Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03397564 |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницкий, вул. Володимирська, буд. 85 |
Контактна особа: |
Світлана Хеленюк +380982799502 svetlanaheleniuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 15:57 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 15:57 |
Очікувана вартість: | 1 080 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 13:21 |
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами 4.doc | |
29 лютого 2024 13:21 |
ТД зі змінами 4.doc | |
29 лютого 2024 13:21 |
зміни 4.docx | |
23 лютого 2024 12:11 |
зміни 3.docx | |
21 лютого 2024 13:35 |
Додаток 2 Проект договору зі змінами 2.docx | |
21 лютого 2024 13:34 |
зміни 2.docx | |
11 січня 2024 14:34 |
зміни.docx |
29 лютого 2024 13:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 лютого 2024 13:21 |
Додаток 1 Технічне завдання зі змінами 4.doc
|
||||||||||||
29 лютого 2024 13:21 |
ТД зі змінами 4.doc
|
||||||||||||
29 лютого 2024 13:21 |
зміни 4.docx
|
||||||||||||
23 лютого 2024 12:11 |
зміни 3.docx
|
||||||||||||
21 лютого 2024 13:35 |
Додаток 2 Проект договору зі змінами 2.docx
|
||||||||||||
21 лютого 2024 13:34 |
зміни 2.docx
|
||||||||||||
11 січня 2024 14:34 |
зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вам АМКУ двічі(!) вказав, що меню повинно бути додатком до договору до закупівлю, бо інакше маєм невизначений предмет закупівлі. Але ви послідовно ігноруєте рішення органу оскарження. Відповідно до статті 41 Закону договір укладається відповідно до умов тендерної пропозиції, а недотримання цієї вимоги тягне за собою нікчемність договору (ст 43 Закону). А це означає, що договір без меню (хоча в тендерній пропозиції це меню буде) – нікчемний. Ваші постійні намагання ухилитися від фіксації меню будуть кваліфіковані аудиторами як умисел на зловживання і розтрату. Ви розраховуєте, що як в договорі немає меню (з найменуванням і грамовкою страв) – то й порушити його неможливо, навіть якщо ваш постачальник возитиме вам один хліб і кип’ячену воду. А натомість, шановний замовнику, ви не доведете жодному аудитору, що отримуєте послугу відповідно до вимог Наказу МОЗ № 931. Тим більше, що прописане у тендерній документації меню йому не відповідає. Виконайте вимогу закону: додайте до проекту договору меню, яке відповідає Наказу МОЗ № 931.
Звертаємо увагу на те, що у рішенні АМКУ № 1406-р/пк-пз від 23.01.2024 щодо закупівлі UA-2023-12-04-019451-a вказано:
«Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації" та зобов'язано Замовника внести зміни до Документації.»
При цьому, у мотивувальній частині рішення АМКУ відсутня вказівка на те, що «меню повинно бути додатком до договору до закупівлю», про що стверджує учасник.
Наголошуємо на тому, що учасник неодноразово звертався зі скаргами до АМКУ, за результатами яких орган оскарження жодного разу не вказував на те, що конкретне фіксоване меню має бути визначено як додаток до договору про закупівлю.
Тобто, орган оскарження прислухався до пояснень Замовника в цій частині.
Вкотре наголошуємо на тому, що чинна методологія системи лікувального харчування хворих, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», зобовʼязує заклад охорони здоровʼя при організації лікувального харчування враховувати дуже багато змінних чинників, зокрема:
- харчовий статус хворого, його індивідуальні потреби у нутрієнтах та клінічний стан;
- індекс маси тіла, який у кожної людини є індивідуальним;
- стать та вік;
- дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (використовується повне або часткове парентеральне харчування, елементне та зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти) та на етапі реконвалесценції
- індивідуалізація калорійності та хімічного складу дієти залежно від трофологічного стану хворого, основного та супутнього діагнозів досягається за рахунок корекції стандартного раціону шляхом збільшення чи зменшення у ньому кількості буфетної продукції (хліб, цукор, масло), підбору гарнірів (зернові, овочеві) та використання нерегламентованого (домашнього) харчування відповідно до рекомендацій лікаря-дієтолога (лікаря);
Також, за наявності показань та відповідно до рекомендацій лікаря-дієтолога або іншого лікаря на всіх етапах лікування хворих можуть бути призначені дієтичні добавки, функціональні харчові продукти та продукти для спеціального дієтичного споживання».
Відповідно до п. 1.6 наказу МОЗ № 931 моніторинг ефективності нутріціологічної підтримки доцільно проводити шляхом:
щоденного зважування та визначення індексу маси тіла;
огляду пацієнта для виявлення ознак надлишку або дефіциту нутрієнтів; оцінки енергетичного балансу; оцінки стану білкового обміну; оцінки стану ліпідного обміну; оцінки стану вуглеводного обміну; оцінки стану вітамінного обміну; оцінки стану мінерального обміну; дослідження рівня цукру в крові з метою виявлення толерантності до вуглеводного навантаження та регуляції доз інсуліну; дослідження вмісту альбуміну в крові – один раз на тиждень; контролю за вмістом тригліцеридів, холестерину та ліпопротеінів у крові – один раз на тиждень.
У звʼязку із цим, звертаємо увагу на розʼяснення, яке міститься у листі МОЗ від 06.06.2014 № 3.18/15834, відповідно до якого допускається використання взаємозамінних продуктів, з метою задоволення потреб в харчових речовинах тваринного чи рослинного походження.
У цьому ж листі йдеться про те, що дія наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. N 931 у частині норм харчування не поширюється на організацію лікувального харчування ветеранів війни та інших прирівняних до них категорій хворих. Для них слід застосовувати норми харчування, які затверджені наказом МОЗ України від 21.04.2009 р. N 262 "Про затвердження рекомендованого середньодобового набору продуктів харчування для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах", який розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 р. N 680.
Необхідно також застосовувати відповідні норми для організації лікувального харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. N 1752.
Лишаються чинними також норми харчування дітей та молоді, які перебувають у центрі для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, затверджені наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 20.12.2006 р. N 4273.
Пацієнти, які належать до категорії осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, повинні отримувати додаткове харчування відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Отже, у разі потрапляння на лікування до закладу окремих груп чи верств населення (вагітних, ветеранів війни, осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи тощо) Замовник зобовʼязане враховувати вимоги до їх харчування.
Крім цього, дієтичні рекомендації щодо правильного вибору продуктів харчування містяться у уніфікованому клінічному протоколі первинної, екстреної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги "артеріальна гіпертензія", затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24.05.2012 N 384, відповідно до яких пацієнту слід дотримуватися харчування, рекомендованого лікарем залежно від конкретного стану здоровʼя пацієнта.
Таким чином, очевидно, що Замовник зобовʼязаний, в першу чергу, дбати про здоровʼя пацієнта, про відповідність харчування фізіологічним потребам людини.
Підкреслюємо, що у даних правовідносинах «зручність» умов договору для потенційних постачальників послуг не є вирішальним чинником.
Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У даному випадку, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета будуть чітко визначені Замовником у Технічному завданні. Питанню порядку наданню послуг присвячений Розділ 5 проекту договору про закупівлю, який не відрізнятися від змісту іншої частини технічної документації про закупівлю.
З огляду на це, Замовник не вбачає правових і фактичних підстав для внесення змін до проекту договору.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 грудня 2023 18:19
Дата подання: 12 січня 2024 17:12
Дата подання: 12 березня 2024 18:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-26-000003 ● cfa6b8a420b94ec8a12780b85ad96891
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2024 14:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2024 № 33-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.04.2024 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2023-12-04-019451-a 04.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 10:21:18
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-019451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний серцево-судинний центр" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 14:26:02
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.05.2024 р.
Надаємо Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 03.05.2024 р.:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі визначалася Замовником у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Оскільки модель діяльності підприємства не потребує власного харчоблоку і не забезпечує самостійне приготування їжі для пацієнтів, на першому етапі Замовником, на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення власної діяльності у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань, була визначена потреба в отриманні Послуг харчування стаціонарних хворих КНП «ХОССЦ» ХОР Хмельницька обл. Хмельницький р-н с. Ружичанка вул. Визволителів, 3 у кількості: 7 200 послуг на 2024 рік.
Визначення обсягу закуповуваних послуг відбувалося, в першу чергу, із врахуванням кількості пацієнтів, яким мають надаватися медичні послуги у КНП «ХОССЦ», враховуючи статистичні дані попередніх періодів діяльності.
На другому етапі було сформовано опис предмета закупівлі із зазначенням його технічних і якісних характеристик, для чого були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за харчування пацієнтів та контролюють його, а також відповідають за фінансово-економічні операції підприємства та юридичне оформлення правовідносин. При формуванні технічних та якісних характеристик Замовник обовʼязково враховував вимоги Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931.
Не третьому етапі було проаналізовано ринок. Для цього була використана загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів (продуктів харчування) та послуг із приготування їжі, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі, на веб-сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах):
https://silpo.ua/
https://www.tavriav.ua/
https://grosh.ua/
https://www.atbmarket.com/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsfjK1IH7hQMVcahoCR0PrgWSEAAYASAAEgLFz_D_BwE тощо.
Також, Замовником, при визначенні розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, було враховано показники інфляції, індекси споживчих цін в Україні за даними Державної служби статистики:
https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/cit.htm
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0011832-23#Text
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0010832-23#Text
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0009832-23#Text
І звісно, Замовником була врахована інформація в електронній системі закупівель "Prozorro" щодо закупівлі схожих послуг, зокрема:
UA-2023-11-30-012578-a
UA-2023-11-30-008595-a
UA-2023-11-22-000803-a
UA-2023-11-09-016613-a
UA-2023-11-08-000643-a
UA-2023-10-27-011066-a, та інші.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бубенцова Людмила Петрівна |
963 216,00
UAH з ПДВ
|
871 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" |
979 920,00
UAH з ПДВ
|
872 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бубенцова Людмила Петрівна #2570613186 |
Переможець |
871 900,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:11
|
дод уг 1.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 09:58
|
дог 80.PDF | укладений |
02 квітня 2024 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пп 5 п 19 ПКМУ № 1178 та відповідно до умов Договору уклали цю Додаткову угоду до договору, про наступне: Внести зміни до Додатку 1 Договору та викласти його у новій редакції, що додається. П.3.1 Договору викласти у новій редакції: «Загальна ціна цього договору становить: 871 848,00 грн (вісімсот сімдесят одна тисяча вісімсот сорок вісім гривень, 00 копійок) без ПДВ та складається із вартості конкретних послуг, які надаються Виконавцем». |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |