2024 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2024 16:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 березня 2024 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бубенцова Людмила Петрівна
#2570613186
871 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 березня 2024 14:13
Довідка НАЗК
08 березня 2024 14:13
Електронний підпис
08 березня 2024 14:12
Протокол 215.PDF
05 березня 2024 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2024 16:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2024 10:11
дод уг 1.PDF зміни до договору
02 квітня 2024 10:08
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 09:58
дог 80.PDF укладений
02 квітня 2024 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пп 5 п 19 ПКМУ № 1178 та відповідно до умов Договору уклали цю Додаткову угоду до договору, про наступне: Внести зміни до Додатку 1 Договору та викласти його у новій редакції, що додається. П.3.1 Договору викласти у новій редакції: «Загальна ціна цього договору становить: 871 848,00 грн (вісімсот сімдесят одна тисяча вісімсот сорок вісім гривень, 00 копійок) без ПДВ та складається із вартості конкретних послуг, які надаються Виконавцем».
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML