Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони та забезпечення пропускного режиму до адміністративної будівлі Державної служби статистики України
Очікувана вартість
909 005,20 UAH
UA-2023-12-04-019383-a ● 58b74f1256dc457fafae23c8a55d7be1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба статистики України |
Код ЄДРПОУ: | 37507880 |
Вебсайт: | http://www.ukrstat.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ |
Контактна особа: |
Дука Микола Валентинович 380442341286 M.Duka@sssu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2023 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2023 14:02 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2023 14:02 |
Очікувана вартість: | 909 005,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 545,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13176 людино-година
Послуги з охорони та забезпечення пропускного режиму до адміністративної будівлі Державної служби статистики України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно шляхом здійснення оплати фактично наданих Послуг Замовником за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики" по КЕКВ 2240, на підставі Акта приймання-передачі, підписаного сторонами, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2023 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2023 09:13 |
Перелік змін до ТД_07_12_2023.docx | |
07 грудня 2023 09:13 |
Зміни Тендерної документації 07_12_2023.docx | |
07 грудня 2023 09:13 |
ТД (Охорона адмінбудівлі 2024)_НОВА_РЕДАКЦІЯ_04_12_2023.docx | |
04 грудня 2023 17:34 |
ПРОЄКТ Договору (Охорона адмінбудівлі 2024).docx |
07 грудня 2023 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2023 09:13 |
Перелік змін до ТД_07_12_2023.docx
|
|||
07 грудня 2023 09:13 |
Зміни Тендерної документації 07_12_2023.docx
|
|||
07 грудня 2023 09:13 |
ТД (Охорона адмінбудівлі 2024)_НОВА_РЕДАКЦІЯ_04_12_2023.docx
|
|||
04 грудня 2023 17:34 |
ПРОЄКТ Договору (Охорона адмінбудівлі 2024).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документація
Дата подання: 06 грудня 2023 16:16
Дата відповіді: 07 грудня 2023 09:11
Шановний Замовнику внесіть будь-ласка зміни щодо кількості годин охорони в додатко до тендерної пропозиції лютий місяць. 2024 рік високосний і лютий має 29 днів відповідно буде для добовго поста 696 годин, а для 12 годинного 348
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Вимоги
Дата подання: 07 грудня 2023 15:13
Дата відповіді: 08 грудня 2023 12:41
Шановний Замовнику чи можливо на виконання вимог Тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, як підтвердження надати діючий договір. Якщо так то за яекий період буде достатньо надати Акти наданих послуг
Відповідь: Встановлюючи кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", встановлений відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацом сьомим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених та постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, Замовник передбачав, що Учасник має надати на підтвердження довідку у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасники також надають:
- копію договору, який вказаний у довідці;
- копії Актів приймання-передачі за вище зазначеним договором;
- лист-відгук від контрагента щодо виконаного договору, на який є посилання у довідці.
Наведене вище свідчить, що договір має бути виконаний повністю, що підтверджується наданням усіх Актів приймання-передачі, без порушення умов договору (строки, якість), що підтверджується наданням листа-відгука від контрагента щодо виконаного договору.
Правомірність наведених вимог підтверджена постановою від 09.08.2018 у справі № 913/159/17 колегії Верховного Суду, яка постановила, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надання лише одного договору жодним чином не підтверджує факт його виконання, відсутність/наявність санкцій та штрафів, відсутність порушень, та рішенням від 08.10.2020 № 18984-р/пк-пз Органу оскарження, оголошення № UA-2020-09-01-001282-c.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасники також надають:
- копію договору, який вказаний у довідці;
- копії Актів приймання-передачі за вище зазначеним договором;
- лист-відгук від контрагента щодо виконаного договору, на який є посилання у довідці.
Наведене вище свідчить, що договір має бути виконаний повністю, що підтверджується наданням усіх Актів приймання-передачі, без порушення умов договору (строки, якість), що підтверджується наданням листа-відгука від контрагента щодо виконаного договору.
Правомірність наведених вимог підтверджена постановою від 09.08.2018 у справі № 913/159/17 колегії Верховного Суду, яка постановила, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надання лише одного договору жодним чином не підтверджує факт його виконання, відсутність/наявність санкцій та штрафів, відсутність порушень, та рішенням від 08.10.2020 № 18984-р/пк-пз Органу оскарження, оголошення № UA-2020-09-01-001282-c.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ" |
499 238,64
UAH з ПДВ
|
448 919,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" |
529 938,72
UAH з ПДВ
|
448 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ДОТ" |
590 021,28
UAH з ПДВ
|
486 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" |
685 152,00
UAH з ПДВ
|
486 194,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" |
549 439,20
UAH з ПДВ
|
520 320,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЕВС ДС" |
639 036,00
UAH з ПДВ
|
520 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" |
655 725,60
UAH з ПДВ
|
525 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІЛЛА" |
706 233,60
UAH з ПДВ
|
527 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охоронна фірма "ЕЛІТ" |
863 950,32
UAH з ПДВ
|
863 950,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ" #40323076 |
Переможець |
448 919,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 13:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:14
|
Договір №124 від 27.12.2023 ТОВ ЛІГА БЕЗПЕКИ охорона 2024.pdf | укладений |
27 грудня 2023 13:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони та забезпечення пропускного режиму до адміністративної будівлі Державної служби статистики України | 13176 | людино-година |
34,07
UAH
|