Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі
Очікувана вартість
10 258 591,20 UAH
UA-2023-12-04-018914-a bcef88a00c7f44819822cc2bd7088b8e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Шкляр

+380632926335 zhuashtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4
Контактна особа: Олег Шкляр
+380632926335
zhuashtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2023 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 12 грудня 2023 14:31
Початок аукціону: 12 грудня 2023 14:31
Очікувана вартість: 10 258 591,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 292,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.2.1 Відповідно до статті 25 Закону, з урахуванням положень пункту 47 Особливостей,Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 3.2.2. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 3.2.3. Електронна гарантіяобов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. 3.2.4. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. 3.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. 3.2.6. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 3.2.7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3.2.8. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 3.2.9. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 50000 грн. 00 копійок (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 3.2.10. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. 3.2.11. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 3.2.12. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 3.2.13. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 3.2.14. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. 3.2.15. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3,0 % вартості договору; 6.7.2. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. 6.7.3. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. 6.7.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 6.7.5. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. 6.7.6. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. 6.7.7. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 6.7.8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.7.9. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 6.7.10. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. 6.7.11. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання, неналежного або несвоєчасного виконання зобов’язань передбачених договором про закупівлю. 6.7.12. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46629960 метри квадратні
Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 грудня 2023 17:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.2.1 Відповідно до статті 25 Закону, з урахуванням положень пункту 47 Особливостей,Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. 3.2.2. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 3.2.3. Електронна гарантіяобов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. 3.2.4. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. 3.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. 3.2.6. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 3.2.7. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3.2.8. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 3.2.9. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 50000 грн. 00 копійок (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 3.2.10. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. 3.2.11. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 3.2.12. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 3.2.13. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 3.2.14. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. 3.2.15. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

Сума забезпечення: 50000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3,0 % вартості договору; 6.7.2. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. 6.7.3. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. 6.7.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 6.7.5. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. 6.7.6. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. 6.7.7. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 6.7.8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.7.9. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради Код ЄДРПОУ 03344119 10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4 р/р UA193052990000026007006400848 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 6.7.10. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. 6.7.11. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання, неналежного або несвоєчасного виконання зобов’язань передбачених договором про закупівлю. 6.7.12. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
04 грудня 2023 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2023 17:09
Додаток 4 Субпiдрядники.doc
04 грудня 2023 17:09
ТД - прибирання.docx
04 грудня 2023 17:09
Додаток 3 проект дог.docx
04 грудня 2023 17:09
Додаток_1 - Кваліфікація.doc
04 грудня 2023 17:09
Додаток 2 Технiчне_завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-22-000082 ● 5a82cb04512c4d8aadec18bdd240e26d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.01.2024 № 6-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.01.2024 № 6-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-04-018914-a 04.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 17:11:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-04-018914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 16:27:30

Відповідь на запит Держаудитслужби від 08.02.2024 року

Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 передбачено : « Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до договору №1 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 04 січня 2023 року, є одержувачем бюджетних коштів.
Також повідомляємо , що у підприємства відсутній власний веб-сайт, на якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства.
Очікувана вартість прибирання 1 м.кв. тротуарів визначена згідно Фінансового плану КП "УАШ" ЖМР на 2023 рік, затверлденого рішенням виконкому Житомирської міської ради №1214 від 30.12.2022 року ( стор. 4 фінансового плану, рядок - "Послуги по прибиранню тротуарів").


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 17:46:15

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-04-018914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «КВЖРЕП № 8» умов пункту 7 розділу VI «Результатаи торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 16:33:27

Відповідь на запит Держаудитслужби від 08.02.2024 року

Надаємо документи на підтвердження виконання учасником - ПП "КВРЖЕП -8" вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 18:44:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-04-018914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно форми № 3 Додатку №1 до тендерної документації визначено «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
У таблиці 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання аналогічних договорів*, (не менше 2-х договорів), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме:
- копiї аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них;
- позитивні відгуки замовника за наданими аналогічними договорами, у яких обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, стан надання послуг, а також інформацію про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
* - аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ПП «КВЖРЕП № 8» міститься позитивний відгук замовника за наданим у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 06.12.2023 № 1026 договору від 10.08.2023 № 393 про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 15:39:39

Відповідь на запит Держаудитслужби від 08.02.2024 року.

У складі своєї тендерної пропозиції учасником – ПП «КВРЖЕП-8» надано копію договору №393 від 10.08.2023 року, укладеного із замовником тендеру по прибиранню тротуарів в м. Житомирі – Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради. Строк дії вказаного договору : з 10.08.2023 року по 31.12.2023 року.
Таким чином, на дату подання учасником – ПП «КВРЖЕП-8» тендерної пропозиції, дія договору №393 ще не була завершена, а отже, лист -відгук по вказаному договору ще не міг бути отриманий учасником.
Враховуючи, що тендерна документація не містить заборони щодо надання договору, який знаходиться на стадії виконання, а також те, що стороною у договорі №393 від 10.08.2023 року є КП «УАШ» ЖМР, тобто замовник у якого немає претензій до виконавця щодо якості послуг, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – ПП «КВРЖЕП-8».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2023 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1" 9 737 061,00
UAH з ПДВ
9 565 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "КВЖРЕП № 8" 10 249 265,21
UAH з ПДВ
9 597 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2023 14:52
Електронний підпис
16 грудня 2023 14:51
посвідчення сторінка1.pdf
09 грудня 2023 12:56
Електронний підпис
09 грудня 2023 12:56
Електронний підпис
09 грудня 2023 12:54
Довідка санкції.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка податки ПДВ.jpg
09 грудня 2023 12:54
Лист гарантія витрати.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка абз.14 п.47.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка ліцензія.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка ліцензування.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка повноваження.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка код доступ.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка про витрати.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка спецодяг.jpg
09 грудня 2023 12:54
техпаспорт трактори.pdf
09 грудня 2023 12:54
наказ 2 на директора.jpg
09 грудня 2023 12:54
Довідка МТБ.pdf
09 грудня 2023 12:54
скан сертифікатів 9001.pdf
09 грудня 2023 12:54
скан сертифікатів 45001.pdf
09 грудня 2023 12:54
скан сертифікатів 37001.pdf
09 грудня 2023 12:54
скан сертифікатів 14001.pdf
09 грудня 2023 12:54
Гарантія Б.rar

Публічні документи

21 грудня 2023 13:25
Електронний підпис
21 грудня 2023 13:23
Довідка.zip
07 грудня 2023 13:35
Електронний підпис
07 грудня 2023 13:35
Електронний підпис
07 грудня 2023 13:34
Статут.pdf
07 грудня 2023 13:34
звіт про аудит.pdf
07 грудня 2023 13:34
сертифікати 9001_14001_37001.pdf
07 грудня 2023 13:34
довіреність на Шкляра.pdf
07 грудня 2023 13:34
виписка банк.pdf
07 грудня 2023 13:34
проект ддоговору.pdf
07 грудня 2023 13:34
наказ на директора.pdf
07 грудня 2023 13:34
36782 ПП КВЖРЕП №8 p7s.7z
07 грудня 2023 13:34
установчі документи.pdf
07 грудня 2023 13:34
сертифікат 45001.pdf
07 грудня 2023 13:34
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 36782.pdf
07 грудня 2023 13:34
згода ФОП.pdf
07 грудня 2023 13:34
договір ФОП Шелест.pdf
07 грудня 2023 13:34
договори мтб.pdf
07 грудня 2023 13:34
договір ФОП Савицький.pdf
07 грудня 2023 13:34
договір ФОП Губарець.pdf
07 грудня 2023 13:34
лист відгук ЖУАШ.pdf
07 грудня 2023 13:34
довідка про досвід.pdf
07 грудня 2023 13:34
договір ФОП Киричук.pdf
07 грудня 2023 13:34
технічне завдання.pdf
07 грудня 2023 13:34
36782 ПП КВЖРЕП №8 p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія Б.rar

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПП "КВЖРЕП № 8"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1"
#44762823
Відхилено 9 565 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2023 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2023 18:12
ПП "КВЖРЕП № 8"
#38797172
Переможець 9 597 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2023 08:58

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року(далі – Особливості), а також п. 5.2.1 тендерної документації (далі – Документація) «Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей». Згідно п. 43 Особливостей, п. 5.2.8 Документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1»(далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до п. 3.1.1 Документації «Тендерна пропозиція подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1)». Також, відповідно до пп. 1.1, 1.2 п. 3.5.2 Документації було передбачено, що «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка виконана згідно Форми №1 (таблиця 1 та 2) Додатку №1 до тендерної документації. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначається у Додатку № 1 тендерної документації». В свою чергу, згідно п. 1 Додатку № 1 до Документації було визначено, що «У таблиці 1 «Інформація про наявну матеріально-технічну базу» Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні виробничого приміщення (бази для зберігання матеріалів та інвентарю) у місті Житомир.Для підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкт (-и), зазначений Учасником у Таблиці 1;або- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інше. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; акти приймання-передачі (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).». На виконання вказаних вимог Документації, Учасником було надано Довідку, що підтверджує наявність вучасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології від 06.12.2023 р. вих. № 11 згідно якої Учасник зазначив щодо наявності в Учасника на праві оренди нежитлової будівлі для зберігання матеріалів та інвентарю, що знаходиться за адресою: м. Житомир, пров. Садовий, буд. 5 і на підтвердження такого права, Учасником було надано Договір оренди виробничого приміщення від 16.10.2023 р.. Відповідно до преамбули наданого Договору Орендодавцемє Фізична особа-підприємець Петрик Руслан Володимирович. Згідно п. 1.1 Договору «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Орендодавець зобовʼязується передати, а Орендар прийняти в строкове платне володіння і користування нежитлову будівлю для зберігання матеріалів та інвентарю площею 190 м.кв. розташовані за адресою: Житомирська обл., м.Житомир, пров.Садовий, буд.5 (надалі - Обʼєкт оренди)». Згідно ж п. 1.2 Договору визначено що «Об’єкт оренди належить Орендодавцю на праві власності». Водночас, згідно отриманої Замовником інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна, що розташоване за адресою Житомирська обл., м. Житомир, пров. Садовий, буд.5 було встановлено, що за вказаною адресою знаходиться нежитлова будівля (склад), загальною площею 889кв.м. (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна:913901218101), що належитьна праві спільної часткової власностіПетрику Руслану Володимировичу (1/2) та Пасечному Роману (1/2)та нежитлова будівля (склад), загальною площею 216кв.м. (Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна:559789418101), що належить на праві спільної часткової власності Петрику Руслану Володимировичу (1/2) та Пасечній Ользі Геннадіївні (1/2).Водночас,у зазначених реєстрах не міститься жодної інформації про нежитлову будівлю, площею 190 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Житомир, пров. Садовий, буд. 5 та належить на праві приватної власності Петрику Руслану Володимировичу. Також, тендерна пропозиція Учасника не містить жодної інформаціїщодо інших співвласників наявних нежитлових будівель по зазначеній адресі. До того ж, відповідно до ч. 1 ст. 638 ЦК України «Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору». Згідно ч. 1 ст. 284 ГК України «Істотними умовами договору оренди є: об’єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); строк, на який укладається договір оренди; орендна плата з урахуванням її індексації; порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу». Наданий Учасником Договір оренди виробничого приміщення від 16.10.2023 р. не містить інформації щодо досягнення сторонами згоди стосовно складу і вартості обʼєкту оренди, а отже даний договір є неукладеним в розумінні ч. 1 ст. 638 ЦК України та ч. 1 ст. 284 ГК України. Враховуючи все вищезазначене, Учасник не підтвердив наявність у власності або користуванні виробничого приміщення (бази для зберігання матеріалів та інвентарю) у місті Житомир; 2. Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до пп. 2.1, 2.2 п. 3.5.2 Документації було передбачено, що«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, яка виконана згідно Форми № 2 (таблиця 3) Додатку № 1 до тендерної документації. - Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначається у Додатку №1 тендерної документації». Згідно Додатку № 1 до Документації було визначено, що У таблиці 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання аналогічних договорів*, (не менше 2-х договорів), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме: - копiї аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них». Також, у Додатку № 1 до Документаціїбуло визначено, що «- аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів». На виконання вказаних вимог, Учасник надав Договір № 3 про надання послуг з прибирання від 02.10.23 та Договір № 5 про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць від 02.10.23. Предметом вказаних Договорів згідно п. 1.2 є ДК 021:2015 – 90910000 – 9 – Послуги з прибирання. Водночас, предметом даної закупівлі за кодом ДК 021:2015 є 90610000 – 6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць, що є іншим класом ДК 021:2015, а отже надані Учасником договори не є аналогічними в розумінні Документації; 3. Відповідно до пункту 3 розділу «Спосіб документального підтвердженнязазначеного Учасником Додатку №1 тендерної документації, Учасник закупівлі у складітендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчень з охорони працідиректора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території. Підтверджуєтьсядодатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих зоригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що міститьінформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевогостроку подання пропозицій.Учасником у складі пропозиції надано скановану копію частини посвідчення №268-17-2023 та №268-17-2023.Додатком 2 до пункту 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання іперевірки знань з питань охорони праці, яке затверджено Наказом Державного комітетуУкраїни з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, затверджено форму «ПОСВІДЧЕННЯпро перевірку знань з питань охорони праці».Враховуючи положення Типового положення про порядок проведення навчання іперевірки знань з питань охорони праці, яке затверджено Наказом Державного комітетуУкраїни з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, Учаснику необхідно надати завіреніналежним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарногообслуговування території; 4. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерноїдокументації, Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному)критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:«3.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвідувиконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), якавиконана згідно Форми № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 до тендерної документації»Учасник у складі пропозиції надано довідку №7 від 06.12.2023 року.У графі 2 форми № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 тендерної документації, Учасникповинен був зазначити наступну інформацію: Замовник, місцезнаходження, № телефону, кодЄДРПОУУчасником не зазначено інформацію у довідці №7 від 06.12.2023 року, яка вимагаласяформою № 3 (таблиця 4) Додатку № 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 3.2.12 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації,банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк діїтакої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк діїгарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк діївідповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачисленнягрошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердженняповноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гарантаУчасником на виконання вимог пункту 3.2.12 частини 5 розділу ІІІ тендерноїдокументації надано:- довідку № 231208SU15445002 вiд 08.12.2023p, яка підписана начальникомуправління підтримки документарних та вексельних операцій акціонерного товариствакомерційний банк "Приватбанк" - ЗЕМЦОВИМ ІГОРЕМ ВІКТОРОВИЧЕМ- Заключна виписка за період з 06.12.2023 по 08.12.2023, яка підписана членомправління банку – Заіграєвим Є.О.У складі пропозиції не надано підтвердження повноважень таких Уповноважених осібвід Банку-гаранта, а саме які підписали довідку з банку про наявність повного грошовогопокриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, якапідтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття; 5. Банківська гарантія не відповідає вимогам Документації. Відповідно до п. 3.2.2, 3.2.4 Документації «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.». На виконання вказаної вимоги Учасник надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ№ G1223/2849 від 07.12.2023 р., однак перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України не вбачається можливим. Крім того, перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гарантанаБАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № G1223/2849 від 07.12.2023 р. не вбачається і на вказаному у цій гарантії ресурсі: https://ca.diia.gov.ua/verify. Отже Учасником не виконано вимоги Документації щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантіїз накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту. 6. Тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність у наданій інформації щодо можливості укладення значних правочинів. Так, Учасник надав в складі пропозиції Довідку від 05.12.2023 р., згідно якої зазначив про відсутність обмеження щодо можливості підписання договорів. Водночас, згідно п. 10.4.14. Статуту, наданого Учасником, передбачено, що до виключної компетенції Загальних зборів належить надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Тендерна пропозиція Учасника не містить згоди Загальних зборів або інформації про вартості чистих активів Товариства відповідно од останньої затвердженої фінансової звітності. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; 2. Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; 3. Завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території, згідно встановленої законодавством форми; 4. Документи на підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта згідно з вимогами Документації; 5. Електронної банківську гарантію, складену відповідно до вимог Документації; 6. Згоду Загальних зборів або інформацію про вартості чистих активів Товариства відповідно од оста

Документи

19 грудня 2023 17:32
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2023 08:58
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 08:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2023 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КВЖРЕП № 8"
#38797172
9 597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2023 08:58
Довідка НАЗК
21 грудня 2023 08:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 09:13
Дог 577.pdf укладений
28 грудня 2023 09:12